Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1181. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11791180118111821183
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abex A kullanıcısına yanıt
    Ayrıca lpgli düşünüyorsanız yanlış hatırlamıyorsam astralarda sübap eritme falan gibi sorunlardan bahsediliyordu magnezyum alaşımlı mıymış neymiş öyle demişti arabalar konusunda bilgili olan bi tanıdığım ben de iki araç arasında kalmıştım sizin gibi benzinli almayı düşünüyordum, sonradan hiç aklımda yokken dizel araç almak nasip oldu daha önceki iki aracım da lpgliydi ve memnundum. Bundan sonra dizelden devam etmek istiyorum çünkü lpg bagajı resmen iptal ediyor. Bundan önce fiestam vardı memlekete giderken stepneyi evde bırakıp lastik tamir spreyiyle yola çıkardım. Bahsettiğim sübap eritme konusuna da bir bakın derim çünkü öyle bir durumda sanırım 1000 lira civarı bir masraf çıkarıyormuş. c4 benzinlilerde durum nedir bilmiyorum benzinli araç sahipleri daha iyi bilgi verebilir bu konuda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganjaman -- 10 Nisan 2016; 13:27:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganjaman

    Rica ederim ne demek. Benim de açıkçası vardı önyargım fransız araçlarına karşı diğer araçları bilmem tabi ama bir sonraki aracım da c4 olacak Rabbim nasip ederse, memnuniyetimi buradan anlayabilirsin. Yakıt komfor ferahlık bagaj teknolojik donanım her açıdan tatmin edici bir araç. Arka koltuğun altına ve bagaja stepne bölgesi de dahil izolasyon yaptıktan sonra tek olumsuz yönü olan arka süspansiyon vuruntu sesi de ortadan kalktı diyebilirim. Şu anda ön süspansiyonlarla aynı kıvamda sayılır. Bu sorundan muzdarip tüm c4 sahiplerine tavsiye ederim.

    ok kardeş, arka süspansiyon olayını duymuştum, çözülecek bir şeyse sorun yok...yalıtım olayı ne kadar tuttu,
  • abex A kullanıcısına yanıt
    150 civarı birşey tuttu ama kendim yaptım işçiliği. Başka birine yaptırırsanız 250 ye hallolur sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganjaman

    Ayrıca lpgli düşünüyorsanız yanlış hatırlamıyorsam astralarda sübap eritme falan gibi sorunlardan bahsediliyordu magnezyum alaşımlı mıymış neymiş öyle demişti arabalar konusunda bilgili olan bi tanıdığım ben de iki araç arasında kalmıştım sizin gibi benzinli almayı düşünüyordum, sonradan hiç aklımda yokken dizel araç almak nasip oldu daha önceki iki aracım da lpgliydi ve memnundum. Bundan sonra dizelden devam etmek istiyorum çünkü lpg bagajı resmen iptal ediyor. Bundan önce fiestam vardı memlekete giderken stepneyi evde bırakıp lastik tamir spreyiyle yola çıkardım. Bahsettiğim sübap eritme konusuna da bir bakın derim çünkü öyle bir durumda sanırım 1000 lira civarı bir masraf çıkarıyormuş. c4 benzinlilerde durum nedir bilmiyorum benzinli araç sahipleri daha iyi bilgi verebilir bu konuda.

    astralarda var evet aynı motoru kullanan cruize lardada var, şu an zaten bir tık c4 den yanayım özellikle yakıt- performans karşılaştırmaları gayet iyi, opel ise herzamanki gibi yakıt canavarı, son bir test den sonra kararımı vericem artık.. tekrar saol




  • abex A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim inşallah işinize yarar konuşmalarımız. Allah sorunsuz ve güzel günlerde kullanacağınız bir araç almak nasip eder umarım. İyi günler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganjaman

    Rica ederim inşallah işinize yarar konuşmalarımız. Allah sorunsuz ve güzel günlerde kullanacağınız bir araç almak nasip eder umarım. İyi günler.

    sağolasın sanada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    Benim aracın (VTI) aküsü 150Tl ye değişti.Mutlu akü,memnunum :)


    Start Stop varmıydı VTI larda?
    Benimkinde start-stop var da. Sanırım ona uyumlu aküler daha değişik oluyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mytn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    Benim aracın (VTI) aküsü 150Tl ye değişti.Mutlu akü,memnunum :)


    Start Stop varmıydı VTI larda?
    Benimkinde start-stop var da. Sanırım ona uyumlu aküler daha değişik oluyormuş.

    Senin aracın 1.2 Puretech mi ?
    1.6 ve 1.4 vti'lerde Stop-start yok
  • mytn kullanıcısına yanıt
    Start - stop benim aracım da yok.

    Zaten arızadan dolayı marş basmıyordu. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abex A kullanıcısına yanıt
    C4 al hocam :)

    Almanya nın en iyisi Mercedes ise Fransanın da Citroen.

    Bir ülkenin veya bölgenin en iyi arabasına binmek güzel birşey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faruk19076 F kullanıcısına yanıt
    Yardımcı oldular mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımı sattım yeni bir araç arıyorum satmayı düşünen varsa 48-51 arası confort plus 52-55 arası exclusive tekliflerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: mytn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    Benim aracın (VTI) aküsü 150Tl ye değişti.Mutlu akü,memnunum :)


    Start Stop varmıydı VTI larda?
    Benimkinde start-stop var da. Sanırım ona uyumlu aküler daha değişik oluyormuş.

