Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (450. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, sanırım uzun okumalardan sonra ben de sizin aranıza Exlusive ile katıldım. Arabayı almamda yazdıklarınız hemen her konuda yardımcı olduğu için çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    benım bugün saat ve tarih sıfırlandıtekrar ayarladım.yol bilgisayarı verileri duruyordu ama.

    Bu senin miladın olsun Rolan
  • Arabanın davlumbazı büyük olduğu için lastiğin yüksekliğini %2.6 daha büyük takmama rağmen Benzin sarfiyatı aynı bir fark yok görünüyor. (Şimdilik 100km mesafede)
    İçer de ses olmaması için lastikleri yumuşak sessiz lastik almaya çalıştım.Öncekinden çok farklı konforu bozacak bir ses yok ama 32-30 hava basılı olduğu için biraz sert.. (Öncekine 30-26 basıyordum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mak03amg

    Arabanın davlumbazı büyük olduğu için lastiğin yüksekliğini %2.6 daha büyük takmama rağmen Benzin sarfiyatı aynı bir fark yok görünüyor. (Şimdilik 100km mesafede)
    İçer de ses olmaması için lastikleri yumuşak sessiz lastik almaya çalıştım.Öncekinden çok farklı konforu bozacak bir ses yok ama 32-30 hava basılı olduğu için biraz sert.. (Öncekine 30-26 basıyordum)


    peki cruise da hiç bir sorun çıkardı mı ? Araçların cruise kontrolü, araçların fabrika çıkış verilerine(lastik ebadı vs) göre programlanıyormuş ve büyük lastik takıldığında bazen sorun çıkarabiliyormuş. Onu merak ettim.
  • Arkadaslar araba alma arifesinde oldugum icin 1 aydir formu takip ediyorum.bugun c4 u test ettim ve forumdaki cogu seyin fasa fiso oldugunu gordum.mesela millet vitrs gecislerine takmis ancak ilk kez kullanmama ragmen boyle bir rahatsizlik gercekten yok gibi.
    Ancak aracta hosuma gitmeyen seyler var bunlar
    1-biner binmez koltuk cok uyduruk geldi sanki mindere oturmusum gibi hissettim.
    2-sollamalarda bazi arkadaslar gaza basarsin koltuga yaslar seni gibi laflar etmislerdi.ancak kulakciktan vites kucultmeden bu mumkun deyil gibi gozukuyor heleki rampadan.
    3-cok kucuk bir kasisten gectim belki bilirsiniz istinye parka cikan yokusun tepesinde inanilmaz bir gurultu oldu kusuru kendimde buldum ancak daha sonra kendi aracimla tekrar gectim o kadar abartili bir ses olmadi.
    4-arac bana cok oturakli ve ic malzemesi cok kaliteli gelmedi kapilar filan cok hafif kagit gibi geldi
    Daha sonra opele ugradim ozaman farki gordum araca binince kaliteyi hissettim resmen.test etmedim gerci ama benim 2007 astramdan kotu degildir ki onun performansi zaten tatmin edici.
    Anliycaniz sanirin opele karar verecegim manuel olmasina ragmen
    Herkese aracini gule gule kullanmasini dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melamet hırkası

    Merhaba arkadaşlar, sanırım uzun okumalardan sonra ben de sizin aranıza Exlusive ile katıldım. Arabayı almamda yazdıklarınız hemen her konuda yardımcı olduğu için çok teşekkür ederim.



    Hayırlı olsun melami.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melamet hırkası

    Merhaba arkadaşlar, sanırım uzun okumalardan sonra ben de sizin aranıza Exlusive ile katıldım. Arabayı almamda yazdıklarınız hemen her konuda yardımcı olduğu için çok teşekkür ederim.



