Şimdi Ara

ÇİFTE standart!!! :::AMS:::AUTOBİLD::::Car of the YEAR:::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • car of the year , herkes merakla bekliyor... bence bu yarışmanın forumdaki çoğu insan için bir anlamı olmamamı gerekir..

    JÜRİ yani seçenler kimler hemen söyleyelim..

    dergi editörleri..

    hani o küfrettiğiniz taraf tutuyor dediğiniz autobild ve ams var ya, işte onlar seçiyor...büyük kısmı bu iki dergi...

    o alman dergilerinin diğer avrupada ülkelerindeki temsilcileri...

    mesala ufuk sandık .. Türkiye ams nin editörü ve Tr den tek oy kullanan o...

    İşinize geldi mi alman dergisi ama ödülü alınca .... ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 17 Kasım 2007; 18:03:21 >



  • dikkate alanlar düşünsün :)
  • Sonuç belli oldu... fiat 500 1. oldu... oylamadaki ülke ve temsilcileri belli...

    almanyadan 6 jüri üyesi autobild dergi editörü, TRDEN ufuk sandık ta AMS TR nin editörü...

    diğer ülkelerdeki bir çok jüri üyeside alman dergilerinin o ülkelerdeki lisansı ile çıkan dergilerin editörü...

    işte bu editörler bravo, gpunto ya da linea yı testlerde bazı özelliklerini beğenmeyince sonuÇ::: alman dergisi deyip küfretmeler..

    linea 44 metrede durur, küfür...







    Ya Car of the year ödülü,,, kim verdi ödülü, küfrettiğiniz, taraf tutuyor dediğiniz dergilerin editörleri değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 20 Kasım 2007; 13:25:48 >
  • tafaf tutma değil bence iyi olan kazanır heryerde olduğu gibi! Haksız hiçbir eleştiri yapılmaz ve yapılmamıştır bu zamana kadar!

    ürün heyecan uyandırıyor ve birşeyler hissettiriyor ve kalitesi ile pekiştiriyor rakiplerinden üstünse ödülü kapar!

    kural çok basit!
  • Demek ki Fiat 500 o kadar üstün ki millete "bu kadar da olmaz" dedirtmemek için seçmek zorunda kaldılar. yapcak birşeyleri yoktu.

    Puanlardan da belli zaten. fark atmış diğerlerine.
  • Hiç bir anlamı yok, autoshow bu işte..

    hatırlar mısın? autoshow hakkında o kadar eleştirin oldu ki..

    kusura bakma ama bu biraz tükürdüğünü yalamak olmadı mı?

    hani derler ya, bir gün adalet hepinize lazım olur diye?

    O yüzden konuşurken ilerisini düşünmek şart, yaptığın ve söylediğinle çelişkiye düşmemek için...



    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Demek ki Fiat 500 o kadar üstün ki millete "bu kadar da olmaz" dedirtmemek için seçmek zorunda kaldılar. yapcak birşeyleri yoktu.

    Puanlardan da belli zaten. fark atmış diğerlerine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 20 Kasım 2007; 13:50:23 >




  • Autoshow mu seçti bu arabayı şimdi?

    Dediğim gibi güneş balçıkla sıvanmaz misali.

    Seçmek zorunda kaldılar.

    "Fazilet odur ki düşman dahi tasdik etsin" demişler büyüklerimiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • seçmek zorunda kalmak ne demek, önceden belli miydi yani, neyse lineanın 44 metrede durduğu tescillendi:)


    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Autoshow mu seçti bu arabayı şimdi?

    Dediğim gibi güneş balçıkla sıvanmaz misali.

    Seçmek zorunda kaldılar.

