Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (163. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.664
Cevap
101
Favori
371.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    BU FORUMDA MAİL GELMEME PROBLEMİNİ Bİ HALLEDEMEDİLER... AYIP... KAÇ SENE OLDU.


    benim sanırım lastiklerde bi dengesizlik var. balans yaptırdım ama çok memnun kalmadım. Onun dışında lup lup lup şeklinde bir ses de geliyor. yalpalamadan kastım bu. Daha nasıl tarif edilir ki canlı duymak lazım. Çok değil ama ortalama bir kulak duyar dikkat edince

    araç üstünde balansı canlı gördüm ama ne bileyim biraz garip geldi bana. çok içime sinmedi mantığı

    çok sert çukura düşmüş olabilir misin?

    lastik tabanındaki tellerde deformasyon olabilir. balans pek tutmaz bide sanki jant eğriymiş gibi belli hızdan sonra kıç atarcasına titrer. :)))
  • Valla çukur değilde jaldırıma çıkmıştım. Sağ arka teker. Yazmıştım galiba detayını ilk başlarda.

    Bu lastikler 5bin daha gider. Yeni lastiklerim hazır onları takıp duruma bakacam. Sonuçta bu araçla 180 yapmıştım. Taş gibiydi. Daha ilk 200-300km de tabi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihan_gir C kullanıcısına yanıt
    Arkadasım.
    Kendinde biliyorsun ki Markadan kaybediyorsun. Aracıma binenler üff, vayy güzelmiş diyorlar ama markayı ağızlarına pek almıyorlar. Fakat ben aracımdan memnunum. Boylu boyunda, için geniş yakıt süper teknoloji bir numara.
    Bir defa marka saplantısını tamamen kafandan

    -Güç aracın büyüklüğüne nazaran dahi süper. Bastınmı fırlıyor. Zaten anlık yakıt tüketimi de sana gösteriyor.
    -15.000 de servis var. fiyatlar makul.
    -Araç 0 tasarım ,komle olarak yeni değil. bildiğim kadarı ile 8-10 yılık var. Bu da demektir. teknolojisi oturmuş. Teknoloji sorunları ile beraber geliyor. Zaman ve deneyimde parayla satın alınamaz. YANİ diyeceğim bütün markalar bu tür teknolojilere geçecek ve belli bir yere kadar başları ağıryacak. Bizim aracımızın bu yönden 8-10 yıllık bir deneyimimi var. 2008 yılında picasso yu araştırmıştım. O tarihlerde sorunlar daha fazla idi. Ama zamanla bu sorunlar çözüldü.
    -Forumdan bemim anladığım. Picasso serisinin tutkunları var. hastaları var . Bu da demek ki sev ersersenin 8-10 sene hayırlısı ile binersiniz. İnşaALLAH kazasız belasız. Hep beraber.
    - Picasso almasaydım Qashqai dizel alırdım. Fakat qashqai daha pahalı. Marka işine baştan karar vereceksin. 8-10 sene bineceksen, ikini el değeri senin için önemli olmayacaktır.
    ** volkswagen tiguan kafama çok yatmıştı. Ama araç teknonolojisi 10 yıllık . Çağ dışı geldi.
    - Bilgisayarım sorun çıkarmasın, virüs bulaşmasın, sistem hiç çökmesin istiyorsam. çözüm basit. Mağzadan aldığım bilgisayarımı üzerine bir vazo koyar hiç açmam. Bilgisayarın varmı var. Yalan yok.
    - Sonuçta ne alırsan al. Hayırlı olsun. Allah Kazasız Belasız binmek ve tekrar yenisini almaya imkan ve fırsat versin hepimize. AMİN




  • benim bir düzeltme yapmam lazım.

    Bakımlar 15.000'de 1 doğru ama hiç de makul değil. Sadece polen filtresi başlıbaşına 116TL... Bugüne kadar diğer araçlarda duyduğum en yüksek rakam 40TL idi...

    Bunun yanında bakım periyodunun 15'te 1 olması da sonuçta bakım maliyetini artırıyor. Neye göre??? 5 senedir 20bin'de 1 bakım yaptıran Renault'a göre... Hem uzun aralık hem de ucuz...

    Picasso'nun tek artısı ağır bakımın 180.000'de olması. Ama oraya gelene kadar ufak ufak alacağını almış oluyor.


    Özetlersem aracımızın bakımı makul falan değil. Tabi C180 bakımı ile kıyaslanmıyorsa :)
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    şüphelendiğin lastiği kaldır elle çevirirken tabanında dalgalanma var mı yok mu bak/baktır.

    iyi bir lastikçi hemen anlar. başıma gelmişti sorunu kendim bulmak zorunda kalmıştım.
  • en son 30bin bakımında servisteki adam lastik tabanları eşit değil demişti.

    Araba sağa çekme yapıyordu, rota sokalım demiştim. Sokmaya sokalaım ama böyle böyle durumu var, yaptırsak bile tam olmayacak demişti.

    Sen de benzer yorumu yapıyorsun... Hatta şunu da söyliyim, ön lastikleri balans yaptırırken makinede dönüyorya, bana biraz abuk dönüyor gibi gelmişti.

