Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (166. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.616.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok geçmiş olsun. Cana geleceğine mala gelsin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: clio 1.4 16v

    arkadaslar sadık dostum clio dün arkasını cok cabuk bıraktı toplamaya calıştım devamlı direksiyosunu gereken yöne çevirdim ancak önce refuj a cıktım sonra takla attım.ALLAH ıma bin şükür arabadakilere bişe olmadı.çok mutluyum bu yüzden ancak araba okadar ii gözükmüyor.sunroof tan mıdır bilmem ama tavan cok güçlü çökme yapsa boynum kırılabilirdi.şuanda 1 2 çizikle çıktık.arkadan bırakıyor sakın eski lastikle çıkmayın zaten yol tutuşu iyi deil
  • bu araç satlıktır sahibinden.com a bakabilirsiniz



  • quote:

    Orjinalden alıntı: clio 1.4 16v

    arkadaslar sadık dostum clio dün arkasını cok cabuk bıraktı toplamaya calıştım devamlı direksiyosunu gereken yöne çevirdim ancak önce refuj a cıktım sonra takla attım.ALLAH ıma bin şükür arabadakilere bişe olmadı.çok mutluyum bu yüzden ancak araba okadar ii gözükmüyor.sunroof tan mıdır bilmem ama tavan cok güçlü çökme yapsa boynum kırılabilirdi.şuanda 1 2 çizikle çıktık.arkadan bırakıyor sakın eski lastikle çıkmayın zaten yol tutuşu iyi deil


    çok geçmiş olsun kardeşim içerdekilere birşey olmadığına çok sevindim. sonuçta böyle bir kazada arabanın zerre önemi yok. aslında yolda arkadakilerin bile emniyet kemerini takması lazım olduğunu düşünüyor insan böyle kazaları duyunca.. bende dayımın arabasında arkadayken 3-4 taklalı bir kaza geçirmiştim. ve allaha şükür kimseye birşey olmamıştı. sen emniyet kemerini takmışmıydın? yanındakiler falan?

    bu arada şimdi bi sadaka versen çok iyi olur. bi öğrenci yurduna falan hayır yapmak isabet olur.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: SOLKOR

    bu arada şimdi bi sadaka versen çok iyi olur. bi öğrenci yurduna falan hayır yapmak isabet olur.

  • arkadaşlar aracı bakımdan çıkardık o kadar masraf ettik ama arabanın motorunun silkmesi geçmedi rölantide motor sarsıyor silkeliyor bariz. bakım yaptırdığım servise gittim onlar da parayı aldılar nasıl olsa sallıyolar başlarından dediler arac lpg li ondandır. bi lpg ciye götürün bende götürdüm oda arac benzinde de yapıyor aynı silkmeyi dediler ki yapıyor gerçekten başka bi sorunu var dediler ben acaba bujı kablolarımı dedi cunku bujiler değişti adam baktı eliyle yok dedi sonra yağdanmı acaba dedi ben değişti deyince değildir o zaman dedi. kendince son olarak subap ayarındann dedi buna subap ayarı yapmak lazım dedi bende ölesine nerde yapalım varmı tavsiyen dedim ben yaparım dedi 100 ü bulmaz maliyeti dedi. bende pek sindiremedim bakarız dedim.

    subap ayarı yapılmıyor diye okudum ayrıca bazı yerlerde

    valhasılı nedir bunun derdi motor rölantide silkeliyor ve de bence daha önceden daha kolay alan marş geç alıyor bağlantılı olabilir diye dedim




  • hüseyin arkadaşım 2 gün önce rxt 1,4 16v clio hb alan arkadşaımda aynı sorunu yaşadı. tam tarifte edemedi ama anladığım kadarıyla enjektörlerin birisi tıkanmış. haliyle silindirin birisi görev yapmadığı için titreme problemi oluyomuştu.

    95 liraya halletmişler. enjektörlerini kontrol ettirmelisin.

    diğer bir husus yine bu arkadaşımın rxt aracında yağ çubuğu kontrolünü nasıl yapıyosunuz?







