Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (857. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.965
Cevap
174
Favori
1.779.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 855856857858859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese kazasız,cezasız bayramlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün biraz bagajı inceledim. Arka kaltuk altı ve bagajda yalıtım uygulaması yapılmamış. Kendimiz yapsak sizce faydası olur mu? Aslında yapıp deneyeceğim ama bitüself denen malzemeden bulamıyorum. Başka da yalıtım için nasıl bir malzeme kullanılır bilmiyorum.

    Ayrıca davlumbaz içleride yalıtımsız. Yine geniş bir zamanda o kısımlara da yalıtım uygulamak istiyorum ama bulunduğum yerde malzeme tedariki çok sıkıntılı.
  • Öncelikle herkesin bayramını kutlarım, c4 112 bg mcp araç sahibiyim daha önceki sayfalarda tartışıldı mı bilmiyorum, aracıma yazılım yükletsem mcp şanzımana herhangi bir zararı olur mu sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemide kamanlı

    Öncelikle herkesin bayramını kutlarım,

    c4 112 bg mcp araç sahibiyim daha önceki sayfalarda tartışıldı mı bilmiyorum,

    aracıma yazılım yükletsem mcp şanzımana herhangi bir zararı olur mu sizce?


    AUTO6r şanzımanın tork için, üst limiti 300nm.

    Yazılım yüklendiğinde ise bu değer 340nm olarak değişiyor.

    +%13 lük bir limit aşımı söz konusu, eğer bu değer şanzımana zarar vermeyeceğini yazılı olarak beyan ederler ise yaptırılabilinir.

    Yok garanti veremeyiz derler ise, siz düşünüp karar vereceksiniz.

    İyi forumlar...
  • Iyi bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemide kamanlı

    Öncelikle herkesin bayramını kutlarım, c4 112 bg mcp araç sahibiyim daha önceki sayfalarda tartışıldı mı bilmiyorum, aracıma yazılım yükletsem mcp şanzımana herhangi bir zararı olur mu sizce?

    Servis bana 140 beygire kadar yaptırabilirsin sorun olmaz dedi. Ancak tork konusu geçmedi.
  • Tesekkurler iyi bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba ,
    Aranıza 6 gün önce katılıp c4 92 bg manuel araç aldım. Daha önce forumda arka süspansiyonlar ile ilgili sıkıntıları okumuştum ama yine de ne kadar kötü olabilir diyerek aracı aldım. 6 gün sonunda izlenimim şu ki bu sorun gerçekten can sıkıcı bir sorun. İlk 3 gün herhangi bir sıkıntı yoktu araçta ama bir iki çukura girdikten sonra maalsef büyük küçük her çukur veya kasiste arabanın arkasından tak tuk sesler gelmeye başladı be bu durum çok canımı sıktı. Daha önce sanki forumda bunun çözümünü okumuştum ama şimdi taradığım halde bulamadım. Ne yapmam gerekiyor ? Yardım Lütfen.... :(

    Not: Nazarmıdır başka bir şey midir bilmiyorum ama bugün şöför kapısı da kapanma sırasında sıkıntı yarattı. Kapı bir kaç denemede tam kapanmadı tam oturmadı vs.. Bununla ilgili herhangi bir şey okumamıştım forumda ama bilen , başına gelen varsa fikir verirse çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee

    Arkadaşlar Merhaba ,
    Aranıza 6 gün önce katılıp c4 92 bg manuel araç aldım. Daha önce forumda arka süspansiyonlar ile ilgili sıkıntıları okumuştum ama yine de ne kadar kötü olabilir diyerek aracı aldım. 6 gün sonunda izlenimim şu ki bu sorun gerçekten can sıkıcı bir sorun. İlk 3 gün herhangi bir sıkıntı yoktu araçta ama bir iki çukura girdikten sonra maalsef büyük küçük her çukur veya kasiste arabanın arkasından tak tuk sesler gelmeye başladı be bu durum çok canımı sıktı. Daha önce sanki forumda bunun çözümünü okumuştum ama şimdi taradığım halde bulamadım. Ne yapmam gerekiyor ? Yardım Lütfen.... :(

    Not: Nazarmıdır başka bir şey midir bilmiyorum ama bugün şöför kapısı da kapanma sırasında sıkıntı yarattı. Kapı bir kaç denemede tam kapanmadı tam oturmadı vs.. Bununla ilgili herhangi bir şey okumamıştım forumda ama bilen , başına gelen varsa fikir verirse çok sevinirim.