    Böyle bi durum neden olur ki acaba? enteresan. Taban eşit aşınmaması yani??
  • polen filtresini değiştirme işine el atamadım bir türlü.

    gerçekten 116tl verilmez.

    önümüzdeki ay muhtemelen 15bin bakıma gireceğim.

    polen değişti ellemeyin demem için az vaktim kaldı.. :))
  • ben de 40bini geçtim. seninle aynı zamanda 45bine girerim heralde. kampanya olaydı iyiydi...

    bana citroenden hiç mesaj gelmiyo ama haa. Renault hala kandilde bile mesaj yolluyo :))))))))))
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    lastik tabanında aşırı darbelere direnen teller var bi sürü ince teller. bunlardan bir bölümü kopunca taban bütünlüğü bozuluyor.

    lastik değişiminden başka çaresi var mı bilmiyorum..

    taban eşit aşınmamışsa az aşınan tarafa çekme olur sadece..
  • "kış öncesi" diye başlarlar yakında.

    mesaj geliyor bana sık sık. belki citroen reklam servisinde numaran yoktur.
  • yeni lastiklerim hazır. Scenic için almıştım, sadece 1500-2000km kullanıldı.

    45bin bakımında önce takacam onları, zaten havalar kötüleşmeye başladı. Bunlar da 3-4mm seviyesine indi... 4-5bin daha gidince 3mm olurlar hepten. Yan her türlü değişecekler.

    Şu an hafiften bir titreşim var, ona da katlanalım biraz daha ne yapalım...
  • yazdım beni niye aramıyosunuz diye :)
  • reci kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun. iyi günlerde kullanin insallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • 308 reklaminda tam otomatik lafini duyunca siteye girdim vaktim.


    """Yeni 1.2L Turbo motor motor hacminin küçüklüğüne rağmen 130hp güç üretmektedir. Son derece verimli olan motor gücünü yere 6 ileri manuel ve 6 ileri tam otomatik tork konvertörlü EAT6 şanzıman (Efficient Automatic Transmission – Verimli Otomatik Şanzıman) ile aktarmaktadır. Bu kompakt motor şimdiden geleceğin yüksek teknolojisini ve küçük hacimden elde edilen yüksek verimi şimiden sunmaktadır."""

    Seklinde bir cümle ile karsilastim. Kelime oyunu mu yoksa bu farklı bir ET6 sanziman mi bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bildiğin farklı
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    Hahahaha. yazmasan hala çakmayacaktım. Yaşlandıkça gözler hem az görüyor hem de yanlış okuyor.. :)))) EAT6 vs. ETG6 karışmış. öğrenmiş oldum..


    bu arada akşam trafiğinde 34 BV 1.... plakalı 7 kişilik kırmızı bir picasso (ikizi) makas attı sonra bastı bastı tekrar sağ şeride geçip yavaşladı.

    abicim arabayı mı denedin, benle mi yarıştın anlayamadım. aman diyim dikkat uçtun gittin yanıbaşımdan.. :)))) okursan buraları selamlar..
  • Merhaba Arkadaşlar Forumdaki yorumlarınız sayesinde Eylül ayı itibariyle 2014 model 5 kişilik güvenlik+teknoloji paket ve cam tavan opsiyonuyla Ankara dan aranıza katılmış bulunuyorum. Öncelikle Böyle güzel bir araba almama vesile olduğunuz için teşekkür ederim. Forumda hiç karşılaşmadığım Başımdan geçen bir olaydan bahsetmek istiyorum Depoyu toplam iki kez doldurmuştum ve bayram izninde Adanaya gitmiştim dönüşte tekrar dolduracakken Depo kapagını hiçbir şekilde açamadık yol Pozantıdan yol yardımını aradım teknik servisten elemanla yaptığım görüşmede bana hiçbir şekilde açamayacagımı eğer kırma imkanın varsa kır depoyu doldur biz garanti kapsamında değişiriz dedi yada gidebildiğin yere kadar git sonra yol yardımını çağır dediler tabi bayram dönüşü 4.gün olması sebebiyle çok zor durumda kalmıştım. Sonuç olarak Ankara evime kadar gittim ertesi gün servise bile götürdü. Tuhaf olan şu yakıt bitti göstergesini geçtim kalan km kısmı bile görülmediği halde 150 Km den fazla götürdü hiç anlamış değilim ilahi bir güç olsa gerek şükürler olsun. Servis de 1 gün kaldı çok zorlandıklarını ama hallettiklerini söylediler. Klips le ilgili bir sorundan bahsettiler yoğun olduklarından ayrıntı alamadım.




  • enteresan, geçmiş olsun. benim kapak 2-3 günde bir açılır. hiç başıma gelmedi. Gelse yandım zaten :)

    Renault'da %10'un altında yakıt kaldığında kalan bilgisi gösterilmiyordu. 4 ortalama ile gitseniz 100km'nin üstünde bir değer yapar doğrudur. Ben depomu hiçbir zaman çeyrek altına düşürmem. Ne zaman ne ile karşılaşacağımızı bilemeyiz
  • stop&start devredeyken yakıt doldurmayın yazıyordu. bunla alakası olabilir mi acaba? kapağın takilması gerçekten enterasan..
  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.