Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (345. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 343344345346347
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taylan gönderdiğim linkteki konuyu iyice bir incele ...

    eminim en dogru kararı kendın vereceksın ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemlikek

    taylan gönderdiğim linkteki konuyu iyice bir incele ...

    eminim en dogru kararı kendın vereceksın ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D


    Alıntıları Göster
    dün gece tam sis lambası lazım oldu(başka zaman açmam) ondada yanmayacağı tuttu..uzun zamandırda yanıp yanmadığını hatırlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemlikek

    taylan gönderdiğim linkteki konuyu iyice bir incele ...

    eminim en dogru kararı kendın vereceksın ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D


    Alıntıları Göster
    nerde yahu lınk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TAY-LAN -- 15 Ocak 2011; 21:03:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    nerde yahu lınk

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar İstanbul Çobançeşme oto pazarının yerini bilen var mı ??
  • google arama motoruna yazınca geliyor haritasıyla. buraya linki kopyalamıştım ama reklama giriyor olabilir diye sildim.
    Atatürk havalimanı yakınlarında adli tıp kurumu'nun karşısında.

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaGurai

    Arkadaşlar İstanbul Çobançeşme oto pazarının yerini bilen var mı ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 15 Ocak 2011; 23:38:21 >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_6792166/mpage_44/key_/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    nerde yahu lınk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi

    http://forum.donanimhaber.com/m_6792166/mpage_44/key_/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    nerde yahu lınk


    linke tıkladık.... vezir hocanın yazdıklarının hepsini okuduk sabah sabah..
  • günaydın arkadaslar ...

    yağ konusu derya deniz ... birde sanayide bu konunun ne kadar dillandigide ortada ...

    ağzı olan konusuyor hesabi herkez bilsin bilmesin konusur bu konuda ...

    sayın vezirin konu başlıgı bu konuda çok açıklayıcı ...

    burayı okuduktan sonra kimsenin lafına kulak asmadan araç icin dogru yağ denenerek bulunabilir ...

    ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi

    http://forum.donanimhaber.com/m_6792166/mpage_44/key_/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    nerde yahu lınk


    linke tıkladık.... vezir hocanın yazdıklarının hepsini okuduk sabah sabah..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemlikek

    günaydın arkadaslar ...

    yağ konusu derya deniz ... birde sanayide bu konunun ne kadar dillandigide ortada ...

    ağzı olan konusuyor hesabi herkez bilsin bilmesin konusur bu konuda ...

    sayın vezirin konu başlıgı bu konuda çok açıklayıcı ...

    burayı okuduktan sonra kimsenin lafına kulak asmadan araç icin dogru yağ denenerek bulunabilir ...

    ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi

    http://forum.donanimhaber.com/m_6792166/mpage_44/key_/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    nerde yahu lınk


    linke tıkladık.... vezir hocanın yazdıklarının hepsini okuduk sabah sabah..


    Alıntıları Göster
    az evvel yanmayan ön sis farıma baktırayım diye oto elektrikciye gittim. Zaten ilçede bir işyeri var. Pazar olunca açan olmamış. Eve gelince tornavidayı çektim indim arabanın yanına. Sigortassı sağlam. hemen kaputu açtım tesisatı nerden gider diye bakınırken önden söküleceğini gördüm. 2 vida var zaten açtım. olduğu gibi çıkıyormuş. kabloları oynatınca yandı. dedim teşhis doğru.gelelim tedaviye. kablo soketi bant ile sarılıymış. demek benden öncede bakan olmuş bantları açtım oksit ve çamur varmış temizledim. eski bantları yeniden orlardan çektim tekrar kapattım vidaladım ve işlem tamam dedim. hava ayaz olmasa daha bir iki iş daha vardıda üşüyünce bıraktım.

    akşam arabaşı çorbası içmeye davetliyiz. gece sis çökerse artık sıkıntı olmaz.