    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız, belasız, cezasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heel

    Arkadaslar araba alma arifesinde oldugum icin 1 aydir formu takip ediyorum.bugun c4 u test ettim ve forumdaki cogu seyin fasa fiso oldugunu gordum.mesela millet vitrs gecislerine takmis ancak ilk kez kullanmama ragmen boyle bir rahatsizlik gercekten yok gibi.
    Ancak aracta hosuma gitmeyen seyler var bunlar
    1-biner binmez koltuk cok uyduruk geldi sanki mindere oturmusum gibi hissettim.
    2-sollamalarda bazi arkadaslar gaza basarsin koltuga yaslar seni gibi laflar etmislerdi.ancak kulakciktan vites kucultmeden bu mumkun deyil gibi gozukuyor heleki rampadan.
    3-cok kucuk bir kasisten gectim belki bilirsiniz istinye parka cikan yokusun tepesinde inanilmaz bir gurultu oldu kusuru kendimde buldum ancak daha sonra kendi aracimla tekrar gectim o kadar abartili bir ses olmadi.
    4-arac bana cok oturakli ve ic malzemesi cok kaliteli gelmedi kapilar filan cok hafif kagit gibi geldi
    Daha sonra opele ugradim ozaman farki gordum araca binince kaliteyi hissettim resmen.test etmedim gerci ama benim 2007 astramdan kotu degildir ki onun performansi zaten tatmin edici.
    Anliycaniz sanirin opele karar verecegim manuel olmasina ragmen
    Herkese aracini gule gule kullanmasini dilerim

    Opel kullanan birisi kolay kolay başka bir markaya geçemiyor sizin kide böyle bir şey diyelim hayırlısı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_no123

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    Biraz ortalığı kızıştırıyım. Hadi millet c4'leri satıyoruz ds5 alıyoruz

    http://www.otomobil.com.tr/citroen-ds5-1-6-e-hdi-mcp-1-6-thp-otomatik-test-teknik-ozellik-fiyat-fotograf-2012/

    fiyat listesi açıklandı 1,6 dizel dsport 85,000TL'cik

    c4 dizel exclusive ile motor aynı...sadece aksesuar için 20000-25000 tl fazla ödenirmi...bence 85000 bu araba için çok...75000 bir nebze kabul edilebilir bir rakam da 85 satarsa rakipleriyle baş edemez...sanzıman da c4 ile aynı mı acaba yoksa tam otomatik mi?

    hocam şimdi bu motoru c1 de kullanmış olsalardı aksesuar için c4 alınmaz mı diyecektik?yani bmw nın 1 serisinde kullanılan motorla 3 serisinde kullanılan motor aynıysa 3 e gerek yok 1 alın mı diyeceğiz?motor farklı bir olay bu araç komple farklı bir olay.kullanılan malzeme işçilik donanım sınıf bambaşka bir araç.bence citro bu aracın benzinlisini 70 e dizelini 80 e verir ve çokta alıcısı olur.

    benım çok evdiğim bir araç,acak yakından inceleyip içine oturmak lazım.

    yok hocam haklısın tabiki işçilik donanım farklı olacak ancak aldığım araç bir bmw 320 audi a4 degil 85 verebilen zorlasa 100 verir bu diğerlerini de allabilir.. sonuc ds5 yeni bir araç ve tutup tutmayacagı ne gibi sıkıntıları olacagı muamma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heel

    Arkadaslar araba alma arifesinde oldugum icin 1 aydir formu takip ediyorum.bugun c4 u test ettim ve forumdaki cogu seyin fasa fiso oldugunu gordum.mesela millet vitrs gecislerine takmis ancak ilk kez kullanmama ragmen boyle bir rahatsizlik gercekten yok gibi.
    Ancak aracta hosuma gitmeyen seyler var bunlar
    1-biner binmez koltuk cok uyduruk geldi sanki mindere oturmusum gibi hissettim.
    2-sollamalarda bazi arkadaslar gaza basarsin koltuga yaslar seni gibi laflar etmislerdi.ancak kulakciktan vites kucultmeden bu mumkun deyil gibi gozukuyor heleki rampadan.
    3-cok kucuk bir kasisten gectim belki bilirsiniz istinye parka cikan yokusun tepesinde inanilmaz bir gurultu oldu kusuru kendimde buldum ancak daha sonra kendi aracimla tekrar gectim o kadar abartili bir ses olmadi.
    4-arac bana cok oturakli ve ic malzemesi cok kaliteli gelmedi kapilar filan cok hafif kagit gibi geldi
    Daha sonra opele ugradim ozaman farki gordum araca binince kaliteyi hissettim resmen.test etmedim gerci ama benim 2007 astramdan kotu degildir ki onun performansi zaten tatmin edici.
    Anliycaniz sanirin opele karar verecegim manuel olmasina ragmen
    Herkese aracini gule gule kullanmasini dilerim

