Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (158. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.656
Cevap
100
Favori
368.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı. hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum. Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti. Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz. Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı. hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum. Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti. Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz. Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,

    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    Citroën UK
    EAT6 and EAT8 automatic gearboxes
    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox




    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı.

    hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum.

    Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti.

    Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz.

    Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,



    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox

    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.

    Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.

    Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.


    Araç kilometresi nerdir ??

    Şanzıman alıştırma işlem yapıldı mı ??

    Bende de 38.000 den sonra aynı durum yavaş, yavaş oluştu ve 40.000 de yaptığım alıştırma sonrasında, şimdi sorun yok.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı.

    hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum.

    Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti.

    Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz.

    Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,



    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox

    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.

    Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.

    Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.


    Araç kilometresi nerdir ??

    Şanzıman alıştırma işlem yapıldı mı ??

    Bende de 38.000 den sonra aynı durum yavaş, yavaş oluştu ve 40.000 de yaptığım alıştırma sonrasında, şimdi sorun yok.

    İyi forumlar...

    Araç 22000km de. Şanzıman alıştırma işlemi yapılmadı. Bu olay nedir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı.

    hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum.

    Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti.

    Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz.

    Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,



    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox

    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.

    Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.

    Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.


    Araç kilometresi nerdir ??

    Şanzıman alıştırma işlem yapıldı mı ??

    Bende de 38.000 den sonra aynı durum yavaş, yavaş oluştu ve 40.000 de yaptığım alıştırma sonrasında, şimdi sorun yok.

    İyi forumlar...

    Araç 22000km de. Şanzıman alıştırma işlemi yapılmadı. Bu olay nedir ?


    Aşınan baskı balatası ile araç kalibre işlemi bozuluyor.

    Sağlam balataya göre kalibre edilmiş sistem, sıyırma odaklı çalışmaya başlıyor.

    Yapılan alıştırma işlemi ile, yeni veriler ile yeniden kalibre ediliyor ve ilk günkü konfora dönülüyor.

    Detaylar ve fazlası için aşağıda link bilgisini verdiği sayfayı ziyaret etmenizi öneririm.

    Bilgisayara bağlama işlemi yapmaksızın kendinizde bu işlemi yapabilirsiniz.

    Detaylaş aşağıda.

    İyi forumlar...


    http://forum.donanimhaber.com/m_73332087/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    ŞANZIMAN ALIŞTIRMASININ (KALİBRASYONUNUN) AYRINTISI


    Özet bir şekilde anlatmam gerekirse;

    -Aracınızı servise soktuğunuz an araç bilgisayara bağlanır varsa güncellemeler yüklenir.
    -Sonra araca bağlanan bilgisayar üzerinden menülerden şanzıman kalibrasyonu menüsüne girilir ve başlangıç tuşuna basılır.
    -Bu sırada araç çalışmaz halde boş vitesteyken araç kendi kendine vitesler arasında geçiş yapar aracın şanzımanından tak tuk sesler duyulur normaldir.
    -Bu işlem bittikten sonra asıl kalibrasyon yol testiyle yapılır ve asıl işe yarayan kısım budur.

    -Araca binilir laptop yanınızda araca bağlı vaziyette boş bir yola çıkılır araç sağa çekilir çalışır vaziyette 20 dakika beklenir bu sırada aracın vitesi N (boş) konumda olmalıdır. Bu sırada sigaranızı falan içip muhabbetinizi yaparsınız. (20 dakika beklemenin amacı şanzıman ısısının motor ısısıyla aynı seviyeye gelmesi)
    -20 dakİka geçince araca binilir vites A (otomatik) konuma alınır ve gaza bir miktar fazla olmak kaydıyla çok aşırı sert de olmadan hızlı bir kalkış yapılır yani neredeyse patinaj atıcak kıvamda. Tam 1. vitesten 2. vitese geçince araca fren yapılır ve sağa çekilir. Bu dediğim uygulama yani hızlıca kalkış ve sonrasında durma tam 4 kez yapılır.

    -Yukardaki 4 kez yaptığımız işlem bitince araç sağa çekilir ve 5 dakika rölantide stop etmeden beklenir.
    -5 dakika rölantide bekledikten sonra yukarda yazdığımız 4 kez dur kalk 5 dakikada rölantide bekleme uygulamasını tam 3 kez yapmak gerekir.

    Tüm bu uygulama yani 4 kez hızlı dur kalk ve her seferinde 5 dakika rölantide bekle uygulaması (3 kez yapılacak) bitince araç sağa çekilir ve stop edilir. 1 dakika araç çalıştırılmaz zira bu aşamada şanzıman yeni kalibrasyonu beyne yazar.


