Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1221. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12191220122112221223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bva' yı tam bilmiyorum ama abimin aracı edc şanzımanlı fluence kullandım iki şanzımanda yarı otomatik ama edc çift mcp tek kavramalı. Edc benim kısa süreli kullanımda gördüğüm daha seri bir şanzıman hani manuel araçta vites değiştirirken gazdan ayağı çekersin bir boşluk olur ya vites geçişi esnasında, bu süre atıyorum mcpde 1 saniyeyse edcde 0,6 saniye gibi yani daha seri geçiş yapıyor. Bunun yanında geçişler daha sarsıntısız. Ama bu mcpnin çok yavaş ve çok sarsıntılı olduğunu zannettirmesin, şoför dışında yolcular tarafından pek anlaşılmıyor bu geçişler. Tabi bu biraz da sizin araç kullanım tarzınıza bağlı. En iyisi 10-15 dk dahi olsa bu şanzımanı test etmenizdir. Ben aracı almadan önce kısa bir test sürüşü yaptım bir arkadaşın aracında ve aklımdaki soru işaretlerinden kurtulup içim rahat şekilde aracımı aldım. 5-6 bin kmlik kullanım sonunda memnun olduğumu söyleyebilirim.
  • Max. kaç bin tl verebilirsiniz hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KayTheRock

    Arkadaşlar MCP şanzımanlı C4 ya da DS4 kullanan var mı ? vites geçişlerinde rahatsız edici bir sarsıntıdan bahsediliyor. Acaba siz de yaşıyor musunuz bu durumu ? ya da bunun çözümü için serviste yazılım atma gibi bi durum oluyor mu ?

    DS4 inceledim arabanın C4'le pek bir alakası yok tek kelimeyle muhteşem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • max 70 falan hocam işte. aracına bağlı olarak tabi :) ama optimum olarak 60-62 civarı bişey olsa iyi olur.
  • O zaman PureTech hatta BluHDİ +eat6 Facelift C4 çok daha iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar mcp şanzıman için en sarsıntısız vites geçişi sağlamak adına yapilabilecek bir eylem varmı? (Kalibrasyon, gaz pedalına yüklenme şekli, v.b)
    Öncesinde hep manuel vites kullandım ilk otomatik vites deneyimim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Örneğin akan trafikte sol şeride önceki gibi özgürce karışmakta tereddüt yaşıyorum, mcp kendi devrine göre hizlandigindan manueldeki gibi patlayıcı gücü göremiyorum. Potansiyeli kullanmada tecrübe eksiğim var.
    (gaza birden yüklen vites 1 kademe düşer devirli çıkarsın diyen var, f1 den bir düşür öyle çık diyen var)
    bu şanzıman için mutlaka sağlıklı sürüş adına birkaç püf noktası vardır diye sanıyorum, önerilerinizi paylaşırsanız memnun olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalban -- 23 Temmuz 2016; 14:11:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Of çekip Allah dedim
    Böylesini ben hiç görmedim


    Diğerleri sadece sevebilir ama
    Bense uğruna ölebilirim.


    http://youtu.be/cbU2kmt4kg0


    Yeni ana konuyu açalım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalban K kullanıcısına yanıt
    Güncelleme olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir de ben sorayım, @kocaballi hocam, güncel c4 kullanıcıları olarak konunun @JNG90 arkadaşımıza devredilmesini istiyoruz
  • Şarkı da bu-http://youtu.be/LpWihDYtAP8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    bir de ben sorayım, @kocaballi hocam, güncel c4 kullanıcıları olarak konunun @JNG90 arkadaşımıza devredilmesini istiyoruz

    Söylemeyi unuttum hocam Citizen hoca Sencer hocaya mesaj attı oda cevap yazmış bana yollasın diye.(Yani Sencer hoca yaşıyor)

    Ben yeni kasayı diyorum bu arada ;)

    Şimdiden açalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 23 Temmuz 2016; 22:27:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katkılarından dolayı Burak hocaya teşekkürler.

