Şimdi Ara

Chiron mu Regera mı ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
2
Favori
3.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    vay arkadaş demekki bu dünyada bugattının saçma sapan motorunu başarı olarak görmeyen tek ben değilmişim sonunda dilimden anlayan birisi çıktı

    Büyük ve güçlü motorlar yapmak ne zamandan beri saçmalık oldu? O motor bir tankı bile rahatlıkla hareket ettirebilecek güçte. İnsanlar onu bu yüzden seviyor. Çünkü gücü gerçekten hissetmeni sağlıyor, ona sahip olduğunu hissettiriyor.

    Benım hayat felsefemde yok öyle motor. İkı tane v birleştir W motor üret onada 4 turbo tak selam 1000 hp araba yaptım yok canım saol ben yemem bunları. Başarı nedir benim için bilirmisin ar-ge nedir atmosferık motor kullanarak 4 turbolu veyron üretilene kadar dunyanın en hızlı aracını yapmaktır tıpkı mclaren f1 gibi budur başarı budur güçlü araba, hissedeceksen al bunu hisset bununla övün. Ben bugattının elde ettıgı beygırlerı güçten saymıyorum kusura bakmayın başarı olarakta çok uç bir arabaymış gibide göremiyorum her ortamda tezımın arkasındayım savunurum. Ar-ge si illaki vardır muhendıslerede eyvallah çalışmışlar ama benım fazla silindir ekstra turbo kullanarak alınan güce özellikle 1000 -1500 hp gibi bir güce hayranlık duymamı beklemeyın açın skylıneları supraları bır bakın bakalım 6 sılındır motora maksimum çift turbo ıle hangi güçler elde edilmiş. Benım aldıgım trilyonluk arabanın motorunun tankı kaldırıp kaldırmaması umrumda bile değil tank için üretilmedi ben arkasındaki mühendislik başarıya bakarım. Bugattının yaptıgı kolaya kaçmaktan başka birşey değildir.

    Valla ne içtiysen getir biz de içelim kafan güzelmiş krdş. Sen o motoru kontrolde tutmak ve stabil çalışmasını sağlamak ne kadar zor ve ne kadar zor bir mühendislik içeriyor farkında mısın? Ve bu arada bu V motorlar neredeyse tüm süper araçlarda ve spor arabalarda kullanılıyor. Onu bunu geçtim sadece o motorun soğutması için harcanan mühendislik bile çoğu arabanın yapımında gerekenden daha fazladır. Zaten kanat teknolojisinden bahsetmeme gerek bile yok ki hala kullanamayanlar var bir de bunu.

    Ha birde sen şu küçük motoru basınçlı çalıştır güç edin mühendislik budur diyorsun ya öyle olsaydı dragster araçları 2.0 motor kullanıyor olurdu. Bahsettiğim araçlar 3 saniyede 500+ km/h hıza çıkabilen araçlar. Senin gibi cahil kişilere laf anlatmak bile ayrı bir çaba gerektiriyor günümüzde.

    Türbin motoru kullanan tankın gücü bile 1500hp herifler burada tek içten yanmalı motordan seri üretim 1500hp çıkartıyorlar. Mühendislik o değil budur. Tabi 3 tane motor birden kullanan bir aracı sırf hibrit diye geleceğin teknolojisi mühendislik budur kafalarındasın ona söyleyecek söz bile bulamıyorum. Elektrik motorları tasarruf motorlarıdır performanstan yoksundur güçsüzdürler ve son hızları fazla değildir çabuk bataryalarını tüketirler ve tekrar dolması çok uzun sürer. Geleceğin teknolojisi bu mu şimdi??

    Senin de söylediğin gibi senin hayat felsefen buysa ben almayayım. Çünkü bu cahillikle çok yol alamazsın. Gerçek beygir gücünü kontrol etmektir mühendislik. Küçük motorun bar değerini arttırıp daha fazla güç almak değildir mühendislik. Ve bu arada o 4 turbo olmasının sebebi motor hacminin 6000+ den fazla olmasında kaynaklanıyor. Ayrıca senin söylediğin o küçük motorlu araçlar turbo olmasaydı elde ettikleri gücün yarısını bile elde edemezdi. Bugün hangi drag aracına bakarsan bak hepsi turbo kullanıyor. Tabi savunduğun şeyde bile turbo ana merkezdeyken sen turboyu kötülersin. Orası da ayrı bir saçmalaman.