    edit:ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇUMRALI -- 16 Ocak 2011; 14:51:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D



    bende değiştircem aracın yağını ne yağ alacagıma karar veremedim kıbrısta araç 2 yıl daha kalacak buranın havsı sıcak doğru düzgün kış olmuyor yağlarla ilgili linkide inceledim bir görüş birliği yok
    nasıl bir yağ almalıyızki birde bundan önce nasıl br yağ kondu onuda bilmiyorum oda ayrı bir dert




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D



    bende değiştircem aracın yağını ne yağ alacagıma karar veremedim kıbrısta araç 2 yıl daha kalacak buranın havsı sıcak doğru düzgün kış olmuyor yağlarla ilgili linkide inceledim bir görüş birliği yok
    nasıl bir yağ almalıyızki birde bundan önce nasıl br yağ kondu onuda bilmiyorum oda ayrı bir dert

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar aks mafsalı ve direksiyon mafsalı değişmesi gerek benim arabada büyük bir ihtimalle..
    daha önce değiştiren varmı ne kadar tutar acaba teşekkürler............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultegra

    arkadaşlar aks mafsalı ve direksiyon mafsalı değişmesi gerek benim arabada büyük bir ihtimalle..
    daha önce değiştiren varmı ne kadar tutar acaba teşekkürler............

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar

    İstanbul şişhanede yol kayganlığından dolayı kaza yaptım. Aracının sol ön tarafından bariyerlere vurdum. Clio hb 2004 marka bir aracım var. Çok şiddetli çarptım bariyere ama görünürde sadece ön tampon kırılmıştı. . Başk hiçbir sorunn yoktu sayılır. Tamirciye kullanarak götürdüm.Rot balans gitmişti tabiki. Tamirci arabanın altına indiğinde araç motorunun altındaki şase demirinin gittiğini ve genel şasenin yamulduğun söyledi. motor şasesini değiştirdi. genel şaseyide düzelttğini söyledi. sol ön teker aksının değiştiğini karbüratörün tamir edildiğini söyled. ve toplamda bana 1560 hesap çıkardı. sizce bu fiyat normalmi? Ayracım eskisi gibi olmuşdur sizce? Tamirci aracın eskisi gibi olduğunu satmamamı önerdi. Ama benim içime sinmedi. sizce kullanmalımıyım yoksa satmalımıyım?




  • geçmiş olsun. değişen tüm parçaları ve yapılan işçiliği net olarak yazarsan hem fiyatla ilgili hem de binilebilirliği ile ilgili daha iyi fikir verebiliriz sanırım.

    ilk arabam Renault 11 ile yaptığım kazada motor şasesi/motor beşiği/travez her neyse eğildi ve 2003 yılında 350milyon liraya değiştirdim. bu kazadan sonra traveze bağlı bir sorun çıkmadı, 5 yıl ve 100bin km daha sürdüm o arabayı, arabayla ilgili bir sıkıntıdan değil, nakit ihtiyacımdan sattım.

    clio ile yol kenarındaki tarla direklerine çarpıp takla attım, bu kazada travez eğilmedi ama çok daha başka masraflar oldu, sonrasında da dikiş tutmadı araba ve 1,5 yıl daha sürdükten sonra kazalı olduğunu söyleyerek değerinin 3-4bin lira altında bir fiyata sattım.

    zamanla anlaşılıyor arabanın gidişatından binilmesi ya da satılması gerektiği.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    Merhaba arkadaşlar

    İstanbul şişhanede yol kayganlığından dolayı kaza yaptım. Aracının sol ön tarafından bariyerlere vurdum. Clio hb 2004 marka bir aracım var. Çok şiddetli çarptım bariyere ama görünürde sadece ön tampon kırılmıştı. . Başk hiçbir sorunn yoktu sayılır. Tamirciye kullanarak götürdüm.Rot balans gitmişti tabiki. Tamirci arabanın altına indiğinde araç motorunun altındaki şase demirinin gittiğini ve genel şasenin yamulduğun söyledi. motor şasesini değiştirdi. genel şaseyide düzelttğini söyledi. sol ön teker aksının değiştiğini karbüratörün tamir edildiğini söyled. ve toplamda bana 1560 hesap çıkardı. sizce bu fiyat normalmi? Ayracım eskisi gibi olmuşdur sizce? Tamirci aracın eskisi gibi olduğunu satmamamı önerdi. Ama benim içime sinmedi. sizce kullanmalımıyım yoksa satmalımıyım?