    Senin aracın 1.2 Puretech mi ?
    1.6 ve 1.4 vti'lerde Stop-start yok

    Benim arac 1.6 e-hdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 un kasasi ne zaman degisiyor bilen var mi ve yeni kasasinin goruntusu var mi? 41 bin pesin 20 bin tl x 20 kredi iyi fiyat geldi eat6 otomatik benzinli model icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ratt R kullanıcısına yanıt
    hangi donanım için?
  • Comfort zaten 2 donanim var galiba ucuz olani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Merhabalar kardeşler :) Aracimin baski balata volant değişti sonunda.. Araba cok rahatladi Titreme felan kalmadi...

    Yalniz bir sorunum var.. Gecen gün aracin yazlik lastiklerini taktirdim bide baktik ki kışlik lastiklerin köşesi kabak gibi olmuş. Nerdeyse yarilmis öndeki lastikler Allah dan patlamamis.. yazliklar takildikdan sonra hemen Rot ayarina gittim ama Rot tutmadi. Lastikcide direksiyonunda bir problem var dedi... Oooooffff çektim.. zaten direksiyon Bana ağır geliyodu... Acaba her C4 dün direksiyonu aynimi..

    Bunlarinki elektrikli mi.. Hidrolik varmi ..

    Şuan direksiyonum hafif yamuk duruyor ve düzelmiyor.. Eğer direksiyonum arizaliysa nerden arizalidir.. Masrafi ne cikar. Uzun yola gitcem 1 ay sonra sonra yolda kalmayalimm

    Araç 2009 model.. direksiyonumda bosluk felanda yok. Sadece hafif solda kaliyor düz yoldayken ve birazda ağır tek elle döndürürken kolum yoruluyor..

    Hani beraber yaptırcaktık baskı balatayı

    Benim direksiyonda ağır :) bunu servise defalarca söylememe rağmen normal denildi çünkü yarı elektrikliymiş ama hissiyatı güzel arabanın sınırlarını iyi bildiriyor.

    Direksiyon yamukluğu için başka bir ustaya götür saçmalamış bence o!

    Benim geçen yaz başıma şöyle bir olay gelmişti, tatildeyken aracı park ettiğimde direksiyonu tam sağa dönük bırakmışım 2-3 saat sonra aracın başına geldiğimde lastikte siliklik vardı sanırım köpek işemiş dedim kendi kendime sonra yola koyulup 2 vitese geçince araç asr abs bilmemne bisrüsü uyarı hatası verdi bi baktım direksiyon bildiğin %20 açıyla yamuk ama çokta hafifti ilk defa oh be dedim ne güzelmiş :) gece geç saatlerde internete baktım sensöre köpek çişi gelmiştir su dökün vs yazıyodu bende yaptım olmadı sabah servisi aradım gittim 1 saat baktı usta sonunda dediki sağ teker dışa bakıyo haydaa cumartesiye geldiği için aracı p.tesi yda salı veririz dediler servis danışmanıda sizi sanayiye yönlendireyim tanıdığım işiniz görülsün dedi adamı aradı sağolsun tarif etti gittik root demiri bildiğin yamulmuş nasıl çaktılarsa tekere! 200 lira tutmadı parçası işçilik teker ayarı felan sonra koyulduk istanbula ve hatada kendiliğinden gitti.
    Diyeceğim şey sizinde hafif bi eğrilik vardır büyük ihtimal çünkü bende 211 c3 vardı şimdide c4 bunların alt takımları tahminimden sağlam çıktı bişey olmuyor hiç


    Başkan 1.500 Tl ye yapmiyor malesef.. Ama sizin için konişim isterseniz.. 1.700 TL ye ben yaptirdim. Artı olarak Periyodik bakimida 200 Tl ye yaptirdim..

    Direksiyon işini çözdüm başka Lastikçiye gittim Direksiyon ayari yapti alt tarafdan şuan sorun yok. Ama bilgisayara bağlayinca Ariza çikiyoo. Ariza kodu C1210. Usta bu arizanin ne demek olduğunu bilmiyo.. Bunu foruma yazdim ama kimse cevap yazmadı. Triger seti için 180.000 beklemeye gerek yok. 4 yıl veya 180.000 km şartı var. Aracim 6 yaşnda ve daha önce triger değismemış. Iyikide değiştirmişim eski triger kayışını görünce ALLAH korumuş dedim Tam zamaninda değiştirmişim çok kötü olmuştu kayış. 2. El araç alirsan ilk iş triger degisimidir.

    Sende değiştirmediysen aracin yaşi varsa değiştir bence sonraa ahhh Vaaah edersin...

    Benimki 2012 model garantiden ufak bir şikayetim sonucu değiştirdiler bu son 75 bin bakımda ;)

    Volan da değiştimi acaba? bunun değişmesinin gerekliliğini ustayamı güvenicez?

    Benim titreme sorunu acayip bişe! dikkatli kullanıp M modunda devirli kendim vites attırırsam sonra azalıyo hatta kayboluyor sonrada otomatik moda alıp devam ediyorum nasıl iş anlamadım :)
    Şuan mesela çok çok hafif var! ama kavramasında vs sorun yok.




  • bu arka süspansiyon olayına bi çare oluyormu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abex

    bu arka süspansiyon olayına bi çare oluyormu

    Var ,
    O sesle yaşamaya alışacaksın ..Tek çare bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: abex

    bu arka süspansiyon olayına bi çare oluyormu

    Var ,
    O sesle yaşamaya alışacaksın ..Tek çare bu

    harbimi nediyon ya ozaman iş yaş... :)
  • 
Sayfa: önceki 11791180118111821183
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.