Şimdi Ara

Chrome Edition Polo 1.4 85hp (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
3
Favori
45.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    Bayiye gittim inceledim Chorome Edition modelini bu modeli Doğuş oto sipariş vermiş Avrupada yada dünya pazarında böyle bir model yok . Gündüz farları, Multimedya ekranı, 4 hava yastığı, Sürücü koltuğu altında çekmece, çelik jantlar vs. gibi extra donanımları var. ARAÇ SON 41.600 olur denildi . Satıcı dürüst bir şekilde'' ekran vs. insanlara cazip geliyor daha iyi satılsın diye 6.000 TL lik donanımı 3000 TL farkla veriyoruz insanlara cazip geliyor'' dedi fakat bu araç bana bu fiyata hiçte cazip gelmedi.


    Bir kere üstünde devri kapanmış mpi motor var. 1.2 TSI olsa alınır mı en azından düşünülür. DSG şanzımanı ile 1.4 mpi motor 8 litre istanbul trafiğinde en az yakacaktır.
    Bagaj çok küçük. Boyum 1.80 kafam tavana değecek gibi. Hill holder, esp vs yok sadece asp var eklemek isterseniz bu fiyattan sabitleyelim 3 ay sonra gelir dediler . Hilholder 900 TL artı kdv vs. 1400 TL polo oldu neredeyse 45.000 bana saçma geldi..




    Katiliyorum, kesinlikle cazip degil. comfortline donanimina ekledikleri kadar caldigi seyler de var.

    Far sistemi cok farkli mesela, Trendlinelarda tek optik, comfortlarda cift optik var.

    Ic aydinlatma sistemi de rezalet chrome ve trendline'in, zaten arka koltuk icin okuma lambasi da yok.

    Dosemesi daha dandik.

    Kapi icleri kumas yerine plastik.

    Hele kokpitteki metal apaci kaplamasi hic olmasa daha iyiymis.




    Ben alıcıydım alıcı gözüyle baktım Polo 'ya DSG 'li polo 1.2 Tsi olmaması büyük sıkıntı zaten 1.6 TDİ var oda eklentilerle alıyor başını gidiyor Doğuş sağolsun.. 2 Hava yastıklı boş polo da çekilmez arada kaldım. Seat ibiza 1.2 Tsi DSG olabilir gibi ama ön konsol ve ses yalıtım problemi iç mekan kalitesizliği, çok can sıkıyor. Opel Astra Easytronic DSG nin performansından çok uzakta güzel araba ama yakıtıda biraz fazlaca bakalım kilitlendim şimdilik karar veremiyorum. 2. El de sıkıntılı şu sıralar mevsim itibariyle .Doğuş tam istenileni hiç bir zaman yapmıyor, çok staratejik haraket ediyor ve bu yüzden çok ürün satıyor..

    Arkadaşım ben bu yeni çıkan chrome almayı düşünüyorum. Tavsiye edermisiniz? İç mekan kalitesi, motorun türü, konfor olarak yakından incelediniz mi? Doğuş grubu Allahından bulsun onlara diyecek lafım yok ama sıfır araç için gözümde başka alternatifim yok.

    Evet ben Tamaş 'a gittim inceledim bizde 2010 Golf manuel var ikinci araç ihtiyacı oluştu bütçe dolayısıyla Golf otomatik sıfır olmuyor Polo'nun bu sürümü evet çok al benili duruyor kısaca motor 1.4 MPI eski tip motor 2 sene sonra bu motor hiç bir arabada bulunmayacak VW groupta TSI turbo sıkıştırmalı motorlar daha az yakan daha fazla güç üreten motorlar kullanılıyor artık. 2 Hava yastığı 4 yan korumalar var,6 'lık dokunmatik ekran çok güzel Golf 7 lerde bile bu ekran var. Gündüz farı, kendinden kararan aynalar,sis lambaları, okuma lambaları ve arkada aynalarda ışık yok, ABS ve 4 hava yastığından başka mekanik bir güvenlik donanımın yok. Ara dar araba 1.80 boyundayım öne oturunca ben arkadakiler daralır sıkışır gibi Unodan hallice yani arkadaki alan. KM 'de 8- 8.5 yakar istanbul da şehir içi. Birde diğerleri manuel kilima bu otomatik klima. Araç güzel ama 42.000 TL verince Opel Astra da Easytronik şanzımanla çok daha iyi donanım ve güvenlik paketi vs alıyorsun çok bariz fark var o noktada DSG şanzıman gibi iyi bir şanzımandan uzak kalmak var. Yada CVT 'li yeni Yaris bile daha cezbedici..

