Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (626. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 624625626627628
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Arkadaslar su cukurlarda tak tuk vurma sesi ile.ilgili servis yardimci oluyormu?????bide su konu daha once verildimi bilmiyorum ama.okumanizi rica ederim:
    " C4 AMAORTİSÖR SESİ, SERT DÜŞÜŞ, KÜT SESİ NEDENLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ:

    2005-2006-2007 üretimi C4'lerde en çok karşılaşılan şikayetlerden birisi amortisör sertliği ve ses yapmasıdır. Önlerde çok fazla sorun yaşanmasa da arkalar bazı kullanıcıları çok sıkıntıya sokmuştur. Sanki arkadan kamyon çarpma sesi gibi bir kütleme, çukura düşme anında yaşanmaktadır. Öncelikle ön amortisörden başlamak istiyorum.Genellikle ön amortisörler sorunsuz ancak bazı banttan çıkan araçlarda, monntaj esnasında ÖN AMORTİSÖR KULELERİNİN oturtulması ve konumlandırılması yanlış yapıldı.Bu da aracın kasisten geçmesi sırasında, SADECE TEKERİN DÜŞME ANINDA lakkkkkkkkkk diye bir ses yaratmasına sebep oldu. Bunu ancak çok titiz ve arabadan anlayan kullanıcılar tespit edebildi. Haliyle Citroen bu araçları geri çağırmadı. Çünkü ön amortisörün tekrardan yerleştirilmesi için komple aks sökümü gibi işlemler en az 3 saati bulabiliyor.Yeniden konumlandırma ile bu iş garantiden hallediliyor.

    Gelelim herkesin başının belası arka amortisörlere. Bu sadece arka amortisör değil, torsiyon burçlarını da beraber ilgilendiren bir olaydır. 2005 tüm seri ve 2006 ilk seri olmak üzere öncelikle tüm arka amortisörler hatalı. Bu amortisör Fransa yollarına göre optimize edilmiş çok sert bir amortisördü. İnanılmaz derecede sert ve ses yapması ülkemiz yollarında kaçınılmazdı.Şikayetlerin artması üzerine biraz daha yumuşatılmış amortisörler, şikayeti olan kullanıcılar tarafından garanti kapsamında değiştirilmiş, 2007 ve sonraki modellerin hepsi yeni seri amortisörle gelmiştir. Üzerindeki kod numarasına bakarak eski mi yeni mi olduğunu anlayabiliyoruz.

    Ancak amortisör sertliği birazcık da olsa yumuşatılmasına rağmen bir sorunumuz daha vardı. Aracın çukura düştüğü zaman gelen KÜTT sesi çözülmemişti. Bunun tespiti için çok çalışıldı ancak Citroen bunun üzerine düşmedi. Çünkütespiti çok zr bir sorundu. 2007 yılının başında ben ve C4ü olan birkaç arkadaşım bu işe giriştik. Aracın alt kısmına bluetooth destekli kamera ve içinden notebook ile DARBE EMİŞLERİNİ izleyebileceğimiz bir sitem kurup, çukurlarda denedik. Bunu burda ilk defa itiraf ediyorum ki bunu Türkiye'de ilk ispatlayıp Citroen TR ve Citroen Fr'ye bildiren biziz. Sorun körük diye bildiğiniz şeyin dingile bağlı olduğu noktada, birleşim yerinde bir burç vardır. Buna TORSİON BURCU ya da sanayi terimi olarak FİŞEK denilir. Sesin kaynağı bu idi. Torsion burcunun lastiği o kadar sertti ki amortisörün ememediği fazla vuruntuyu kendisi absorbe etmesi gerekirken, sertliğinden dolayı bahsettiğim birleşim noktasının şaseye vurarak ancak zarar vermicek şekilde çalışmasından kaynaklanıyordu. Bu durum her ne kadar yol tutuş için programlanmış olsa da ülkemizde böyle bir araca binilemezdi. Çekim ve tespitlerimizle gerekli mercilere ulaştıktan sonra Citroen daha yumuşatılmış burç çiftini sadece Türkiye için üretti ve gönderdi.Benim aracımda da şu an o var. Çok özel bir burç. Takıldı ve sonuç? Arka süspansion sert olsa da artık pat, küt tak diye bir ses olayı kalmadı. Elbette garantiden değişti. Fakat bunu biz birçok kişiye duyurunca ve insanlar servise koşunca Citroen bu maliyetin altından kalkamayacağını anladı ve değişimleri hemen iptal etti. Bu süreçte yararlanabilen bu kampanyadan yararlandı.Şimdi değişim yok ancak yeni arabalara halen eski tip burç koymaktalar.