    -Bundan sonra araç çalıştırılır otomatik modda test sürüşüne çıkılır. Eğer şikayetleriniz azalmışsa aracın kavramaya basma çekme hızı çok hızlanmışsa yani dip gaz hızlandığınızda debriyaja hemen basıp çekiyorsa debriyajı bırakmakta aheste davranmıyorsa araç sorun çözülmüştür. Farkedersinizki aracın şanzıman tepkimeleri hızlanmış araç daha atikleşmiştir zira debriyaj artık sıyırmıyordur. Sanki manuel bir araçta aşırı hızlı debriyaja basıp çekiyormuşsunuz gibi düşünün araç gücü hemen aktarır.. Bizim mcplerdeki kafa sallama olayı da bundan kaynaklanır. Çok hızlı hızlanırsanız debriyaja hemen basar çeker ve araç güçten düşüp yine hemen tam güç yapınca o arada bir güç kaybından kaynaklanan öne yığılma ve ardından koltuğa yeniden yapışma hissedilir. Olması gereken budur. Yavaş hızlanırsanız araç kafa sallamaz.

    Eğer şikayetler gitmemişse uygulama yanlış yapılmıştır ve sil baştan yeniden yapılır. (20 dakika rölanti- dört kez hızlıca dur kalk (3 kez) aralarda 5er dakika rölanti en sonra stop ettirme 1 dakika beklenme ardından test sürüşü.)

    Bir çok kullanıcı bu debriyaj sıyırmasını farketmez bile zira kullanıcıların çoğu halen çok yavaşlayan aracın 2. vitesten 1. vitese kendiliğinden düşmediğini hızlanmak için ikinci viteste yarım debriyaj yaptığını ve bunu engellemek için kulakçıklardan hemen 1. vitese kendimizin düşürmemiz gerektiğini bilmez. (bu sorun sport modda olmuyor 1. vitese hemen düşüyor).





  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı.

    hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum.

    Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti.

    Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz.

    Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,



    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox

    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.

    Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.

    Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.


    Araç kilometresi nerdir ??

    Şanzıman alıştırma işlem yapıldı mı ??

    Bende de 38.000 den sonra aynı durum yavaş, yavaş oluştu ve 40.000 de yaptığım alıştırma sonrasında, şimdi sorun yok.

    İyi forumlar...

    Araç 22000km de. Şanzıman alıştırma işlemi yapılmadı. Bu olay nedir ?


    Aşınan baskı balatası ile araç kalibre işlemi bozuluyor.

    Sağlam balataya göre kalibre edilmiş sistem, sıyırma odaklı çalışmaya başlıyor.

    Yapılan alıştırma işlemi ile, yeni veriler ile yeniden kalibre ediliyor ve ilk günkü konfora dönülüyor.

    Detaylar ve fazlası için aşağıda link bilgisini verdiği sayfayı ziyaret etmenizi öneririm.

    Bilgisayara bağlama işlemi yapmaksızın kendinizde bu işlemi yapabilirsiniz.

    Detaylaş aşağıda.

    İyi forumlar...


    http://forum.donanimhaber.com/m_73332087/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    ŞANZIMAN ALIŞTIRMASININ (KALİBRASYONUNUN) AYRINTISI


    Özet bir şekilde anlatmam gerekirse;

    -Aracınızı servise soktuğunuz an araç bilgisayara bağlanır varsa güncellemeler yüklenir.
    -Sonra araca bağlanan bilgisayar üzerinden menülerden şanzıman kalibrasyonu menüsüne girilir ve başlangıç tuşuna basılır.
    -Bu sırada araç çalışmaz halde boş vitesteyken araç kendi kendine vitesler arasında geçiş yapar aracın şanzımanından tak tuk sesler duyulur normaldir.
    -Bu işlem bittikten sonra asıl kalibrasyon yol testiyle yapılır ve asıl işe yarayan kısım budur.

    -Araca binilir laptop yanınızda araca bağlı vaziyette boş bir yola çıkılır araç sağa çekilir çalışır vaziyette 20 dakika beklenir bu sırada aracın vitesi N (boş) konumda olmalıdır. Bu sırada sigaranızı falan içip muhabbetinizi yaparsınız. (20 dakika beklemenin amacı şanzıman ısısının motor ısısıyla aynı seviyeye gelmesi)
    -20 dakİka geçince araca binilir vites A (otomatik) konuma alınır ve gaza bir miktar fazla olmak kaydıyla çok aşırı sert de olmadan hızlı bir kalkış yapılır yani neredeyse patinaj atıcak kıvamda. Tam 1. vitesten 2. vitese geçince araca fren yapılır ve sağa çekilir. Bu dediğim uygulama yani hızlıca kalkış ve sonrasında durma tam 4 kez yapılır.