    Merhaba, iyi bayramlar,

    Aracın hayırlı olsun.

    Ben olur olmadık yerde söylemek istemiyorum ama bende ufak tefek kasislerde pek öyle tak-tuk ses gelmiyor. Ya da geliyor da ben duymuyorum. Gerçi en ufak tıkırtıyı ben de problem edenlerdenim...

    Kapının kapanmaması kilit yuvasının etrafındaki fitilin yerinden çıkmasından kaynaklanıyordur. Benim de önce sürücü sonra yolcu kapısının fitilleri yerinden çıkmıştı. Fitil sert olduğu için kalıcı deforme oluyor ve tekrar tam yerine oturmuyor. Ben de komple söküp attım, bir sıkıntı olmadı. Zaten arka kapılarda hiç yok o fitillerden.




  • 7000 km yakıt ortalamam 5.9 yakıtın alayını shell aldım. Dun susurluk yörsandan total fulledim ilk defa amA cok pişman oldum cok bariz aracın çekiş düştü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Arkadaşlar bir konuda fikirlerinizi merak ediyorum,dün istanbuldan edirneye geldim otobandan,110 ile 190 arasinda her hızda kullandım,direksiyóda hiçbir titreme yok fren yapınca da yok,ama araç çok savruldu bazen sanki yolun üstünde yüzüyor gibi oluyordu,lastik havalarını kontrol ettimve balansı lastikleri deiştirirken yaptırmiştım,

    Aynı olayı bende yasıyorum dun servise sordum test surusune cıktılar sorun yok dedıler. Yan aynaları yaglayın demiştin yaglamıslar ama sag aynanın sekmanlarını gecırememişler bende takamadım

    Bunu servise ancak otobanda rüzgarın bol oldugu bir ortamda 120 nin üstünde hızlarda göster kanıtlayabilirsin,ben istanbulda E5 te bunu hiç yaşamadım.genelde otobanda yaşıyorum.cuma günü edirne-kırklareli yapacam,bakalım nasıl olacak

    Selimpasa balıkesir yaptım ruzgarda sallıo fena. Gazı kokleyincede on taraf amatör dansözlük yapıyor hafiften ama hemen utanıp olay yerinden uzaklasıyo

    ben de dun Istanbul Izmir yaptım. Balıkesir rüzgarlıydı. 130 dan sonra ruzgar epeyce salladı. bu normal bır durum mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calop

    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Arkadaşlar bir konuda fikirlerinizi merak ediyorum,dün istanbuldan edirneye geldim otobandan,110 ile 190 arasinda her hızda kullandım,direksiyóda hiçbir titreme yok fren yapınca da yok,ama araç çok savruldu bazen sanki yolun üstünde yüzüyor gibi oluyordu,lastik havalarını kontrol ettimve balansı lastikleri deiştirirken yaptırmiştım,

    Aynı olayı bende yasıyorum dun servise sordum test surusune cıktılar sorun yok dedıler. Yan aynaları yaglayın demiştin yaglamıslar ama sag aynanın sekmanlarını gecırememişler bende takamadım

    Bunu servise ancak otobanda rüzgarın bol oldugu bir ortamda 120 nin üstünde hızlarda göster kanıtlayabilirsin,ben istanbulda E5 te bunu hiç yaşamadım.genelde otobanda yaşıyorum.cuma günü edirne-kırklareli yapacam,bakalım nasıl olacak

    Selimpasa balıkesir yaptım ruzgarda sallıo fena. Gazı kokleyincede on taraf amatör dansözlük yapıyor hafiften ama hemen utanıp olay yerinden uzaklasıyo

    ben de dun Istanbul Izmir yaptım. Balıkesir rüzgarlıydı. 130 dan sonra ruzgar epeyce salladı. bu normal bır durum mu?