    Yeni tip bu incelememde konfor istediğim gibi ancak stabilite testlerimde aracın tutunmasında(Arka) %5'lik bir kayıp vardı.Ama olsun en azından ses yoktu.

    Sonuç olarak şu an amortisör ve torsion burcu için yapabilecek bir şey yok arkadaşlar. Bu burçlar da sınırlı sayıda getirildi ve 2 yıl önce tükendi.Arasanız da bulamazsınız."

    Acaba 2011 sonrası için değiştirilmiş mi?

    Değiştirilmişse bile pek işe yaramamış gibi.Benim aracımda hala bu ses var.Artık cambaz oldum yollarda sırf o ses gelmesin diye...

    citroen arka sistemini yenilemeli artık.Kısa amortisörlerle olacağı bu.Burcu bir yere kadar yumuşatırsın.Yol tutuşu başka seçeneklerde aramalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    Acaba 2011 sonrası için değiştirilmiş mi?

    Değiştirilmişse bile pek işe yaramamış gibi.Benim aracımda hala bu ses var.Artık cambaz oldum yollarda sırf o ses gelmesin diye...

    citroen arka sistemini yenilemeli artık.Kısa amortisörlerle olacağı bu.Burcu bir yere kadar yumuşatırsın.Yol tutuşu başka seçeneklerde aramalı...

    Hocam bende aracımdan çok memnunum ama su ses bazen beni de kızdırıyor. Geçen bir anlık dalgınlıkla hafif süratli derin olmayan çukura girdim. Sanki arka taraf parçalanmış gibi ses geldi
    İyi Fransızca bilen bir tanıdığım var. Müsait bir zaman onun aracılığı ile Fransaya yazacagım. Yine ingilizce olarak da yazacağım. Belki bir çözüm bulunur. Hayır parasını da biz verelim eğer parça filan değişip de çözüm bulunacaksa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    Acaba 2011 sonrası için değiştirilmiş mi?

    Değiştirilmişse bile pek işe yaramamış gibi.Benim aracımda hala bu ses var.Artık cambaz oldum yollarda sırf o ses gelmesin diye...

    citroen arka sistemini yenilemeli artık.Kısa amortisörlerle olacağı bu.Burcu bir yere kadar yumuşatırsın.Yol tutuşu başka seçeneklerde aramalı...

    Hocam bende aracımdan çok memnunum ama su ses bazen beni de kızdırıyor. Geçen bir anlık dalgınlıkla hafif süratli derin olmayan çukura girdim. Sanki arka taraf parçalanmış gibi ses geldi
    İyi Fransızca bilen bir tanıdığım var. Müsait bir zaman onun aracılığı ile Fransaya yazacagım. Yine ingilizce olarak da yazacağım. Belki bir çözüm bulunur. Hayır parasını da biz verelim eğer parça filan değişip de çözüm bulunacaksa.

    Evet fransizca bilen biri var ise yazmak lazım.belki bir çözümü vardır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    Acaba 2011 sonrası için değiştirilmiş mi?

    Değiştirilmişse bile pek işe yaramamış gibi.Benim aracımda hala bu ses var.Artık cambaz oldum yollarda sırf o ses gelmesin diye...

    citroen arka sistemini yenilemeli artık.Kısa amortisörlerle olacağı bu.Burcu bir yere kadar yumuşatırsın.Yol tutuşu başka seçeneklerde aramalı...

    Hocam bende aracımdan çok memnunum ama su ses bazen beni de kızdırıyor. Geçen bir anlık dalgınlıkla hafif süratli derin olmayan çukura girdim. Sanki arka taraf parçalanmış gibi ses geldi
    İyi Fransızca bilen bir tanıdığım var. Müsait bir zaman onun aracılığı ile Fransaya yazacagım. Yine ingilizce olarak da yazacağım. Belki bir çözüm bulunur. Hayır parasını da biz verelim eğer parça filan değişip de çözüm bulunacaksa.