    -Yukardaki 4 kez yaptığımız işlem bitince araç sağa çekilir ve 5 dakika rölantide stop etmeden beklenir.
    -5 dakika rölantide bekledikten sonra yukarda yazdığımız 4 kez dur kalk 5 dakikada rölantide bekleme uygulamasını tam 3 kez yapmak gerekir.

    Tüm bu uygulama yani 4 kez hızlı dur kalk ve her seferinde 5 dakika rölantide bekle uygulaması (3 kez yapılacak) bitince araç sağa çekilir ve stop edilir. 1 dakika araç çalıştırılmaz zira bu aşamada şanzıman yeni kalibrasyonu beyne yazar.


    -Bundan sonra araç çalıştırılır otomatik modda test sürüşüne çıkılır. Eğer şikayetleriniz azalmışsa aracın kavramaya basma çekme hızı çok hızlanmışsa yani dip gaz hızlandığınızda debriyaja hemen basıp çekiyorsa debriyajı bırakmakta aheste davranmıyorsa araç sorun çözülmüştür. Farkedersinizki aracın şanzıman tepkimeleri hızlanmış araç daha atikleşmiştir zira debriyaj artık sıyırmıyordur. Sanki manuel bir araçta aşırı hızlı debriyaja basıp çekiyormuşsunuz gibi düşünün araç gücü hemen aktarır.. Bizim mcplerdeki kafa sallama olayı da bundan kaynaklanır. Çok hızlı hızlanırsanız debriyaja hemen basar çeker ve araç güçten düşüp yine hemen tam güç yapınca o arada bir güç kaybından kaynaklanan öne yığılma ve ardından koltuğa yeniden yapışma hissedilir. Olması gereken budur. Yavaş hızlanırsanız araç kafa sallamaz.

    Eğer şikayetler gitmemişse uygulama yanlış yapılmıştır ve sil baştan yeniden yapılır. (20 dakika rölanti- dört kez hızlıca dur kalk (3 kez) aralarda 5er dakika rölanti en sonra stop ettirme 1 dakika beklenme ardından test sürüşü.)

    Bir çok kullanıcı bu debriyaj sıyırmasını farketmez bile zira kullanıcıların çoğu halen çok yavaşlayan aracın 2. vitesten 1. vitese kendiliğinden düşmediğini hızlanmak için ikinci viteste yarım debriyaj yaptığını ve bunu engellemek için kulakçıklardan hemen 1. vitese kendimizin düşürmemiz gerektiğini bilmez. (bu sorun sport modda olmuyor 1. vitese hemen düşüyor).



    Bilgiler için teşekkürler.İlk bakımda bu kalibrasyon işini serviste hallettireyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı.

    hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum.

    Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti.

    Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz.

    Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,



    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox

    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.

    Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.

    Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.


    Araç kilometresi nerdir ??

    Şanzıman alıştırma işlem yapıldı mı ??

    Bende de 38.000 den sonra aynı durum yavaş, yavaş oluştu ve 40.000 de yaptığım alıştırma sonrasında, şimdi sorun yok.

    İyi forumlar...

    40.000 de bilgisayara bağlı mıydı? yoksa siz direk 3 basamaklı yöntemle mi alıştırma yaptınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makeles

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    ben de çok tereddüt etmiştim başta, şanzımandan dolayı.

    hatta ibre yine Scenic'ten yana diyordum.

    Sonra Picasso deyip aldıktan sonra alışma devresi çabuk geçti.

    Yığılma olayı vites geçişi anında gazdan ayak çekilerek minimize edilebiliyor.

    Hatta benim bulduğum yöntemi uygularsanız nokta atışı yapabiliyorsunuz.

    Ama ben onu bile uygulamıyorum.

    bahsettiğniz diğer olayı çok anlayamadım,



    Diğer bahsettiğim olayı anlamamanız normal keza düzeltmişler gibi :)

    "It features a creep function enabling the driver to adjust accelerator power more effectively at low speeds."

    http://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/etg6-gearbox

    Genede detaylı test etmeden tam fikrimi belirtmeyeceğim.


    Düşük hızlarda gaza basıldığında araba yarım debriyajla kavrama yaparak hızlanmaya çalışıyor.

