Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1318. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13161317131813191320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.Ferik kullanıcısına yanıt
    Merhaba Fransa sorunlarla ilgileniyor.Siz şikayet maili atın 1 hafta içinde bayraktar sorunu çözmek için kendi arıyor.
  • erkanuzum E kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim. ilgileniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Bu mesaj silindi.
    Klima çalışırken de çalışıyor şartlar uygunsa, içerisi belli bir serinliğe erişmişse
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Düzeltiyorum

    Özel durumlar : sTOP modu kullanılamaz durumda STOP modu şu durumlarda devreye girmez :
    - araç dik bir rampada (yokuş yukarı veya yokuş aşağı),
    - sürücü kapısı açık,
    - sürücünün emniyet kemeri takılı değil,
    - motorun son kez anahtarla çalıştırılmasından beri aracın sürati 10 km/saati geçmemiş,
    - elektrikli park freni çekili ya da çekiliyor,
    - aracın termik konforunun korunması bunu gerektiriyor,
    - buğu çözdürme işlevi devrede,
    - sistemin kontrolü için bazı anlık şartlar (akünün şarj seviyesi, motor ısısı, fren asistansı, dış sıcaklık...) bunu gerektiriyor.

    Bu durumda, "ECO" gösterge lambası birkaç saniye boyunca yanıp söner, ardından tamamen söner.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 31 Temmuz 2018; 10:17:53 >
  • C4 Confort Plus Ehdi aracim var. 2012 model 54.000 kmde. Triger kayisini ne zaman degistirmeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • extraordinaryman45 E kullanıcısına yanıt
    10yıl / 180.000 km hangisi önce dolarsa
  • Hocam benim de 2012 otomatik aracım var. Araç 94000 km de. Triger için 180000 ya da 10 yıl lafı geçmekte ancak geçen hafta benim araçtan ses gelmeye başladı. Önce marş dinamosu rulmanı sandık ama triger bilyaları mefta olmuş. Açınca devir daimin yavaş yavaş kaçırdığını gördük. Orijinal parça ile değişim 930 lira tuttu özel serviste. Fikir olması açısından 350 işçilik 580 Lira parça tuttu. Zaten 180000 bana hiç gerçekçi gelmiyordu 120000 gibi değiştirmeyi planlıyordum. Ford aynı motoru kullanıyor sanırım ve 5 yıl 90000 km de değiştirilmesi lazım diyor diye biliyorum. Belki triger in kendi zincir olarak dayanır o kadar ama 180000 km beklemek bence çok iyimser bir yaklaşım olur. Tabii ki tercih sizin. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egovacui E kullanıcısına yanıt
    Tam hatırlamıyorum ama akü seviyesi ya %82 ya da %72nin altına düşerse s&s devreye girmiyor, benim aracım da aynı durumda iken yaklaşık 7ay s&s olmadan idare etmiştim fakat bir arkadaşım 5ayda yolda kalmıştı:)



    Ayrıca s&s olmadan karma ortalamam 0,5lt artmıştı 7 ayda, bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Barracud@ kullanıcısına yanıt
    Klima High veya Low konumunda ise s&s çalışmaz, diğer derecelerde klima s&s çalışmasına engel değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mitto kullanıcısına yanıt
    Gecen haftasonu Izmir'deki bir ozel servis uyardi beni o konuda. Hocam istersen degistirelim trigeri diye. 5 yil ya da 100.000 km gider triger dedi. Ben de kararsiz kaldim acikcasi. Bir de aklinizda olsun diye soyluyorum 60bin bakiminda kullanilacak hava filtresi polen filtresi toz filtresi motor yagi toplam 380 tl tuttu. 200 tl bakim isciligi istiyorlar. Triger degisiminde ise 390 tl triger 150 tl iscilik. Yer Izmir 3. Sanayi. Ayrica bir yerde de siyah renk pasta cila icin 500 tl fiyat aldim. Detayli ic temizlik dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Hocam benim de 2012 otomatik aracım var. Araç 94000 km de. Triger için 180000 ya da 10 yıl lafı geçmekte ancak geçen hafta benim araçtan ses gelmeye başladı. Önce marş dinamosu rulmanı sandık ama triger bilyaları mefta olmuş. Açınca devir daimin yavaş yavaş kaçırdığını gördük. Orijinal parça ile değişim 930 lira tuttu özel serviste. Fikir olması açısından 350 işçilik 580 Lira parça tuttu. Zaten 180000 bana hiç gerçekçi gelmiyordu 120000 gibi değiştirmeyi planlıyordum. Ford aynı motoru kullanıyor sanırım ve 5 yıl 90000 km de değiştirilmesi lazım diyor diye biliyorum. Belki triger in kendi zincir olarak dayanır o kadar ama 180000 km beklemek bence çok iyimser bir yaklaşım olur. Tabii ki tercih sizin. :)
    Aynı motoru geçtim birebir aynı araçlar olan citroen jumper ve peugeot boxer ile nemo ve bipper'ın de bakım periyotları farklı. Peugeot çok daha sık çağırıyor.

    Citroen araçlarımız;

    Berlingo Multispace 1.6 Hdi
    Berlingo Van 1.6 Hdi (2 adet)
    Jumper Van L4H2 2.2 Hdi (2 adet)
    C-Elysse 1.6 Hdi
    C2 1.4 lpg'li
    C3 1.4 vti otomatik
    C4 1.6 e-hdi (3 adet)
    C5 1.6 e-hdi

    Dizel otomatik kombinasyonlarda c5'le 166.000 km C4'le 145.000 km yaptık triger değişmedi, herhangi bir sorun da yok.




