Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (448. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 446447448449450
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Kardeşim birazdan dişari çikicagim akşama bilgilendiririm durum hakkında.Ayrica şuana kadar öyle bir ses duymamiştim ancak dikkat etmedigimden olabilir, hatta müsait olursam aynı senin gibi video ya çekebilirim akşama yazarim buraya gine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions Coach

    Ya Artık Şu C4 ile Golf arasındaki konuşmalara nokta koysak. VW öyle yapmış Citroen böyle yapmış Kimi Golf alıyor Kimi C4 alıyor. Hangi marka hangi araç alınırsa hayırlı olsun güle güle kullanılsın. 50.000 Tl den fazla para verip araba alınıyor. Vergiler yüzünden Bence bu sorunda birleşmemiz lazım. Benim için DSG şanzıman mı çok iyi MCP mi önemli değil. Param şu an buna yetti bunu aldım. Günümüzde herşey şans işi oldu Araba da o şekilde. Ben alırım DSG ( veya MCP ) şanzıman 500.000 km sorunsuz kullanırım X arkadaş alır 200 Km de sorunlar başlar. Ben çok Memnun olurum arkadaş Nefret eder. Burada bununla kıyaslayıp bir genelleme yapmak yanlış olur. 2 Markada şanzımanlarında da çeşitli sorunlar vardır. Birisi 2 kavramalı 7 vitesli diğeri Tek kavramalı 6 vitesli bunlar arasında önemli olan araçlara ne kadar performans katkısı ve yakıt ekonomisi sağladıkları önemli. Benim aracımda MCP şanzımanlı ilk başta fabrikasyon hatalar vardı düzeltildi. Şu an memnunum. Diğer arkadaşlar Belki hiç sorun yaşamadı. Aynısı DSG şanzımanlarda da olabilir. Bu gayet doğal. Ama DSG şanzımanlı bir araç arıza yapınca maliyeti MCP ye göre daha yüksek bu zaten bir gerçek. son zamanlarda DSG şanzımanlarda da bir takım sorunlar var önemli olan üretici firmanın bunu ne kadar ciddiye alıp geri bildirimlerden sorunu çözmesi ve müşterilerini mağdur etmemeleri. Bu sorunlar Aynen Citroen de de var aynıları bunlar için geçerli. Citroen ne kadar geri dönüm yapıp çözüm bulacak o sorunlar giderilip Müşteri mağduriyetleri ne düzeyde azaltılacak 2 markada bunlar bence Şanzımandan daha önemli konular. Heleki ülkemizde 2 markada araçlarını Distribitör üzerinden satış ve servis hizmeti sağlarken.
    C4 benim için çok güzel bir araba ama Bayraktar Holding tarafından BAYLAS üzerinden araçları alıp sorunlara BAYLASIN hiç bir çözüm bulmaması servislerin baskılarla elleri kolları bağlanması beni CİTROEN Markasından soğuttu. Aynısı VW içinde geçerli aynı durumlar Doğuş otomotiv de de var. Bence bizim bunlar üzerinde tartışmasını yapmamız lazım.
    Yoksa Bana Göre DSG sana göre MCP ona göre EDC iyidir. Ben DSG ye alışmışımdır güveniyorum dur ötekisi başkasına Ben gidipte zorla öteki kişiye DSG yi sevdiremem. Böyle bir lüksüm de yok zaten.
    Günümüzde binlerce araç satılıyor Herkes bir aracı sevip onu tavsiye ediyor onun peşinden koşuyor. Ama burada en büyük hata Onu alma bunu al mantığıdır. Biz araçlarımızı aldık kullanıyoruz memnun olmadıysak değiştirir bir daha almayız. Ama ben kendi aracımı göklere çıkartıp Diğer araçları yerin dibine sokamam. Her firmanın politikası belirli bir yapısı o firma ona göre yapar. Diğeri kendi politikasına göre yapar. Bu konularda biz ne kadar bağırsakta kavga da etsek bunlar değişmez. En güzeli kavga etmeden bir birimizi üzmeden şurada araçlarımızın ortak sorunları üzerinde yoğunlaşsak daha iyi olmaz mı?
    Biz burada Golf , Astra, Focus, Megane , I30 gibi araçlara olumsuz özellik bulsak ta bizim araçlarımızda da var. Bunlara da saygı duymalıyız. Tabii Karşımızda ki kişilerde aynı şekilde olmalı.

