Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (343. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar;

    Arkadaşlar yardım...


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerempitbull

    Selamlar;

    Arkadaşlar rolanti motorum bozuk diye gittim yan sanayi rölanti motoru aldım. (25TL) ve taktırdım. Takan usta olmaz ayar tutmaz dedi. Şikayetim araç gazda iken rölanti dengesizliği fazla idi ve debriyaja basıldığında özelliklede elektirik olarak yük varsa stop etmesiydi. Bugün ise aklınıza gelebilecek heryeri temizlettim budurumla ilgili peşinden araç bilgisayara bağlandı arızaja bakıldı rolanti motoru gözüktü gene. Arıza silinip, tekrar ayar yapıldı arıza çıkmadı fakat stop etme sorunu devam ediyor.

    Isı sensöründe, lambda da veya oksijen sensöründe arıza olduğu zaman beyin bunu bilgisayara iletiyormu? Bunların arızalı olduğunu değiştirmeden nasıl anlarım?

    Valla eski aracımı bu sebepten satıp bunu aldım, buda aynı şekilde çıktı. Sinir olmaya başladım... Bakalım daha başımıza gelecek ne var?..

    Bu arada başıma gelen komik bir olayı anlatayım. Sanayiye gittim, aracı stop ettim usta daha gelmemişti. Bende müzik dinleyeyim dedim. Açtım radyoyu az önce çalışan cihaz çalışmıyor, aslında açılıyor ekranda frekans var ama ses yok. Onu kurcala, bunu kurcala yok olmuyor. Neyse elektirikçi ustamla beraber baktık farkettikki arabanın arka 2 kapı ve bagajı açıp kapattığımızda ses gelmeye başlıyor sonrada kapıyı açıp, kapasanda çalışmaya devam ediyor. Ama teybi kapatım açtığımızda sorungene karşımızda. Ondan sonra arabanın tavan lambasının sönmediğini de farkettik.

    Teybi söktük, çıkışlara baktık yok, lambaya baktık yok, kapı müşürlerine baktık yok. Neyse bir teypçiye gittik amper metre ile baktı sağ arka kolona giden kabloda kısa devre var dedi. Bizde kabloları söktük hiç bişi bulamadık. Tam vaz geçecektik ön tarafta bayağı içerde kablolarla ilgili bir soket bulduk ve içini açtığımızda oksitlenme yaptığını gördük. Temizledik ve problem kalmadı.

    Çok alakasız bir arıza saçma sapan belirtilerle karşımıza çıkabiliyor. kim tahmin edebilirdi ki hoparlör kablon oksitlenecek ve kapılar kapandığı zaman ses tekrar devreye girecek.





  • arkadaşlar motor 1.4 oldugu için harekete geçtikten sonra ikiye atın vitesi ve onunla devam edini çok dik bir yokuşta değilseniz tabi bu dediğiniz olay küçük motorlu araçlarda hep mevcut


    quote:

    Orijinalden alıntı: lekii

    arkadaşlar 2. viteste gidilmiyor mu yavaş trafikte?
    yani çok zamandır düz vites sürmedim ama eski arabamda da aynı sorun oluyordu, 2. viteste gidiyordum genellikle debriyaja basmadan. yarım debriyaj yapmak balatayı çok erken yıpratmaz mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!

    Evet araba hafif hareket halinde 1.vitese sokmak çok zor bi gün elimizde kalmaz inşallah...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!



    Aynı sorunu (sorunmu yoksa aracın adetimi böyle) bende yaşıyorum ancak yoğun trafikte debriyajı çok kullanırsam oluyor, pedal sertleşiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    arkadaşlar 2. viteste gidilmiyor mu yavaş trafikte?
    yani çok zamandır düz vites sürmedim ama eski arabamda da aynı sorun oluyordu, 2. viteste gidiyordum genellikle debriyaja basmadan. yarım debriyaj yapmak balatayı çok erken yıpratmaz mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!

    Evet araba hafif hareket halinde 1.vitese sokmak çok zor bi gün elimizde kalmaz inşallah...




    aynen levent balatayı bitiriyoruz fakat çok yavas trafikte 2 viteste sallıyor, mecbur 1.viteste gidiyoruz ve o mecbur kaldığımız an, 2.vitesten 1.vitese düşerken yaşıyoruz problemi, çok çeşit araba kullandım bölesini ilk defa yaşıyorum, ya debriyaj balatasını yedik ondan yapıyor ya da kronik...




