Dün itibariyle aracımı teslim aldım.ve istanbul avrupayı fethettim
araca 50 TL mazot koydum.ver elini istanbul dedim. . .(ahhh bu yollar çok karışık,bugun navigasyonu takayımda kaybolma illetinden kurtulayım.)
park sensörü için servis 200 tl istedi.daha uyguna yaptırabileceğim yer var mı?
aracın sessizliği harika!yakıtı müthiş! ayrıca koltuklarıda çok rahat bunun ya
beğenmediğim noktalarıda yazmadan geçmeyeyim; direksiyon(yumuşaklık-sertlik,hassasiyet) dik çukurdan veya sekiden geçerken arka amortisörden gelen küt sesi. buna çok takıldım açıkçası. neden araç stop-start sırasında farlarda kısılma oluyor anlayamadım.(ekstra pil var sanıyordum.neden etkileniyor ki?)
quote:
Orijinalden alıntı: MİRAMARE
Merhaba arkadaşlar, siteye yeni üyeyim. Araba almadan önce internetten yorumları okurken bu siteyi keşfetmiştim. Yeni c4 bayiide gorüp begenıp bıraz daha arastırma yapıp özellikle de buradakı yorumları yenı bastan okuyup aracımı satın aldım. bana kalırsa araba arabadır yanı ulasım aracıdır. asli görevi odur. sonra maddi olanaklar ve içerik gelir. iç donanım, dıs donanım, hızlanması, motoru, rengı herseyıyle detaylanır. ben tercihimi segmentınde ıyı bır rakam odedıgımı dusunerek dızel olsun, otomatık olsun, bu devırde uretılen arabalar zaten artık belirli bir çıtanın ustundedır dıye dusunerek tercıh ettım. babamın şahinı ya da ehlıyetı ılk aldıgım zaman kı tipoları da dusunerek artık araba teknolojisi kendini aştı, zaten hepsi güzeller diyerek. Tercihim 1.6 hdi exc paket + kör nokta + panoramik cam tavan. bu noktadan sonra benım deneyımım bıraz olumsuz noktada, basına gelenler varsa da bılgılendırırse de sevınırım. aracımla 2000 kmde ıstdan donerken yasadıgıma sehıre 2 saat kala otobanda enjeksıyon hatası verdığı için yolda kaldım. su anda da bır haftadır o şehirdeki servıste. arabasız yurutemeyeceğim bir işde çalışıyorum. yerine servıste kaldığı surece bır araba da sağlanmıyor. neticede surucu hatası yok, fabrıkasyon hatası var. Citroene mail de attım, servis yetkilileri ile de görüştüm. En kısa zamanda cıkacak diyorlar, Fransa'dan parça beklenıyormus. benım anlamadıgım sıfır daha koltukları fabrıka kokan bır arac nasıl olur da hata verır. Bu araba benım ilk arabam değil ama ilk Citroen arabam ve sanırım su ankı tücrebemle de ole kalacak. Yeni Citroen C4 alan arkadaşlar var ıse bu tarz bır deneyımle karsılasan satıs sonrası ıle ılgılı bilgilendirme verirse çok sevinirim. Saygılar....
Garanti'den değiştireceklerse sorun yok. Fabrikasyon hatasıdır büyük ihtimalle ya da arkadaşların'da dedikleri gibi çok kötü bir mazot aldın. Fransa'dan parça bekleme olayı çok sorunlu zaten. Bir parça 20 günde geliyor.
quote:
Orijinalden alıntı: M.T.A
Oy anam oy niye bostancıoğluna uğruyorum? DS 4.
