Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1065. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10631064106510661067
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir
    Öncelikle hayırlı olsun,
    Frenler sert demeyelim de çok hassas diyelim.En ufak bir dokunuşa hızlı tepki veriyor.Ben frenlere alışana kadar araçta olanları bayağı sarsıyordum :)
    Dizellerde yağ 15000km de veya son bakımdan 1 yıl sonra değiştirilir. Bir sonraki bakıma kadar nekadar süreniz var.Bildiğin ,temiz olduğuna inandığınyerlerden mazot aldığınız sürece sorun yaratacağını sanmam.

    Teşekkürler.
    Bende fren konusunda sizin yaşadıklarınızı yaşıyorum şu an. Frenlerin hassasiyetine alışma sürecindeyim.
    Bakım 9.000 km ve 6-7 ay önce yapılmış. Bakım için acele etmeme gerek yok o zaman.
    Yakıtı Opet' den alıyorum. İlk dizel aracım olduğu için bunları sorma gereği hissettim :)
  • Merhaba,
    1.6 hdi 92hp ile 112' likler arasında sadece yazılım farkı mı var, yoksa motor teknolojisi de mi farklı?
    mesela audi 1.8t araçlarda 120 ile 160 hp' likler arasında sadece yazılım farkı vardı.
    citroen' de de bu şekilde mi?
  • erzi kullanıcısına yanıt
    92HP (yenileri 95HP) motorlar HDi diye isimlendirilirken 112 HP motorlar (artık 115 HP oldular) e-HDi diye geçer.

    Direk alıntıdır;
    http://www.otoguncel.com/teknik-bilgiler/e-hdi-motor-nedir/


    PSA'nın ürettiği HDİ motorlar başta Citroen ve Peugeot olmak üzere bir çok otomobil markasında kullanıldı. Sebebi, şüphesiz ki motorun mükemmel başarısı idi. Motorun sağladığı yüksek tork ve güç, kullanım rahatlığı, uzun ömürlü olması, ekonomik ve çevreci olması vazgeçilmez olmuştur.

    Ancak PSA bu motorunu daha da geliştirerek e-HDİ isimli motorunu markalarda kullanmaya başladı. e-HDİ motorun en önemli farkı kesinlikle yakıt ekonomisidir.
    Bunun yanında HDİ motora göre daha sessiz çalışması, düşük devirlerde daha çabuk toparlaması e-HDİ motoru HDİ den ayıran en önemli özelliklerdir.

    Ayrıca yanlış bilinen bir şeyi burada sizlere rahatlıkla söylemek isterim. Bir çok kişi e-HDİ motorun tek farkının start/stop özelliği olduğunu söylüyor. Ben buna kesinlikle katılmıyorum yanlış bilgidir. Resimdeki e-HDİ motorunu 2010 model Citroen C4 ten çektim ve arabada start/stop özelliği yoktur. Start/Stop u araçlar zaten artık standart olarak üretiyor. Yani bu ayrı bir teknoloji ve e-HDİ ile alakası yoktur. e-HDİ motorun üretimiyle start/stop un üretilmesi denk gelme olayını insanlar e-HDİ motorun tek farkı start/stop tur diyorlar, kesinlikle yanlıştır.

    HDİ ile e-HDİ arasındanki fark, yazılımın geliştirilip değiştirilmesi ile büyümüştür.. Ayrıca silindir içerisindeki yanma odalarına giren hava miktarı e-HDİ motorda daha fazla artırılmış olup, turbosu geliştirilmiştir. Bu değişikliklerin etkisi de az yakıtla daha fazla güç olmuştur.

    e-HDİ 2010 yılının sonlarına doğru yine ilk olarak Citroen de kullanılmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dexterr

    beyler bu ara ds4'e merak salmş vaziyetteyim. D-Style ile hdi d sport ile arada ne fark var? şöyle çok km yapmamış bir araç bakıyorum forumda satan var mı

    Benin arkadaşım satıyor özelden yazabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar merhaba ben 2012 comfort plus garantisi 2 yil uzatilmis aracimi satiyorum alacak olan varsa burdan ulassin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkadaşlar..