    Akliselim bir yorum

    Biz suursuzca mi yaziyoruz :D

    Sakasina takiliyorum (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_no123

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31


    quote:

    Orijinalden alıntı: red_no123

    Dün istanbul yolunda ilerken önden giden kamyondan seken taşla ön cam catladı.. .Şu ara aksilikler ardı ardına geliyor valla. çatlak 1cm lik ancak gittikce büyüyecegini düşünüyor. Kasko, serviste orjinal cam ile mi değiştiriyor yoksa başka bir firmaya yönlendiriyor bilmiyorum.. Benim bildigim sıfır araçlarda cam, serviste orjinal ile değiştirilir ve kaskonun hasarsızlıgı bozulmadan ekstra ücret ödenmeden bu iş hal olur. böyle bir durumu yaşayan arkadaş var ise tecrübelerini paylaşabilir mi? En son vector x-31 kelebek camını değiştirdi diye biliyorum..tabi bu arada kasko nun hangi firmadan yapıldıgı da önemli, benim kasko ergo.

    Gecmis olsun hocam evet yilda bir kez sadece on cam icin ucretsiz degisim hakkimiz bulunuyormus bende servisin yalancisiyim kasko hic bir sekilde etkilenmiyor aman buna dikkat edin servisin oyununa gelmeyin iyi takip edin birde hemen goturun hic zaman kaybetmeden fotografini cekin siz dede bi kosede kenarda dursun bu arada bire bir orjinal cami takiyorlar bir ufak bilgi daha bana o ufacik kelebek cami tam 1 haftada geldi artik siz on cam icin kac gun beklersiniz neyse tekrardan gecmis olsun.


    Saol hocam tşk ederim. boyle bir durum ilk defa başıma geldi..daha önceki aracım toyota corollada çok kez boyle taş falan cam gelmiştide de hiç birşey olmamıştı.. Sanırım ya taş çok buyuktu yada citroennin camında bir problem var:) kasko da bir adet ücretsiz hakkım oldugu için en azından simdilik idare edip yaz tatili sonrası degiştirmeyi düşünüyordum..Malum uzun yolda yine benzer durumlar ile karşılaşılabilir. Suan catlak cok kucuk ve kullanımı etkileyecek bir durum yok gibi görünüyor.

    Rica ederim benim de yine arabayi cizmisler bu millete bi anlam veremiyorum batiyo sanki o raba sana dimi bok herif kusura bakmayin aksam aksam sinirlendim yine ):

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar,

    daha önce yakıt pompası ile ilgili aracı ilk aldığım gün sorun yaşadığımı yazmıştım.

    Bir güncelleme yapayım istedim durum hakkında... 1400km'ye yaklaştım araçla...

    Araçta şu anda bir problem yok. Yakıt pompası tamamen orjinal şekilde değiştirildi garanti kapsamında. Yakıt nedeniyle olduğu düşünülüyor ancak test vs uğraşmanın beni bir sonuca ulaştıracağına inanmadığım için uğraşmaktan vazgeçtim. Zira teknik bir teste girmesi gerekiyordu ve sonucunda elde edeileceğim çok bir şey olmadığını araştırıp öğrendim.. Yani uğraştığımla kalacaktım..

    Şu anda 1400km'de araç. Servisten çıkarırken, ustabaşı ile birlikte BP'de full depo yakıt aldık. Bu yakıt ile 830 km yol gitti araç ve sadece 220 km'si Şile yolundaydı... Gerisi istanbul trafiğinde sabah 7:30-09:00, Akşam 19:30-21:00 arası trafikte geçti bu yolun. Yol bilgisayarında şu anda ortalama yakıt tüketimi 6.7 km görünüyor. Bir sonraki yakıtı Shell'den aldım ve bana en yakın istasyon o olduğu ve önceki aracımla da shell'den aldığım için, burayı kullanmaya devam edeceğim.

