Şimdi Ara

Citroen DS4 (alındı test edildi) 4 aylık araştırma sonucu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
3
Favori
86.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Arka camın açılmaması şaka gibi.

    Yine de DS4 R modeli gel beni al diyor.

    Evet arka camın açılmaması gerçekten problem ama inanın benim için değil o yüzden açılmıyormuş diye en ufak bir olumsuz düşünce oluşmadı bende, ayrıca arka camı neden açma ihtiyacı duyalım diye düşününce hava almak için mi? klima ile buna gerek kalmıyor diye düşünüyorum. Dediğim gibi benim için büyük bir eksiklik değil. Asıl şaka gibi olan DS4 R kendisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrRendersson -- 29 Şubat 2012; 14:03:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    Evet arka camın açılmaması gerçekten problem ama inanın benim için değil o yüzden açılmıyormuş diye en ufak bir olumsuz düşünce oluşmadı bende, ayrıca arka camı neden açma ihtiyacı duyalım diye düşününce hava almak için mi? klima ile buna gerek kalmıyor diye düşünüyorum. Dediğim gibi benim için büyük bir eksiklik değil. Asıl şaka gibi olan DS4 R kendisi

    Öyle zamanlar olur ki, yazın sahile yakın bir yerden geçerken denizden gelen esintiyi içeri almak istersiniz. Klimanın yapay serinliği size o hazzı veremez.

    Hepsini geçtim, arkada oturuyorum ve camı açmak istiyorum; cam açılmıyor? Coupe araçlardaki gibi. Gerçi onların da bazılarında farklı şekillerde açılıyor. Şakadan kastım buydu.

    Tasarım anlayışı nedeniyle tüm markalar artık daha az cam kullanıyorlar MPV haricindeki araçlarında. Özellikle arka camların küçülmesi bariz biçimde belli oluyordu son modellerde ama bu kadarı bence abartı. Hiç değilse biraz açılsaydı...




  • hayırlı olsun aracınız.ds4 ve ds5 gerçekten tasarım harikaları bence.ben bu DS konseptini çok sevdim.muhteşem tek kelimeyle.
  • Güle güle kullanın, çok güzel bir otomobil. Fakat çok küçük geliyor bana. Aldığım-alacağım otomobilin arka koltuğu varsa; o koltuğa aracı ben kullanırken normal bir insan oturabilecek. Normalden kastım 180, kusura bakmayın, annem babam hariç bazı yakınlarım veya arkadaşlarım 180 üzerinde, ben de 188; arka koltuğa insan oturamayacaksa 4-5 kişilik otomobil almanın manası yok benim için.
  • Hayırlı olsun Muratçım. :)

    Güle güle kullan aracını.
  • İçine sine sine, zevkini ala ala bin arabana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Hayırlı olsun Muratçım. :)

    Güle güle kullan aracını.

    Çok teşekkür ederim Haluk abi bu citroen i aldıysam bunda katkın çok büyük söyliyim bu vesile ile sana tekrar tekrar teşekkür ederim gerek yapmış olduğun testlerle gerekse özelden katkıların bana çok yardımcı oldu artık istanbul'a uğrarsan mutlaka önceden haberim olsun işlerimi ayarlarsam seninde aracı test etmeni isterim :) Hem bir yemek sözüm var sana
  • Diğer bütün arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim Her geçen gün daha bir alışıyorum DS4 Allah sonumuzu hayır eylesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    quote:

    Orijinalden alıntı: AgeraR

    Guzel araba, ancak laf aramizda DS4 2011 yilinin G*Y arabasi secildi

    Bahsettiğiniz kişiler kendi aralarında yılın arabası olarak seçmiş olabilirler benim merak ettiğim sizin bundan nasıl haberiniz oldu çok mu içli dışlısınız

    Arkadaşım aracın hayırlı olsun... :) Yoruma bittim yalnız sağlam kapak olmuş :D :D




  • hayırlı uğurlu olsun
    öyle bir anlatmışsınız ki aracı alasım geldi
  • Güzel yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için çok teşekkürler...
  • Ds4 benimde hosuma gidiyor acikcasi hatta eylul ayinda filan ciksaydi buyuk ihtimal giulietta yerine ds4 alabilirdim.Ancak gec cikti biraz gule gule kullanin bende yolda gordugumde bakarim.Yakinda citroen bayisine gidip incelicem
  • hayırlı olsun benimde azımın suyunu akıtan bi araç. Bence en az mercedes sınıfında ve kalitesinde bir araç.
  • Hayırlı uğurlu olsun Kazasız belasız binersiniz inşallah. DS4'ün tasarımı cidden çok hoşuma gidiyor.
  • Hayırlı olsun müthiş bir iç ve dış tasarımı var
  • Hayırlı olsun.

