Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (360. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
76
Favori
1.616.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canop


    quote:

    Orijinalden alıntı: canop

    Arkadaşlar merhaba clio hb aracımdan çıkan farlarım satılıktır..Saglam sorunsuzdur... ilgilenen olursa ilana göz atabilir...

    ilan geçerli arkadaşlar...

    sislerini sat bu fiyata hemen alim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    evet, bu çok güzel bir yöntem ancak farın içindeki matlaşmalar için farın içine de müdahale gerekiyor. bu yöntem 6 ay kadar etkili oluyor. sonra yine sararmalar başlıyor. farın içini açarak temizlemek gerek ama galiba bu bizim yapabileceğimiz bir iş değil bunun gibi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    sararan ve matlaşan farlar isimli bir konu vardı O.B.K. ustanın
    http://forum.donanimhaber.com/m_36451894/mpage_1/f_/key_//tm.htm#36451894




    ben baştan aşağıya okurken bu forumu bir arkadaş vardı su zımparasıyla farlarını İÇ DIŞ temizleyen yanlış hatırlamıyorsam, ilginç fikirleri vardı farları plastik gövdeye birleştiği yerden kesip temizlemek ve sonra yapıştırıcı ile tekrar yapıştırmak gibi baştan okuyan arkadaşlar varsa o konuyu bulduklarında link kopyalayabilirler...

    Farların içini açmak biraz riskli tabiki. Yapıştırırken sızdırmazlığı sağlamak zor olabilir. Daha sonra farın içine su girip buhar oluşturabilir. Bu da istenmeyen bir durum sonuçta. Farların dışlarını su zımparası ve Meguiar's Plastx plastik yüzey yenileyici ile temizlemek sadece 25-30 TL gibi küçük bir maliyet. 10 ay önce servis 155 TL fiyat çekince orjinal far için hiç tereddütsüz denemeye karar verdim. 1000-1500-2000-3000 (1 ila 2 TL arası tanesi) kum zımparaları sanayide oto boyası satan dükkandan temin etmiştim. Nalburlarda 600 kum'dan yukarısını bulmak çok zor. 2000 kum zımpara deyince şöyle bir bakıyorlar adamın suratına :) . Ben 3000 kum olanı bulamadım ama 2000 kum da yeterli oluyor. Bir adet de maskeleme bantı (kağıt bant) gerekiyor farın kenar kısımlarını zımparalarken boyaya zarar vermemek için. Çok derin çizikler yoksa 1000 veya 1200 kum zımparayla başlamak yeterli olacaktır zaten.




  • Arkadaşlar

    Arcım 1.viteste (genellikle ısındıktn sonra) eskisi gibi gaz yemiyor; aslında doğrusu gaza basıyorum gitmekte zorlanıyor sonra sanki aniden ok gibi fırlıyor 2.ye atıncada yine toparlamak için uğrşıyor sonra güzel hızlanıyor; diğer viteslernormal (15 gün önce yekili serviste bujiler değişti) sebp bujiler olbilirmi? aracın katalogta takılbilecek 2 faklı bujisi varmışvar biri tek tırnak 155 kodlu diğeri ise 2 tırnak 168 kodlu beim araca şimdiye kadar tek tırnak olandan takmış ilk sahibi. 15 gün önce servis 2 tırnaklı olanı takmıştı. Bundan olabilirmi yoksa başka bişey mi var. Başka forumlarda da hava debimetresi sorunu olabilir gibi yorumlar vardı (ama corsa lar için). Yorumlaranız varsa sevinirim.
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert19 -- 18 Şubat 2011; 18:37:48 >
  • rxt'lerin hepsinde sunroof yok. 8 kollu çelik jant ve sunroof aynı pakette.
    2000 model rxt'ler 1.6 8v motorlu ve sunroof bunlarda yok ama 8 kollu çelik jant var. ayrıca 2000 modellerde 4 hava yastığı var, 2001 rxt'ler 2 hava yastıklı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaeagle2

    arkadaşlar şu clıoların bana farklarını soylermısınız
    rte
    rta
    rxt
    bunlar arasında ne gıbı farklar var ve hangılerının ne gıbı farklı ozellıklerı var ıyı veya kotu ne gıbı farklılıkları var ..


    rte 1,6 8 valf otomatik ve düz modelleri var fala bilgim yok
    rta 1,4 8 valf ön camlar otomatik, klimalı özel modelleri var,sunroof yok 75 hp (benim arabam)
    rxt 1,4 16 valf en donanımlısı, ön camlar otomatik,elektrikli ayna,sunroof ve 98 hp motor...

    kabaca böle bir bilgi verebilirim ama nette detaylı bulabilirsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    Arkadaşlar