    Aslında yakıt tüketimi ile ilgili bir sorum var Sonuçta araç rodajda şu anda.. Ancak yakıt pompası değiştiği için tabiki merak ediyorum tüketim normal mi diye. Şehir içi ağırlıklı kullandığım için pek bir şey söyleyemiyorum, belirttiğim gibi istanbul'un yoğun, berbat trafiğinde, 4.Levent-Küçükyalı gidip geliyorum... Sizce tüketim değerleri nasıl? Hafta sonu İzmir'e gideceğim, ilk defa uzun yolda denemiş olacağım... Bakalım 6'ya çekebilecek miyim aracı...

    Exclusive paket aldığımda acaba değer mi diye soru işaretleri vardı kafamda. Herkese gönlüne göre versin, ben comfort plus için bayii ile görüşüp, exclusive alanlardanım. Ancak çok memnun kaldım. Aracımı çok severek kullanıyorum ve donanımal özellikleri ile her seferinde yeni bir şey keşvederek, daha çok seviyorum arabamı.

    Sonuçta bu araç C sınıfı bir araç. Bana göre bu sınıfta araçlar arasında artık çok büyük farklılıklar kalmadı. Fiyat, tasarım, servis gibi unsurları karşılaştırdığınızda büyük farklılıklar görmüyorsunuz veya bu unsurlarda tasarımı iyi olanın fiyatı kötü veya donanımı iyi olanın tasarımı kötü gibi değerlendirmeler yaptığınızda, araçları birbirinden ayırt edemez noktaya geliyorsunuz.

    Mesela çok saçma bulduğum ve artık okumaktan sıkıldığım VW-C4 karılaştırması gibi konularda gerçekten artık mide bulantısı başlıyor bende çünkü her iki tarafında körleştiğini ve birbirine karşı saçmalamaya başladığını düşünüyorum.

    Bu sınıf araba alırken bence en önemli kriter, direksiyon başına oturup, "benim kullanmak istediğim araba budur" dedirten arabayı tercih etmenizdir. Tabi ki imkanlarınız dahilinde bu seçimi yapabilirsiniz ki fiyatlar zaten olmuş 50 bin üzeri, bütçenize göre hareket ettikten sonra bunu yapmanızı öneririm.

    Mesela ben yeni i30 ve C4 arasında bu şekilde verdim kararımı. Bence çok güzel bir araç olan i30 yerine C4'ü seçmemin nedeni, içine oturduğumda, ilk günden itibaren "ben bu aracı kullanmak istiyorum" dedirtmesidir. Ne megane'da, ne Golf'te, Ne de i30'da ve hatta Juke'ta bu cümle çıkmadı ağzımdan... DS4 istedim,btçem yetmedi.. Sonra benim için önemli olan, konfor, yakıt tüketimi gibi etkenleri alt alta koyup 1-5 arasında kendimce puanladım ve topladım. C4 ağır bastı ve aldım... Bu yöntemi deneyin, göreceksiniz ki benim gibi daha ilk gün başınıza şanssızlık gelse bile arabanızla aranızdaki bağ hiç zedelenmeyecek. Çünkü beynim ve kalbim emin ne istediğimden..

    Araca gelince, bu aracı almayı düşünenlere yardımcı olmak için 1-2 şey söyleyeyim..