    Amortisör konusunda işin kolayına kaçmışlar ve yol tutuşu arttırmak için daha sert amortisör kullandık bahanesinin arkasına sığınıyorlar.Her servis ağız birliği yapmışçasına aynısını söylüyor ama muadil araçların çoğunda bu ses gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    arkadaşlar karar vermek adına son bi kaç soru sormak istiyorum

    2 saat önce 1.6 112bg lik dizel manuel versiyonunu test ettim. manuel vers, oldukça atak seri. uzun yolda sollamalarda hiç sıkıntı yaratmayacak gibi geliyor. ancak satış müdürünün söylediğine göre (artık elinde araba mı yok yoksa başka bir amacımı var bilmiyorum) 112 bg lik dizel versiyonunun gelmeyeceği, manuel vitesde bu 112 bg 270 torkun araca fazla geldiğini söyedi. comfort plus paket olaak 92 bg ve 230 torklk aracının bulunduğunu, bunun daha stabil olduğunu vs vs belirtti.

    şimdi özellikle bu aracı kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. 1.6, 92 beygirlik bu araç genel anlamda nasıldır?. 5.vites olduğu gözönünde bulundurursak uzun yoldaki performansı motor bağırması ne durumdadır. araç 6. vitese ihtiyaç duyuyor mu? araç sollamalarda tepkimesi zayıf mı?

    birde genel olarak sormak istediğim şey bi sitede okuduğum kadarı ile kışın kalorifer sisteminin yazıf olduğu çok geç ısıtma yaptığı tarzında bişeyler okumuştum. bu aracı uzun zamandır en azında 4 mevsimi gören arkadaşlarımız var. digital klima soğutma performansı ile kışın ki ısıtma performansları ne durumda....tecrübeleriniz çok önemli

    Yuh artık bu kadar da sallanmaz ya.Otomatik şanzıman manuele göre yüksek torkta daha dayanıklıymış ha :)
    1.6 92bg lik araçta gayet güzel , kardeşime almıştık kullanıyor ama ne yazıkki 112 lik 6 vitesli ile karşılaştırılamaz.
    Adam elindeki 92 liği satmak için size bariz yalan söylemiş.
    Maddi imkanınız yetiyor ise 112bg 6vitesli modeli terredüt etmeden alabilirsiniz.

    Tüm dizel arabalar kışın geç ısınır.Hem kışın hemde yazın aracı kullandım.Kışın bir dizel araba ne kadar sürede ısıtıyorsa o kadar sürede ısıtıyor.Yazın klima performansı çok iyi.



    1.6 112 bg 6 vitesli derken manueli mi kastettiniz yoksa mcp yi mi ?

    evet bana elindekini satmaya çalışıyor gibi geldi zira başka bayiyi aradım ve 112 lik manuel satışı tabikide var dedi..fiyat olarakda mcp ye özel indirim aldım 52750, manuel 112bg içinse 51700 diyorlar... daha önce hiç dizel arabam olmadı o yüzden kışın nasıldır yazın nasıldır bu sene öğrenmiş olacağım.

    2 sindede motor aynı zaten.Bende manuel şanzımanlı araç var ve memnunum.Arabayı arabanın istediği şekilde değil kendi istediğim şekilde sürmeyi tercih ettiğim için manuel aldım.Ama yan etkisi sabah trafiğinde insan bazen delirebiliyor.




  • arkadaslar selam. bende yarin c4 exculisive almayi planliyorum ancak cukurlara girildiginde amortisorlerden gelen ses konusu cok kafama takıliyor. cumki aracta 17" jant olacak. sırf bu yuzden araclarindan soguyan insanlar var. bende aldiktan sonra pisman olmak istemiyorum. bu konuda yorumlarinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar selam. bende yarin c4 exculisive almayi planliyorum ancak cukurlara girildiginde amortisorlerden gelen ses konusu cok kafama takıliyor. cumki aracta 17" jant olacak. sırf bu yuzden araclarindan soguyan insanlar var. bende aldiktan sonra pisman olmak istemiyorum. bu konuda yorumlarinizi bekliyorum.