  • quote:

    Orjinalden alıntı: huseyinder07

    arkadaşlar aracı bakımdan çıkardık o kadar masraf ettik ama arabanın motorunun silkmesi geçmedi rölantide motor sarsıyor silkeliyor bariz. bakım yaptırdığım servise gittim onlar da parayı aldılar nasıl olsa sallıyolar başlarından dediler arac lpg li ondandır. bi lpg ciye götürün bende götürdüm oda arac benzinde de yapıyor aynı silkmeyi dediler ki yapıyor gerçekten başka bi sorunu var dediler ben acaba bujı kablolarımı dedi cunku bujiler değişti adam baktı eliyle yok dedi sonra yağdanmı acaba dedi ben değişti deyince değildir o zaman dedi. kendince son olarak subap ayarındann dedi buna subap ayarı yapmak lazım dedi bende ölesine nerde yapalım varmı tavsiyen dedim ben yaparım dedi 100 ü bulmaz maliyeti dedi. bende pek sindiremedim bakarız dedim.

    subap ayarı yapılmıyor diye okudum ayrıca bazı yerlerde

    valhasılı nedir bunun derdi motor rölantide silkeliyor ve de bence daha önceden daha kolay alan marş geç alıyor bağlantılı olabilir diye dedim


    Hocam bende de benzer bir problem vardı (clio 1.4 16 v RXT) motor rolantide silkeliyordu stop edecek gibi oluyordu, yolda giderken de aynı şekilde stop edecekmiş gibi oluyor keyifli devirlenmiyordu.Servis 2 ateşleme bobini (bobinler bujilerin tam üzerinde duruyor kalem bobin diye geçiyor) arızalı değişmesi lazım dedi, benden önceki sahibi 2 tanesini değiştirmiş kalan 2 tanesini de ben değiştirttim araba kendine geldi ve eskisinden çok daha performanslı oldu.Önceden yokuşta kalkarken araba zorlanır gibi olurdu şimdi çok daha rahat,eskiden vites küçülterek tırmandığım yerlerde şimdi bir üst vites kurtarıyor.Kısacası demem o ki bu bobinler motor performansını doğrudan etkiliyor, eski bobinler performans düşüklüğüne sebep olabiliyor.Çok yakıyor, çekmiyor, zor kalkış yapıyor gibi sorunlar görürseniz eski bobinleri gözden geçirmekte fayda var.Tabi bu sorunlara sebep olabilecek birsürü etken var (başta hava filitresi)Bizim bu 1.4 16 V motor tipinde bobin önemli, bizzat tecrübe ettim.Sizin motor tipide aynıysa baktırın derim.Birde bu motoru öyle her ustaya kurcalatmayın sübap ayarı falan ciddi işler bu motor çok sorun çıkarmayan bir motor.Ben yola çıkmadan bazen sanayiye uğrayıp genel kontrol yaptırıyorum usta motor kaputunu bile açmıyor bu motorlarda sorun çıkmaz diyor. Kolay gelsin kazasız sürüşler dileğiyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayrak2268 -- 17 Kasım 2008; 16:33:27 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    hüseyin arkadaşım 2 gün önce rxt 1,4 16v clio hb alan arkadşaımda aynı sorunu yaşadı. tam tarifte edemedi ama anladığım kadarıyla enjektörlerin birisi tıkanmış. haliyle silindirin birisi görev yapmadığı için titreme problemi oluyomuştu.

    95 liraya halletmişler. enjektörlerini kontrol ettirmelisin.

    diğer bir husus yine bu arkadaşımın rxt aracında yağ çubuğu kontrolünü nasıl yapıyosunuz?







