Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dün yazmayı unutmuşum, ufuk tek çarpılan sen değilsin. arabadan ne zaman insem çatır çutur çarpılıyorum. bazen arabadan inmeden önce bekliyorum eşim insin ki önce o çarpılıp arabanın elektriğini alsın :))
    ilk clioda da vardı bu olay, bunda da var. servise götürüp kaçak kontrolü bile yaptırmıştım hatta, ama sorun çıkmamıştı. sorun yünlü giysilerimizden kaynaklanıyor.

    ayrıca bora hocam, bizim kısmetse 2011 yılı sonunda bu arabamızı satıp eşimle kendime ayrı ayrı arabalar alma niyetimiz var. paramız yeterse isteğimiz eşime 1.2 motorlu ve F1 vitesli clio 3 ve bana da tek kapılı clio sport almak. paramız yetmezse de bu clio eşime kalacak ve ben de bir R11 alacağım.
  • Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    arkadaşlar ses yalıtımı yapan varmı aranızda? motor sesi içeri çok giriyor gibi geliyor bana vakumlu kapılara rağmen.halıfilex falan kesip sersek kendi döşemesinin altına birazda olsa fayda verirmi deneyen uğraşan varmı acaba? yada fitillerdenmidirki?


    Ben yapmadım ama araştırdığım kadarıyla maliyetli bir iş;

    Seçenekler
    1. Ziebart ın ses izalasyon için araç altına yaptığı ses yalıtımı
    2. Araç kaput altı (motor) için ses emici ve ısıya dayanıklı malzemeden özel örtü (würth ün malzemelerini araştırın)
    3. Çamurluklara yapılan izolasyonlar vs.

    döşemenin altına halıflex değilde ince, koku yapmayan ses izole edebilen malzemeler ayarlamak daha uygun gibi ama bende halıfleks koydum kauçuk paspasın altına faydası var gibi ama emin değilim. Bu izalosyon işi çok teknik bir konu erbabını bulmak lazım bulursanız haberimiz olsun? Sadece bütün bunların hepsini yapsak bile ancak, 1 ençok 2 desibel faydası olabilir diyorlar.
    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert19 -- 9 Ocak 2011; 18:51:41 >




  • Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...
  • debrıyaj balatası bıtmıstır.benımkıde aldıgımda bıtıkdı ezıyettı resmen .hele yokuslarda arabayı kaldırmak ıcın gazı kokluyodum resmen .ama sımdı yoku mokus takmıyom 1500 devırde bıle bı asılıyom rampanın sonundayım :D
  • Arkadaşlar triger kayısı bildigim kadarıyla 60.000 km de bır degısır.7 yasında bır araba var 50.000 de degısmıs mıdır acaba ? Cunku bır arkadas forumda 5 senede bır degısmesı gerektıgını soylemıstı Yardım lutfen
  • inşallah yeter de ilk seçenek olur ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    dün yazmayı unutmuşum, ufuk tek çarpılan sen değilsin. arabadan ne zaman insem çatır çutur çarpılıyorum. bazen arabadan inmeden önce bekliyorum eşim insin ki önce o çarpılıp arabanın elektriğini alsın :))
    ilk clioda da vardı bu olay, bunda da var. servise götürüp kaçak kontrolü bile yaptırmıştım hatta, ama sorun çıkmamıştı. sorun yünlü giysilerimizden kaynaklanıyor.

    ayrıca bora hocam, bizim kısmetse 2011 yılı sonunda bu arabamızı satıp eşimle kendime ayrı ayrı arabalar alma niyetimiz var. paramız yeterse isteğimiz eşime 1.2 motorlu ve F1 vitesli clio 3 ve bana da tek kapılı clio sport almak. paramız yetmezse de bu clio eşime kalacak ve ben de bir R11 alacağım.




  • burası türkiye değişmemişte olabilir ...

    onu servise yada ustaya gidince anlarlar belki kayışın durumundan ...

    işin doğrusu ya 4 yıl yada 60 bin km dir ...hangisine önce ulaşılırsa ...

    buna uyuluyormu çok nadiren ...


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaGurai

    Arkadaşlar triger kayısı bildigim kadarıyla 60.000 km de bır degısır.7 yasında bır araba var 50.000 de degısmıs mıdır acaba ? Cunku bır arkadas forumda 5 senede bır degısmesı gerektıgını soylemıstı Yardım lutfen
  • zaten 1 yıl sonra ikinci değişim tarihi geliyor clioda triger 60.000 km yada 4 yıl ben 8 valfli olanını yeni degiştirdim devirdaim pompası hariç 400 tl serviste

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaGurai

    Arkadaşlar triger kayısı bildigim kadarıyla 60.000 km de bır degısır.7 yasında bır araba var 50.000 de degısmıs mıdır acaba ? Cunku bır arkadas forumda 5 senede bır degısmesı gerektıgını soylemıstı Yardım lutfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi


    selam ufuk ...