    Kısacası Polo Chorome EDition Eski modası geçmiş ömrünü tamamlayacak çok ekonomik olmayan bir motor (Tüp taktıranlar için nimettir bu motor ) ama bunun yanında çok kaliteli sürüş imkanı ve çok iyi bir şanzımanla(DSG)karşımızda.Zaten tahminimce bu motoru bu donanımlarla yüksek fiyata paketleyip eritip TSİ motorlu yeni Pololara yer açıyor şuan Doğuş. Diğer yandan Çok güvenli olmayan donanımsal olarak fiyatının gerisinde duran bir araç Polo şehir içi için ideal 60 Km civarı çarpışmalarda bile VW güvenini bu arabada yaşamak pek mümkün değil .Polo bir genç için tarzı tavrı olan oturaklı bir kasa sonuçta Chorome. Comfortline sürümüne tercih edilebilcek durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoescake -- 17 Nisan 2013; 22:22:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    Bayiye gittim inceledim Chorome Edition modelini bu modeli Doğuş oto sipariş vermiş Avrupada yada dünya pazarında böyle bir model yok . Gündüz farları, Multimedya ekranı, 4 hava yastığı, Sürücü koltuğu altında çekmece, çelik jantlar vs. gibi extra donanımları var. ARAÇ SON 41.600 olur denildi . Satıcı dürüst bir şekilde'' ekran vs. insanlara cazip geliyor daha iyi satılsın diye 6.000 TL lik donanımı 3000 TL farkla veriyoruz insanlara cazip geliyor'' dedi fakat bu araç bana bu fiyata hiçte cazip gelmedi.


    Bir kere üstünde devri kapanmış mpi motor var. 1.2 TSI olsa alınır mı en azından düşünülür. DSG şanzımanı ile 1.4 mpi motor 8 litre istanbul trafiğinde en az yakacaktır.
    Bagaj çok küçük. Boyum 1.80 kafam tavana değecek gibi. Hill holder, esp vs yok sadece asp var eklemek isterseniz bu fiyattan sabitleyelim 3 ay sonra gelir dediler . Hilholder 900 TL artı kdv vs. 1400 TL polo oldu neredeyse 45.000 bana saçma geldi..




    Katiliyorum, kesinlikle cazip degil. comfortline donanimina ekledikleri kadar caldigi seyler de var.

    Far sistemi cok farkli mesela, Trendlinelarda tek optik, comfortlarda cift optik var.

    Ic aydinlatma sistemi de rezalet chrome ve trendline'in, zaten arka koltuk icin okuma lambasi da yok.

    Dosemesi daha dandik.

    Kapi icleri kumas yerine plastik.

    Hele kokpitteki metal apaci kaplamasi hic olmasa daha iyiymis.




    Ben alıcıydım alıcı gözüyle baktım Polo 'ya DSG 'li polo 1.2 Tsi olmaması büyük sıkıntı zaten 1.6 TDİ var oda eklentilerle alıyor başını gidiyor Doğuş sağolsun.. 2 Hava yastıklı boş polo da çekilmez arada kaldım. Seat ibiza 1.2 Tsi DSG olabilir gibi ama ön konsol ve ses yalıtım problemi iç mekan kalitesizliği, çok can sıkıyor. Opel Astra Easytronic DSG nin performansından çok uzakta güzel araba ama yakıtıda biraz fazlaca bakalım kilitlendim şimdilik karar veremiyorum. 2. El de sıkıntılı şu sıralar mevsim itibariyle .Doğuş tam istenileni hiç bir zaman yapmıyor, çok staratejik haraket ediyor ve bu yüzden çok ürün satıyor..