    Bundan önceki babamın kartaldı balıkesir ruzgarı arabayı devirmeye kalkıyordu. simdi beklenti yuksek yardırıp giderim diyordum ama olmuo o yolda ruzgar faktoru buyuk. Honda civic sıfır oda aynı sey ondada oluyor tek fark onun direksiyon sert oldugundan biraz daha iyi gibi ama arac cok yavaşlıyor karşıdan yiyince ruzgarı bizde okadar degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: calop

    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: boudoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Arkadaşlar bir konuda fikirlerinizi merak ediyorum,dün istanbuldan edirneye geldim otobandan,110 ile 190 arasinda her hızda kullandım,direksiyóda hiçbir titreme yok fren yapınca da yok,ama araç çok savruldu bazen sanki yolun üstünde yüzüyor gibi oluyordu,lastik havalarını kontrol ettimve balansı lastikleri deiştirirken yaptırmiştım,

    Aynı olayı bende yasıyorum dun servise sordum test surusune cıktılar sorun yok dedıler. Yan aynaları yaglayın demiştin yaglamıslar ama sag aynanın sekmanlarını gecırememişler bende takamadım

    Bunu servise ancak otobanda rüzgarın bol oldugu bir ortamda 120 nin üstünde hızlarda göster kanıtlayabilirsin,ben istanbulda E5 te bunu hiç yaşamadım.genelde otobanda yaşıyorum.cuma günü edirne-kırklareli yapacam,bakalım nasıl olacak

    Selimpasa balıkesir yaptım ruzgarda sallıo fena. Gazı kokleyincede on taraf amatör dansözlük yapıyor hafiften ama hemen utanıp olay yerinden uzaklasıyo

    ben de dun Istanbul Izmir yaptım. Balıkesir rüzgarlıydı. 130 dan sonra ruzgar epeyce salladı. bu normal bır durum mu?

    Bundan önceki babamın kartaldı balıkesir ruzgarı arabayı devirmeye kalkıyordu. simdi beklenti yuksek yardırıp giderim diyordum ama olmuo o yolda ruzgar faktoru buyuk. Honda civic sıfır oda aynı sey ondada oluyor tek fark onun direksiyon sert oldugundan biraz daha iyi gibi ama arac cok yavaşlıyor karşıdan yiyince ruzgarı bizde okadar degil.

    karşıdan gelen rüzgar pek etkilemiyor. fakat yandan gelen rüzgar dün canımı sıktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oflazca

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee

    Arkadaşlar Merhaba ,
    Aranıza 6 gün önce katılıp c4 92 bg manuel araç aldım. Daha önce forumda arka süspansiyonlar ile ilgili sıkıntıları okumuştum ama yine de ne kadar kötü olabilir diyerek aracı aldım. 6 gün sonunda izlenimim şu ki bu sorun gerçekten can sıkıcı bir sorun. İlk 3 gün herhangi bir sıkıntı yoktu araçta ama bir iki çukura girdikten sonra maalsef büyük küçük her çukur veya kasiste arabanın arkasından tak tuk sesler gelmeye başladı be bu durum çok canımı sıktı. Daha önce sanki forumda bunun çözümünü okumuştum ama şimdi taradığım halde bulamadım. Ne yapmam gerekiyor ? Yardım Lütfen.... :(

    Not: Nazarmıdır başka bir şey midir bilmiyorum ama bugün şöför kapısı da kapanma sırasında sıkıntı yarattı. Kapı bir kaç denemede tam kapanmadı tam oturmadı vs.. Bununla ilgili herhangi bir şey okumamıştım forumda ama bilen , başına gelen varsa fikir verirse çok sevinirim.

    Merhaba, iyi bayramlar,

    Aracın hayırlı olsun.