    Benim gibi düz vitesten otomatiğe geçiyorsanız, MCP sizi üzecek bir şanzıman değildir. Daha önceki DSGli ve şuanki EDC'li şirket araçlarımızı kıyaslamak gerekirse, evet MCP bu şanzımanlar kadar konforlu değil, ancak abartılacak kadar da konforsuz değil.. Her şey alışmaya bakıyor, ben şu anda hissetmiyorum vites geçişlerini. Araç sollarken sorun yaşar mıyım korkusu bende de vardı ki bu konuda da hiç sorun yaşamadım. Çok dik bir yokuşta, denemek için manuel'e almıştım aracı, aynı yokuşu ikinci kez çıktığımda gerek olmadığını anladım dolayısıyla hiç manuel'de kullanmadım aracı şu ana kadar. Yani bu vitesi test edin öncesinde ancak kafanızda abartıldığı kadar büyük sorunlar olmasın...

    Araçtan gelen sesler konusunda, forumdaki arkadaşların hassasiyetini anlıyor ancak bir anlam veremiyorum. Ben algılamıyorum bu sesleri, forumu okuduktan sonra psikopat gibi müziği kapatıp ses geliyor mu diye dinledim sonra kendi kendime gülüp, ne yapıyorum ben dedim.. Benim aracımda beni rahatsız eden bir tıkırtı bile yok, en azından ben ve aracıma binen kimseden böyle bir şikayet duymadım.

    Aracın en zayıf yönü sert süspansiyonundan gelen ses. Araçla bir tümseğe veya çukura denk gelirseniz sert bir ses duyacaksınız, özellikle arka koltukta. Bu ses can sıkıcı bir ses olabiliyor, benim en keyifsiz bulduğum konu ve hatta tek sıkıntım bu araçla ilgili...

    Aracın malzeme kalitesini bu sınıftaki hiç bir araba ile kıyaslamak istemem. Bence en iyi kokpit malzemesi C4'ün sınıfında.. i30 ile karşılaştırılmasına çok anlam veremiyorum, i30'un iç mekan malzeme kalitesi c4'ün yarısı diyebilirim. (1/3'ü de diyebilirdim de hadi markalara saygısızlık yapmayalım).. Bu sınıfta sınıf standartlarını belirleyen Golf ile çok rahat kısyaslayabiliriz malzeme kalitesini..

    Dediğim gibi herhangi bir markaya laf atmak istemem bu sınıfta... Kia bile çok güzel otomobiller yaparken bu haksızlık olur. C4'ü düşünen varsa bence gönül rahatlığı ile alabilir. Hiç pişman olmazsınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Kardeşim birazdan dişari çikicagim akşama bilgilendiririm durum hakkında.Ayrica şuana kadar öyle bir ses duymamiştim ancak dikkat etmedigimden olabilir, hatta müsait olursam aynı senin gibi video ya çekebilirim akşama yazarim buraya gine

    tamamdır çok sağolasın dostum. Yalnız bu denemeyi klima-fan açmadan yap. Açınca bu ses kayboluyor bende. Seninkindede aynı sorun varsa,klimayı açtıktan sonra bu ses kaybolabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Kardeşim birazdan dişari çikicagim akşama bilgilendiririm durum hakkında.Ayrica şuana kadar öyle bir ses duymamiştim ancak dikkat etmedigimden olabilir, hatta müsait olursam aynı senin gibi video ya çekebilirim akşama yazarim buraya gine

    tamamdır çok sağolasın dostum. Yalnız bu denemeyi klima-fan açmadan yap. Açınca bu ses kayboluyor bende. Seninkindede aynı sorun varsa,klimayı açtıktan sonra bu ses kaybolabilir.

    Dostum videolarin 2 side bir birinden berbat oldu ama bakalim duyabilecekmisin sesi ben kulagimla bir şey algilayamadim açikcasi.Klima falan açik degildi ayrica



    2. video yu 1. dk den başlatsanda olur elim telefonun mikrofonunu kapatmiş motor sesi çok az duyuluyor


    720p kalitesinde izleyiniz lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creepinq Death -- 22 Mayıs 2012; 21:00:57 >