    Arkadaşım ben bu yeni çıkan chrome almayı düşünüyorum. Tavsiye edermisiniz? İç mekan kalitesi, motorun türü, konfor olarak yakından incelediniz mi? Doğuş grubu Allahından bulsun onlara diyecek lafım yok ama sıfır araç için gözümde başka alternatifim yok.

    Evet ben Tamaş 'a gittim inceledim bizde 2010 Golf manuel var ikinci araç ihtiyacı oluştu bütçe dolayısıyla Golf otomatik sıfır olmuyor Polo'nun bu sürümü evet çok al benili duruyor kısaca motor 1.4 MPI eski tip motor 2 sene sonra bu motor hiç bir arabada bulunmayacak VW groupta TSI turbo sıkıştırmalı motorlar daha az yakan daha fazla güç üreten motorlar kullanılıyor artık. 2 Hava yastığı 4 yan korumalar var,6 'lık dokunmatik ekran çok güzel Golf 7 lerde bile bu ekran var. Gündüz farı, kendinden kararan aynalar,sis lambaları, okuma lambaları ve arkada aynalarda ışık yok, ABS ve 4 hava yastığından başka mekanik bir güvenlik donanımın yok. Ara dar araba 1.80 boyundayım öne oturunca ben arkadakiler daralır sıkışır gibi Unodan hallice yani arkadaki alan. KM 'de 8- 8.5 yakar istanbul da şehir içi. Birde diğerleri manuel kilima bu otomatik klima. Araç güzel ama 42.000 TL verince Opel Astra da Easytronik şanzımanla çok daha iyi donanım ve güvenlik paketi vs alıyorsun çok bariz fark var o noktada DSG şanzıman gibi iyi bir şanzımandan uzak kalmak var. Yada CVT 'li yeni Yaris bile daha cezbedici..

    Kısacası Polo Chorome EDition Eski modası geçmiş ömrünü tamamlayacak çok ekonomik olmayan bir motor (Tüp taktıranlar için nimettir bu motor ) ama bunun yanında çok kaliteli sürüş imkanı ve çok iyi bir şanzımanla(DSG)karşımızda.Zaten tahminimce bu motoru bu donanımlarla yüksek fiyata paketleyip eritip TSİ motorlu yeni Pololara yer açıyor şuan Doğuş. Diğer yandan Çok güvenli olmayan donanımsal olarak fiyatının gerisinde duran bir araç Polo şehir içi için ideal 60 Km civarı çarpışmalarda bile VW güvenini bu arabada yaşamak pek mümkün değil .Polo bir genç için tarzı tavrı olan oturaklı bir kasa sonuçta Chorome. Comfortline sürümüne tercih edilebilcek durumda.

    Minnettarım bilgilendirmeniz için. Ve özellikle ilk bakımından ve motor benzini iyice tanıyıp hazmettikten sonra tüp taktırma düşüncesinde olduğum için, içime su serptiniz. Fiyatını gerçekten haketmiyor. İnsanlar vw sağlamlığı ve sorunsuzluğu için mecbur kalıyor almaya. Yoksa mesela mantığım bana şu an bayi fiyatı chrome ile aynı olan seat ibiza 1.6 tdi'yi ya da 34500 TL olan kaya gibi astra classic III'ü de söylüyor ama işte vw marka faktörü kolay kolay terkedilemiyor. Minyon bir adam olarak da polo bana hitap ediyor aslında.

    Çok teşekkürler bilgi için. En kısa zamanda test etmeye giderim umarım. Sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    Bayiye gittim inceledim Chorome Edition modelini bu modeli Doğuş oto sipariş vermiş Avrupada yada dünya pazarında böyle bir model yok . Gündüz farları, Multimedya ekranı, 4 hava yastığı, Sürücü koltuğu altında çekmece, çelik jantlar vs. gibi extra donanımları var. ARAÇ SON 41.600 olur denildi . Satıcı dürüst bir şekilde'' ekran vs. insanlara cazip geliyor daha iyi satılsın diye 6.000 TL lik donanımı 3000 TL farkla veriyoruz insanlara cazip geliyor'' dedi fakat bu araç bana bu fiyata hiçte cazip gelmedi.