  • Orijinalden alıntı: ssmm

    arkadaşlar motor 1.4 oldugu için harekete geçtikten sonra ikiye atın vitesi ve onunla devam edini çok dik bir yokuşta değilseniz tabi bu dediğiniz olay küçük motorlu araçlarda hep mevcut


    evet zaten trafikte 2.de gidebildiğim kadar gidiyorum fakat belirli bir yavaşlamadan sonra 2.viteste sallıyor stop etmeye yelteniyor fazla yavaşladığım için, burada anormal bir durum yok, çok yavaş trafikte 2.viteste her araba sallayabilir asıl problem salladığında 2.vitesten 1.vitese düşmek o zaman vites kolu elimde kalacak zannediyorum...ssmm de acemi zannetti beni :)))
  • bu arada hala kırmızı yanmadı, 189 km oldu 50 liralık benzin gösterge yada müşür bozulmamıştır umarım aksam alıcam belli olur artık...
  • Arkadaşlar; Benim Mart ayında muayenem var aracın ruhsatındaki muayene için ayrılan bölüm dolmuş; Arac İstanbul kayıtlı İzmir de yaşıyorum şimdi bu ruhsattaki muayene bölümünü muayene istasyonundan vereceklermi yoksa ben daha önceden başvurup İzmir trafik şubeden mi almam gerekiyor yada alabilirmiyim bilgisi olan varmı?
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert19 -- 11 Ocak 2011; 22:50:32 >
  • muayeneciler yönlendiriyor bu tip konularda.
    aslında plakayla aynı yerde olsan ilgili emniyet müdürlüğüne gidip ruhsatı yenilemen gerekiyor ama farklı plakaya ruhsat verirler mi onu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    Arkadaşlar; Benim Mart ayında muayenem var aracın ruhsatındaki muayene için ayrılan bölüm dolmuş; Arac İstanbul kayıtlı İzmir de yaşıyorum şimdi bu ruhsattaki muayene bölümünü muayene istasyonundan vereceklermi yoksa ben daha önceden başvurup İzmir trafik şubeden mi almam gerekiyor yada alabilirmiyim bilgisi olan varmı?
    Teşekkürler

    sen tüvde muayene olacaksın..aprak değiştireceğin için ek-3 belgesiyle gitmen lazım tüve ruhsatta yer olmadığı için de muayene geçerlilik tarihini ruhsata değil ek-3 üzerine yazacaklar,o belgelerle yenişehir trafik tescile gidip yeni ruhsat yaprağı alacaksınız,tek yaprak 50 tl civarında olmalı,ve yeni aldığınız yaprakta muayene son geçerlilik tarihi trafikçe yazılmış olacak...bu arada ek-3 için 10 tl doldurma(trafik takipçiler,ayakçılar yapar),trafikte dosya için de yenişehirde trafik tescilin önünde bekleyen daktilolular var onlara da bi 10 tl verip dosya hazırlatmak lazım,sen uğraşma değmez,adamlar kitabına göre hazırlıyor,git gel yapma boşuna....ha plaka istanbul olunca bişey diyemem ama pek değişeceğini sanmam,belki gitmişken izmir plaka yaparsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    arkadaşlar 2. viteste gidilmiyor mu yavaş trafikte?
    yani çok zamandır düz vites sürmedim ama eski arabamda da aynı sorun oluyordu, 2. viteste gidiyordum genellikle debriyaja basmadan. yarım debriyaj yapmak balatayı çok erken yıpratmaz mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!

    Evet araba hafif hareket halinde 1.vitese sokmak çok zor bi gün elimizde kalmaz inşallah...




    aynen levent balatayı bitiriyoruz fakat çok yavas trafikte 2 viteste sallıyor, mecbur 1.viteste gidiyoruz ve o mecbur kaldığımız an, 2.vitesten 1.vitese düşerken yaşıyoruz problemi, çok çeşit araba kullandım bölesini ilk defa yaşıyorum, ya debriyaj balatasını yedik ondan yapıyor ya da kronik...