    Her cukurda ses gelmiyor. keskin olanlarda geliyor, yeni nesil araclarìn ortak problemi bu, hatta yumusak amortisörlü hyundailerde bile.
    Test etmeden almayìn bukadar kafaya takìyorsanìz, ben 25000kmdir kafaya hic takmadìm, cok nadir boyle cukur ve tumseklere hìzlì düserim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar selam. bende yarin c4 exculisive almayi planliyorum ancak cukurlara girildiginde amortisorlerden gelen ses konusu cok kafama takıliyor. cumki aracta 17" jant olacak. sırf bu yuzden araclarindan soguyan insanlar var. bende aldiktan sonra pisman olmak istemiyorum. bu konuda yorumlarinizi bekliyorum.

    hocam tofaş doğandan exclusive'e geçiş yaptım, arka ses konusunda acaip rahatsızım, 2009 üstü aracı olan arkadaşlarıma kullandırdım, hepsi "o kadar olur" yada "anormal ses yok" diyolar, hepsi hatchback sahibi! Ama bana çok sert geliyo bu sesler! Denemeden alma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kisa mesefelerde test surusu oluyor. o yuzden pek anlayiyoruz. i30 ile c4 arasinda gidip geliyorum zaten. i30 yakit yuzunden sıkıntılı. bizim oralarda da pek duz yok yok. ne yapcagimi bilmiyorum. firma da benden haber bekliyor. kredim onaylandi. ama hala kararsizim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    kisa mesefelerde test surusu oluyor. o yuzden pek anlayiyoruz. i30 ile c4 arasinda gidip geliyorum zaten. i30 yakit yuzunden sıkıntılı. bizim oralarda da pek duz yok yok. ne yapcagimi bilmiyorum. firma da benden haber bekliyor. kredim onaylandi. ama hala kararsizim.

    Eğer i30 düşünüyorsanız Kia Cee'de de mutlaka bakın derim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar selam. bende yarin c4 exculisive almayi planliyorum ancak cukurlara girildiginde amortisorlerden gelen ses konusu cok kafama takıliyor. cumki aracta 17" jant olacak. sırf bu yuzden araclarindan soguyan insanlar var. bende aldiktan sonra pisman olmak istemiyorum. bu konuda yorumlarinizi bekliyorum.

    sıkıntı yapma bısey olmaz.ama ılla kı kafana takılacaksa benım 16 lara senın 17 lerı degısırızz:)
  • dışı i30, içi ceed, motoru c4 (hdi) olan bir araç olsa ne iyi olurdu :) mcp de opsiyonel olsun hadi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    arkadaşlar karar vermek adına son bi kaç soru sormak istiyorum

    2 saat önce 1.6 112bg lik dizel manuel versiyonunu test ettim. manuel vers, oldukça atak seri. uzun yolda sollamalarda hiç sıkıntı yaratmayacak gibi geliyor. ancak satış müdürünün söylediğine göre (artık elinde araba mı yok yoksa başka bir amacımı var bilmiyorum) 112 bg lik dizel versiyonunun gelmeyeceği, manuel vitesde bu 112 bg 270 torkun araca fazla geldiğini söyedi. comfort plus paket olaak 92 bg ve 230 torklk aracının bulunduğunu, bunun daha stabil olduğunu vs vs belirtti.

    şimdi özellikle bu aracı kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. 1.6, 92 beygirlik bu araç genel anlamda nasıldır?. 5.vites olduğu gözönünde bulundurursak uzun yoldaki performansı motor bağırması ne durumdadır. araç 6. vitese ihtiyaç duyuyor mu? araç sollamalarda tepkimesi zayıf mı?

    birde genel olarak sormak istediğim şey bi sitede okuduğum kadarı ile kışın kalorifer sisteminin yazıf olduğu çok geç ısıtma yaptığı tarzında bişeyler okumuştum. bu aracı uzun zamandır en azında 4 mevsimi gören arkadaşlarımız var. digital klima soğutma performansı ile kışın ki ısıtma performansları ne durumda....tecrübeleriniz çok önemli

    aracı 2011 haziran ayından beri kullanıyorum.Uzun yol olarakta hemen hemen 10.000 km yol yaptın arac suan 40.000 km de.92hp nın bır sıkıntısını yasmadım gerek sollamalarda gerekse motorun yetersız oldugunu hıc gormedım.gayet performanslı bana gore kı bazen son lımıte kadar zorlayan bırıyım.ozellıkle uzun yolda mınımum 140 dan asagı dusmem maxımum 185 goruyorum zaten.yola gore tabı.kısacası motor ve vıtes bana gore yeterlı.klıma ve kalorıfer konusuna gelınce klıma fazlasıyla yeterlı forumda gecmıs sayfalara bakarsanız antalya gıbı sıcak ıllerde bıle sıkıntı yasanmamıstır.kalorıfer konusunda da her arac gıbı motorun ısınması ıcın gecen bır zaman soz konusu kı maksımum 7-8 dk.sonrasında gayet yeterlı bır ısıtma var.