    Bir kere üstünde devri kapanmış mpi motor var. 1.2 TSI olsa alınır mı en azından düşünülür. DSG şanzımanı ile 1.4 mpi motor 8 litre istanbul trafiğinde en az yakacaktır.
    Bagaj çok küçük. Boyum 1.80 kafam tavana değecek gibi. Hill holder, esp vs yok sadece asp var eklemek isterseniz bu fiyattan sabitleyelim 3 ay sonra gelir dediler . Hilholder 900 TL artı kdv vs. 1400 TL polo oldu neredeyse 45.000 bana saçma geldi..




    Katiliyorum, kesinlikle cazip degil. comfortline donanimina ekledikleri kadar caldigi seyler de var.

    Far sistemi cok farkli mesela, Trendlinelarda tek optik, comfortlarda cift optik var.

    Ic aydinlatma sistemi de rezalet chrome ve trendline'in, zaten arka koltuk icin okuma lambasi da yok.

    Dosemesi daha dandik.

    Kapi icleri kumas yerine plastik.

    Hele kokpitteki metal apaci kaplamasi hic olmasa daha iyiymis.




    Ben alıcıydım alıcı gözüyle baktım Polo 'ya DSG 'li polo 1.2 Tsi olmaması büyük sıkıntı zaten 1.6 TDİ var oda eklentilerle alıyor başını gidiyor Doğuş sağolsun.. 2 Hava yastıklı boş polo da çekilmez arada kaldım. Seat ibiza 1.2 Tsi DSG olabilir gibi ama ön konsol ve ses yalıtım problemi iç mekan kalitesizliği, çok can sıkıyor. Opel Astra Easytronic DSG nin performansından çok uzakta güzel araba ama yakıtıda biraz fazlaca bakalım kilitlendim şimdilik karar veremiyorum. 2. El de sıkıntılı şu sıralar mevsim itibariyle .Doğuş tam istenileni hiç bir zaman yapmıyor, çok staratejik haraket ediyor ve bu yüzden çok ürün satıyor..

    Arkadaşım ben bu yeni çıkan chrome almayı düşünüyorum. Tavsiye edermisiniz? İç mekan kalitesi, motorun türü, konfor olarak yakından incelediniz mi? Doğuş grubu Allahından bulsun onlara diyecek lafım yok ama sıfır araç için gözümde başka alternatifim yok.

    Evet ben Tamaş 'a gittim inceledim bizde 2010 Golf manuel var ikinci araç ihtiyacı oluştu bütçe dolayısıyla Golf otomatik sıfır olmuyor Polo'nun bu sürümü evet çok al benili duruyor kısaca motor 1.4 MPI eski tip motor 2 sene sonra bu motor hiç bir arabada bulunmayacak VW groupta TSI turbo sıkıştırmalı motorlar daha az yakan daha fazla güç üreten motorlar kullanılıyor artık. 2 Hava yastığı 4 yan korumalar var,6 'lık dokunmatik ekran çok güzel Golf 7 lerde bile bu ekran var. Gündüz farı, kendinden kararan aynalar,sis lambaları, okuma lambaları ve arkada aynalarda ışık yok, ABS ve 4 hava yastığından başka mekanik bir güvenlik donanımın yok. Ara dar araba 1.80 boyundayım öne oturunca ben arkadakiler daralır sıkışır gibi Unodan hallice yani arkadaki alan. KM 'de 8- 8.5 yakar istanbul da şehir içi. Birde diğerleri manuel kilima bu otomatik klima. Araç güzel ama 42.000 TL verince Opel Astra da Easytronik şanzımanla çok daha iyi donanım ve güvenlik paketi vs alıyorsun çok bariz fark var o noktada DSG şanzıman gibi iyi bir şanzımandan uzak kalmak var. Yada CVT 'li yeni Yaris bile daha cezbedici..

    Kısacası Polo Chorome EDition Eski modası geçmiş ömrünü tamamlayacak çok ekonomik olmayan bir motor (Tüp taktıranlar için nimettir bu motor ) ama bunun yanında çok kaliteli sürüş imkanı ve çok iyi bir şanzımanla(DSG)karşımızda.Zaten tahminimce bu motoru bu donanımlarla yüksek fiyata paketleyip eritip TSİ motorlu yeni Pololara yer açıyor şuan Doğuş. Diğer yandan Çok güvenli olmayan donanımsal olarak fiyatının gerisinde duran bir araç Polo şehir içi için ideal 60 Km civarı çarpışmalarda bile VW güvenini bu arabada yaşamak pek mümkün değil .Polo bir genç için tarzı tavrı olan oturaklı bir kasa sonuçta Chorome. Comfortline sürümüne tercih edilebilcek durumda.