  • Hocam cevap icin cok sagolun. Olur da elimizde tutarsak 100binde degistiririm trigeri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 145000 bakımı ne kadar tutuyor filtre ler ve yağ degisimi bilginiz varmı ben özel servisten fiyat aldım 400 gibi bir fiyat verdiler orjinal parça kullanılacak dediler ancak internetten parça fiyatlarına bakıyorum yağ zaten 100-160 tl arası değişiyor parça fiyatlarıda değişik mazot yağ hava ve polen filtreleri için toplamda aynı sitede 150 tutanda var 300 tutanda ve hepside orjinal yazıyor nasıl iş anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellez78

    Arkadaşlar 145000 bakımı ne kadar tutuyor filtre ler ve yağ degisimi bilginiz varmı ben özel servisten fiyat aldım 400 gibi bir fiyat verdiler orjinal parça kullanılacak dediler ancak internetten parça fiyatlarına bakıyorum yağ zaten 100-160 tl arası değişiyor parça fiyatlarıda değişik mazot yağ hava ve polen filtreleri için toplamda aynı sitede 150 tutanda var 300 tutanda ve hepside orjinal yazıyor nasıl iş anlamadım
    152 bin civarındaki bakımı yaptırdım.
    Hava, mazot, polen ve yağ tüm filtreler değişti. Triger için 160binde gel dedi.
    Ön disk,
    Ön balatalar,
    Arka balatalar ve Yağı, değişti.
    İşçilik: 200₺

    Parçaları Kadosan'da Ahmet oto ve Hazarbey Oto'dan kendim aldım.
    Hazarbey otodan:
    Hava filt. 20₺
    Yağ filtresi 15₺
    Polen filt. 20₺
    Mazot filt. 65₺

    Ahmet otodan:
    Ön disk: 140₺
    Ön balatalar: 60₺
    Arka diskler: 450₺
    Arka balatalar: 45₺
    Yağ 5lt: 110₺ (Elf Evolution Full-Tech FE) 5W-30
    Mekanik parçalar Delphi marka.




  • bucoskun kullanıcısına yanıt
    Hocam filtreler orjinalmı peki ben internet sitesinden sipariş verdim tanıdık vasıtasıyla geldi malzemeler ustaya götürdüm bunları takalum ama orijinal değiller bilgin olsun dedi ve filtreler 150 ye geliyordu bende ustama güvenip ona aldirdim orijinal 225 e üzerlerinde poşetlerine logoları var Peugeot citroen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellez78

    Hocam filtreler orjinalmı peki ben internet sitesinden sipariş verdim tanıdık vasıtasıyla geldi malzemeler ustaya götürdüm bunları takalum ama orijinal değiller bilgin olsun dedi ve filtreler 150 ye geliyordu bende ustama güvenip ona aldirdim orijinal 225 e üzerlerinde poşetlerine logoları var Peugeot citroen
    valla çok önemli olmadığını düşünüp bakmadım bile.. :)
    fakat muhtemelen orj. değildir.
    Mekanik parçalar daha önemli idi benim için ve hepsipeugeot.com'da da delphi satıldığını gördüğümden içim rahat...
  • bucoskun kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam teşekkürler Allah kaza bela vermesin dediğim gibi bizim usta da sıkıntı olmaz takalim dedi en azından mazot filtresinin önemli olduğunu dusunuyorum 50-100 den kacalim derken başka sıkıntı yaşamayalim dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellez78

    Arkadaşlar 145000 bakımı ne kadar tutuyor filtre ler ve yağ degisimi bilginiz varmı ben özel servisten fiyat aldım 400 gibi bir fiyat verdiler orjinal parça kullanılacak dediler ancak internetten parça fiyatlarına bakıyorum yağ zaten 100-160 tl arası değişiyor parça fiyatlarıda değişik mazot yağ hava ve polen filtreleri için toplamda aynı sitede 150 tutanda var 300 tutanda ve hepside orjinal yazıyor nasıl iş anlamadım
    N11 de sileceksepeti satıcısı bosch filtre seti satıyor gayet kurumsal ve kaliteli iş yapıyorlar tavsiye ederim. Fiyatları da gayet uygun.

    50 lira işçilik verdiniz mi tamamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fietra

    Akü de zayıflık vardır hocam. Bende 8-9 aydır arabayı start stopsuz kullanıyorum. Malum akümüz pahalı epey.

    Aldığınızda veya servis sonrası da bilgilendirirseniz sevinirim.
    Şunu yazdıktan 1 hafta sonra arabam çalışmadı :) Akü lambası yanıp sönerek araba acı acı uyarılar verince korkmadım değil başka bir şey mi var diye ama çok şükür sadece aküymüş.

    Kaskoda ki çekici hakkımla arabayı Av-Car'a çektirdim. Av-Car'da aracıma Mutlu Akü taktılar. Tüm hata kayıtlarını silerek start stop ve şanzıman ayarını yaparak 780 TL'ye mevzuyu bitirdiler.

    Bu arada bilginiz olsun Bayraktar Varta ile anlaşmasını sonlandırmış ve Mutlu Akü'ye geçmiş. Bize taktıkları aküyü dışarıdan neredeyse yarı fiyatına bulabiliyorsunuz ama deneyen bir kaç arkadaşım dışarıda akünün takılmasının ardından radyo vb bazı elektronik aksamlarla beraber vites geçişlerinde sıkıntı yaşadıklarını, en sonunda aldıkları aküyü iade ederek yetkili serviste taktırdıklarını söyleyince bende oraya taktırdım. Gerçekten de yeni akü takılınca vites geçişleri hissedilir derecede yumuşamış durumda. Ayrıca Start-Stop sorunsuz çalışmaya başladı.




  • 
Sayfa: önceki 13161317131813191320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.