    hocam bildiğimiz bayi size elindeki ni amiyane tabirle kakalamaya çalışıyor. gelmeyin bu tuzağa. önceki nesil c4 de de 94 110 bg farkı var. 94 ler hiç tutulmadı. dikkat edin 1 kere alıyorsunuz. bırakın araca fazla gelsin torku beygir gücü. bu sizin zarıranıza değil karınıza olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    arkadaşlar karar vermek adına son bi kaç soru sormak istiyorum

    2 saat önce 1.6 112bg lik dizel manuel versiyonunu test ettim. manuel vers, oldukça atak seri. uzun yolda sollamalarda hiç sıkıntı yaratmayacak gibi geliyor. ancak satış müdürünün söylediğine göre (artık elinde araba mı yok yoksa başka bir amacımı var bilmiyorum) 112 bg lik dizel versiyonunun gelmeyeceği, manuel vitesde bu 112 bg 270 torkun araca fazla geldiğini söyedi. comfort plus paket olaak 92 bg ve 230 torklk aracının bulunduğunu, bunun daha stabil olduğunu vs vs belirtti.

    şimdi özellikle bu aracı kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. 1.6, 92 beygirlik bu araç genel anlamda nasıldır?. 5.vites olduğu gözönünde bulundurursak uzun yoldaki performansı motor bağırması ne durumdadır. araç 6. vitese ihtiyaç duyuyor mu? araç sollamalarda tepkimesi zayıf mı?

    birde genel olarak sormak istediğim şey bi sitede okuduğum kadarı ile kışın kalorifer sisteminin yazıf olduğu çok geç ısıtma yaptığı tarzında bişeyler okumuştum. bu aracı uzun zamandır en azında 4 mevsimi gören arkadaşlarımız var. digital klima soğutma performansı ile kışın ki ısıtma performansları ne durumda....tecrübeleriniz çok önemli

    O satış müdürü kendince 92 lik aracı size kakalamaya çalışmış ve biraz saçmalamış.Tüketici burda biraz bilinçli olmalı,bir şey almadan önce iyice araştırılmalı ve öyle satış temsilcisinin karşısına çıkmalı yoksa 112 hp 270 nm tork manuel vitese çok gibi şeyler söylerler cevap olarak ta karşılık veremezsiniz.
    Aslında adam citroeni yerin dibine sokmuş farkında değil.Citroen okadar mı beceriksiz ki o güce uygun aktarma yapamıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    arkadaşlar karar vermek adına son bi kaç soru sormak istiyorum

    2 saat önce 1.6 112bg lik dizel manuel versiyonunu test ettim. manuel vers, oldukça atak seri. uzun yolda sollamalarda hiç sıkıntı yaratmayacak gibi geliyor. ancak satış müdürünün söylediğine göre (artık elinde araba mı yok yoksa başka bir amacımı var bilmiyorum) 112 bg lik dizel versiyonunun gelmeyeceği, manuel vitesde bu 112 bg 270 torkun araca fazla geldiğini söyedi. comfort plus paket olaak 92 bg ve 230 torklk aracının bulunduğunu, bunun daha stabil olduğunu vs vs belirtti.

    şimdi özellikle bu aracı kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. 1.6, 92 beygirlik bu araç genel anlamda nasıldır?. 5.vites olduğu gözönünde bulundurursak uzun yoldaki performansı motor bağırması ne durumdadır. araç 6. vitese ihtiyaç duyuyor mu? araç sollamalarda tepkimesi zayıf mı?

    birde genel olarak sormak istediğim şey bi sitede okuduğum kadarı ile kışın kalorifer sisteminin yazıf olduğu çok geç ısıtma yaptığı tarzında bişeyler okumuştum. bu aracı uzun zamandır en azında 4 mevsimi gören arkadaşlarımız var. digital klima soğutma performansı ile kışın ki ısıtma performansları ne durumda....tecrübeleriniz çok önemli

    O satış müdürü kendince 92 lik aracı size kakalamaya çalışmış ve biraz saçmalamış.Tüketici burda biraz bilinçli olmalı,bir şey almadan önce iyice araştırılmalı ve öyle satış temsilcisinin karşısına çıkmalı yoksa 112 hp 270 nm tork manuel vitese çok gibi şeyler söylerler cevap olarak ta karşılık veremezsiniz.
    Aslında adam citroeni yerin dibine sokmuş farkında değil.Citroen okadar mı beceriksiz ki o güce uygun aktarma yapamıyor ?