  • aksın sadece mafsalı değişebiliyor mu?
    ben 3 yıl önce aksı komple değiştirdim kazada kırılınca ve 150 lira çıkmacı fiyatı. orijinali 400 lira civarındaydı, benimki otomatik, düz vites ya da motora göre fiyat değişebilir. direksiyon mafsalını bilmiyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultegra

    arkadaşlar aks mafsalı ve direksiyon mafsalı değişmesi gerek benim arabada büyük bir ihtimalle..
    daha önce değiştiren varmı ne kadar tutar acaba teşekkürler............
  • kıbrıs'ta zeytin yağı koysan da gider :)
    ben sinop'ta nasıl yağ kullanılacağını bilmiyorum, tek bildiğim, bir dahaki sefere bor katkısı koyacağım çünkü motorun sesinde ve çalışmasında çok fark oluyor bor katkısını koyunca.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D



    bende değiştircem aracın yağını ne yağ alacagıma karar veremedim kıbrısta araç 2 yıl daha kalacak buranın havsı sıcak doğru düzgün kış olmuyor yağlarla ilgili linkide inceledim bir görüş birliği yok
    nasıl bir yağ almalıyızki birde bundan önce nasıl br yağ kondu onuda bilmiyorum oda ayrı bir dert




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    kıbrıs'ta zeytin yağı koysan da gider :)
    ben sinop'ta nasıl yağ kullanılacağını bilmiyorum, tek bildiğim, bir dahaki sefere bor katkısı koyacağım çünkü motorun sesinde ve çalışmasında çok fark oluyor bor katkısını koyunca.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAY-LAN

    benım arabanın yağını ozel bı servıste degıstırdıler ben gıtmedım ne koydular bılmıyorum .bunu degıstırmek ıstıyorum sabahları cok soguk ınce bı yag dusunuyorumda. 5-30w yada 5-40 hangısı uygun olur ankara ıcın .kışın -10 oluyor en fazla yazında 43-44 derece goruluyor maksımum. varmı bu ısten ıyı anlayan bı arkadas.sankı sabah sogukda pıstonların cıgerı sokuluyo gıbıme geldı :D



    bende değiştircem aracın yağını ne yağ alacagıma karar veremedim kıbrısta araç 2 yıl daha kalacak buranın havsı sıcak doğru düzgün kış olmuyor yağlarla ilgili linkide inceledim bir görüş birliği yok
    nasıl bir yağ almalıyızki birde bundan önce nasıl br yağ kondu onuda bilmiyorum oda ayrı bir dert


    Alıntıları Göster
    ayrıca dün serviste sordum, clio'lar 4 tekerlek abs imiş.




  • geçmiş olsun. değişen tüm parçaları ve yapılan işçiliği net olarak yazarsan hem fiyatla ilgili hem de binilebilirliği ile ilgili daha iyi fikir verebiliriz sanırım.

    ilk arabam Renault 11 ile yaptığım kazada motor şasesi/motor beşiği/travez her neyse eğildi ve 2003 yılında 350milyon liraya değiştirdim. bu kazadan sonra traveze bağlı bir sorun çıkmadı, 5 yıl ve 100bin km daha sürdüm o arabayı, arabayla ilgili bir sıkıntıdan değil, nakit ihtiyacımdan sattım.

    clio ile yol kenarındaki tarla direklerine çarpıp takla attım, bu kazada travez eğilmedi ama çok daha başka masraflar oldu, sonrasında da dikiş tutmadı araba ve 1,5 yıl daha sürdükten sonra kazalı olduğunu söyleyerek değerinin 3-4bin lira altında bir fiyata sattım.