    Sana daha fazla yazmak isterdim ancak zaten sen kendi yazdıklarınla bu kadar çelişkiye düşmüşken seni daha da hırpalamak istemem. Unutma senin bahsettiğin o supralar skylıne lar spor araç süper araç bile değil. Bunun bir nedeni var :)

    Gülmeden duramıyorum ya herif bugattiye kolaya kaçmış diyor şaka gibi... Bugüne kadarki neredeyse tüm süper araçlar ve spor arabalar V motor kullanmıştır. Söylediğin şey cidden çok komik

    Desene tüm üreticiler kolaya kaçıyor. Ulan Hibrit koenigsegg regera da bile v8 motor var. İki tane 4 silindirli motoru 45 derece açıyla birbirine geçirmişler bu ne böyle mühendislik mi olur ya

    Bugatti chrion 2.5 milyon dolar koenigsegg regera 2 milyon dolar. Arada lüks farkı var tabi. Hele sesi konuşmayalım bile. ZR1 süper sajlısına sırf sesi yok diye ses çıkartan egzoz takılıyor. 2.0 milyon dolar para say araba ses çıkarmasın... Geleceğin teknolojisi ya.

    Cidden cahilliğin karşısında benim IQ seviyem bile düştü hani yazı yazarken hissediyorum. Daha fazla devam edersem geri dönüşü olmayan bir yola giricem sanırım.

    Benim birşey içtiğim yokda senın gibi dar kafalı ınsanlara laf anlatmak zor muhendıslıkten bı haber bana burda yok o nekadar zor bu nekadar zor dıye sallayıp duruyorsun senın google okudugun şeylerı bız sanayılerde arabalar altında yaptık. Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen. Herkes sevmek zorunda herkesın fıkrı bir olmak zorundada değil öyle olsaydı herkes tek tip birey olur bir birinin kopyası olurdu saatlerce senle burda tartışamıcam önce savunduğun arabanın motor tipinin V olmadığını öğren butun super spor araçlarda V motor kullanılmıştır W motor değil. Bugattı bunu kullanan ılk firma 2 adet V8 i birleştirip W16 motor üretmiştir. her V motor başına çift turbodan 4 turbolu W16 motor elde etmiştir. Bana bunu başarı dıye saatlerce yazma benım gozumda başarı değil gülebilirsin ağlayabilirsin umrumda bile değil.. Kendi kafandan yazıp yazıp durmuşsun bu boş kafalılıkla kimin yol alamayacağı belli. Turboyu kötülemiş olsam sana verdıgım orneklerde turbodan bahsetmem demi ? Okuduğunu anla önce anlamıyorsanda alıntılayıp yazma insanları uğraştırma burda vakit değerli.

    Bu arada yazından anladığım kadarıylada düşecek bir ıq seviyen yok hali hazırda tertemız bır beyne sahıp oldugun için yazdıklarımı cahıllık zannetmen normal. Sen gidip istediğin bugattıyı alabılırsın karışan yok fıkırlerıne saygı duyarım sana göre aşırı süper ötesi bir başarıysa eyvallah derim. Sendende benım bunu başarı gibi görmediğime saygı duymanı beklerim konunun özeti bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    vay arkadaş demekki bu dünyada bugattının saçma sapan motorunu başarı olarak görmeyen tek ben değilmişim sonunda dilimden anlayan birisi çıktı

    Büyük ve güçlü motorlar yapmak ne zamandan beri saçmalık oldu? O motor bir tankı bile rahatlıkla hareket ettirebilecek güçte. İnsanlar onu bu yüzden seviyor. Çünkü gücü gerçekten hissetmeni sağlıyor, ona sahip olduğunu hissettiriyor.

    Benım hayat felsefemde yok öyle motor. İkı tane v birleştir W motor üret onada 4 turbo tak selam 1000 hp araba yaptım yok canım saol ben yemem bunları. Başarı nedir benim için bilirmisin ar-ge nedir atmosferık motor kullanarak 4 turbolu veyron üretilene kadar dunyanın en hızlı aracını yapmaktır tıpkı mclaren f1 gibi budur başarı budur güçlü araba, hissedeceksen al bunu hisset bununla övün. Ben bugattının elde ettıgı beygırlerı güçten saymıyorum kusura bakmayın başarı olarakta çok uç bir arabaymış gibide göremiyorum her ortamda tezımın arkasındayım savunurum. Ar-ge si illaki vardır muhendıslerede eyvallah çalışmışlar ama benım fazla silindir ekstra turbo kullanarak alınan güce özellikle 1000 -1500 hp gibi bir güce hayranlık duymamı beklemeyın açın skylıneları supraları bır bakın bakalım 6 sılındır motora maksimum çift turbo ıle hangi güçler elde edilmiş. Benım aldıgım trilyonluk arabanın motorunun tankı kaldırıp kaldırmaması umrumda bile değil tank için üretilmedi ben arkasındaki mühendislik başarıya bakarım. Bugattının yaptıgı kolaya kaçmaktan başka birşey değildir.