    Arcım 1.viteste (genellikle ısındıktn sonra) eskisi gibi gaz yemiyor; aslında doğrusu gaza basıyorum gitmekte zorlanıyor sonra sanki aniden ok gibi fırlıyor 2.ye atıncada yine toparlamak için uğrşıyor sonra güzel hızlanıyor; diğer viteslernormal (15 gün önce yekili serviste bujiler değişti) sebp bujiler olbilirmi? aracın katalogta takılbilecek 2 faklı bujisi varmışvar biri tek tırnak 155 kodlu diğeri ise 2 tırnak 168 kodlu beim araca şimdiye kadar tek tırnak olandan takmış ilk sahibi. 15 gün önce servis 2 tırnaklı olanı takmıştı. Bundan olabilirmi yoksa başka bişey mi var. Başka forumlarda da hava debimetresi sorunu olabilir gibi yorumlar vardı (ama corsa lar için). Yorumlaranız varsa sevinirim.
    Teşekkürler


    aynen 15 gün önce benimde bujiler değişti 1 ve 2 viteslerde araç boğuluyor...rampa çıkarken yavaşladığımda mutlaka 1 istiyor bazen 1 de bile devir 1000 lerde kalıyor boğuluyor servisten çıktıktan sonra oldu bunlar, bana kalırsa bujilerden bugün vaktim kalırsa gidip öğrenicem hangi bujileri taktıklarını eğer seninkilerle aynı ise problemin bujilerden kaynaklandığını varsayıcam...pazartesi yazarım...




  • arkadaşlar aracım 2. viteste 1500-2000 devirde silkeleme yapıyor, hızlansam bile devam ediyo, sebebi ne olabilir?
  • şimdi servisten geldim kampanya bitmeden bakıma sokalım dedim. yağ buji (çift tırnak) hava filtresi benzin filtresi yağ filtresi.170 küsür lira tuttu. yağıda şhel yağ koydular elf yerine.nedenini bilmiyorum.birde kontrolde arka sağ teker bilyası bozulmuş işcilikle beraber 100tl de o tuttu 279liraya attım kendimi dışarı. ama arabanın sesi soluğu değişti gayet net anlaşılıyo güzel oldu.bide yıkayıp verdiler bide polar hediyesi varmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    şimdi servisten geldim kampanya bitmeden bakıma sokalım dedim. yağ buji (çift tırnak) hava filtresi benzin filtresi yağ filtresi.170 küsür lira tuttu. yağıda şhel yağ koydular elf yerine.nedenini bilmiyorum.birde kontrolde arka sağ teker bilyası bozulmuş işcilikle beraber 100tl de o tuttu 279liraya attım kendimi dışarı. ama arabanın sesi soluğu değişti gayet net anlaşılıyo güzel oldu.bide yıkayıp verdiler bide polar hediyesi varmış

    bende arabamı satma fikrimden vazgeçtim ve binme kararı aldım. sağ arka teker bilyası benim araçta da değişmeliymiş. 100 lira falan demişledi bana da.
  • selam
    bugün samsun'a gidip geldim, hiç yapmadığım bir hata yaptım göz göre göre, canım sıkıldı. bafra içinden geçerken yeşil ışık uzaktan yanıp sönmeye başladı, kökledim sarıyı yakalarım hiç olmazsa diye, sarı çok az yandı ve kırmızıda geçtim.
    bafra'da mobese var mı ki acaba?
    2009'a ait haberlerde insanlar kurulsun falan diye mesajlar yazmışlar ama şimdi var mı yok mu bilmiyorum..
  • bişey olcağını sanmıyorum korkma bende ist trafiğinde tam kırmızıya döndüğünde çok geçtiğim oluyor.hemde mobese kameralarını gördüğüm halde şimdiye kadar hiç ceza falan gelmedi. tabi doğru bişey değil kimse kırmızıda geçmesin önce kendime sonra lekiye
  • ya banlama yaa
    zaten kendime kızıp duruyorum, hayatta yapmadığım şeydi, nasıl oldu da bomboş yolda gaza gelip kökledim hala inanamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    ya banlama yaa
    zaten kendime kızıp duruyorum, hayatta yapmadığım şeydi, nasıl oldu da bomboş yolda gaza gelip kökledim hala inanamıyorum.

    bazen oluyor işte leki kardeş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    ya banlama yaa
    zaten kendime kızıp duruyorum, hayatta yapmadığım şeydi, nasıl oldu da bomboş yolda gaza gelip kökledim hala inanamıyorum.