Amanın o nedir öyle..
quote:
Orijinalden alıntı: aykutsal
Dün itibariyle aracımı teslim aldım.ve istanbul avrupayı fethettim
araca 50 TL mazot koydum.ver elini istanbul dedim. . .(ahhh bu yollar çok karışık,bugun navigasyonu takayımda kaybolma illetinden kurtulayım.)
park sensörü için servis 200 tl istedi.daha uyguna yaptırabileceğim yer var mı?
aracın sessizliği harika!yakıtı müthiş! ayrıca koltuklarıda çok rahat bunun ya
beğenmediğim noktalarıda yazmadan geçmeyeyim; direksiyon(yumuşaklık-sertlik,hassasiyet) dik çukurdan veya sekiden geçerken arka amortisörden gelen küt sesi. buna çok takıldım açıkçası. neden araç stop-start sırasında farlarda kısılma oluyor anlayamadım.(ekstra pil var sanıyordum.neden etkileniyor ki?)
Hayırlı olsun. Direksiyon hızlanınca sertleşmiyor , süspansiyon çok sert ve o küt sesi sanki arabanın altını delmişim gibi hissettiriyor bana ama öyle birşey yok tabii..
quote:
Orijinalden alıntı: aykutsal
Dün itibariyle aracımı teslim aldım.ve istanbul avrupayı fethettim
araca 50 TL mazot koydum.ver elini istanbul dedim. . .(ahhh bu yollar çok karışık,bugun navigasyonu takayımda kaybolma illetinden kurtulayım.)
park sensörü için servis 200 tl istedi.daha uyguna yaptırabileceğim yer var mı?
aracın sessizliği harika!yakıtı müthiş! ayrıca koltuklarıda çok rahat bunun ya
beğenmediğim noktalarıda yazmadan geçmeyeyim; direksiyon(yumuşaklık-sertlik,hassasiyet) dik çukurdan veya sekiden geçerken arka amortisörden gelen küt sesi. buna çok takıldım açıkçası. neden araç stop-start sırasında farlarda kısılma oluyor anlayamadım.(ekstra pil var sanıyordum.neden etkileniyor ki?)
Ya dostum sorma su istanbulu bugun beyazıta gidecem ama nasıl gitcem bilmiyom ilk defa aracımla gitcem Gebzede oturuyorum sen düşün artık Navi bendede var ama güvenemiyorum cok dolandırıyo :)
quote:
Orijinalden alıntı: M.T.A
Oy anam oy niye bostancıoğluna uğruyorum? DS 4.
E bunun farları da merceksiz
Ha bir de insan aracın içini de çeker, ayıp etmişsin
quote:
Orijinalden alıntı: INCARA
quote:
Orijinalden alıntı: M.T.A
Oy anam oy niye bostancıoğluna uğruyorum? DS 4.
E bunun farları da merceksiz
Ha bir de insan aracın içini de çeker, ayıp etmişsin
Mustafam33&INCARA; Ev halkı ile uğradığım için fazla ilgilenemedim,satıcı takas edelim diyince hanım kolumdan sürükleyerek arbaya götürdü.