    Yeni Kasa C4 III konusi hazır olsun insanlarda bu sayede daha kolay haberdar olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni kasanın konusunu aç istiyorsan hocam, gerçi elimizde 1-2 tane autobild resmi var ama artık gelecektir haberler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    bir de ben sorayım, @kocaballi hocam, güncel c4 kullanıcıları olarak konunun @JNG90 arkadaşımıza devredilmesini istiyoruz

    Mobildeyim pc başına geçince hallederiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haberal'a göre C5 çoktan çizilmiş,C4 yakında gelir diyorlar.

    Konu hazır olsun ,C4 III geldiğinde ben aktif olamazsam sana devredilsin hocam.

    Sencer hoca orjinal oyun gibi tek mesaj hakkımız var sanırım .


    Bu arada Entigin hocam mapuslara düşmüştü en son iyi halden çıktı

    Geçmiş olsun diyelim.

    Yeni C3 konusunuda açayım bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90


    quote:

    Orijinalden alıntı: KayTheRock

    Arkadaşlar MCP şanzımanlı C4 ya da DS4 kullanan var mı ? vites geçişlerinde rahatsız edici bir sarsıntıdan bahsediliyor. Acaba siz de yaşıyor musunuz bu durumu ? ya da bunun çözümü için serviste yazılım atma gibi bi durum oluyor mu ?

    DS4 inceledim arabanın C4'le pek bir alakası yok tek kelimeyle muhteşem.

    Biraz detaylandirabilir misiniz?
    Kararsizim. C4-ds4-c5 arasında.
    Ne gibi temel farklar var sizin farkettiğiniz? (anladığım kadariyla c4 kullanicisisiniz)
    Arabanin yüksek olmasi yol tutuşu nasil etkiliyor vs

    Daha önceki sorunuz için msjda da yazdigim uzere 'benim için öncelik konfor, kullanışlılık ve tasarım'. Bunu diyerek cevabi da ds4 olarak vermis oluyorum bu 3unun içinden sanirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • enreka_tr kullanıcısına yanıt
    Donanım-tasarım DS4
    Konfor-donanım C5
    donanım-tasarım C4

    Yeni kasalardan mı düşünüyorsunuz ?
  • enreka_tr kullanıcısına yanıt
    C4 yerine DS4 tercih etmek çok mantıklı değil.
    20bin km'dir exc. cam tavan+navi e-hdi 115hp C4 kullanıyorum. DS4 çok daha verimsiz, yumurta gibi, coupe model çizilmeye çalışılmasına rağmen yüksekliği fazla olan bir araç.
    Coupe modelleme ile çizilen araçların kıç kısmının yumurta gibi olması tüm espriyi kaçırıyor bence. Alacaksanız C4 alın, pişman olmayın DS4 ile
  • Mr.Muhendis M kullanıcısına yanıt
    DS4 ile ilgili yorumuna hiçbir şekil de katılmıyorum. Zevk meselesi bence bu durum. Kimi DS4 tasarımı ve donanımı beğenir kimisi ise C4 Ex. alacak kişi emin ol ikisinden de pişman olmayacaktır. Sonuçta ciddi rakamlara araç satın alınıyor.
    Zaten c4 ve ds4 mekanik olarak hiçbir farkı yok. Yürüyen de ise ds4 c4 ten tamamen farklı bir araç.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzr34

    DS4 ile ilgili yorumuna hiçbir şekil de katılmıyorum. Zevk meselesi bence bu durum. Kimi DS4 tasarımı ve donanımı beğenir kimisi ise C4 Ex. alacak kişi emin ol ikisinden de pişman olmayacaktır. Sonuçta ciddi rakamlara araç satın alınıyor.
    Zaten c4 ve ds4 mekanik olarak hiçbir farkı yok. Yürüyen de ise ds4 c4 ten tamamen farklı bir araç.


    Kesinlikle katılıyorum yorumunuza ve DS4 ün sürücü koltuğuna oturup panaromik ön camın ferahlığına bayılmayan görmedim, gündüz ledleri, katlanabilir krom yan aynalar ve arka tamponun komple spor görünümünden bahsetmiyorum bile.
    DS serisi Citroën in en tarz serisidir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12191220122112221223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.