< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Birini hakîkatle yarala, fakat asla yalanla mutlu etme.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Crx ci olarak seni en iyi ben anlarım gibi geliyor Swap güzel ve sağlıklı bir seçim ama motor fiyatları aldı başını gitti zamanında 5 bine aldığımız b16a motora 30-40 bin istiyorlar. Keşke motoru alınca iş bitse elektrik tesisatını da motora uydurmak gerekecek buda bir işçilik. Motor kulaklarını değişeceksiniz ayrı bir maliyet diye ufak ufak uzuyor liste bunu yapacak usta da var tabi ona da güzel para verilecek. Motoru işletmek isterseniz birde oraya koşturmanız gerekecek. Paranız varsa değer mi kesinlikle değer. D14a ile vakit kaybedeceğinize b16 ile yolunuza devam edebilirsiniz. Yada bir tık ucuza çok daha fazla güç alabileceğiniz bir yöntem belirteyim vtec sesi duymasam da olur derseniz D16 sohc veya D16 sohc vtec motor alıp ebayda satılan turbo kitlerinden takıp 0.6-0.7 barla çok daha keyifli şekilde gazlayabilirsiniz. Hem çok daha kolay şekilde swaplanır hem de eşit paralara çok daha üst seviye bir güç alırsınız. |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
40 bin bütçe ile B swap bu devirde zor. Motor zaten o paralara satılıyor motoru almaya gücünüz yetse bile sonrası için para sıkıntısından projeniz aksayabilir. Haz almak istiyorsanız D16 sohc vtec motor alıp turbolarsanız çok daha heyecanlı bir aracınız olacaktır. 0.6-0.7 barda motor içine girmeden stok şekilde 200 hp veya buna çok yakın güçler alınabilir bunu biraz araştırmanız lazım internette bolca örnekleri mevcut. Parçaları tek tek almaktansa ebay da satılan full setleri mevcut bunlar yeterli olacaktır. Kendi Crx im için bir dönem çok düşündüm ancak ben hasta orjinalciyim aracın bir yerlerini kesip biçmeyi pek sevmiyorum Crx in tampon arkası mesafesi çok fazla olmadığından ortadaki havalandırma ızgarasını intercoolerı sığdırmak için kesmek lazım ki zaten bin bir güçlükle bulduğum sıfır ön tamponu keserlerse tansiyonum çıkmamak üzere düşebilir Küçük bir örnek ![]() Joe's extremely clean D16 turbo EF on the MainLine Dyno. https://www.youtube.com/watch?v=VuqmOfeTiwM&ab_channel=XenocronTuningSolutions |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Lhd bir ülkede orjinal SiR e sahip olma ihtimaliniz pek yok zaten SiR lerin hepsi Rhd üretiliyor. Malezyada, ingilterede, Kıbrısta falan olsak mümkündü. Aracınız yoksa zaten sıfırdan alıp proje yapmak için 100 bin tl kadar kenarda paranız olması gerekiyor. Neyse sağlık olsun diyelim. 90 model 10-15 binlik araca verdiğimiz rakamlar sağolsun |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|