arkadaslar kafamda jetta var ama ben de 1 c3 kullanıcısıym hangı aracı tavsıye edersınız 1-c4 2-golf 3-jetta her ne kadar segmentlerı farklı olsa da
quote:
Orijinalden alıntı: racert
arkadaslar kafamda jetta var ama ben de 1 c3 kullanıcısıym hangı aracı tavsıye edersınız 1-c4 2-golf 3-jetta her ne kadar segmentlerı farklı olsa da
2-golf
Merhaba Arkadaslar,
bende C4 ümü yeni aldım ve aranıza katıldım. genelde firma araclarını kullanıyorum ve üst sınıf araçlar, ama bu araba konfor performans teknoloji olarak bir üst segmentler aracları su ana kadar aratmadı. Yalnız bir nokta dikkatimi cekti ve paylasmak istiyorum. Aracım manuel vites. 1-2 2-3 vites gecislerinde arac cok olmasada vuruntu yapıyor? sizde hissetiniz mi? ayagımı debriyajdan yavas cekmeme ragmen kavradıgı noktada vuruntuyu hissediyorum. Görüşlerinizi bekliyor, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Merhaba Arkadaslar,
bende C4 ümü yeni aldım ve aranıza katıldım. genelde firma araclarını kullanıyorum ve üst sınıf araçlar, ama bu araba konfor performans teknoloji olarak bir üst segmentler aracları su ana kadar aratmadı. Yalnız bir nokta dikkatimi cekti ve paylasmak istiyorum. Aracım manuel vites. 1-2 2-3 vites gecislerinde arac cok olmasada vuruntu yapıyor? sizde hissetiniz mi? ayagımı debriyajdan yavas cekmeme ragmen kavradıgı noktada vuruntuyu hissediyorum. Görüşlerinizi bekliyor, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
hocam aracınız hayırlı olsun..Allah kaza bela vermesin. benim aracım da düz vites yalnız bahsettiğiniz vuruntu yok gibi yani rahatsız edici bişey hissetmedim şuana kadar
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Merhaba Arkadaslar,
bende C4 ümü yeni aldım ve aranıza katıldım. genelde firma araclarını kullanıyorum ve üst sınıf araçlar, ama bu araba konfor performans teknoloji olarak bir üst segmentler aracları su ana kadar aratmadı. Yalnız bir nokta dikkatimi cekti ve paylasmak istiyorum. Aracım manuel vites. 1-2 2-3 vites gecislerinde arac cok olmasada vuruntu yapıyor? sizde hissetiniz mi? ayagımı debriyajdan yavas cekmeme ragmen kavradıgı noktada vuruntuyu hissediyorum. Görüşlerinizi bekliyor, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Hayırlı uğurlu olsun aracınız.. Benim aracım da 92 Bg manuel vites.. Bahsettiğiniz tarzda vites geçişlerinde bir vuruntu yok bende.. Yakıtla ilgili bir durum olabilir mi? Ben aracı aldığımdan beri Total excellium kullanıyorum.. Sizde bir deneyin isterseniz..
Yok yakıttan oldugunu sanmıyorum. mekanik birşey gibi. bugün pek hissetmedim öle rahatsız edici birşey degil aslında. ayagımı debriyajdan kaldırırken bir şöyle biraz dürtüyordu.
Arkadaşlar aracı ilk çalıştırdığınızda yanıp bir süre sonra sönen "ok" lambası var.Bazıları diyorki o lamba sönene kadar bekle bazıları diyorki hayır araç dizel gerek yok çevir çalıştır hemen.Şimdi beklemek lazım mı değil mi ?Sizce? Teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: mehmetk_
Arkadaşlar aracı ilk çalıştırdığınızda yanıp bir süre sonra sönen "ok" lambası var.Bazıları diyorki o lamba sönene kadar bekle bazıları diyorki hayır araç dizel gerek yok çevir çalıştır hemen.Şimdi beklemek lazım mı değil mi ?Sizce? Teşekkürler.
İlk çalıştırma esnasında ısıtma bujileri ısınarak ilk çalışmanın kolayca gerçekleşmesini sağlar.. Eğer soğuk bir yerde yaşıyorsanız veya kış ayı ise kesinlikle ok yazısının sönmesini beklemelisiniz.. Aracın motoru sıcaksa beklemenize gerek yok.. Fakat her sabah motor soğukken çalıştırmadan önce beklemelisiniz.. Motorun sağlıklı çalışabilmesi için bu gerekli..
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Merhaba Arkadaslar,
bende C4 ümü yeni aldım ve aranıza katıldım. genelde firma araclarını kullanıyorum ve üst sınıf araçlar, ama bu araba konfor performans teknoloji olarak bir üst segmentler aracları su ana kadar aratmadı. Yalnız bir nokta dikkatimi cekti ve paylasmak istiyorum. Aracım manuel vites. 1-2 2-3 vites gecislerinde arac cok olmasada vuruntu yapıyor? sizde hissetiniz mi? ayagımı debriyajdan yavas cekmeme ragmen kavradıgı noktada vuruntuyu hissediyorum. Görüşlerinizi bekliyor, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Aracı ilk aldığımda ben de aynı durumu hissettim, zamanla (1000 km sonrasında) geçiyor. Bu arada arkadaşlara bilgi olması açısından, bende de nemli yakıt uyarısı kontak açılışında yanıp sönmeye başladı. Birkaç defa shell deneyeceğim, belki nem oranını düşürürüm.