    Yalnız Citroen DS versiyon aracında 1.6 112 standart motor yerine 1.6dizel 135ps civarı bir motor olmalıydı. DS versiyona normal C4 motoru bence yanlış. 156 beygirlik Benzinli motor iyi. Keşke onu da 180 gibi yapsalardı ama neyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 1 Mart 2012; 21:18:14 >
  • Teşekkür ederim.

    Dizel motorlu DS4 ün tasarım ve duruşuna göre motoru zayıf gibi gelebilir Lakin diğer taraftan tasarrufuyla sizi mutlu edebilir Sonuç olarak tam manasıyla sürat için yapılmış bir araç değil en azından dizel motorlu seçeneği daha çok konfor ve de ekonomiyi düşünen kişiler için çok memnun olacaklarına eminim Yalnız bu dediklerimden sakın DS4 ün seri olmayan pasif bir araç olduğunu düşünmeyin sadece sportif yönü diğer yönlerinin yanında biraz daha pasif :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrRendersson -- 2 Mart 2012; 9:34:49 >
  • hayırlı olsun güzel araç ama çok yüksek malesef. kasayla lastikler arasında bariz 1 karış var. iyi araştırın ve uygun bir yay alın aracınıza çok çok fark edecek hem görünüm hem de yol tutuşu ;)
  • Merhabalar Arkadaşlar hafta sonu münasebetiyle bugün hem yeni aracımı virajlı yollarda test etme imkanım hemde farklı deneyimlerim oldu her geçen her gün DS4 benim için üstüne koyuyor

    Bugün aracı otoparktan çıkardım ve yıkatmak için sıraya girdiğimde sıra beklerken arabadan inip şöyle bir bakayım dedim 3 kişi gelip arkadaşım Bu C5 mi? Bu Citroen in hangi modeli güle güle kullanın gibi cümleler inanın yüzümde istemsiz tebessüme sebep oldu Gerçekten çok ilgi çeken bir araç birde çok olmadığından olsa gerek trafikte hep gözler üzeriniz de ışıklarda yanınıza gelip gaza kökleyenler normal yolumda giderken önüne kıranlar oldu. Bugün en son bir Leon ışıklarda kırmızı yanarken yavaşladım ki tam durmama yakın sanki daha ileri gidebilecekmiş gibi sağ şeritten önüme kırdı. Bizim arabada 3 kişiydik arkadaşları zor sakinleştirdim. İnsek iyi bir sabah sporu yapardık Normal orta şeritten 40-50km hızla giderken Bu Leonlu arkadaş anladığım kadarıyla kapışmak istiyordu Tekrar sağ şeride geçip yavaşladı. yan yana giderken gaza yüklenip yüklenip fren yapıyor. En sonunda düzlüğü gördüm de ikimizinde önü açıktı. Manuele aldım 4 ten 2 vitese düştüm gaz pedalına sonuna kadar bastığımda araç düşük viteste yüksek torkun neler yapabileceğini bana gösterdi Arabanın içinde birden sessizlik oldu pür dikkat yolla sonrada arabanın ibresine baktık kaç saniye geçti bilmiyorum ama 130km gördüğüm de yavaş yavaş diye bağırmaya başladılar Önüm açıktı genede gerek olmadığı sürece sürate karşıyım Dikiz aynasından Seat Leonun gelişini gördüm kaptırmış bir hışımla geliyordu. Sinyalimi verdim sağ şeride geçtim yanımda hızlıca geçip gitti Kilyos tarafına geçtiğimizde virajlı yolda arabanın yol tutuşunu daha iyi test edip anladım Yolun temiz trafiksiz kısımlarında DS4 ün yol tutuş konusunda benden tam not aldı. Keskin ve sert virajlara yüksek hızla girmeme rağmen savrulma yapmadan hatta viraj içinde gazı hafifçe yüklendiğim de virajdan çıkışı ve aracın doğru çizgiyi yakalamasındaki iştahı çok iyi, Cruze Controlde oldukça güzel ve kullanımı rahat, direksiyon simidinin sol üst tarafındaki scrollu yukarı doğru yaparsanız araca hız limiti koyuyorsunuz aşağı doğru çekerseniz de Cruze Control pause lı şekilde hız kadranının orada gözüküyor hızını ayarlayıp scrolla bastığınızda Cruze Control devreye giriyor. + ve - ile hızı artırıp azaltıyorsunuz eğer basılı tutarsanız 5 er 5 er artıp azalıyor 60km den 100km cruze kontrolde aladığımda araç torku hissetirecek şekilde hızlanıyor uzun yolda çok işime yarıyacağına eminim