    Öncelikle 8 ay içerisinde 14000 kmyi doldurduğumu aracımdan çok memnun olduğumu belirteyim. Allah kazası belasız binmeyi nasip etsin hepimize.

    Birkaç sorum olacak.

    1. Ön taraftan benim tarafımdan bir tıkırtı geliyor. Özellikle yavaş hızlarda ve ön tekerlekler kasis vs yerlere girdiğinde veya direksiyonu döndürürken (belki denk geliyordur) bir plastik tıkırtısı duyuyorum. Bazen sürekli bazen 1-2 saniye. Servise götürüp baktırcam. ama ne olduğunu bilmediğim için bi yorum yapamadım. Yaşayan varmıdır aranızda?

    2. ARka taraftan bagaj kısmından sürekli bir tıkırtı genellikle bozuk yollarda gelen bir ses ilk aldığım günden beri kesilmedi. Bunun aynısını benden sonra alan arkadaşımda yaşadı. Bu ses nedir nerden gelir?

    3. FArlarımı ışığının yetmediğini düşünüyorum. Ön camım filmli. Daha da yetmez oldu. Beyaz ışıklı Mercekli far ne kadardır? Yani şu exclusive tipi far comfort plusa taktırabilir mi? ne kadara maliyeti olur?

    4. 15000 bakımını 17000de yaptırsak bişey farkeder mi? :D

    Herkese saygılar...




  • NioX N kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    1. Yaşamayan olduğunu sanmıyorum. Bizim araçların tıkırtıları havaların soğuması ile çıkıyor. Yaz boyunca tık demeyen arabanın bir aydır yine sağından solundan tıkırtılar gelmeye başladı. Bu benim üçüncü kışım olduğu için artık iyice emin oldum ve dinlemeyi bıraktım. Artık biliyorum ki araba ısınınca geçecek, gerçekten de 5 dk sonra en ufak bir tıkırtı kalmıyor. Siz yine de far yükseklik ayar düğmesinin oradaki sigorta bölmesinin kapağını ve bir de dikiz aynasının üst tarafındaki plastik kapak ile ön tavan lambasının kapağını kontrol edin. Buralardan ses geldiğini tespit edip düzelten arkadaşlar vardı.

    2. Bagaj tarafından ben aracı ilk aldığımda ses gelmiyordu. Sonra zaman zaman tıkırtılar gelmeye başladı. Bu yaz bir ara geniş zamanda bagaj kapağının iç tarafını komple söküp kabloları falan (bende geri görüş kamerası da var) bir elden geçirdim. O zamandan beri bagaj tarafından tıkırtı duymadım hiç.

    3. Farları şiddeti bence de yetersiz. Bizim C4'ler için normalde piyasada mercekli far yok. Bir ara denk gelmiştim ama tanesi 1700 TL falandı. Orijinal xenon'a geçiş için farlar değişip xenon kit takılsa bile otomatik far yükseklik ayarı ve far yıkama da zorunlu olduğunda pek mümkün olmaz, olsa da hiç mantıklı maliyetle olmaz. Farlarınızı açtırıp mercek taktırabilirsiniz, forumda yapan arkadaşlar var. Ben bunun yerine Osram Night Breaker ampullerden taktım. Orijinal ampullere göre bir miktar daha iyi sonuç veriyor.

    4. Bence bir şey olmaz ama benim değil Citroen'in ne diyeceği önemli. Sorun çıkınca o kadar eften püften şeyler öne sürebiliyorlar ki bence geciktirmeseniz daha iyi olur.




  • Yakında yenilenecek mi bu c4 ler yıllardır aynı kasa sıktı biraz...
  • Merhaba.
    Aracin kullanma klavuzunu okudugumda geri vitese taktigimizda ayna nin istedigimiz sekilde asagiya indigini yaziyor. Ben denedim ama olmadi, bu ozellik sadece exclusive donanomda mi var acaba. Benim aracim comfort plus.
    Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzi

    Merhaba.
    Aracin kullanma klavuzunu okudugumda geri vitese taktigimizda ayna nin istedigimiz sekilde asagiya indigini yaziyor. Ben denedim ama olmadi, bu ozellik sadece exclusive donanomda mi var acaba. Benim aracim comfort plus.
    Tesekkurler.