    zamanla anlaşılıyor arabanın gidişatından binilmesi ya da satılması gerektiği.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    Merhaba arkadaşlar

    İstanbul şişhanede yol kayganlığından dolayı kaza yaptım. Aracının sol ön tarafından bariyerlere vurdum. Clio hb 2004 marka bir aracım var. Çok şiddetli çarptım bariyere ama görünürde sadece ön tampon kırılmıştı. . Başk hiçbir sorunn yoktu sayılır. Tamirciye kullanarak götürdüm.Rot balans gitmişti tabiki. Tamirci arabanın altına indiğinde araç motorunun altındaki şase demirinin gittiğini ve genel şasenin yamulduğun söyledi. motor şasesini değiştirdi. genel şaseyide düzelttğini söyledi. sol ön teker aksının değiştiğini karbüratörün tamir edildiğini söyled. ve toplamda bana 1560 hesap çıkardı. sizce bu fiyat normalmi? Ayracım eskisi gibi olmuşdur sizce? Tamirci aracın eskisi gibi olduğunu satmamamı önerdi. Ama benim içime sinmedi. sizce kullanmalımıyım yoksa satmalımıyım?



    tamirci tanıdık olduğundan pekde soramadım nelerin değiştiğini. Dediğin gibi motor travezi değişmiş. . Acaba satarken sorun yaşarmıyım? Kimsenin hakkına girmek istiemem. kazalı olduğunu dersem nekadar fiyat kırmam gerekir sizce. 3 ay önce 14 e aldığım arabayı şimdi satsam kaça satarım acba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    tamirci tanıdık olduğundan pekde soramadım nelerin değiştiğini. Dediğin gibi motor travezi değişmiş. . Acaba satarken sorun yaşarmıyım? Kimsenin hakkına girmek istiemem. kazalı olduğunu dersem nekadar fiyat kırmam gerekir sizce. 3 ay önce 14 e aldığım arabayı şimdi satsam kaça satarım acba?


    ilginç bi durum bu, ne yazacağımı bilemedim.
    her malın bir alıcısı muhakkak vardır.
    başkasının hakkına gireceğin kaygısına kapılma, arabayı kontrol ettirmek alıcının sorumluluğunda.
    ama kazanın boyutunu gizleme, hatta varsa resmini de göster, tamirci tanıdık diyorsun ama bence yine de tam olarak nelerin değiştiğini öğren ve not al bir yere, günün birinde lazım olabilir, alıcıya gösterirsin bak bunlar değişti diyerek. isteyen alır, istemeyen de almaz.

    kaza yüzünden başka bir arıza çıkıp çıkmaması konusunda dediğim gibi yetkili servise danış, ille de tamiri yaptırmak zorunda değilsin ama 50-100 arası değişen fiyatlarda ekpertiz raporu çıkarıyorlar, bu faydalı olabilir. eğer sana onlar da güven verirlerse bu küçük görünen kaza için arabayı değiştirmeye değmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    tamirci tanıdık olduğundan pekde soramadım nelerin değiştiğini. Dediğin gibi motor travezi değişmiş. . Acaba satarken sorun yaşarmıyım? Kimsenin hakkına girmek istiemem. kazalı olduğunu dersem nekadar fiyat kırmam gerekir sizce. 3 ay önce 14 e aldığım arabayı şimdi satsam kaça satarım acba?


    ilginç bi durum bu, ne yazacağımı bilemedim.
    her malın bir alıcısı muhakkak vardır.
    başkasının hakkına gireceğin kaygısına kapılma, arabayı kontrol ettirmek alıcının sorumluluğunda.
    ama kazanın boyutunu gizleme, hatta varsa resmini de göster, tamirci tanıdık diyorsun ama bence yine de tam olarak nelerin değiştiğini öğren ve not al bir yere, günün birinde lazım olabilir, alıcıya gösterirsin bak bunlar değişti diyerek. isteyen alır, istemeyen de almaz.

    kaza yüzünden başka bir arıza çıkıp çıkmaması konusunda dediğim gibi yetkili servise danış, ille de tamiri yaptırmak zorunda değilsin ama 50-100 arası değişen fiyatlarda ekpertiz raporu çıkarıyorlar, bu faydalı olabilir. eğer sana onlar da güven verirlerse bu küçük görünen kaza için arabayı değiştirmeye değmez.