    "Fazilet odur ki düşman dahi tasdik etsin" demişler büyüklerimiz.
  • Ne yaralıymışsın be gorele

    almanlar mı seçiyor car of the year ı.

    ne alakası var autoshow un vw şakşakçılığı ile bu ödülün.

    fiat 500 gelince gider incelersin.ama doğru sen tofaşın önünden geçmezsin.

    linea yı da 44 m de durduran autoshow değil.autoshow 37 m yazdı.

    yani boşuna kıvranma.

    fiat iyi ve parasını hak eden araçlar yapıyor.

    sen kullan diyen yok.

    ayrıca grande puntoya altın direksiyon ödülünü de almanlar verdi.

    biz ödülleri değil.dergi subjektifliğini eleştiriyoruz.

    sen de biliyorsun ki vw ,alman basını şişirmesi ile halen golf satabiliyor.

    yoksa sadece adı kaldı.bana göre bir focus ya da civic (bravo demiyorum subjektif olurum ya)

    golf den daha iyi.
  • Golfün satışlarını alman basınına bağladınya helal yani.
    Biz de zaten alman basının takip etmesek gidip golf almayacağız. Hersesin kendine göre kriterleri vardır. Ben araba alacağım zaman yapılan yorumları okur ama nihai kararı test sürüşünü yaptıktan, arabayı inceledikten sonra veririm. Almanyadaki editör hansın yaptığı yorum beni etkilemez.

    Şunuda belirteyim astra, civic ve focus yakaladığı ivme vw yaptığı motor atılımıyla son bulmuştur. 1.4 TFSİ gelsin ondan sonra bakalım 8 valf hitlerden kalma motor diyenler ne yorum yapacaklar.
  • Bana göre golf 5 eski kasasına göre başarısız ve satışlarının fazla düşmemesinin sebebi.

    (avrupada 4. sıradan daha aşağı düşmesini bekliyordum)

    birçok alman kaynaklı subjektif testte öne çıkarılmaya devam edilmesi.

    buna katılmak zorunda değilsin

    sen hansın yorumuna bakmıyorsan sana helal olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 20 Kasım 2007; 16:12:42 >
  • Ben de zaten golf 5 mükemmel bir araba demedim bir dergi satış rakamlarını çok fazla etkileyemez dedim. Satış rakamları herşeyi söylüyor. Şehir içi 9.9 lt yakan 8 valf motorun savunulacak bir tarafı yok. Ama TSİ ve TFSİ motorlar son noktayı koymuştur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi only-e30 -- 20 Kasım 2007; 16:33:29 >
  • Tsi son noktayı koymuştur diyorsun da bedava değil heralde.

    vw ,1.6 8v motoru 2008 yazında tanıtacağı golf 6 da kullanmaya devam edicek bilgisi alman basınında geçti.

    tsi golf satışlarının avrupada daha da düşmesini engelledi.ancak bizde pek değiştirdiğini sanmıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Tsi son noktayı koymuştur diyorsun da bedava değil heralde.

    vw ,1.6 8v motoru 2008 yazında tanıtacağı golf 6 da kullanmaya devam edicek bilgisi alman basınında geçti.

    tsi golf satışlarının avrupada daha da düşmesini engelledi.ancak bizde pek değiştirdiğini sanmıyorum.




    Aynen katılıyorum TSİ hakkında söylediklerine motor bana göre çok başarılı ama ulaşılması zor.
    Ama aynı şey 1.4 tfsi için geçerli değil fiyatı çok rekabetçi olacak bana göre. örnek: Audi A3 900 € fark var düz motorla arasında

  • fiat 500 ü küfredilen autobild ve diğer ülkelerdeki ortak yayıncı kuruluşlarının editörü seçti... bu kadar....

    af edersiniz ama tükürdüğünüzü yalamak zor olmalı...



    alın bakın bakalım, küfredilen diğer golf 5 satışları avrupada....

    ekim 2007 de avrupanın en çok satanı, hani bitmişti..





    lütfen, rica ediyorum daha fazla pişkinliğe vurmayın..

    büyüklük, kabullenmektir...