    iddalı olmuş cevabınız..cevap veremediğimi nasıl anladınınz ki..neyse yine de yorumunuz için tşk ederim konu benim için bitmiştir zira bugün parasını yatırdım bi kaç gün içinde aracı teslim almış olacakğım. 1.6 ehdi 112 mcp beyaz.......hayırlı olur inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    arkadaşlar karar vermek adına son bi kaç soru sormak istiyorum

    2 saat önce 1.6 112bg lik dizel manuel versiyonunu test ettim. manuel vers, oldukça atak seri. uzun yolda sollamalarda hiç sıkıntı yaratmayacak gibi geliyor. ancak satış müdürünün söylediğine göre (artık elinde araba mı yok yoksa başka bir amacımı var bilmiyorum) 112 bg lik dizel versiyonunun gelmeyeceği, manuel vitesde bu 112 bg 270 torkun araca fazla geldiğini söyedi. comfort plus paket olaak 92 bg ve 230 torklk aracının bulunduğunu, bunun daha stabil olduğunu vs vs belirtti.

    şimdi özellikle bu aracı kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. 1.6, 92 beygirlik bu araç genel anlamda nasıldır?. 5.vites olduğu gözönünde bulundurursak uzun yoldaki performansı motor bağırması ne durumdadır. araç 6. vitese ihtiyaç duyuyor mu? araç sollamalarda tepkimesi zayıf mı?

    birde genel olarak sormak istediğim şey bi sitede okuduğum kadarı ile kışın kalorifer sisteminin yazıf olduğu çok geç ısıtma yaptığı tarzında bişeyler okumuştum. bu aracı uzun zamandır en azında 4 mevsimi gören arkadaşlarımız var. digital klima soğutma performansı ile kışın ki ısıtma performansları ne durumda....tecrübeleriniz çok önemli

    O satış müdürü kendince 92 lik aracı size kakalamaya çalışmış ve biraz saçmalamış.Tüketici burda biraz bilinçli olmalı,bir şey almadan önce iyice araştırılmalı ve öyle satış temsilcisinin karşısına çıkmalı yoksa 112 hp 270 nm tork manuel vitese çok gibi şeyler söylerler cevap olarak ta karşılık veremezsiniz.
    Aslında adam citroeni yerin dibine sokmuş farkında değil.Citroen okadar mı beceriksiz ki o güce uygun aktarma yapamıyor ?

    iddalı olmuş cevabınız..cevap veremediğimi nasıl anladınınz ki..neyse yine de yorumunuz için tşk ederim konu benim için bitmiştir zira bugün parasını yatırdım bi kaç gün içinde aracı teslim almış olacakğım. 1.6 ehdi 112 mcp beyaz.......hayırlı olur inşallah

    Öncelikle aracın hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan .

    Orda aslında genelleme yapmak istedim ama tam ifade edememişim ve laf size söylenmiş gibi olmuş.BU her birimiz için geçerli ve sadece araç alırken değil her konuda daha dikkatli davranmak lazım satıcının karşısına çıkınca ne istediğimiz bilirsek istediğimizin dışında bizi başka yöne çekmesi daha zor olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    krom aksesuar setinde fiyat alan oldu mu bu aralar?

    Ben 270 tl ful set peşin fiyatı aldım...

    Basamak koruyucu
    (Citroën yazılı)
    Ref: 9424H4........120 TL

    Hocam servis sadece yukarıda ki ürün için 120 tl dedi. Setin için de hangi ürünler var?

    4 adet basamak koruyucu,4 adet kapı kolu,sis farı kenarları ve bagaj altı krom çıta

    Bu fiyatı nerden aldınız. 31 ekimde sırf arka tampon daki krom çıta için 795 tl dedi
    yuh demiştim.

    krom çıta 795 TL mi? yok artık kardeşim yazmayın şöyle şeyler.. 150 TL o çıta.. Ataşehir ulugöl oto, arayın orda şef var, söylesin size.. 780 Tl krom çıta mı olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fehnw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    arkadaşlar karar vermek adına son bi kaç soru sormak istiyorum

    2 saat önce 1.6 112bg lik dizel manuel versiyonunu test ettim. manuel vers, oldukça atak seri. uzun yolda sollamalarda hiç sıkıntı yaratmayacak gibi geliyor. ancak satış müdürünün söylediğine göre (artık elinde araba mı yok yoksa başka bir amacımı var bilmiyorum) 112 bg lik dizel versiyonunun gelmeyeceği, manuel vitesde bu 112 bg 270 torkun araca fazla geldiğini söyedi. comfort plus paket olaak 92 bg ve 230 torklk aracının bulunduğunu, bunun daha stabil olduğunu vs vs belirtti.