    Valla bende de aynı sorun var ben de diyordum çevremdekilere herkes normal devir i iyi ce düşür girer diyordu gerçektende devir düşünce giriyor ama 19 europa da kullandım şirket araclarını (symbol ve yaris )da kullandım böyle bir şey görmedim. Burda sizlerinde aynı şikayeti yazdığınıza göre kullanıcı işi değil :) en azından buna sevindim ama araclarda kronik demekki.?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    arkadaşlar 2. viteste gidilmiyor mu yavaş trafikte?
    yani çok zamandır düz vites sürmedim ama eski arabamda da aynı sorun oluyordu, 2. viteste gidiyordum genellikle debriyaja basmadan. yarım debriyaj yapmak balatayı çok erken yıpratmaz mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!

    Evet araba hafif hareket halinde 1.vitese sokmak çok zor bi gün elimizde kalmaz inşallah...



    çok ağr trafikte 2.viteste araba stop edecek gibi oluyor.




  • babamın şahin 60km hızla giderken 1. vitese geçiyordu, debriyajdan çekince de al sana en ucuz gençlik eğlencesi..
    2001'de aldığım R11'de çok zorlanmıştım bu yüzden, devamlı stop ettiriyordum, zamanla alıştım, ama neredeyse durmadıkça birinci vitese geçmiyordu araba.
    sanırım nasıl alıştırırsanız öyle gidiyor. şahini sıfır km aldık 93'te ve yavaşlamalarda hep birinci vitese attım, ilk aldığımızda neredeyse durduğu yerde geçmeyen vites zamanla alışmıştı.
  • 2003 -2004 prıvılage yada dınamık hb tek gecerım
  • şehir içinde durmaya yakın gibi olana kadar 2 de devam ediyorum . birinci vites sadece yürütmek için ilk hamlede daha sonra hemen ikiye..
    dün Konya Merkezdeydim.clionun pratikliğine alışık olan ben yüklü 2007 model peugeot partner (1.9D 71 bg kapalı kasa kamyonet)ile bayağı zorlandım . araba kalkarken tır sürüyor gibi hissettim. şehir içini çıkıp Konya-Adana yoluna girince hiç istifimi bozmadım ve 80 km hız ile Emirgazi'ye geldim. tin tin tin
  • izolasyon denedim ama bi işe yaramadı halıflex falan fayda etmiyor nereyi tıkarsan tıka çok gürültü geliyor içeri. birinci vites olayı bendede aynı durmadıkca kolay girmiyor. ikiyle sallaya sallaya gidiyorum bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    izolasyon denedim ama bi işe yaramadı halıflex falan fayda etmiyor nereyi tıkarsan tıka çok gürültü geliyor içeri. birinci vites olayı bendede aynı durmadıkca kolay girmiyor. ikiyle sallaya sallaya gidiyorum bende

    sesin içeri gelişi beni rahatsız etmiyor nedense...
  • litresi 2,25 tlden 13,3 lt lpg 30 liralık.tamamı izmir şehiriçi 110 km.. 27 kuruş kmde..100 kmde 12 lt....kim demiş renault az yakar diye...
  • bir ara bende 98 model 1.8 T passatla başabaş yakıt tüketiyordum .. eski günlerim geldi aklıma..
  • sabahın en güzel haberi benzine yine zam geldi ...

    dün aksam bp de 150 tl benzin alana tav veriliyor diye bir reklam izlemiştim ...

    bugun sabah gidip depoyu bi doldurayım dedim hemde bayadır zam gelmedi ... yakında 3-5 kurus daha arttırırlar diyordıum ki ... benzinciye girerken tabelaya baka kaldım ... :)

    abi benzine 9 kuruş zam geldi dedi sayın pompacı ahmet :)

    ...

    her zamdan sonra acaba lpg yemiş geçsem diyorum ... sonra onada zam geliyor ...

    ne olacak bu işin sonu acaba ...

    benzin istasyonları tencere tava bardak çanak vereceklere, promosypn kadar indirim yapsalar benzinde ...

    illa fiyat yuksek kalacaksa 150 tl alana tava verecegine %10 indirim dese ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalemlikek -- 13 Ocak 2011; 11:44:41 >
  • benzınden daha onemlısı 1 hafta 3 adet et uretım cıftlıgı uretımı durdurdu ( yaklasık 80 bın buyukbas yapıyor) yakında et 50 lıra olur benzınde 5 lıra olur.
    o yuzden herseye hazırlıklı olun ılerıye yonelık kredı ve harcamalarda ozellıkle
  • 
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.