    Hocam Yağ çubuğu ön kısımda radyatörün hemen arka ortasında kalıyor.O bölgeye el zor giriyor motor sıcakken ölçüm yapayım dedim birkaç kez kolum sıcaktan kızardı ,Tavsiyem motor soğukken düz bir zeminde ölçüm yapın ve çubuğu takarken düşürmemeye dikkat edin sonra o daracık yerlerde çubuğu çıkarmak zor oluyor tecrübeyle sabittir.Birde aklımdayken yol bilgisayarı ekranında kontağı çevirince yağ bilgisi çıkıyor oil ok yazıyor ve yol bilgisayarı butonuna basınca kalan yağ seviyesi gözüküyor bunu bende yeni öğrendim çok güvenilirmidir bilmiyorum ama en azından çubuğu çıkarma işkencesi olmuyor ve daha keyifli...Kazasız sürüşler dileğiyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayrak2268 -- 17 Kasım 2008; 16:01:10 >




  • ilginize teşekkürler hocam yani enjektör temizliği ve ateşleme bobini değişikliği dene diyosunuz ikisinide bi sordurayım haybeye masraf da etcek durumum yok bakalım ne çıkarsa stop edecek kadar silklemiyor ama arac silkiyor işte devir sayacındade çok oynama yok

    yarın servis bi bilgisayara bağlıcak bakalım anlaşılacakmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinder07 -- 17 Kasım 2008; 22:03:48 >
  • bende bundan bahsetmeye çalıştım işte. çubuğun yerini tahmin yürüterek bulduk. fakat çubuğu çıkarıp takmak nerdeyse imkansız olduğu için vazgeçtik

    halbuki uzatıp esnek metale vs ile yapabilirlerdi. saçma olmuş biraz.

    yol bilgisyarı olayını anlatayım arkadaşa işine yarıycaktır.
  • Arkadaşlar sizden bir ricam var ;bizim araç da yağmurlu günlerde depo kapağından çamur aktığını farkediyorum depo kapağında minik bir boşluk var çamurluğa doğru, oradan lastikden sıçrayan çamurlar akıyor.Şimdi sorun şu: aracın ön ve arka çamurluk altı davlumbaz v.s fotoğraflarını çekip buraya koyabilirmisiniz?Kendi aracımla karşılaştırıp bizim araç da çatlak veya eksik bir parça mı var bakıp ona göre tamamlayacam.Yardımcı olursanız sevinirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: clio 1.4 16v

    arkadaslar sadık dostum clio dün arkasını cok cabuk bıraktı toplamaya calıştım devamlı direksiyosunu gereken yöne çevirdim ancak önce refuj a cıktım sonra takla attım.ALLAH ıma bin şükür arabadakilere bişe olmadı.çok mutluyum bu yüzden ancak araba okadar ii gözükmüyor.sunroof tan mıdır bilmem ama tavan cok güçlü çökme yapsa boynum kırılabilirdi.şuanda 1 2 çizikle çıktık.arkadan bırakıyor sakın eski lastikle çıkmayın zaten yol tutuşu iyi deil



    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun çok ucuz atlatmışsınız.Yakın zamanda (2 ay kadar evvel )aynı şekilde bende büyük bir tehlike atlattım; yoğun yağışta virajda aracın arkası kontrolden çıktı araç yolun ortasında spin attık yavaş olduğum için takla atmakdan kurtuldum ama ön ve arka tampondan olduk (spin atarken tamponlar bariyere çarptı) Kaskodan yaptırdık şimdi çok daha iyi oldu ama korkusu yetti.Size tavsiyem özellikle arka lastiklerinizi çok iyi kontrol edin yıpranma varsa hiç düşünmeden yenileyin.Bizde alışkanlıktır önden çekişli diye önlere yeni lastik alınır arkalar ihmal edilir aman dikkatli olun.Virajlara özellikle yağışlı havalarda çok dikkatli girin en ufak bir savrulma arka tarafın kontrolden çıkmasına sebep oluyor.Önden kaysa ABS direksiyon falan toparlanır ancak arka tarafın kontrolden çıkması ölümcül olabilir lütfen dikkat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayrak2268 -- 17 Kasım 2008; 16:27:58 >