  • Merhaba gecmis sayfalarda okumustum ama simdi bulamadim acaba 120 -130 civari hizlarda ve frenlerken direksiyondaki titreme problemini balans vs degilde bir arkadas bir parcanin degistiginden ve sorunun ortadan kalktigindan bahsetmisti neydino parcanin ismi yarin bir yakinim sonrasinda da ben bu problemden servise gidecegizde...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Kardeşim birazdan dişari çikicagim akşama bilgilendiririm durum hakkında.Ayrica şuana kadar öyle bir ses duymamiştim ancak dikkat etmedigimden olabilir, hatta müsait olursam aynı senin gibi video ya çekebilirim akşama yazarim buraya gine

    tamamdır çok sağolasın dostum. Yalnız bu denemeyi klima-fan açmadan yap. Açınca bu ses kayboluyor bende. Seninkindede aynı sorun varsa,klimayı açtıktan sonra bu ses kaybolabilir.

    Dostum videolarin 2 side bir birinden berbat oldu ama bakalim duyabilecekmisin sesi ben kulagimla bir şey algilayamadim açikcasi.Klima falan açik degildi ayrica



    2. video yu 1. dk den başlatsanda olur elim telefonun mikrofonunu kapatmiş motor sesi çok az duyuluyor


    720p kalitesinde izleyiniz lütfen

    Hay Allah razı olsun senden tuttuğunu altın etsin Herkeze soruyorum sorduruyorum kimse ilgilenmedi sen ilgilendin.
    Senin aracında benim gibi bir ses yok, ben duyamadım. Sınavlar bitsin şu sesi serviste çözdürcem dostum,aracı ilk aldığımdan beri bu ses vardı. Bir yıldan beri böyle kullanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    Merhaba gecmis sayfalarda okumustum ama simdi bulamadim acaba 120 -130 civari hizlarda ve frenlerken direksiyondaki titreme problemini balans vs degilde bir arkadas bir parcanin degistiginden ve sorunun ortadan kalktigindan bahsetmisti neydino parcanin ismi yarin bir yakinim sonrasinda da ben bu problemden servise gidecegizde...

    Dostum bende o şikayetle gittim ama benimki 120 ve üzeri hızda direk titreme vardı.Yani devamlı.Mersa ya bıraktım aynı gün hem rutin konrolleri yapıldı hem de sorunun salıncak burçlarından olduğu bilgisi verildi.En geç 20 gün sonra parça fransadan gelecek denilmesine ragmen, 5 günde geldi aradılar.yarım gün serviste kaldı.Garantiden değişimi yapıldı.Sorun yok değişimden beri 1000 km oldu.En ufak bir titreme kalmadı.Ayrıca Yetkili servisin titiz ve özenli tutumunu belirtmeden geçmek haksızlık olur.cam ve kapı fitillerine silikon sprey den tutun lastik havalarına kadar bir çok şey kontrol edilip yapılan müdahaleler hakkında bilgi verildi.Birde kirli bıraktığım aracı bana pırıl pırıl vermeleri de cabası :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Kardeşim birazdan dişari çikicagim akşama bilgilendiririm durum hakkında.Ayrica şuana kadar öyle bir ses duymamiştim ancak dikkat etmedigimden olabilir, hatta müsait olursam aynı senin gibi video ya çekebilirim akşama yazarim buraya gine

    tamamdır çok sağolasın dostum. Yalnız bu denemeyi klima-fan açmadan yap. Açınca bu ses kayboluyor bende. Seninkindede aynı sorun varsa,klimayı açtıktan sonra bu ses kaybolabilir.

    Dostum videolarin 2 side bir birinden berbat oldu ama bakalim duyabilecekmisin sesi ben kulagimla bir şey algilayamadim açikcasi.Klima falan açik degildi ayrica



    2. video yu 1. dk den başlatsanda olur elim telefonun mikrofonunu kapatmiş motor sesi çok az duyuluyor


    720p kalitesinde izleyiniz lütfen

    Hay Allah razı olsun senden tuttuğunu altın etsin Herkeze soruyorum sorduruyorum kimse ilgilenmedi sen ilgilendin.
    Senin aracında benim gibi bir ses yok, ben duyamadım. Sınavlar bitsin şu sesi serviste çözdürcem dostum,aracı ilk aldığımdan beri bu ses vardı. Bir yıldan beri böyle kullanıyorum.

