Şimdi Ara

Clio 4 uyumsuz multimedya

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepinize merhaba.

    İnternetteki bir e-ticaret sitesinden aracım için Newfron marka bir multimedya siparişi verdim 10 inç ekrandan. Aracım 2016 model fakat makyajlı kasa değil, 2012-2016 arası eski kasalardan. Satıcıya özellikle bunu belirttim hatta Whatsapp'tan arabanın ön konsolunun fotoğrafını attım. Bana gönderdikleri ürün hem Nevara adında bir multimedya, hem de 2016 sonrası makyajlı kasa Cliolara göre üretilmiş, biliyorsunuz 2016'dan sonraki modellerde Renault o ızgaraları büyülttü ve değiştirdi. Kutusundan da sadece dijital klima çerçevesi çıktı analog klima çerçevesi değil. Haliyle iade talebi oluşturdum fakat satıcı ürünü kabul etmek istemezse iade edemezsiniz yazıyor sitede. Elimde fotoğraflar da var. Eğer bir şekilde bu ürünün iadesi kabul edilmezse bunu araca taktırmanın yolu nedir? analog çerçeveyi bir şekilde distiribütorden tedarik etmeye çalışırım parasıyla, konuştum göndeririz dediler, ama klima çerçevelerinin uyumsuzluğu ve soketlerde farklılık varsa şayet nasıl olacağı beni düşündürüyor. Bu şekilde bu ürünü başkasına da satamam, çoğumuzun aracının kliması analog, dijital klimalı olanların zaten kendi multimedyası var. 250 liraya çıkma parçacıdan makyajlı kasa klima ızgarası alsam benim arabaya takılır mı?

    Benim aracımın ön konsolu ve klima panellerini birbirinden ayıran çubuk
    https://hizliresim.com/f7apNW

    Multimedyanın satın aldığım ilandaki resmi. İlanda da 2016'ya kadar olan modellerle uyumlu olduğu yazıyordu ki fotoğraf da da görünce buna güvenerek aldımhttps://hizliresim.com/H45Ytt

    Bu da gelen ürün. Klima ızgarası 2016 sonrası makyajlı kasanın çerçevesi. https://hizliresim.com/dWpbA8







  • İade kabul edecektir, yanlış ürün göndermiş.
  • Hocam iade talebi reddedilmiş, satıcı savunmasında ''ben doğru ürünü gönderdim fakat kutudan eksik parça çıktığı doğru, eksik parçayı kargolayıp kendisine ulaştırdım fakat eksik parçayı bana geri göndermedi'' demiş. Kargocu eksik parçayı pazartesi günü bana getirdiğinde ben tutanak tutup ürünü almadan geri iade ettim, takip kodundan baksalar zaten bunu görecekler, satıcıya geri gidecek. Ona rağmen iade talebi reddedilmiş, mecburen tüketici hakem heyetine kayıt açtım.
  • knk valla bu 2016 üstü için belli tipinden yeni kasalara uyumlu birde şu ürün uygun olabilir

    https://urun.n11.com/multimedya-sistemleri/renault-clio-4-multimedya-navigasyon-dvd-navimex-7710-android-60-P397100023
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.