    öncelikle şunu söylemek istiyorum ... sen akşamları gir form'a :) gündüz senden başkası olmuyor ama aksamları daha hareketli oluyor ...

    hele bazı aksamlar uyku falan tutmuyor herhalde 3-4 kişi aynı anda bile olunuyor :) :) burada olmaktan bazen çok zevk alıyorum ...

    soruna gelince ben balatalardan oldugunu dusunuyorum ... benimde biraz sertleşmişti gittiğimde balataların dibine gelindigini gördüm ...

    serviste ön balataların arkalara göre daha kısa süre dayandığını söylemişlerdi ... o nedenle sadece önler deyişti ve durum düzeldi...

    fren hidroliğini kaputu açınca sileceklrin altında görürsün ... ki kaçak olmadıkça eksiltme yapmaz ...

    şanzuman yağıda öyle motor yağı gibi 10 binde bir değişmesi gereken bir yağ değil bildigim kadarıyla ...

    servise onuda sormuştum ne zman degistirecegim diye ama ne cevap verdigini tam olarak hatırlamıyorum sadece uzun sürede bir sorun oldugunda degişir diye birsey söyledigini anımsıyorum ...

    ...



    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı

    benim bir sorum daha olacak; frenler şertleşti biraz hidrolik yağından olabilir mi? nereden kontrol edebilirim? bir de şanzuman yağı vardı onu nereden kontrol edebilirim? bayağıdır motor yağı suyu harici arabaya bakmadım da...



    teşekkürler Borasi...:) akşamları girmek isterdim ama şu anda maalesef imkansız...bilgisayarımı satmıştım, bu akşam bir aksilik olmazsa yenisi gelecek, birkaç güne bende gece kuşu olurum :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi



    Lpg sizin araç için uygun olabilir daha doğrusu avantajlı olabilir ... ama ben 1.2 16v ler için söylüyorum ...

    hocam sizin yakıt değerleriniz iyi gözüküyor zaten..Pek gerek yok gibi lpgye...



    yaklaşık 0,18 lira şehir dışı, 0,25 şehir içi...mükemmel ortalama, bence de alma lpg...bilinçli kullanıcı için örneksin Borasi....

    valla değerler süper bence de..ben şihiriçinde lpg ile şuan 26-27 kuruş falan yakıyom.



    herhalde geçen gün ayarı kaçırmışım o yüzden 40 kuruşa dayandım...neyse normale döndük kırmızı yanar yanmaz PO 95 oktan aldım 50 TL şu an 170 km yaptım hala yanmadı ama yanmak üzeredir muhtemelen:)) yani şu anda 0,29 kuruş şehir içi aynı güzergah, 5 ışıklı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    Arkadaşlar merhaba, aracın soğutma kabındaki su mıktarı minuma kadar düşmüş kapağı açıp kendim sadece antifirz koysam bir sakıncası varmı araç soğukken mi? yoksa biraz ısınıncamı koymalıyım?


    bir sakınca yok ama ben tamircinin nasıl yaptığını anlatayım;
    önce genleşme kabının bağlı olduğu siyah hortumu motordan ayırdı ve genleşme kabını bir kaç kez çalkaladı, bu işlemi de genleşme kabını ağzını açık bırakarak motora biraz güç verdi ve her seferinde suyu hem kabın ağzından hem de hortumun ucundan akıtarak çalkalama işlemini bitirdi...sonra da 3 litrelik antifirizi koydu ve bu sefer motorun fanı devreye girinceye kadar motora yüklendi fan çalışınca gidebilirsin dedi bana :) neden bu kadar yüklendiğini sorduğumda antifirizn araca zarar vermesini engellemek için mutlaka fan çalışana kadar devir daimi sağlaman lazım dedi...motorcunun yalancısıyım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    dün yazmayı unutmuşum, ufuk tek çarpılan sen değilsin. arabadan ne zaman insem çatır çutur çarpılıyorum. bazen arabadan inmeden önce bekliyorum eşim insin ki önce o çarpılıp arabanın elektriğini alsın :))
    ilk clioda da vardı bu olay, bunda da var. servise götürüp kaçak kontrolü bile yaptırmıştım hatta, ama sorun çıkmamıştı. sorun yünlü giysilerimizden kaynaklanıyor.

    ayrıca bora hocam, bizim kısmetse 2011 yılı sonunda bu arabamızı satıp eşimle kendime ayrı ayrı arabalar alma niyetimiz var. paramız yeterse isteğimiz eşime 1.2 motorlu ve F1 vitesli clio 3 ve bana da tek kapılı clio sport almak. paramız yetmezse de bu clio eşime kalacak ve ben de bir R11 alacağım.