    Ben olur olmadık yerde söylemek istemiyorum ama bende ufak tefek kasislerde pek öyle tak-tuk ses gelmiyor. Ya da geliyor da ben duymuyorum. Gerçi en ufak tıkırtıyı ben de problem edenlerdenim...

    Kapının kapanmaması kilit yuvasının etrafındaki fitilin yerinden çıkmasından kaynaklanıyordur. Benim de önce sürücü sonra yolcu kapısının fitilleri yerinden çıkmıştı. Fitil sert olduğu için kalıcı deforme oluyor ve tekrar tam yerine oturmuyor. Ben de komple söküp attım, bir sıkıntı olmadı. Zaten arka kapılarda hiç yok o fitillerden.

    Kapı kolay çözülür ama arka süspansiyon hakkında var mı bir çözüm öneriniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee

    quote:

    Orijinalden alıntı: oflazca

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee

    Arkadaşlar Merhaba ,
    Aranıza 6 gün önce katılıp c4 92 bg manuel araç aldım. Daha önce forumda arka süspansiyonlar ile ilgili sıkıntıları okumuştum ama yine de ne kadar kötü olabilir diyerek aracı aldım. 6 gün sonunda izlenimim şu ki bu sorun gerçekten can sıkıcı bir sorun. İlk 3 gün herhangi bir sıkıntı yoktu araçta ama bir iki çukura girdikten sonra maalsef büyük küçük her çukur veya kasiste arabanın arkasından tak tuk sesler gelmeye başladı be bu durum çok canımı sıktı. Daha önce sanki forumda bunun çözümünü okumuştum ama şimdi taradığım halde bulamadım. Ne yapmam gerekiyor ? Yardım Lütfen.... :(

    Not: Nazarmıdır başka bir şey midir bilmiyorum ama bugün şöför kapısı da kapanma sırasında sıkıntı yarattı. Kapı bir kaç denemede tam kapanmadı tam oturmadı vs.. Bununla ilgili herhangi bir şey okumamıştım forumda ama bilen , başına gelen varsa fikir verirse çok sevinirim.

    Merhaba, iyi bayramlar,

    Aracın hayırlı olsun.

    Ben olur olmadık yerde söylemek istemiyorum ama bende ufak tefek kasislerde pek öyle tak-tuk ses gelmiyor. Ya da geliyor da ben duymuyorum. Gerçi en ufak tıkırtıyı ben de problem edenlerdenim...

    Kapının kapanmaması kilit yuvasının etrafındaki fitilin yerinden çıkmasından kaynaklanıyordur. Benim de önce sürücü sonra yolcu kapısının fitilleri yerinden çıkmıştı. Fitil sert olduğu için kalıcı deforme oluyor ve tekrar tam yerine oturmuyor. Ben de komple söküp attım, bir sıkıntı olmadı. Zaten arka kapılarda hiç yok o fitillerden.

    Kapı kolay çözülür ama arka süspansiyon hakkında var mı bir çözüm öneriniz.

    Kendi sorunumu kendim çözdüm. Buradan da paylaşayım ki arabasında süspansiyon sorunu yaşayanlar çözüm üretebilsinler. Sorunun çözümü çok basit ; meğerse yeni araba alınırken citroen fabrika veya serviste lastiklere 44 bar hava basıyorlar. Normalde olması gereken değerler ise ön için 33 , arka için ise 30. Söz konusu değerler ön kapının yan tarafında bulabilirler. Bu arada lastik ebattım 205 55 16 .




  • beyazi güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tacimmüdür -- 10 Ağustos 2013; 23:09:51 >
  • Manuel;benzinli kac kurus yakiyo.dizel kackurus yakiyoo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tacimmüdür

    Manuel;benzinli kac kurus yakiyo.dizel kackurus yakiyoo

    Dizeller şehir içi yoğunluğa bağlı 5-6 litre yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tacimmüdür

    Manuel;benzinli kac kurus yakiyo.dizel kackurus yakiyoo

    Benzinli manuel şehir içi en az 7.5lt şehir dışı en az 5.5lt ,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 855856857858859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.