    şimdi özellikle bu aracı kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. 1.6, 92 beygirlik bu araç genel anlamda nasıldır?. 5.vites olduğu gözönünde bulundurursak uzun yoldaki performansı motor bağırması ne durumdadır. araç 6. vitese ihtiyaç duyuyor mu? araç sollamalarda tepkimesi zayıf mı?

    birde genel olarak sormak istediğim şey bi sitede okuduğum kadarı ile kışın kalorifer sisteminin yazıf olduğu çok geç ısıtma yaptığı tarzında bişeyler okumuştum. bu aracı uzun zamandır en azında 4 mevsimi gören arkadaşlarımız var. digital klima soğutma performansı ile kışın ki ısıtma performansları ne durumda....tecrübeleriniz çok önemli

    aracı 2011 haziran ayından beri kullanıyorum.Uzun yol olarakta hemen hemen 10.000 km yol yaptın arac suan 40.000 km de.92hp nın bır sıkıntısını yasmadım gerek sollamalarda gerekse motorun yetersız oldugunu hıc gormedım.gayet performanslı bana gore kı bazen son lımıte kadar zorlayan bırıyım.ozellıkle uzun yolda mınımum 140 dan asagı dusmem maxımum 185 goruyorum zaten.yola gore tabı.kısacası motor ve vıtes bana gore yeterlı.klıma ve kalorıfer konusuna gelınce klıma fazlasıyla yeterlı forumda gecmıs sayfalara bakarsanız antalya gıbı sıcak ıllerde bıle sıkıntı yasanmamıstır.kalorıfer konusunda da her arac gıbı motorun ısınması ıcın gecen bır zaman soz konusu kı maksımum 7-8 dk.sonrasında gayet yeterlı bır ısıtma var.

    hocam bildiğimiz bayi size elindeki ni amiyane tabirle kakalamaya çalışıyor. gelmeyin bu tuzağa. önceki nesil c4 de de 94 110 bg farkı var. 94 ler hiç tutulmadı. dikkat edin 1 kere alıyorsunuz. bırakın araca fazla gelsin torku beygir gücü. bu sizin zarıranıza değil karınıza olur.

    Arkadasa katılıyorum güçlü versiyonu alın bendede. Ucgun sonra yetersiz gelmeye baslar yazılım olayına girersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    krom aksesuar setinde fiyat alan oldu mu bu aralar?

    Ben 270 tl ful set peşin fiyatı aldım...

    Basamak koruyucu
    (Citroën yazılı)
    Ref: 9424H4........120 TL

    Hocam servis sadece yukarıda ki ürün için 120 tl dedi. Setin için de hangi ürünler var?

    4 adet basamak koruyucu,4 adet kapı kolu,sis farı kenarları ve bagaj altı krom çıta

    Bu fiyatı nerden aldınız. 31 ekimde sırf arka tampon daki krom çıta için 795 tl dedi
    yuh demiştim.

    krom çıta 795 TL mi? yok artık kardeşim yazmayın şöyle şeyler.. 150 TL o çıta.. Ataşehir ulugöl oto, arayın orda şef var, söylesin size.. 780 Tl krom çıta mı olur?

    Bende aynı sizin gibi tepki verdim. neymiş bu dedim sadece bir çıta. kalsın kardeşim dedim. 100 lü bi rakamsa onu da yaptırayım dedim yok fiyat bu dediler.
    yaa kardeşim confort style paketle confort plus paket arasnıda zaten 800 tl lik fiyat farkı var, sen bi çıtaya 795 tl diyosun dedim. haklısın cevabını aldım.
    yetkili bayii ile görüştüm.




  • Güncel yakıt değerim.
    180 km şehir dışı, 220 km şehir içi. Tam 400 km oldu benzinliğe girdim.
    Yakıt total excellium.
    Alınan 19,6 lt.
  • 
Sayfa: önceki 624625626627628
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.