    seçim senindir hocam, hayırlı olsun yeni aracın:)

    bir iki itiraz ederim yalnız gazı kökleyince araç zaten vites düşürüyor yani kulakçıktan vites düşürmeye gerek yok koltuğa yapışmanız için, biraz alışkanlık gerektiriyor sadece.

    c4'ün arka armasitörler konfor odaklı olduğundan hızla kasise girerseniz arada ses yapar şaşırmayın, diğer konular öyle hissettim böyle hissettim meselesi herkesin hislerine saygımız var, opel j kasa da arka koltuk diz mesafesini saymazsak güzel araç hayırlı uğurlu olsun.

    iç mekan kalitesi ve diğer konularda hislerinizle birlikte otomobil uzmanlarının yorumlarına ve testlerine bakabilirsiniz size pek katılmadıklarını görürsünüz.




  • arkadaşlar selam bende c4 kullanıcı olarak aranıza katılmak üzereyim. Allah nasip ederse cuma günü aracımı alacağım. yanlız bir şey sormak istiyorum. 92 beylir ile 112 beygir aynı motorlara mı sahip? sadece turbo büyüklüğüne göre mi beygir sınıflandırması yapılıyor.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: heel

    Arkadaslar araba alma arifesinde oldugum icin 1 aydir formu takip ediyorum.bugun c4 u test ettim ve forumdaki cogu seyin fasa fiso oldugunu gordum.mesela millet vitrs gecislerine takmis ancak ilk kez kullanmama ragmen boyle bir rahatsizlik gercekten yok gibi.
    Ancak aracta hosuma gitmeyen seyler var bunlar
    1-biner binmez koltuk cok uyduruk geldi sanki mindere oturmusum gibi hissettim.
    2-sollamalarda bazi arkadaslar gaza basarsin koltuga yaslar seni gibi laflar etmislerdi.ancak kulakciktan vites kucultmeden bu mumkun deyil gibi gozukuyor heleki rampadan.
    3-cok kucuk bir kasisten gectim belki bilirsiniz istinye parka cikan yokusun tepesinde inanilmaz bir gurultu oldu kusuru kendimde buldum ancak daha sonra kendi aracimla tekrar gectim o kadar abartili bir ses olmadi.
    4-arac bana cok oturakli ve ic malzemesi cok kaliteli gelmedi kapilar filan cok hafif kagit gibi geldi
    Daha sonra opele ugradim ozaman farki gordum araca binince kaliteyi hissettim resmen.test etmedim gerci ama benim 2007 astramdan kotu degildir ki onun performansi zaten tatmin edici.
    Anliycaniz sanirin opele karar verecegim manuel olmasina ragmen
    Herkese aracini gule gule kullanmasini dilerim

    seçim senindir hocam, hayırlı olsun yeni aracın:)

    bir iki itiraz ederim yalnız gazı kökleyince araç zaten vites düşürüyor yani kulakçıktan vites düşürmeye gerek yok koltuğa yapışmanız için, biraz alışkanlık gerektiriyor sadece.

    c4'ün arka armasitörler konfor odaklı olduğundan hızla kasise girerseniz arada ses yapar şaşırmayın, diğer konular öyle hissettim böyle hissettim meselesi herkesin hislerine saygımız var, opel j kasa da arka koltuk diz mesafesini saymazsak güzel araç hayırlı uğurlu olsun.

    iç mekan kalitesi ve diğer konularda hislerinizle birlikte otomobil uzmanlarının yorumlarına ve testlerine bakabilirsiniz size pek katılmadıklarını görürsünüz.