quote:
Orijinalden alıntı: giyotin_6
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
aranızda ankarada oturan lacivert renkde c4 ü olan ve arabanın bütün ışıklarını beyaza çeviren arkadaş burdamı_? plakadakilerde dahil
şu araçlara şu zulümü neden yapıyorlar anlamıyorum. araç zaten yeterince güzel niye sağıyla soluyla oynuyorsun. gerçi bende tavanı siyah kaplattım ama cam tavan gibi görünüyo benimki orjinal. gören cam tavan var sanıyo
aracınızın fotoğrafını koyabilirmisiniz bende siyah kaplatmayı düşünüyorumda benim araçta beyaz
gençler dün araçla köye gittik pikniğeyolda asfalt çalışması vardı.her tarafı siyah yaptım nokta nokta zift.aracım benekli oldu siyah-beyazbugün uzun uğraşlar sonucu yıkamacıya vermeyerek kendim uğraştım çıkardım.bu arada kim yazmıştı bilmiyorum benim de aynanın olduğu yerden cızırtı gelmeye başladı serviste slikonla hallediyorlarmış telaşlanmayın servise uğrayacağım fırsat bulunca.
quote:
Orijinalden alıntı: Twister
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Merhaba Arkadaslar,
bende C4 ümü yeni aldım ve aranıza katıldım. genelde firma araclarını kullanıyorum ve üst sınıf araçlar, ama bu araba konfor performans teknoloji olarak bir üst segmentler aracları su ana kadar aratmadı. Yalnız bir nokta dikkatimi cekti ve paylasmak istiyorum. Aracım manuel vites. 1-2 2-3 vites gecislerinde arac cok olmasada vuruntu yapıyor? sizde hissetiniz mi? ayagımı debriyajdan yavas cekmeme ragmen kavradıgı noktada vuruntuyu hissediyorum. Görüşlerinizi bekliyor, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Aracı ilk aldığımda ben de aynı durumu hissettim, zamanla (1000 km sonrasında) geçiyor. Bu arada arkadaşlara bilgi olması açısından, bende de nemli yakıt uyarısı kontak açılışında yanıp sönmeye başladı. Birkaç defa shell deneyeceğim, belki nem oranını düşürürüm.
kontağı ilk açtığınızda yanıp sönmesi normal bir çoğumuzda yanıp sönüyor marşa bastıktan sonra yanmaya devam ediyorsa bir sorun vardır artı o sensörden kaynaklanan bır sıkıntı olsa bilgi ekranında mutlaka çıkar
quote:
Orijinalden alıntı: coldfire34
quote:
Orijinalden alıntı: giyotin_6
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
aranızda ankarada oturan lacivert renkde c4 ü olan ve arabanın bütün ışıklarını beyaza çeviren arkadaş burdamı_? plakadakilerde dahil
şu araçlara şu zulümü neden yapıyorlar anlamıyorum. araç zaten yeterince güzel niye sağıyla soluyla oynuyorsun. gerçi bende tavanı siyah kaplattım ama cam tavan gibi görünüyo benimki orjinal. gören cam tavan var sanıyo
aracınızın fotoğrafını koyabilirmisiniz bende siyah kaplatmayı düşünüyorumda benim araçta beyaz
çekip koymayı düşünüyordum zaten yarın koyarım ama şimdiye kadar hiç bir olumsuz tepki almadım çoğu arkadaşım görmeden "apaçi misin oğlum" tarzı şeyler söyledi ama gördükten sonra gerçekten beğendiler.