     ÇİFTE standart!!! :::AMS:::AUTOBİLD::::Car of the YEAR:::

    Bitti denilen 5 yıllık kasa golf, GP nin 1.5 katı satmış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 20 Kasım 2007; 18:18:52 >




  • Autobild e küfreden mi olmuş.

    diyelim ki küfrettik.sana mı düştü derdi.

    sen alman mısın

    subjektifliğini kabul et artık.(büyüklük bunu gerektirir dediğine göre)

    benden sana tavsiye .istersen alman basınını objektif buluyor musunuz diye konu aç.

    utanmadan mercedes e serisi ile passat bile kıyasladılar.daha ne yapıcaklar.

    golf ün ekim 2007 de avrupada en çok satan olması bütün yıl en çok satan olduğu anlamına gelmiyor.

    daha koyduğun verileri okumayı bilmiyorsun.

    yok puntonun 1.5 katı satılmış.aylık verileri işine geldiği gibi kullanma.

    punto satmış 330 bin,golf satmış 360 bin.sene sonu verilerine bakarsın.

    astra ve clio satışları görünen o ki çok düşmüş.golf ün de tsi sebebiyle artmış.

    ben golf 5 rakiplerine göre başarısız diyorum birşey ispatlamak istiyorsan bunun aksini teknik olarak ispatla.

    satış pişkinliği yapma.




  • Ya arkadaşım muhatabın değilim dedim, zorla kendine muhatap yapıyorsun... sana cavap vermiyorum..

    muhatabım değilsin...
  • Birisinin bişey kabullenmesi gerekiyorsa o da senin Almanların BİLE bir Fiat modelini açık farkla yılın otomobili seçtiğini kabul etmendir.
    Kelime oyunları ile biyere varamazsın. Buradakilerin çogu üniversite mezunu ve o tabloyu okuyabilecek insanlar. Golf GPnin 1.5 katı satmışmış. Çocuklar bile anlar bunu.
  • Zaten adamın konunun başından beri anlatmaya çalıştığı bu. Almanlar bile yılın otomobili olarak fiat 500 ü görüyorsa demekki tarafsızlardır. Kimsenin 500 e laf söylediği yok sen rahat ol yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi only-e30 -- 20 Kasım 2007; 23:05:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Ya arkadaşım muhatabın değilim dedim, zorla kendine muhatap yapıyorsun... sana cavap vermiyorum..

    muhatabım değilsin...



    Boşver alma zaten.. Ben de çok uzun zamandır muhattap almıyorum. Dikkatini çekti mi bilmiyorum ama onun bulunduğu hiç bir tartışmada yer almıyorum. Çünkü her zaman için sorun çıkaran, söylediğini kesinlikle doğru sanan birisi. Mesela demiş ki: "mercedes e serisiyle passat'ı bile karşılaştırdılar".. Ya orda sanki e serisine denk mi tuttular? Sadece D segmenti aracın E segmenti bir araca ne kadar yaklaştığını göstermek amacıyla yapılmış bir karşılaştırmaydı. Ben de okudum gördüm kaç sene önce..

    Golf uçak değil ama sınıfındaki araçlar arasında en iyilerinden. Hepsini gördüm, bindim, az çok kullandım. Ama Golf gibi Astra var, Focus var. Focus odun gibi, Astra da çok basık geldi bana. En makul olanı Golf bence. Civic filan hikaye. Binmesek görmesek neyse.

    TFSI'a gelince. 122hp'lik versiyon satış rekorları kıracak. Neden mi? Özellikle ülkemizde mazotun fiyatı tavan yaptı, tavanı da deldi 2 kat yukarı çıktı. Benzine çok yaklaştı. Arasında 50 kuruş kaldı. Bakkaldan su alıyorsun 50 kuruşa. 2 aya kalmaz 4-5 sefer benzine %3, mazota %8 zam yaparlar, aynı seviyeye de gelir. TFSI'da turbo olduğu için öyle tahmin ediyorum ki, düşük devirde çok az benzin harcar. Sonuçta 1.4. 1.3-1.4 turbodizeller mazotu kokluyorsa 1.4 benzinli de hakeza benzini koklar.

    Araç değiştirecek olsak sanırım TFSI Leon ya da Golf/Jetta alırdım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.