    Alıntıları Göster
    herkese selamlar;


    öncelikle sehzade86 geçmiş olsun, leventin dediği gibi kazasını saklamadan sorana, kontrol ettirmek isteyene söyle gerisini pek de düşünme aracı kontrol etmek alıcının sorumluluğu...

    Gösterge panelinin sol köşesinde emniyet kemeri takmıs, kucağında top gibi bir şey taşıyan bir ibare var bilirsiniz...aracımın SERVİS ve KUCAĞINDA TOP OLAN EMNİYET KEMERLİ ADAM ışığı birlikte yanmakta...fakat aracın gidiş gelişlerinde bir problem yok...daha bu sabah 150 km yaptım...bu kemerli adam işareti HAVA YASTIĞI işareti midir? aracıma ne oldu dersiniz? acaba koltuk altlarındaki hava yastığı soketlerinde problem mi oldu? dün rampa yukarı çıkarken hafif salak bir arkadaşım koltuğunu geri çekmek istedi tabi ÇÖRT diye bir sessten sonra koltuk arkaya dayandı, içim acıdı resmen sesimi çıkarmadım...acaba bu koltuk manevrasını yaparken kablolara bir şey olmuş mudur? neresini kontrol etmem gerekir...

    saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    tamirci tanıdık olduğundan pekde soramadım nelerin değiştiğini. Dediğin gibi motor travezi değişmiş. . Acaba satarken sorun yaşarmıyım? Kimsenin hakkına girmek istiemem. kazalı olduğunu dersem nekadar fiyat kırmam gerekir sizce. 3 ay önce 14 e aldığım arabayı şimdi satsam kaça satarım acba?


    ilginç bi durum bu, ne yazacağımı bilemedim.
    her malın bir alıcısı muhakkak vardır.
    başkasının hakkına gireceğin kaygısına kapılma, arabayı kontrol ettirmek alıcının sorumluluğunda.
    ama kazanın boyutunu gizleme, hatta varsa resmini de göster, tamirci tanıdık diyorsun ama bence yine de tam olarak nelerin değiştiğini öğren ve not al bir yere, günün birinde lazım olabilir, alıcıya gösterirsin bak bunlar değişti diyerek. isteyen alır, istemeyen de almaz.

    kaza yüzünden başka bir arıza çıkıp çıkmaması konusunda dediğim gibi yetkili servise danış, ille de tamiri yaptırmak zorunda değilsin ama 50-100 arası değişen fiyatlarda ekpertiz raporu çıkarıyorlar, bu faydalı olabilir. eğer sana onlar da güven verirlerse bu küçük görünen kaza için arabayı değiştirmeye değmez.

    Alıntıları Göster
    Konusu önceden geçtimi bilmiyorum ama bu araçlarda bor kullanılması ile ilgili iki sorum olacak. Öncelikle sahip olduğum 2006 clio II HB 86 HP 1.5 DCI araca bor uygulaması yapılmasında bir sıkıntı olurmu? Dizellerde bunun uygulanmaması gerekir diye bir metin okuduğumu hatırlıyorum. İkinci sorum ise aracı ikinci el aldığım için benden önceki sahibi bor uygulaması yapıp yapmadığını bilmiyorum. Bor da her araçta bir kere uygulanması gereken birşey diye biliyorum. Zira birden fazla uygulandığında yağ kanallarının ince olanlarında tıkanıklığa yol açıyormuş. Çünkü bor uygulamasının amacı kılcal çatlak ve yüzey pürülerine yapışan bir yüzey oluşturarak sürtünmezlik sağlamak. Sizce ne yapsam? Tecrübe edinen veya bir bilgiye sahip olan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum.

    Saygılarımla,




  • 
Sayfa: önceki 343344345346347
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.