    Sevgiler Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    Merhabalar Arkadaşlar hafta sonu münasebetiyle bugün hem yeni aracımı virajlı yollarda test etme imkanım hemde farklı deneyimlerim oldu her geçen her gün DS4 benim için üstüne koyuyor

    Bugün aracı otoparktan çıkardım ve yıkatmak için sıraya girdiğimde sıra beklerken arabadan inip şöyle bir bakayım dedim 3 kişi gelip arkadaşım Bu C5 mi? Bu Citroen in hangi modeli güle güle kullanın gibi cümleler inanın yüzümde istemsiz tebessüme sebep oldu Gerçekten çok ilgi çeken bir araç birde çok olmadığından olsa gerek trafikte hep gözler üzeriniz de ışıklarda yanınıza gelip gaza kökleyenler normal yolumda giderken önüne kıranlar oldu. Bugün en son bir Leon ışıklarda kırmızı yanarken yavaşladım ki tam durmama yakın sanki daha ileri gidebilecekmiş gibi sağ şeritten önüme kırdı. Bizim arabada 3 kişiydik arkadaşları zor sakinleştirdim. İnsek iyi bir sabah sporu yapardık Normal orta şeritten 40-50km hızla giderken Bu Leonlu arkadaş anladığım kadarıyla kapışmak istiyordu Tekrar sağ şeride geçip yavaşladı. yan yana giderken gaza yüklenip yüklenip fren yapıyor. En sonunda düzlüğü gördüm de ikimizinde önü açıktı. Manuele aldım 4 ten 2 vitese düştüm gaz pedalına sonuna kadar bastığımda araç düşük viteste yüksek torkun neler yapabileceğini bana gösterdi Arabanın içinde birden sessizlik oldu pür dikkat yolla sonrada arabanın ibresine baktık kaç saniye geçti bilmiyorum ama 130km gördüğüm de yavaş yavaş diye bağırmaya başladılar Önüm açıktı genede gerek olmadığı sürece sürate karşıyım Dikiz aynasından Seat Leonun gelişini gördüm kaptırmış bir hışımla geliyordu. Sinyalimi verdim sağ şeride geçtim yanımda hızlıca geçip gitti Kilyos tarafına geçtiğimizde virajlı yolda arabanın yol tutuşunu daha iyi test edip anladım Yolun temiz trafiksiz kısımlarında DS4 ün yol tutuş konusunda benden tam not aldı. Keskin ve sert virajlara yüksek hızla girmeme rağmen savrulma yapmadan hatta viraj içinde gazı hafifçe yüklendiğim de virajdan çıkışı ve aracın doğru çizgiyi yakalamasındaki iştahı çok iyi, Cruze Controlde oldukça güzel ve kullanımı rahat, direksiyon simidinin sol üst tarafındaki scrollu yukarı doğru yaparsanız araca hız limiti koyuyorsunuz aşağı doğru çekerseniz de Cruze Control pause lı şekilde hız kadranının orada gözüküyor hızını ayarlayıp scrolla bastığınızda Cruze Control devreye giriyor. + ve - ile hızı artırıp azaltıyorsunuz eğer basılı tutarsanız 5 er 5 er artıp azalıyor 60km den 100km cruze kontrolde aladığımda araç torku hissetirecek şekilde hızlanıyor uzun yolda çok işime yarıyacağına eminim

    Sevgiler Saygılar...

    güle güle kullanın, güzel bir seçim olmuş deneyimlerinizdende belli oluyor...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.