    Ne demek kardesim her zaman yardimci olabildiysem ne mutlu bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraz ortalığı kızıştırıyım. Hadi millet c4'leri satıyoruz ds5 alıyoruz

    http://www.otomobil.com.tr/citroen-ds5-1-6-e-hdi-mcp-1-6-thp-otomatik-test-teknik-ozellik-fiyat-fotograf-2012/

    fiyat listesi açıklandı 1,6 dizel dsport 85,000TL'cik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    Biraz ortalığı kızıştırıyım. Hadi millet c4'leri satıyoruz ds5 alıyoruz

    http://www.otomobil.com.tr/citroen-ds5-1-6-e-hdi-mcp-1-6-thp-otomatik-test-teknik-ozellik-fiyat-fotograf-2012/

    fiyat listesi açıklandı 1,6 dizel dsport 85,000TL'cik

    Ben 2.0 Dizel Hibrit Bekliyorum ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lions Coach -- 22 Mayıs 2012; 22:58:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Sorunun aynısı bende de vardı, yıllık bakımda aracı verirken sorunumu ilettim. Klima kompresörünü garanti kapsamında değiştirdiler, sonrasında bu sesi duymadım.




  • daha önceki sayfalardan hatırlayanlar olacaktır ben alacağım ds5 .

    1.6 thp alacağım 2-3 yıl sonrasanırım benzinlisi 75 bin.

    2-3 yıl gezinsin piyasada kusuru bişeyi var mı görelim kendini ispat etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    Merhaba gecmis sayfalarda okumustum ama simdi bulamadim acaba 120 -130 civari hizlarda ve frenlerken direksiyondaki titreme problemini balans vs degilde bir arkadas bir parcanin degistiginden ve sorunun ortadan kalktigindan bahsetmisti neydino parcanin ismi yarin bir yakinim sonrasinda da ben bu problemden servise gidecegizde...

    Söylemiş oldugunuz 120-130 hızlarda frenlere yaptığınızda bu titremeyi alan ilk bendim sanırım. 8000 km de on diskler değişti. Ama frende bu problem oluyorsa disklerde problem olabilir. Hızlanırken aynı titremeyi yapıyorsa frensiz olarak arkadaşın söylediği ve duyduklarıma göre salıncak burçu denen parça dan kaynaklanıyor. Sunun tespitini iyi yapmanız gerekiyor Hızlanırken mı yoksa hızlı giderken frenlerkenmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    Biraz ortalığı kızıştırıyım. Hadi millet c4'leri satıyoruz ds5 alıyoruz

    http://www.otomobil.com.tr/citroen-ds5-1-6-e-hdi-mcp-1-6-thp-otomatik-test-teknik-ozellik-fiyat-fotograf-2012/

    fiyat listesi açıklandı 1,6 dizel dsport 85,000TL'cik

    c4 dizel exclusive ile motor aynı...sadece aksesuar için 20000-25000 tl fazla ödenirmi...bence 85000 bu araba için çok...75000 bir nebze kabul edilebilir bir rakam da 85 satarsa rakipleriyle baş edemez...sanzıman da c4 ile aynı mı acaba yoksa tam otomatik mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_no123

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    Biraz ortalığı kızıştırıyım. Hadi millet c4'leri satıyoruz ds5 alıyoruz

    http://www.otomobil.com.tr/citroen-ds5-1-6-e-hdi-mcp-1-6-thp-otomatik-test-teknik-ozellik-fiyat-fotograf-2012/

    fiyat listesi açıklandı 1,6 dizel dsport 85,000TL'cik

    c4 dizel exclusive ile motor aynı...sadece aksesuar için 20000-25000 tl fazla ödenirmi...bence 85000 bu araba için çok...75000 bir nebze kabul edilebilir bir rakam da 85 satarsa rakipleriyle baş edemez...sanzıman da c4 ile aynı mı acaba yoksa tam otomatik mi?