    Bunlar tabiki benim kendi izlenimlerim gerci 5 dakikalik bir test surusu ne derece oda malum.ancak buyuk bir kaza atlattigim icin guvenlik biraz on plana cikti astra daha oturakli dah saglam geldi biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heel


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: heel

    Arkadaslar araba alma arifesinde oldugum icin 1 aydir formu takip ediyorum.bugun c4 u test ettim ve forumdaki cogu seyin fasa fiso oldugunu gordum.mesela millet vitrs gecislerine takmis ancak ilk kez kullanmama ragmen boyle bir rahatsizlik gercekten yok gibi.
    Ancak aracta hosuma gitmeyen seyler var bunlar
    1-biner binmez koltuk cok uyduruk geldi sanki mindere oturmusum gibi hissettim.
    2-sollamalarda bazi arkadaslar gaza basarsin koltuga yaslar seni gibi laflar etmislerdi.ancak kulakciktan vites kucultmeden bu mumkun deyil gibi gozukuyor heleki rampadan.
    3-cok kucuk bir kasisten gectim belki bilirsiniz istinye parka cikan yokusun tepesinde inanilmaz bir gurultu oldu kusuru kendimde buldum ancak daha sonra kendi aracimla tekrar gectim o kadar abartili bir ses olmadi.
    4-arac bana cok oturakli ve ic malzemesi cok kaliteli gelmedi kapilar filan cok hafif kagit gibi geldi
    Daha sonra opele ugradim ozaman farki gordum araca binince kaliteyi hissettim resmen.test etmedim gerci ama benim 2007 astramdan kotu degildir ki onun performansi zaten tatmin edici.
    Anliycaniz sanirin opele karar verecegim manuel olmasina ragmen
    Herkese aracini gule gule kullanmasini dilerim

    seçim senindir hocam, hayırlı olsun yeni aracın:)

    bir iki itiraz ederim yalnız gazı kökleyince araç zaten vites düşürüyor yani kulakçıktan vites düşürmeye gerek yok koltuğa yapışmanız için, biraz alışkanlık gerektiriyor sadece.

    c4'ün arka armasitörler konfor odaklı olduğundan hızla kasise girerseniz arada ses yapar şaşırmayın, diğer konular öyle hissettim böyle hissettim meselesi herkesin hislerine saygımız var, opel j kasa da arka koltuk diz mesafesini saymazsak güzel araç hayırlı uğurlu olsun.

    iç mekan kalitesi ve diğer konularda hislerinizle birlikte otomobil uzmanlarının yorumlarına ve testlerine bakabilirsiniz size pek katılmadıklarını görürsünüz.

    Bunlar tabiki benim kendi izlenimlerim gerci 5 dakikalik bir test surusu ne derece oda malum.ancak buyuk bir kaza atlattigim icin guvenlik biraz on plana cikti astra daha oturakli dah saglam geldi biraz

    geçmiş olsun i30'a da bakın ben de bu ikisi arasında kalıp c4 almıştım. 4 kişilik bir aile iseniz falan astra pek rahat olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: heel