    comfort plusta da var. bende geri vitese taktığım zaman 1-2 defa tesadüfen aşağıya indi ama nasıl oldu nasıl yapacağız bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axeleon

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzi

    Merhaba.
    Aracin kullanma klavuzunu okudugumda geri vitese taktigimizda ayna nin istedigimiz sekilde asagiya indigini yaziyor. Ben denedim ama olmadi, bu ozellik sadece exclusive donanomda mi var acaba. Benim aracim comfort plus.
    Tesekkurler.

    comfort plusta da var. bende geri vitese taktığım zaman 1-2 defa tesadüfen aşağıya indi ama nasıl oldu nasıl yapacağız bilmiyorum

    Hangi donanımda olduğunu bilmiyorum ama geri vitese taktığınızda ayna ayarını sağ ayna konumuna getirirseniz sağ ayna aşağıya iniyor. Aynı şey sol ayna için de geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • araçta havalandırma kapalı iken hafiften bir esinti yapıyor.sizde de durum böyle mi(araç dijital klimalı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helluri -- 1 Aralık 2014; 9:47:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    araçta havalandırma kapalı iken hafiften bir esinti yapıyor.sizde de durum böyle mi(araç dijital klimalı)

    Evet...Havalandırmanın solundan kanatları kapatın gider
  • Arkadaşlar merhaba,

    C4 THP Exclusive araç almak istiyorum. Yalnız kronik sorunu var mı? Şanzımanı çok mu kötü ve buna benzer şeyler aklıma takılıyor. Genel olarak eşim kullanacak. Bu konuda yardımcı olur musunuz?

    Genel olarak internetteki videolarda şanzımanının çok kötü olduğundan bahsedilmiş. O kadar kötü mü?

    Yakıt tüketimi nasıl? Beniz eski arabamda 8 litre ortalama yakıt tüketimim vardı. Bunun üzerine çok çıkar mıyım?

    Başka eksi ve artı yönleri nelerdir?

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    Merhaba,

    1. Yaşamayan olduğunu sanmıyorum. Bizim araçların tıkırtıları havaların soğuması ile çıkıyor. Yaz boyunca tık demeyen arabanın bir aydır yine sağından solundan tıkırtılar gelmeye başladı. Bu benim üçüncü kışım olduğu için artık iyice emin oldum ve dinlemeyi bıraktım. Artık biliyorum ki araba ısınınca geçecek, gerçekten de 5 dk sonra en ufak bir tıkırtı kalmıyor. Siz yine de far yükseklik ayar düğmesinin oradaki sigorta bölmesinin kapağını ve bir de dikiz aynasının üst tarafındaki plastik kapak ile ön tavan lambasının kapağını kontrol edin. Buralardan ses geldiğini tespit edip düzelten arkadaşlar vardı.

    2. Bagaj tarafından ben aracı ilk aldığımda ses gelmiyordu. Sonra zaman zaman tıkırtılar gelmeye başladı. Bu yaz bir ara geniş zamanda bagaj kapağının iç tarafını komple söküp kabloları falan (bende geri görüş kamerası da var) bir elden geçirdim. O zamandan beri bagaj tarafından tıkırtı duymadım hiç.

    3. Farları şiddeti bence de yetersiz. Bizim C4'ler için normalde piyasada mercekli far yok. Bir ara denk gelmiştim ama tanesi 1700 TL falandı. Orijinal xenon'a geçiş için farlar değişip xenon kit takılsa bile otomatik far yükseklik ayarı ve far yıkama da zorunlu olduğunda pek mümkün olmaz, olsa da hiç mantıklı maliyetle olmaz. Farlarınızı açtırıp mercek taktırabilirsiniz, forumda yapan arkadaşlar var. Ben bunun yerine Osram Night Breaker ampullerden taktım. Orijinal ampullere göre bir miktar daha iyi sonuç veriyor.