  • selam, aynı çamur bende de var çünkü kazadan sonra oraya konması gereken davlumbazı koymadım. açıkta duruyor yani, bu yüzden de tamponun içi çok çamur oluyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bayrak2268

    Arkadaşlar sizden bir ricam var ;bizim araç da yağmurlu günlerde depo kapağından çamur aktığını farkediyorum depo kapağında minik bir boşluk var çamurluğa doğru, oradan lastikden sıçrayan çamurlar akıyor.Şimdi sorun şu: aracın ön ve arka çamurluk altı davlumbaz v.s fotoğraflarını çekip buraya koyabilirmisiniz?Kendi aracımla karşılaştırıp bizim araç da çatlak veya eksik bir parça mı var bakıp ona göre tamamlayacam.Yardımcı olursanız sevinirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: leki

    selam, aynı çamur bende de var çünkü kazadan sonra oraya konması gereken davlumbazı koymadım. açıkta duruyor yani, bu yüzden de tamponun içi çok çamur oluyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bayrak2268

    Arkadaşlar sizden bir ricam var ;bizim araç da yağmurlu günlerde depo kapağından çamur aktığını farkediyorum depo kapağında minik bir boşluk var çamurluğa doğru, oradan lastikden sıçrayan çamurlar akıyor.Şimdi sorun şu: aracın ön ve arka çamurluk altı davlumbaz v.s fotoğraflarını çekip buraya koyabilirmisiniz?Kendi aracımla karşılaştırıp bizim araç da çatlak veya eksik bir parça mı var bakıp ona göre tamamlayacam.Yardımcı olursanız sevinirim..




    Leki hocam selamlar.

    Servise gittiğimde sordum davlumbazlarda eksik çatlak v.s. varmı diye servis ısrarla yok dedi.Ondan sonra kafama takılmıştı.Anlaşılan bizim aracın aynısından bulup karşılaştıracaz, bu servis işide hikaye gibi.Mekanik işler harici servise uğramamak lazım, benim son zamanda çıkarttığım ders bu oldu.Tabi sanayide de bu işlere kafa yoracak usta bulmak zor çoğu kolay para kazanma derdinde.Birkeresinde sanayide ustaya "usta bu hidrolikler 3-4 yılda deforme oluyormuş" falan dedim adam "yok abi dedi hidrolikler değişmez eksikse ilave ederiz" sonradan forumda öğrendim hidrolik değişiminin zahmetli ve ucuz olması sebebiyle yanaşmadıklarını neyse anlatılacak çok şey varda, burası türkiye millet işi yoluna koymuş en iyisi kendi başımızı kendi tırnaklarımızla kaşımamız:)! iyi geceler görüşmek üzere..




  • Mrb. arkadaşlar 2 gün önce 2000 model RTA clio hb aldık bunlar hakkında biraz sorularım var..

    1-) depoyu daha tam doldurmadık onun için kaç lt aldığını bilmiyorum ,kaç lt. dir ??

    2-) ortalama tüketim ??

    teşekkürler
  • herkese çok teşekkür ederim.emniyet kemeri takmak can kurtarıyor sizde takın lütfen
  • arkadaşlar merhaba,

    forumda yeniyim.biraz inceledim ,nereye yazsam pek bilemedim.burası doğru yerdir inşallah.

    ben şu sıralar sıfır araba kovalamaktayım.aracı çaylak şöför olduğum için ve daha da mühimi kız kardeşim de kullanacağı için otomatik vitesli almayı planlıyoruz.geçtiğimiz gün burdaki reno galerisine gidip Clio HB 1.2 16V Extreme Quickshift benzinli modelini inceleme fırsatımız oldu.çelik alaşım jantlar,deri direksiyon,Mp3 Çalar,Abs,Ebv,sürücü ve yolcu hava yastıkları gibi donanımlara sahip...26.500ytl anahtar teslim fiyatı istediler.sanırım yıl sonuna da denk geldiğimiz için kağıt üstündeki fiyatta indirime gidiorlar. bana pek fena gelmedi aslında ama sizin ne düşündüğünüzü de merak ediyorum.bu araca bu fiyat nasıl???