    Valla ne içtiysen getir biz de içelim kafan güzelmiş krdş. Sen o motoru kontrolde tutmak ve stabil çalışmasını sağlamak ne kadar zor ve ne kadar zor bir mühendislik içeriyor farkında mısın? Ve bu arada bu V motorlar neredeyse tüm süper araçlarda ve spor arabalarda kullanılıyor. Onu bunu geçtim sadece o motorun soğutması için harcanan mühendislik bile çoğu arabanın yapımında gerekenden daha fazladır. Zaten kanat teknolojisinden bahsetmeme gerek bile yok ki hala kullanamayanlar var bir de bunu.

    Ha birde sen şu küçük motoru basınçlı çalıştır güç edin mühendislik budur diyorsun ya öyle olsaydı dragster araçları 2.0 motor kullanıyor olurdu. Bahsettiğim araçlar 3 saniyede 500+ km/h hıza çıkabilen araçlar. Senin gibi cahil kişilere laf anlatmak bile ayrı bir çaba gerektiriyor günümüzde.

    Türbin motoru kullanan tankın gücü bile 1500hp herifler burada tek içten yanmalı motordan seri üretim 1500hp çıkartıyorlar. Mühendislik o değil budur. Tabi 3 tane motor birden kullanan bir aracı sırf hibrit diye geleceğin teknolojisi mühendislik budur kafalarındasın ona söyleyecek söz bile bulamıyorum. Elektrik motorları tasarruf motorlarıdır performanstan yoksundur güçsüzdürler ve son hızları fazla değildir çabuk bataryalarını tüketirler ve tekrar dolması çok uzun sürer. Geleceğin teknolojisi bu mu şimdi??

    Senin de söylediğin gibi senin hayat felsefen buysa ben almayayım. Çünkü bu cahillikle çok yol alamazsın. Gerçek beygir gücünü kontrol etmektir mühendislik. Küçük motorun bar değerini arttırıp daha fazla güç almak değildir mühendislik. Ve bu arada o 4 turbo olmasının sebebi motor hacminin 6000+ den fazla olmasında kaynaklanıyor. Ayrıca senin söylediğin o küçük motorlu araçlar turbo olmasaydı elde ettikleri gücün yarısını bile elde edemezdi. Bugün hangi drag aracına bakarsan bak hepsi turbo kullanıyor. Tabi savunduğun şeyde bile turbo ana merkezdeyken sen turboyu kötülersin. Orası da ayrı bir saçmalaman.

    Sana daha fazla yazmak isterdim ancak zaten sen kendi yazdıklarınla bu kadar çelişkiye düşmüşken seni daha da hırpalamak istemem. Unutma senin bahsettiğin o supralar skylıne lar spor araç süper araç bile değil. Bunun bir nedeni var :)

    Gülmeden duramıyorum ya herif bugattiye kolaya kaçmış diyor şaka gibi... Bugüne kadarki neredeyse tüm süper araçlar ve spor arabalar V motor kullanmıştır. Söylediğin şey cidden çok komik

    Desene tüm üreticiler kolaya kaçıyor. Ulan Hibrit koenigsegg regera da bile v8 motor var. İki tane 4 silindirli motoru 45 derece açıyla birbirine geçirmişler bu ne böyle mühendislik mi olur ya

    Bugatti chrion 2.5 milyon dolar koenigsegg regera 2 milyon dolar. Arada lüks farkı var tabi. Hele sesi konuşmayalım bile. ZR1 süper sajlısına sırf sesi yok diye ses çıkartan egzoz takılıyor. 2.0 milyon dolar para say araba ses çıkarmasın... Geleceğin teknolojisi ya.

    Cidden cahilliğin karşısında benim IQ seviyem bile düştü hani yazı yazarken hissediyorum. Daha fazla devam edersem geri dönüşü olmayan bir yola giricem sanırım.

