Şimdi Ara

Chrysler 300M sorunlar silsilesi EDİTLENDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Direksiyon ağırlığı nedeniyle aracımı özel bir tamirciye bıraktım.
    Direksiyon kutu arızası çıktı. kutu söküldü, tamir edildi ve takıldı. buraya kadar her şey normal...

    (Yazılan sorunlar önceden bulunmuyordu.)

    Eve giderken kaloriferin soğuk üflediğini farkettim uzaklaştığım için tamirciye tekrar dönemedim 2, 3 gün o şekilde kullanıp tamirciye götürdüm.

    Abi, hortumları yanlış bağlamışım düzettim buyur dedi. kalorifer sıcak üflüyordu ama eskisi gibi değildi (ılık üflüyordu.) neyse deyip kurtulmak için dükkandan çıktım.

    yolda ilerlerken araçta bir performans düşüklüğü olduğunu farkettim. Şanzıman alt devirlerde bağırıyor, vitesleri geç atıyor,kickdown yapmıyor, radyatör hortumu da bayağı sertleşiyordu. birkaç gün sonra aynı kişiye tekrar götürdüm...

    abi benim yaptıklarımın şanzıman ile alakası yok deyip yolladı.

    şu an aracım bayağı ölü gidiyor yüksek devir hariç vites atmıyor.
    Ne yapacağım hakkında hiçbir bilgim yok

    Önerilerinizi bekliyorum


    Edit:
    Aracı hallettim
    kickdown sensörünün kablosu kopmuş evde lehimledim tüm sorunlar düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rotekampfflieger -- 21 Ocak 2020; 17:52:55 >







  • Şimdi gardaşım öncelikle geçmiş olsun. Çakal üçkağıtçı bir ustaya denk gelmişsin. Bu sanayi ustaları sizin gibi butik araç sahiplerini yolunacak kaz olarak görür. Baya da iyi kaziklamiş sanayideki Tokatçı servise denk gelmişsin belli. Tavsiyem 3 5 kişi gidin ve bu aracı eski haline getirmesi konusunda ısrarcı olun. Çünkü bu şark kurnazlari başka türlü laftan anlamaz. Veya bosverip sağlam bir chrysler ustası bulacaksınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada yazmayı unuttum ne olduğu belli olmayan kim olduğunu bilmediğiniz bir servise arabayı hangi akılla bırakıp gittiniz yahu. Ben bisikletimi bile tamirciye bırakmam Türkiye burası kendini sağlama alacan. Yoksa öperler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shockwave23 kullanıcısına yanıt
    Hocam, malatyada yaşıyorum inan motoru geçtim en az 10 tamirci gezdim(zaten chrysler yok mercedes, bmw, opel vs bakanlara gitmeye özen gösterdim.) kutuyu sökmeye yanaşan bi bu arkadaş oldu onda da sonuç bu
  • Moraliniz bozulacak belki ama arabadan parça alinma ihtimalide var.bu tip arabalara her usta bakmaz bakanda hangi parca kac lira yaptığını bilir. Insallah basit birseydirde hallolur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böylelikle o paraya temiz bi clio alınması gerektiğini bir ker daha kanıtlandı 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sanayii niye gidersin ki o araç için? Adam hayatında ilk defa 300M tamir etti belkide

    Yok mu özel Chrysler servisi şehrinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hocam aklima gelen tek sey su. Sorun sanzimanda degildir buyuk ihtimal. motorda bir sorun vardir sanziman ona gore ayarlyordur gecis noktalarini.
    Radyator hortumu demissiniz. Hava ilik geliyor demissiniz. Motor iyi sogutulmuyor olabilir mi acaba hatali bir baglanti yuzunden falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o ustaya bir daha gitme, aracını -uzakta bile olsa farketmez- Chrysler servisi gibi bir yere götür. Yoksa sürekli gider gelirsin kimse de derdine çare olamaz.
  • Araci OBD portundan bağlayıp hatalarıni listeleyin.

    Bu tarz araçlara (piyasada az bilinen) kara düzen yaklaşmayin.

    Muşürlerden birini mi söktü takmadi acaba ? Obd hatası olmadan bilemezsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teorik olarak şanzımanla ilgili birşey yapması mümkün değil zaten. Ancak işlemler yapılırken sökülüp takılan sensörler ile ilgili bir durum olabilir.
    Kaloriferin ılık üflemesi ise yine hortumlarla alakalı olabilir ya da termostat.
    Benim başıma böyle birşey gelse ilk önce akü kutup başını söker 1-2 saat bekler tekrar denerdim.
    Bu da çözüm olmazsa bu işten anlayan bir yer bulmanız şart.
  • Radyatör hortumu sertleşiyorsa o soğutma sistemine basınç giriyor bir şekilde. Girmemesi lazım. Bunun tespit edilmesi lazım. Hem direksiyon kutusu için niye soğutma sistemini sökmüş ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeliCingene

    Böylelikle o paraya temiz bi clio alınması gerektiğini bir ker daha kanıtlandı 😂
    Clio dediğin araba 300M yanında inşaat arabası

    Hayatınızda Tofas Toros ve Clio dan başka araca binmediniz sanırım ki aradaki segment farkını bilmiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanayi yönetimine gidin, bu adam arabamı bozdu diyin, gerekirse bilir kişi tayin edilip karar verilmesini isteyin.
  • SEvis için başka şehire gidin, internette Chrysler ustası araştırın, aracınızı ona götürün.
  • kickdown sensörünün kabloları kopmuştu lehimledim düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler, beklediğimiz gibi cikmasina sevindim. Allah kimseye kötü usta vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rotekampfflieger

    kickdown sensörünün kabloları kopmuştu lehimledim düzeldi
    İyi bari masrafsız halletmişsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370

    Clio dediğin araba 300M yanında inşaat arabası

    Hayatınızda Tofas Toros ve Clio dan başka araca binmediniz sanırım ki aradaki segment farkını bilmiyorsunuz

    Alıntıları Göster
    Clioya küfür edende maybach olsa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.