    Arada oluyor leki kardeş,sıkma canını..önemli olan kameraya yakalanmak değil Allah korusun araç falan çıkıverir..Hepimiz bazen yapıyoruz ve sonra Allah'ım ben bunu nasıl yaptım diyoruz..ben de dahil buna..Allah herkesi kaza ve beladan korusun...
  • arkadaşlar sonunda aracım servisten çıktı. Servis test etmiş aracımıda. Teker bilyaları değişmesi gerekirmiş ve sağ amaortisörüm arızalıymış . Bilyalar için 350 lira fiyat çekti. İstanbulda sanayide kaça yaptırabilirim bu bilyaları veya yaptırmazsam ne olur?
  • teker bilyasını ben dün bitanesini 100e yaptırdım dördüde değişcekse 300 iyi fiyat.sanayidede yan sanayi bilya taktırsan gene 200civarı verirsin.ben olsam servise yaptırırdım 2yıl garantinin hatrına.çünkü bu bilya fazla dayanmıyor 8ay sonra bidaha bozulmica ne malum.garantiden değiştirmek daha karlı.değiştirmessen ne olur.uğultu yapar hızlandıkca vibrasyon yapar dahada dağılırsa tekeri kitlemeye kadar yolu var allah korusun.aslında serviste parça fiyatı 65tl civarıydı yanlış hatırlamıyosam ama işcilik çok alıyolar.senin dördüne 300 istedilerse iyi yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    teker bilyasını ben dün bitanesini 100e yaptırdım dördüde değişcekse 300 iyi fiyat.sanayidede yan sanayi bilya taktırsan gene 200civarı verirsin.ben olsam servise yaptırırdım 2yıl garantinin hatrına.çünkü bu bilya fazla dayanmıyor 8ay sonra bidaha bozulmica ne malum.garantiden değiştirmek daha karlı.değiştirmessen ne olur.uğultu yapar hızlandıkca vibrasyon yapar dahada dağılırsa tekeri kitlemeye kadar yolu var allah korusun.aslında serviste parça fiyatı 65tl civarıydı yanlış hatırlamıyosam ama işcilik çok alıyolar.senin dördüne 300 istedilerse iyi yani.


    4 tanesi 300 tl iyi gibi. bana sağ arka teker bilyasını değiştirmem gerktiğini söyledi. uğultu varmış. ben farkettim diyemem ama.. sanayide 100 tl ye yapılır dediler ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    Arkadaşlar

    Arcım 1.viteste (genellikle ısındıktn sonra) eskisi gibi gaz yemiyor; aslında doğrusu gaza basıyorum gitmekte zorlanıyor sonra sanki aniden ok gibi fırlıyor 2.ye atıncada yine toparlamak için uğrşıyor sonra güzel hızlanıyor; diğer viteslernormal (15 gün önce yekili serviste bujiler değişti) sebp bujiler olbilirmi? aracın katalogta takılbilecek 2 faklı bujisi varmışvar biri tek tırnak 155 kodlu diğeri ise 2 tırnak 168 kodlu beim araca şimdiye kadar tek tırnak olandan takmış ilk sahibi. 15 gün önce servis 2 tırnaklı olanı takmıştı. Bundan olabilirmi yoksa başka bişey mi var. Başka forumlarda da hava debimetresi sorunu olabilir gibi yorumlar vardı (ama corsa lar için). Yorumlaranız varsa sevinirim.
    Teşekkürler


    aynen 15 gün önce benimde bujiler değişti 1 ve 2 viteslerde araç boğuluyor...rampa çıkarken yavaşladığımda mutlaka 1 istiyor bazen 1 de bile devir 1000 lerde kalıyor boğuluyor servisten çıktıktan sonra oldu bunlar, bana kalırsa bujilerden bugün vaktim kalırsa gidip öğrenicem hangi bujileri taktıklarını eğer seninkilerle aynı ise problemin bujilerden kaynaklandığını varsayıcam...pazartesi yazarım...


    Bende dün gidp bujileri kontrol ettirecktim fırsat olup gidemedim. fırsatım olursa be buçarşamb giderim. Eğer sizde deböyle bişey varsa bu bujilerden kaynklanıyordum muhtemelen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert19 -- 20 Şubat 2011; 20:49:58 >




  • pioneer cd çalarımı-edison 400 watt anfimi ve 25 cm subwoferimi aracımdan söktürdüm. ama pandizottaki 25 cmlik kocaman deliği ne yapacağım onu bilmiyorum. nasıl bir kapatma çözümü önerirsiniz.
  • çıkmacıya fiyat sormayı denedin mi?
    ya da o kocaman deliği kapatmak sub ya da pandizot fiyatından daha fazlaya gelecekse hiç düşünme, geri tak yerine, daha güzel görünür hiç olmazsa. bir dahaki sefere daha iyisini alırsın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    pioneer cd çalarımı-edison 400 watt anfimi ve 25 cm subwoferimi aracımdan söktürdüm. ama pandizottaki 25 cmlik kocaman deliği ne yapacağım onu bilmiyorum. nasıl bir kapatma çözümü önerirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    çıkmacıya fiyat sormayı denedin mi?
    ya da o kocaman deliği kapatmak sub ya da pandizot fiyatından daha fazlaya gelecekse hiç düşünme, geri tak yerine, daha güzel görünür hiç olmazsa. bir dahaki sefere daha iyisini alırsın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    pioneer cd çalarımı-edison 400 watt anfimi ve 25 cm subwoferimi aracımdan söktürdüm. ama pandizottaki 25 cmlik kocaman deliği ne yapacağım onu bilmiyorum. nasıl bir kapatma çözümü önerirsiniz.



    aslında ben sökmeyecektimde çok ağır olduğundan söktürdüm. bagaj kapağı tüy gibi oldu şimdi. Ama malesef görüntü kötüleşti. 1-2 gün içinde belki takarım sırf görüntü olsun diye.




  • 
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.