    hocam şimdi bu motoru c1 de kullanmış olsalardı aksesuar için c4 alınmaz mı diyecektik?yani bmw nın 1 serisinde kullanılan motorla 3 serisinde kullanılan motor aynıysa 3 e gerek yok 1 alın mı diyeceğiz?motor farklı bir olay bu araç komple farklı bir olay.kullanılan malzeme işçilik donanım sınıf bambaşka bir araç.bence citro bu aracın benzinlisini 70 e dizelini 80 e verir ve çokta alıcısı olur.

    benım çok evdiğim bir araç,acak yakından inceleyip içine oturmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic

    Biraz ortalığı kızıştırıyım. Hadi millet c4'leri satıyoruz ds5 alıyoruz

    http://www.otomobil.com.tr/citroen-ds5-1-6-e-hdi-mcp-1-6-thp-otomatik-test-teknik-ozellik-fiyat-fotograf-2012/

    fiyat listesi açıklandı 1,6 dizel dsport 85,000TL'cik

    Guzel araba fakat 85. Bin biraz abartili olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twister

    quote:

    Orijinalden alıntı: T@zm@nic



    arkadaşlar aracımda 1000-2000 devir arası şu uğultu geliyor.Video sesini baya açarsanız motor gürültüsü arkasındaki türbilans sesini duyabilirsiniz.Bu aracı aldığımdan beri var klimayı açınca bu ses gidiyor fakat klima açınca daha kalın ses geliyor. Bu sesi duyan varmı acaba, sadece bendenmi geliyor yoksa tüm araçlardamı böyle?
    yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Sorunun aynısı bende de vardı, yıllık bakımda aracı verirken sorunumu ilettim. Klima kompresörünü garanti kapsamında değiştirdiler, sonrasında bu sesi duymadım.


    Sizdede fan-klima kapalıyken mi geliyordu bu ses? Yoksa klimayı açtıktan sonramı bu ses geliyordu? Videoda fan-klima kapalı.1500devir gibi o uğultu sesi var.
    çok teşekkür ederim cevap için. Bende servisten değiştirilmesini talep ederim artık,inşallah değiştirirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T@zm@nic -- 23 Mayıs 2012; 9:12:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurun47

    quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    Merhaba gecmis sayfalarda okumustum ama simdi bulamadim acaba 120 -130 civari hizlarda ve frenlerken direksiyondaki titreme problemini balans vs degilde bir arkadas bir parcanin degistiginden ve sorunun ortadan kalktigindan bahsetmisti neydino parcanin ismi yarin bir yakinim sonrasinda da ben bu problemden servise gidecegizde...

    Dostum bende o şikayetle gittim ama benimki 120 ve üzeri hızda direk titreme vardı.Yani devamlı.Mersa ya bıraktım aynı gün hem rutin konrolleri yapıldı hem de sorunun salıncak burçlarından olduğu bilgisi verildi.En geç 20 gün sonra parça fransadan gelecek denilmesine ragmen, 5 günde geldi aradılar.yarım gün serviste kaldı.Garantiden değişimi yapıldı.Sorun yok değişimden beri 1000 km oldu.En ufak bir titreme kalmadı.Ayrıca Yetkili servisin titiz ve özenli tutumunu belirtmeden geçmek haksızlık olur.cam ve kapı fitillerine silikon sprey den tutun lastik havalarına kadar bir çok şey kontrol edilip yapılan müdahaleler hakkında bilgi verildi.Birde kirli bıraktığım aracı bana pırıl pırıl vermeleri de cabası :D



    Teşekkür ederim hangi servisten söz ediyorsunuz acaba ? :)



    Kml-Zng

    Hem 110 km sonrası hızlarda hem de o hızlara cıktıktan sonra frenlemede titreme yapıyor.
    Giderken de fren yaparkende titriyor ama bu 110dan sonraki hızlarda oluyor.




  • 
Sayfa: önceki 446447448449450
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.