    bir diğer ve asıl önemli sorum Clio'daki Quickshift şanzımanla ilgili...

    corsa'lardaki easytronic,Yaris'deki MM gibi bu da hem manuel hem otomatik kullanılabiliyormuş.aranızda quickshift clio kullanan varsa fikirlerini duymak isterim.bazı sitelerde okuduğuma göre yeni 1.2 Clio HB sahibi bazı kişilerin söylemesi o ki Quickshift şanzımanlar fazla dur kalk vs yaptıklarında hararet yapabiliyorlarmış.bu konu hakkında fikri olan var mı???kronik bir sorun mu var bu modellerde???yoksa her yarı otomatik vitesli markada karşılaşılan bir mesele mi bu???


    son olarak,

    biliyorum burda bir çoğunuz Clio'cusunuz ama objektif olmak gerekirse aynı sınıfta ,sıfır ve otomatik vitesli araçlar arasında bildiğiniz,gördüğünüz,duyduğunuz en güvenilir ve sorunsuz araç hangisidir???

    bizim şu an düşündüğümüz araçlar:

    Yaris 1.0/1.3 MultiMode vites ,Clio 1.2 HB Extreme 16V QuickShift ,Opel Corsa 1.2 essentia Easytronic (dizel/benzinli), veya (fiyatlı olduğu için) "2nci el",otomatik vitesli Honda Jazz...

    otomatik vites açısından düşündüğümüzde saydıklarımın arasında hangi araç baş ağrıtmaz sizce????

    şimdiden teşekkür ederim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edeligonul -- 18 Kasım 2008; 23:28:27 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: edeligonul

    arkadaşlar merhaba,

    forumda yeniyim.biraz inceledim ,nereye yazsam pek bilemedim.burası doğru yerdir inşallah.

    ben şu sıralar sıfır araba kovalamaktayım.aracı çaylak şöför olduğum için ve daha da mühimi kız kardeşim de kullanacağı için otomatik vitesli almayı planlıyoruz.geçtiğimiz gün burdaki reno galerisine gidip Clio HB 1.2 16V Extreme Quickshift benzinli modelini inceleme fırsatımız oldu.çelik alaşım jantlar,deri direksiyon,Mp3 Çalar,Abs,Ebv,sürücü ve yolcu hava yastıkları gibi donanımlara sahip...26.500ytl anahtar teslim fiyatı istediler.sanırım yıl sonuna da denk geldiğimiz için kağıt üstündeki fiyatta indirime gidiorlar. bana pek fena gelmedi aslında ama sizin ne düşündüğünüzü de merak ediyorum.bu araca bu fiyat nasıl???


    bir diğer ve asıl önemli sorum Clio'daki Quickshift şanzımanla ilgili...

    corsa'lardaki easytronic,Yaris'deki MM gibi bu da hem manuel hem otomatik kullanılabiliyormuş.aranızda quickshift clio kullanan varsa fikirlerini duymak isterim.bazı sitelerde okuduğuma göre yeni 1.2 Clio HB sahibi bazı kişilerin söylemesi o ki Quickshift şanzımanlar fazla dur kalk vs yaptıklarında hararet yapabiliyorlarmış.bu konu hakkında fikri olan var mı???kronik bir sorun mu var bu modellerde???yoksa her yarı otomatik vitesli markada karşılaşılan bir mesele mi bu???


    son olarak,

    biliyorum burda bir çoğunuz Clio'cusunuz ama objektif olmak gerekirse aynı sınıfta ,sıfır ve otomatik vitesli araçlar arasında bildiğiniz,gördüğünüz,duyduğunuz en güvenilir ve sorunsuz araç hangisidir???

    bizim şu an düşündüğümüz araçlar:

    Yaris 1.0/1.3 MultiMode vites ,Clio 1.2 HB Extreme 16V QuickShift ,Opel Corsa 1.2 essentia Easytronic (dizel/benzinli), veya (fiyatlı olduğu için) "2nci el",otomatik vitesli Honda Jazz...

    otomatik vites açısından düşündüğümüzde saydıklarımın arasında hangi araç baş ağrıtmaz sizce????