    Minnettarım bilgilendirmeniz için. Ve özellikle ilk bakımından ve motor benzini iyice tanıyıp hazmettikten sonra tüp taktırma düşüncesinde olduğum için, içime su serptiniz. Fiyatını gerçekten haketmiyor. İnsanlar vw sağlamlığı ve sorunsuzluğu için mecbur kalıyor almaya. Yoksa mesela mantığım bana şu an bayi fiyatı chrome ile aynı olan seat ibiza 1.6 tdi'yi ya da 34500 TL olan kaya gibi astra classic III'ü de söylüyor ama işte vw marka faktörü kolay kolay terkedilemiyor. Minyon bir adam olarak da polo bana hitap ediyor aslında.

    Çok teşekkürler bilgi için. En kısa zamanda test etmeye giderim umarım. Sağlıcakla.

    bu hafta içi bnde görmeye gittim.kırmızı olanı vardı içi ve kalitesi bna çok güzel geldi.satış elemanı arkadaş depoda beyaz olanıda var diyince bakmaya gittim ve arka camların filmli olmasından dolayı gerçekten şık olmuş araç.koltuklar hakkında benimde endişelerim vardı o yüzden tam arka koltuga annem oturdu ve diz mesafesi vardı bizde bi sorun yaratmadı o yüzden.zaten küçük bir aileyiz.bende de ww sevdası var o yüzden tercihim ww oldu açıkça söylemek gerekirse diğer arabalar hiç içime sinmedi ve önemli olanda arabaya severek binmek bence.simdiden hayırlı olsun




  • Arkadaşım bence bu paraya golf 1.2 veya astra turbo al düşündüğün araba dizel bile değil yakıt yüksek hata yapma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zekihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost


    bu hafta içi bnde görmeye gittim.kırmızı olanı vardı içi ve kalitesi bna çok güzel geldi.satış elemanı arkadaş depoda beyaz olanıda var diyince bakmaya gittim ve arka camların filmli olmasından dolayı gerçekten şık olmuş araç.koltuklar hakkında benimde endişelerim vardı o yüzden tam arka koltuga annem oturdu ve diz mesafesi vardı bizde bi sorun yaratmadı o yüzden.zaten küçük bir aileyiz.bende de ww sevdası var o yüzden tercihim ww oldu açıkça söylemek gerekirse diğer arabalar hiç içime sinmedi ve önemli olanda arabaya severek binmek bence.simdiden hayırlı olsun

    Teşekkürler arkadaşım. Beğeni konusunda hiç tereddüdüm yok zaten ama işte bizi adam yerine koyup da doğru düzgün donanımı adam gibi fiyata vermeyen doğuşa söveceğim sadece o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krom7

    Arkadaşım bence bu paraya golf 1.2 veya astra turbo al düşündüğün araba dizel bile değil yakıt yüksek hata yapma.

    Hocam güzel önerilerin var ama fiyat konusu beni aşıyor. 40000 üstüne çıkamıyorum malesef.
  • Merhaba herkese,

    2009 passat 1,4 tsi tiptronic kullanicisiyim. Hem istnbl ici yasadigim park sorunlari(arac hic bir yere sigmiyor) hem de garantisinin bitmesi nedeniyle daha kucuk bir konsept araca gecmeyi planliyorum. Passatin yol tutusu ve konforundan da fazlasiyla memnunum.

    Gececegim arac golf veya polo olacak. Hatta 1,4 tsi tiptronic higline golf buldum dogus otoda ama 63 bin tl gibi bir rakam cok cok abarti geldi. Arabayi gorunce de cok begenmedim. Donanim yonunden highline cok iyi ve gayet yeterli.motor acisindan ayni motor passatta bile cok ustun performans veriyor ki golfte fazlasini verir. Passat ist ici 8-8,5 lt yakiyor. Golfte daha az yakar. Ama golfe o miktarlari odemek sacma geliyor. Golften sogudum. Ve bu araba nasil yilin arabasi secilmis anlamadim..