    :) güzel taktik ...yaşasın kötülük ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!
  • Arkadaşlar merhabalar bir önceki sayfadaki soruma cevap verenler için teşekkür ederim.Yalnız bir sorum daha var clio2 hb nin arka cam için silicek suyu gitmiyor.Büyük bir ihtimal bitti herhalde.Orayada silicek suyu ön cam için olan su kabındanmı gidiyor yoksa başka bir yerdemi onun su kabı?Ayrı yerde diye düşünüyorum çünkü ön cama suyu iletebiliyorum yani su var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhusnu

    Arkadaşlar merhabalar bir önceki sayfadaki soruma cevap verenler için teşekkür ederim.Yalnız bir sorum daha var clio2 hb nin arka cam için silicek suyu gitmiyor.Büyük bir ihtimal bitti herhalde.Orayada silicek suyu ön cam için olan su kabındanmı gidiyor yoksa başka bir yerdemi onun su kabı?Ayrı yerde diye düşünüyorum çünkü ön cama suyu iletebiliyorum yani su var?


    ön cama gelen su ile arka cam haznesi aynı yer...ön cama gelip arkaya gitmiyorsa arkaya giden su yolunda tıkanıklık olabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!

    Evet araba hafif hareket halinde 1.vitese sokmak çok zor bi gün elimizde kalmaz inşallah...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhusnu

    Arkadaşlar merhabalar bir önceki sayfadaki soruma cevap verenler için teşekkür ederim.Yalnız bir sorum daha var clio2 hb nin arka cam için silicek suyu gitmiyor.Büyük bir ihtimal bitti herhalde.Orayada silicek suyu ön cam için olan su kabındanmı gidiyor yoksa başka bir yerdemi onun su kabı?Ayrı yerde diye düşünüyorum çünkü ön cama suyu iletebiliyorum yani su var?


    ön cama gelen su ile arka cam haznesi aynı yer...ön cama gelip arkaya gitmiyorsa arkaya giden su yolunda tıkanıklık olabilir...

    Teşekkürler.Peki bu tıkanıklığı benim halledebileceğim birşeymi yoksa bir ustaya falanmı göstermem lazım?




  • arkadaşlar 2. viteste gidilmiyor mu yavaş trafikte?
    yani çok zamandır düz vites sürmedim ama eski arabamda da aynı sorun oluyordu, 2. viteste gidiyordum genellikle debriyaja basmadan. yarım debriyaj yapmak balatayı çok erken yıpratmaz mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: waldemar85

    Arkdaşlar 2000 medel clio 1.4 rta aracım trafikte 1.viteste araca hafif gaz verince araç tekler gibi gidiyo.Bu yüzden 1.vitesi genelde yarım debriyajla kullanmaya çalışıyorum.Bu sizin araçlardada oluyor mu...


    tebrikler iyi bir soru aynı araç var ve bende aynısını yapıyorum! 1.vites eziyet olmaya başladı hele trafikte stop edecek diye yarım gaz yada 2250 devirleri gösteriyorum bazen pati çekiyor meret araba kullanmayı yeni öğrenenler gibi hissediyorum kendimi bir de yüksek viteslerden 1.vitese inmek tam bir eziyet sanki bir parça tutuyor geçişi tam durmadan geçirmeye çalışınca vites elimde kalacak diye korkuyorum!

    Evet araba hafif hareket halinde 1.vitese sokmak çok zor bi gün elimizde kalmaz inşallah...




  • iğne ile dene önce, belki ağzı tıkanmıştır sadece. eğer olmazsa cam suyu da faydalı olabiliyor, benim ön sağ tarafın sağ deliği öyle açıldı. deliğin teki hâlâ tıkalı ama yine de geliyor biraz su cama.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhusnu


    quote:

    Orijinalden alıntı: filmdükkanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhusnu

    Arkadaşlar merhabalar bir önceki sayfadaki soruma cevap verenler için teşekkür ederim.Yalnız bir sorum daha var clio2 hb nin arka cam için silicek suyu gitmiyor.Büyük bir ihtimal bitti herhalde.Orayada silicek suyu ön cam için olan su kabındanmı gidiyor yoksa başka bir yerdemi onun su kabı?Ayrı yerde diye düşünüyorum çünkü ön cama suyu iletebiliyorum yani su var?


    ön cama gelen su ile arka cam haznesi aynı yer...ön cama gelip arkaya gitmiyorsa arkaya giden su yolunda tıkanıklık olabilir...

    Teşekkürler.Peki bu tıkanıklığı benim halledebileceğim birşeymi yoksa bir ustaya falanmı göstermem lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 10 Ocak 2011; 23:34:47 >




  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.