    şimdiden teşekkür ederim!







    Son günlerde mitsubishi colt da ciddi kampanya vardı 23 küsüre full ve güçlü bir araç ilave olarak honda jazz da bu sınıfta az yakan geniş ve donanımlı bir araç.Tabi bana kalsa manuel clio 3 1.4 16 V alırdım ama malum ekonomi işte...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: edeligonul

    arkadaşlar merhaba,

    forumda yeniyim.biraz inceledim ,nereye yazsam pek bilemedim.burası doğru yerdir inşallah.

    ben şu sıralar sıfır araba kovalamaktayım.aracı çaylak şöför olduğum için ve daha da mühimi kız kardeşim de kullanacağı için otomatik vitesli almayı planlıyoruz.geçtiğimiz gün burdaki reno galerisine gidip Clio HB 1.2 16V Extreme Quickshift benzinli modelini inceleme fırsatımız oldu.çelik alaşım jantlar,deri direksiyon,Mp3 Çalar,Abs,Ebv,sürücü ve yolcu hava yastıkları gibi donanımlara sahip...26.500ytl anahtar teslim fiyatı istediler.sanırım yıl sonuna da denk geldiğimiz için kağıt üstündeki fiyatta indirime gidiorlar. bana pek fena gelmedi aslında ama sizin ne düşündüğünüzü de merak ediyorum.bu araca bu fiyat nasıl???


    bir diğer ve asıl önemli sorum Clio'daki Quickshift şanzımanla ilgili...

    corsa'lardaki easytronic,Yaris'deki MM gibi bu da hem manuel hem otomatik kullanılabiliyormuş.aranızda quickshift clio kullanan varsa fikirlerini duymak isterim.bazı sitelerde okuduğuma göre yeni 1.2 Clio HB sahibi bazı kişilerin söylemesi o ki Quickshift şanzımanlar fazla dur kalk vs yaptıklarında hararet yapabiliyorlarmış.bu konu hakkında fikri olan var mı???kronik bir sorun mu var bu modellerde???yoksa her yarı otomatik vitesli markada karşılaşılan bir mesele mi bu???


    son olarak,

    biliyorum burda bir çoğunuz Clio'cusunuz ama objektif olmak gerekirse aynı sınıfta ,sıfır ve otomatik vitesli araçlar arasında bildiğiniz,gördüğünüz,duyduğunuz en güvenilir ve sorunsuz araç hangisidir???

    bizim şu an düşündüğümüz araçlar:

    Yaris 1.0/1.3 MultiMode vites ,Clio 1.2 HB Extreme 16V QuickShift ,Opel Corsa 1.2 essentia Easytronic (dizel/benzinli), veya (fiyatlı olduğu için) "2nci el",otomatik vitesli Honda Jazz...

    otomatik vites açısından düşündüğümüzde saydıklarımın arasında hangi araç baş ağrıtmaz sizce????

    şimdiden teşekkür ederim!






    Bende otomatik Clio 1.6 var , arabımdan son derece memnunum. Ancak tarafsız olmak gerekirse bu saydıkların arasında otomatik vites ve yakıt sarfiyatıyla Honda Jazz diğer modellerden çok daha öndedir.




  • selam burak bendede 2001 clio hb rta var depo tam boş olduğunda 45 lt yakıt alıyor ve ortalama şehir içi tüketimi bendeki arabanın 280-285 kuruş arasında değişiyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==

    Mrb. arkadaşlar 2 gün önce 2000 model RTA clio hb aldık bunlar hakkında biraz sorularım var..

    1-) depoyu daha tam doldurmadık onun için kaç lt aldığını bilmiyorum ,kaç lt. dir ??

    2-) ortalama tüketim ??

    teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.