    Vw bayiinde poloya bakmaya gittim ve chrome editionu gordum. Baya kafama yatti. Donanimsal olarak cok iyi. Esp+hill hold eklediniz mi full. 800tl + vergileri.1400 tl civari sanirim. Metalik renk de girerse olayin icine. 800 tl. Sanirim vergisi yok. 42600+1400+800=44800 e full 1,4 85hp otmtk vites polo aliyorsunuz. Arac gayet de sportif. Ama bu fiyat bu araca deger mi?? Ve yakit tuketimi benim passatla nerdeyse ayni. 8lt civari sehirici. Arabanin en buyuk artisi donanim.motor eski kafa bir motor ve 2 yila kadar tedavulden kalkacak deniliyor. ?? Yine 1-2 yila kadar polonun kasa degistirme durumu?? Pololara tsi motor gelme secenegi?? Handikaplar bunlar..

    1,6 tdi la karsilastirmali degerlendirme yaptim. En buyuk eksik donanim, chrome editionla ayni donanima cikmak icin 8 bin tl fark odemek gerekiyor. Ki hala chrome editionun birkac artisi mevcut kaliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1,6 tdi baz fyt 46900 tl, chrome editionla ayni donanima ciktiniz mi fiyat 55000 civari bir rakama ulasiyo. Arada en az 11 bin tl fark var. Ve araci satarken kimse sizin sonradan eklettiginiz donanimi hesaba katmiyor. Eklettiginiz 8 bin tl lik donanimin edecegi belki 1000 tl bir deger. O anki baz fiyat uzerinden satarsiniz.
    Sonra tdi in getirecegi kari hesapladim benzinli chrome editiona gore. Senede 15-20 bin km yapan biri icin hesap.dizel 5,1 lt yakiyor baz alindi. Cogu sehir ici. Senede 2000 tl civari dizelde yakit kari oluyor. Verdigim fazla ucreti 6 yilda kapatiyor. Ama parayi pesin vermis oluyorsun. Ve bu arabaya 6 yil binecekmisiniz ???
    Chrome edition da donanim standart sunuldugu icin satarken cok zarar etmiyorsunuz tabi dizele hic bir donanim ekletmeyip bos bir sekilde kullanirsaniz olay ayri. Arti dizelin baska bir handikapi cikardigi rahatsiz edici ses olayi.. ??
    Tamam sonucta ulkemizin gercegi dizel araci 2. Elde elden cikarmak kesinlikle daha kolay. Ama yine de 55 bin polo icin cok yuksek bir rakam..
    Chrome edition en buyuk eksisi demode motor secenegi ve yakit tuketiminin yuksek olmasi. 1,4 85 hp motor yerine 1,2 tsi olsa hem yakit tuketimi dusecek hem performans artacak, arac degerlenecek.
    Bu halde bu haftasonu passatimi takas ederek chrome edition siparisi verecektim ama derin dusuncelere daldim. 1-2 sene daha beklesem mi? Cunku passatimi da cok dusuk bir fiyata sayacaklar tahminim. Arabam 80 binde ve tertemiz hicbir sorunu da yok. Bu halde chrome editiona gecmek sizce mantikli bir hareket olur mu??
    Sizin onerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum??
    Bir de poloda beyaz renkte, ist da filo arabalari hep beyaz oldugu icin satista buyuk problemler yasiyor diye duydum?? Bilgisi olan var midir??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kapinin tok sesle kapanmasini millet daha cok onemsiyor. İste farkimiz tarzimiz. Esp hala opsiyon olarak sunuluyor bizim ulkemizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail76

    Kapinin tok sesle kapanmasini millet daha cok onemsiyor. İste farkimiz tarzimiz. Esp hala opsiyon olarak sunuluyor bizim ulkemizde.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: atropinx