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: heel

    Arkadaslar araba alma arifesinde oldugum icin 1 aydir formu takip ediyorum.bugun c4 u test ettim ve forumdaki cogu seyin fasa fiso oldugunu gordum.mesela millet vitrs gecislerine takmis ancak ilk kez kullanmama ragmen boyle bir rahatsizlik gercekten yok gibi.
    Ancak aracta hosuma gitmeyen seyler var bunlar
    1-biner binmez koltuk cok uyduruk geldi sanki mindere oturmusum gibi hissettim.
    2-sollamalarda bazi arkadaslar gaza basarsin koltuga yaslar seni gibi laflar etmislerdi.ancak kulakciktan vites kucultmeden bu mumkun deyil gibi gozukuyor heleki rampadan.
    3-cok kucuk bir kasisten gectim belki bilirsiniz istinye parka cikan yokusun tepesinde inanilmaz bir gurultu oldu kusuru kendimde buldum ancak daha sonra kendi aracimla tekrar gectim o kadar abartili bir ses olmadi.
    4-arac bana cok oturakli ve ic malzemesi cok kaliteli gelmedi kapilar filan cok hafif kagit gibi geldi
    Daha sonra opele ugradim ozaman farki gordum araca binince kaliteyi hissettim resmen.test etmedim gerci ama benim 2007 astramdan kotu degildir ki onun performansi zaten tatmin edici.
    Anliycaniz sanirin opele karar verecegim manuel olmasina ragmen
    Herkese aracini gule gule kullanmasini dilerim

    seçim senindir hocam, hayırlı olsun yeni aracın:)

    bir iki itiraz ederim yalnız gazı kökleyince araç zaten vites düşürüyor yani kulakçıktan vites düşürmeye gerek yok koltuğa yapışmanız için, biraz alışkanlık gerektiriyor sadece.

    c4'ün arka armasitörler konfor odaklı olduğundan hızla kasise girerseniz arada ses yapar şaşırmayın, diğer konular öyle hissettim böyle hissettim meselesi herkesin hislerine saygımız var, opel j kasa da arka koltuk diz mesafesini saymazsak güzel araç hayırlı uğurlu olsun.

    iç mekan kalitesi ve diğer konularda hislerinizle birlikte otomobil uzmanlarının yorumlarına ve testlerine bakabilirsiniz size pek katılmadıklarını görürsünüz.

    Bunlar tabiki benim kendi izlenimlerim gerci 5 dakikalik bir test surusu ne derece oda malum.ancak buyuk bir kaza atlattigim icin guvenlik biraz on plana cikti astra daha oturakli dah saglam geldi biraz

    geçmiş olsun i30'a da bakın ben de bu ikisi arasında kalıp c4 almıştım. 4 kişilik bir aile iseniz falan astra pek rahat olmuyor.

    İ30 ne hyundai mi dusunmem asla hyundai

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar lastik basınçları ne olmalı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turphan

    Arkadaslar lastik basınçları ne olmalı ?

    Sürücü kapısını açtığında,kapıtu açan kolun biraz üstünde olması gereken basınçlar yazıyor.Ordan en doğru bilgiyi alırsınız.
  • Arkadaşlar sormak istediğim bir konu var.

    Aracımım koltuk kaplaması bej ve oldukça kirlenmiş durumda (kot pantolon lekeleri,ayak izi lekeleri,açıkçası ciddi bir iş isteyen lekeler ).Ato kuaförler de 150 -200 tl istiyor bu iş için.Benim de cumartesi ve pazar günleri zamanım oluyor ve bu parayı vermeden döşemeleri kendim halletmek istiyorum.Bu tarzda lekeleri çıkartmanın yolları ve kullanılacak
    malzemeler konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa verecekleri cevaplar beni çok memnun edecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: turphan

    Arkadaslar lastik basınçları ne olmalı ?

    Sürücü kapısını açtığında,kapıtu açan kolun biraz üstünde olması gereken basınçlar yazıyor.Ordan en doğru bilgiyi alırsınız.

    Orada yazan basınçlar garip olarak birimi farklı ve tek haneli :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turphan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: turphan

    Arkadaslar lastik basınçları ne olmalı ?

    Sürücü kapısını açtığında,kapıtu açan kolun biraz üstünde olması gereken basınçlar yazıyor.Ordan en doğru bilgiyi alırsınız.

    Orada yazan basınçlar garip olarak birimi farklı ve tek haneli :(

    Onlar Bar cinsinden değerler bilgisayardan bakıp PSI değerlerini görebilirsin. Çoğu Benzin istasyonunda Hava cinsi PSI ve BAR olarak gösterilebiliyor oradan uygun BAR değerini seçersen ona göre ayarlıyor cihazlar.




  • 
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.