< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Bende bunu anlamıyorum triger değişmiş devir daimi sökmüşsünüz bu daha gider deyip geri mi kapattınız ? Orijinal sıfırı 400-500TL civarında hocam araç için hayati önem taşıyan bir parçayı söküp değiştirmemek hem iş gücü kaybı hem de cebinize ekstra maliyet. Şimdi kaçak devir daimdense ki bence oradan, triger değişimi için yapılan işlemlerin tamamı tekrar yapılacak. Ustanız işten anlıyorsa şanslısınız senteyi düzgün ayarlayabilir değilse vay halinize. Ön görüm ; blok yüzeyinde devir daimin oturduğu yeri taşlama yapmadan sıvı contayla kapattılar ve ısınınca su kaçırıyor eksiltiyor yada soğutma suyunun havası alınmadığı için araç ısındıkça kapaktan havayı tahliye edip suyu çekiyor sizde kaçak var sanıyorsunuz her iki senaryoda da işçilik kötü gibi gözüküyor. |
|
_____________________________
İyi insanlar, kötüler kadar cesur olmadığı sürece bu devran dönmez.
|
|
Triger değişirken devirdaim değilmiş olabilir. Motor çalıştıktan sonra su eklememişlerse motor suyu eksik kalmıştır. Acaba havası alındımı? Kaputu açın silecek motorunun altında içeri kaloriferi giden iki boru var onlardan birinde yuvarlak sibop kapağı gibi bir kapak var onu motor çalışırken gevşetin su gelince sıkın havasını alın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
aynen suyunu tamamladım takip edeceğim |
|
_____________________________
|
|
Triger değişirken devirdaim değiştimi ? Termostat plastik olduğu için oralardan kaçırabiliyor mutlaka bir servise gösterin araçınızda antifriz varsa motor etrafını gözlemleyin ıslaklık olan yerleri (Tekrar eksiltme var veya artıyorsa kullanmamanızı tavsiye ederim) |
|
_____________________________
|
|
Baya zaman geçmiş ama neymiş sorun belli oldu mu. Benim de aracım aynı 1.5 dci 110 binde 7 yıl sonra ilk defa su eksiltme yaptı. Triger 4 sene önce değişmişti. 6 aydır, ayda max dan min e iniyor. Şimdiye kadar ekleyip devam ettim. Triger değişirken devirdaim değişmedi oradan mı acaba? düzeltme: Sorun termostat contasındaymış, motor bloğuna temas ettiği kısımda ring dedikleri turuncu conta deforme olmuş oradan su kaçırmış. Bu km.lerde yıpranıyormuş genelde. Termostat sağlam ama contadan dolayı komple değişti. Conta gerçekten çok zayıf ve ince yapılmış. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hanzala_0710 -- 29 Ekim 2024; 22:44:11 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
%90 conta yanıktır. Ayda bir Maxdan mine eksiltme kaçak yoksa ciddi bir eksiltme. |
|
_____________________________
Intel Core i7-8700K / Asus Prime Z370-A / Radeon R9 380X OC Nitro Dual-X / G.SKILL TridentZ (2X8GB) 3000Mhz RGB / Samsung 960evo 250GB / Iceberg 240mm Sıvı Soğutma RGB / Toshiba P300 2TB / Thermaltake 750W 80 Plus Gold RGB / Hypnos Gaming Kasa RGB / Viewsonic XG2402 1 MS 144hz Gaming Monitör / AOC Q3279VWF 31.5" 5ms 75hz 2.Monitör /
Sigorta Teknik Operasyon Uzmanı |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Belki benim kağıt param bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir...
Bülent ORTAÇGİL |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
trigerinizde eli kulağında aslında 4 sene olmuş @HawrecT |
|
_____________________________
|
|
İlk Triger 70 bin 4 senede değişti ama Renault öyle dese de erken gibi geldi. Çok iyiydi çıkan triger. Yani en ağır şartlarda kullanıma göre mi 4 yıl yazıyorlar bilmiyorum. Şu an kararsızım beklesem mi biraz daha diye. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
kauçuk malzeme her ne kadar dışardan iyi görünsede sökülmeden anlaşılmaz ömrünün sonuna gelmiş bence kayış,kopunca x2 katı masrafınız olur demedi demeyin tabii araç sizin,sizin kararınız ben olsam değişirim |
|
_____________________________
|
|
Evet ben de bu mantıktayım aslında ama 100 binde değişen ve yine ustalar tarafından kılcal çatlakalar dışında iyi durumda yorumları gördüm birkaç videoda. Bir taraftan servislerin ticari politikası aklıma geliyor, tıpkı her gittiğimde bitmeyen balatalara değişecek yazdıkları gibi. Bir etken de dediğim gibi en sert kullanım koşullarını baz almaları olabilir. Trigerde orijinal ve bosch dışında iyi diyebileceğiniz marka var mı peki ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ben sizin gibi cesaretli değilim açıkcası triger konusunda şakaya gelmez o olay,orjinal kutudada ya gates çıkar ya dayco çıkar emin değilim,orjinal-gates-dayco kullanabilirsiniz devirdaim kesinlikle değişmeli triger değişimi olurken |
|
_____________________________
|
|
o tıpayı düşürdüm nereden bulabirim lastikdekini takım tam adı ne |
|
_____________________________
selam
|
|
Radyatör hortum hava alma tapası.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|