    1,6 tdi baz fyt 46900 tl, chrome editionla ayni donanima ciktiniz mi fiyat 55000 civari bir rakama ulasiyo. Arada en az 11 bin tl fark var. Ve araci satarken kimse sizin sonradan eklettiginiz donanimi hesaba katmiyor. Eklettiginiz 8 bin tl lik donanimin edecegi belki 1000 tl bir deger. O anki baz fiyat uzerinden satarsiniz.
    Sonra tdi in getirecegi kari hesapladim benzinli chrome editiona gore. Senede 15-20 bin km yapan biri icin hesap.dizel 5,1 lt yakiyor baz alindi. Cogu sehir ici. Senede 2000 tl civari dizelde yakit kari oluyor. Verdigim fazla ucreti 6 yilda kapatiyor. Ama parayi pesin vermis oluyorsun. Ve bu arabaya 6 yil binecekmisiniz ???
    Chrome edition da donanim standart sunuldugu icin satarken cok zarar etmiyorsunuz tabi dizele hic bir donanim ekletmeyip bos bir sekilde kullanirsaniz olay ayri. Arti dizelin baska bir handikapi cikardigi rahatsiz edici ses olayi.. ??
    Tamam sonucta ulkemizin gercegi dizel araci 2. Elde elden cikarmak kesinlikle daha kolay. Ama yine de 55 bin polo icin cok yuksek bir rakam..
    Chrome edition en buyuk eksisi demode motor secenegi ve yakit tuketiminin yuksek olmasi. 1,4 85 hp motor yerine 1,2 tsi olsa hem yakit tuketimi dusecek hem performans artacak, arac degerlenecek.
    Bu halde bu haftasonu passatimi takas ederek chrome edition siparisi verecektim ama derin dusuncelere daldim. 1-2 sene daha beklesem mi? Cunku passatimi da cok dusuk bir fiyata sayacaklar tahminim. Arabam 80 binde ve tertemiz hicbir sorunu da yok. Bu halde chrome editiona gecmek sizce mantikli bir hareket olur mu??
    Sizin onerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum??
    Bir de poloda beyaz renkte, ist da filo arabalari hep beyaz oldugu icin satista buyuk problemler yasiyor diye duydum?? Bilgisi olan var midir??

    Yerinizde olsam TSI'li Passat'tan MPI'li Polo'ya geçmezdim. Tamam Polo şirin,kompakt vs ama o motor çok ölü. TSI performansına alıştıktan sonra sollama yaparken kaza bile atlatabilirsiniz. 1.2 tsi olsa yan hava yastıklarıyla alınabilecek güzel bir araç olurdu ancak bu motorla asla diyorum. Yerinizde olsam Leon-Golf ya da Ibıza 1.2 tsi dsg modellerine bakardım. Malzeme kalitesi vs daha düşük olabilir ama Ibiza için o motor sizi hiç üzmez.




  • millet şaşırmış.. polo iyidir hoştur ama 40 45milyar bu arabaya yatırılırmı yapmayın etmeyin... i30 yahut ceed full modelini 55'e alabiliyorsunuz.. bu sınıftaki bi araca bana göre verilecek en fazla para 35 milyar.. keza ben 35 bile vermem, o da ayrı bi konu... bu sınıfta bi araç alıcaksam 2. el alır 28 30 a bile bulurum... da gelde anlat işte.. yazık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    quote:

    Orijinalden alıntı: atropinx

    1,6 tdi baz fyt 46900 tl, chrome editionla ayni donanima ciktiniz mi fiyat 55000 civari bir rakama ulasiyo. Arada en az 11 bin tl fark var. Ve araci satarken kimse sizin sonradan eklettiginiz donanimi hesaba katmiyor. Eklettiginiz 8 bin tl lik donanimin edecegi belki 1000 tl bir deger. O anki baz fiyat uzerinden satarsiniz.
    Sonra tdi in getirecegi kari hesapladim benzinli chrome editiona gore. Senede 15-20 bin km yapan biri icin hesap.dizel 5,1 lt yakiyor baz alindi. Cogu sehir ici. Senede 2000 tl civari dizelde yakit kari oluyor. Verdigim fazla ucreti 6 yilda kapatiyor. Ama parayi pesin vermis oluyorsun. Ve bu arabaya 6 yil binecekmisiniz ???
    Chrome edition da donanim standart sunuldugu icin satarken cok zarar etmiyorsunuz tabi dizele hic bir donanim ekletmeyip bos bir sekilde kullanirsaniz olay ayri. Arti dizelin baska bir handikapi cikardigi rahatsiz edici ses olayi.. ??
    Tamam sonucta ulkemizin gercegi dizel araci 2. Elde elden cikarmak kesinlikle daha kolay. Ama yine de 55 bin polo icin cok yuksek bir rakam..
    Chrome edition en buyuk eksisi demode motor secenegi ve yakit tuketiminin yuksek olmasi. 1,4 85 hp motor yerine 1,2 tsi olsa hem yakit tuketimi dusecek hem performans artacak, arac degerlenecek.
    Bu halde bu haftasonu passatimi takas ederek chrome edition siparisi verecektim ama derin dusuncelere daldim. 1-2 sene daha beklesem mi? Cunku passatimi da cok dusuk bir fiyata sayacaklar tahminim. Arabam 80 binde ve tertemiz hicbir sorunu da yok. Bu halde chrome editiona gecmek sizce mantikli bir hareket olur mu??
    Sizin onerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum??
    Bir de poloda beyaz renkte, ist da filo arabalari hep beyaz oldugu icin satista buyuk problemler yasiyor diye duydum?? Bilgisi olan var midir??

    Yerinizde olsam TSI'li Passat'tan MPI'li Polo'ya geçmezdim. Tamam Polo şirin,kompakt vs ama o motor çok ölü. TSI performansına alıştıktan sonra sollama yaparken kaza bile atlatabilirsiniz. 1.2 tsi olsa yan hava yastıklarıyla alınabilecek güzel bir araç olurdu ancak bu motorla asla diyorum. Yerinizde olsam Leon-Golf ya da Ibıza 1.2 tsi dsg modellerine bakardım. Malzeme kalitesi vs daha düşük olabilir ama Ibiza için o motor sizi hiç üzmez.

    Tesekkurler oneriniz icin. Acikcasi fazlasiyla hak veriyorum size.
    1 motor ölü bir motor Performans alamayacagim
    2 haddinden fazla bir yakit tuketimi mevcut
    3 muhtemel seneye kasa degisiyor
    4 2 seneye 1,4 85 psi motoru kaldiriyorlar.
    5 Artisi sadece donanim

    Sanirim 1,2 tsi motor pololar gelene kadar beklemek en mantikli hareket olacak. Elimdeki aracin performansi gayet iyi zaten suan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu poloyu hiç sevemedim arkadaş
  • Arkadaşlar chrome alıp da resimlerini yükleyebilecek yok mu? Tamam resimlerini gördük ama kimbilir nasıl görsel eklemeler yapılmıştır. Daha doğal olarak alan bir arkadaş her santiminin ayrı bir fotosunu çekip koyarsa çok makbule geçer. Ankaradaki vw showromlarda malesef chrome yok ve canlı olarak binip dokunamadım.
  • ben yeni aldım.yılın 33.haftası teslim diye yazıyor sistemde yani ağustos ortasında gelicek 10-18 arasında geniş çaplı bir bölüm açıp koyucam resimlerini
  • http://www.ensonhaber.com/2014-volkswagen-polo-makyajlaniyor-foto-galeri-2013-05-30.html

    işte beklenilen haber bence, golf almayı düşünüyorum fakat para olmayınca sadece düşünüyorum :) poloda 1.2 tsi motor gelirse tüm imkanları zorlayıp almak istiyorum.

    teşekkür ederim.
  • yeni motor ve makyajla fiyatını abartacaklarını düşünüyorum, volkwagen ne zaman ülkemizde araçlarının distribütörlüğünü kendi eline alip kendisi doğrudan satış yapacak.
  • Eskiden Golf'lerin bagaj halısının altında trendline veya confortline diye yazardı. Mesela bir ara satılan midline'ın aslında bir kaç aksesuarla trendline'dan donatıldığını görmüştüm. Eğer halen aynıysa bagaj halısının altına bakmak lazım arcın orjinal donanımı nedir diye? Trendline üzerine mi yapılandırmışlar yoksa comfortline üzerine mi?
  • up
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.