    Bu esnada kavramayı çok uzun tutup arabayı hareketsiz bırakıyor.

    Bu durum durmaya yakın dönüşlerde ve durmaya yakın yokuş yukarı dönüşlerde ciddi sorun yaratıyor bende.


    Araç kilometresi nerdir ??

    Şanzıman alıştırma işlem yapıldı mı ??

    Bende de 38.000 den sonra aynı durum yavaş, yavaş oluştu ve 40.000 de yaptığım alıştırma sonrasında, şimdi sorun yok.

    İyi forumlar...

    40.000 de bilgisayara bağlı mıydı? yoksa siz direk 3 basamaklı yöntemle mi alıştırma yaptınız?


    Yok blgisayara baglamadan yaptim, zaten bilgisayara baglama islemi, sistemin denenmesi icin yapmakta.

    Alistirma ise 3 asamali bir islem

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim araç 37.000'i geçti. bi kusur gözlemlemedim. Yada anlamıyorum mı acaba???

    Tek fark ettiğim balanslarım bozuldu iyice... 110'u geçince titreşim veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    benim araç 37.000'i geçti. bi kusur gözlemlemedim. Yada anlamıyorum mı acaba???

    Tek fark ettiğim balanslarım bozuldu iyice... 110'u geçince titreşim veriyor


    Debriyajı bırakma, ancak aracın ivmelenmemesi sonrasında ise yavaş yavaş hız kazanması problemi.

    Yaw adam 2014 model araç ile 37.000 oldu, ben 2011 model ile 42.000 de takıldım kaldım

    İyi forumlar...
  • azcık sür arabayı ha. bu arada benimki 2014 çıkışlı 2013 model :)

    bizim bu taraflara gelecektin güya. öyle ancak market arabası olarak kullanırsan olmaz tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    azcık sür arabayı ha. bu arada benimki 2014 çıkışlı 2013 model :)

    bizim bu taraflara gelecektin güya. öyle ancak market arabası olarak kullanırsan olmaz tabi


    Yaw gelecektim, bizimkiler su koyverince olmadı, olamadı.

    Hesapta bu bayram yola çıkacaktık, BALIKESIR~ANKARA~TRABZON~SIVAS~MALATYA~ANTALYA~IZMIR yapacaktır.

    Yine seneye kaldı

    İyi forumlar...
  • 1131 km tekirdağ ankara tekirdağ depoda ki yakıt 200 km daha gitse 1300 km yi görürüm herhalde,bayramda istanbul geçişi yoğundu bu harcamaya o da dahil
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
  • Bu aralar yollarda bayağı picasso ve gp picasso görmeye başladım.Algıda seçicilikmidir nedir bilemedim ama :)
    Şu anki C4'üme de kıyamıyorum gerçi napacam bakalım ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Bu aralar yollarda bayağı picasso ve gp picasso görmeye başladım.Algıda seçicilikmidir nedir bilemedim ama :)
    Şu anki C4'üme de kıyamıyorum gerçi napacam bakalım ....


    Doğrudur ben de bugün katıldım aranıza. 5 Kişilik intensive cam tavanlı paketsiz versiyondan aldım Denizli bayisinden. Crossoverlar arasında çok gidip geldim ancak kalbim citroende kaldı. Bakalım süreç nasıl oalcak?
  • bizim buralarda yok. gördüğüm de 5 kişilik...

    Neyse hep yazacam unutoyurm. Öncelerden konuşmuştuk... seyir halinde geri vitese atsak ne olur?

    epeyce oldu yolda giderken, elim yanlışlıkla vitese değdi ve R konumuna geldi. Ama vites boşta kaldı... N'de yani...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    bizim buralarda yok. gördüğüm de 5 kişilik...

    Neyse hep yazacam unutoyurm. Öncelerden konuşmuştuk... seyir halinde geri vitese atsak ne olur?

    epeyce oldu yolda giderken, elim yanlışlıkla vitese değdi ve R konumuna geldi. Ama vites boşta kaldı... N'de yani...



    Valla ne zamandır bende onu sorucam ; hakkaten nolur ki?
  • É boşa alıyo işte... Hız sabitleyici devredışı oluyor haliyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    É boşa alıyo işte... Hız sabitleyici devredışı oluyor haliyle

    6 km/saat ve uzeri hizlarda, geri vitese gecmez.

    Biz, bir haftalik iken denemistik.

    İyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hmm tamam, ben de vites çubuğu R ye geçemeden N de kaldı anladım. E niye soruyorsun o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.