    4. Bence bir şey olmaz ama benim değil Citroen'in ne diyeceği önemli. Sorun çıkınca o kadar eften püften şeyler öne sürebiliyorlar ki bence geciktirmeseniz daha iyi olur.

    ampul h7 mi oluyor bizim araçlara,
    kısa uzun aynımıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    Merhaba,

    1. Yaşamayan olduğunu sanmıyorum. Bizim araçların tıkırtıları havaların soğuması ile çıkıyor. Yaz boyunca tık demeyen arabanın bir aydır yine sağından solundan tıkırtılar gelmeye başladı. Bu benim üçüncü kışım olduğu için artık iyice emin oldum ve dinlemeyi bıraktım. Artık biliyorum ki araba ısınınca geçecek, gerçekten de 5 dk sonra en ufak bir tıkırtı kalmıyor. Siz yine de far yükseklik ayar düğmesinin oradaki sigorta bölmesinin kapağını ve bir de dikiz aynasının üst tarafındaki plastik kapak ile ön tavan lambasının kapağını kontrol edin. Buralardan ses geldiğini tespit edip düzelten arkadaşlar vardı.

    2. Bagaj tarafından ben aracı ilk aldığımda ses gelmiyordu. Sonra zaman zaman tıkırtılar gelmeye başladı. Bu yaz bir ara geniş zamanda bagaj kapağının iç tarafını komple söküp kabloları falan (bende geri görüş kamerası da var) bir elden geçirdim. O zamandan beri bagaj tarafından tıkırtı duymadım hiç.

    3. Farları şiddeti bence de yetersiz. Bizim C4'ler için normalde piyasada mercekli far yok. Bir ara denk gelmiştim ama tanesi 1700 TL falandı. Orijinal xenon'a geçiş için farlar değişip xenon kit takılsa bile otomatik far yükseklik ayarı ve far yıkama da zorunlu olduğunda pek mümkün olmaz, olsa da hiç mantıklı maliyetle olmaz. Farlarınızı açtırıp mercek taktırabilirsiniz, forumda yapan arkadaşlar var. Ben bunun yerine Osram Night Breaker ampullerden taktım. Orijinal ampullere göre bir miktar daha iyi sonuç veriyor.

    4. Bence bir şey olmaz ama benim değil Citroen'in ne diyeceği önemli. Sorun çıkınca o kadar eften püften şeyler öne sürebiliyorlar ki bence geciktirmeseniz daha iyi olur.

    ampul h7 mi oluyor bizim araçlara,
    kısa uzun aynımıdır

    Kısa H7
    Uzun H1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axeleon

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzi

    Merhaba.
    Aracin kullanma klavuzunu okudugumda geri vitese taktigimizda ayna nin istedigimiz sekilde asagiya indigini yaziyor. Ben denedim ama olmadi, bu ozellik sadece exclusive donanomda mi var acaba. Benim aracim comfort plus.
    Tesekkurler.

    comfort plusta da var. bende geri vitese taktığım zaman 1-2 defa tesadüfen aşağıya indi ama nasıl oldu nasıl yapacağız bilmiyorum

    axeleon aracınız kaç model? Benim aracımda 2012 confort plus fakat geri viteste aynalar inmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: offday

    quote:

    Orijinalden alıntı: axeleon

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzi

    Merhaba.
    Aracin kullanma klavuzunu okudugumda geri vitese taktigimizda ayna nin istedigimiz sekilde asagiya indigini yaziyor. Ben denedim ama olmadi, bu ozellik sadece exclusive donanomda mi var acaba. Benim aracim comfort plus.
    Tesekkurler.

    comfort plusta da var. bende geri vitese taktığım zaman 1-2 defa tesadüfen aşağıya indi ama nasıl oldu nasıl yapacağız bilmiyorum

    axeleon aracınız kaç model? Benim aracımda 2012 confort plus fakat geri viteste aynalar inmiyor.

    2013 comfort plus ta da inmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helluri -- 1 Aralık 2014; 13:42:22 >




  • arkadaşlar 2012 c4 exc için ön silicek alabileceğim link varmıdır uygun ve kaliteli olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kedemirtas

    arkadaşlar 2012 c4 exc için ön silicek alabileceğim link varmıdır uygun ve kaliteli olarak.

    http://www.sileceksepeti.com/Citroen-C4-Silecek-Takimi-2012-2014-Bosch-Aerotwin,PR-1.html
  • 
Sayfa: önceki 10631064106510661067
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.