    Benim birşey içtiğim yokda senın gibi dar kafalı ınsanlara laf anlatmak zor muhendıslıkten bı haber bana burda yok o nekadar zor bu nekadar zor dıye sallayıp duruyorsun senın google okudugun şeylerı bız sanayılerde arabalar altında yaptık. Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen. Herkes sevmek zorunda herkesın fıkrı bir olmak zorundada değil öyle olsaydı herkes tek tip birey olur bir birinin kopyası olurdu saatlerce senle burda tartışamıcam önce savunduğun arabanın motor tipinin V olmadığını öğren butun super spor araçlarda V motor kullanılmıştır W motor değil. Bugattı bunu kullanan ılk firma 2 adet V8 i birleştirip W16 motor üretmiştir. her V motor başına çift turbodan 4 turbolu W16 motor elde etmiştir. Bana bunu başarı dıye saatlerce yazma benım gozumda başarı değil gülebilirsin ağlayabilirsin umrumda bile değil.. Kendi kafandan yazıp yazıp durmuşsun bu boş kafalılıkla kimin yol alamayacağı belli. Turboyu kötülemiş olsam sana verdıgım orneklerde turbodan bahsetmem demi ? Okuduğunu anla önce anlamıyorsanda alıntılayıp yazma insanları uğraştırma burda vakit değerli.

    Bu arada yazından anladığım kadarıylada düşecek bir ıq seviyen yok hali hazırda tertemız bır beyne sahıp oldugun için yazdıklarımı cahıllık zannetmen normal. Sen gidip istediğin bugattıyı alabılırsın karışan yok fıkırlerıne saygı duyarım sana göre aşırı süper ötesi bir başarıysa eyvallah derim. Sendende benım bunu başarı gibi görmediğime saygı duymanı beklerim konunun özeti bu.

    Öncelikle bahsettiğin saçmalığa gelirsek, belli ki yazdıklarımı anlamaya beynin el vermemiş çünkü bana benim söylediğim şeyleri tekrarlamış durmuşsun. Ayrıca ben bugatti de V tipi motor kullanıldığına dair bir şey de demedim yazmadığım şeyleri yazdım gibi gösteremezsin ben genel olarak süper araçlarda ve spor araçlarda v tipi motor kullanıldığını söyledim ve diğer verdiğim örnek ise koenigsegg regera nın v8 motor kullandığıydı. Ve yine dediğim şeye geliyoruz senin bugatti hakkında söylediğin şey 2 motorun tek bütün halinde olması yani tek motor şeklinde çalışmasıdır. Yani yine tek motor sayılır. koenigsegg regera da birbirinden ayrı 3 motor var ancak anlaşılan bunu da anlamakta zorluk çekmişsin. Senin dediğin gibi olsaydı yani çift motor sayılsaydı bugatti o zaman 2 x V8 diye geçerdi. Görünen o ki onca oto sanayi çalışman sana bir şey öğretememiş.

    Sana düşük IQ sahibi olduğunu söylemem ve seni bu konuda gömmemin sebebi dediklerimi anlayamaman ve hatalı yorumlamandı. Bunu defalarca üstüne basarak belirtmeme rağmen sen hala ısrarla aynı şeyi devam ettiriyorsun. Ben sana senin bildiklerin yüzünden değil, dediklerimi daha okuyamıyor oluşundan bunları söyledim.

    Kısacası senin bildiğin mühendislikten bir şey ortaya çıkacağı yok. Hele şu cümlede zaten bittin ya: "Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen"... Herifler sırf o motoru soğutabilmek için arabaya tasarladıkları aerodinamikten haberin bile yok tabi. Ve yine dediğim şeye geliyoruz. 2 cümleyi anlayamamışsın.

    Hayır bir de bana bilgisiz mişim gibi saldırıyor daha ne yazdığımı okuyamıyor düzgün... Hayır onu bunu geçtim yine kendinle çelişiyorsun. Bana laf atıcağına dil bilgini geliştirsen, en azından okumayı becersen ona da rağzıyım şuan. Bu arada bahsedilen araçların en küçük vidasından en büyük parçasına kadar teker teker birleştirildiği belgeseller bile var ulan. Herifler belgeseli yanlış mı çekmiş koskoca firmalar daha kendi araçlarını mı tanımıyor. Bahsettiğim şeylerin hiçbirini ben google de filan okumadım. Bizzat aracın tasarımcısının sözleri bunlar bu arada. Hani bana cahil diyorsun ya. Sözler bana ait değil aracın yaratıcısına ait. O yüzden söylüyorum.

    İnsanın cahilliğini yüzüne vurabilirim. Ancak konu zeka ise cahillik ile zeka asla aynı kasada olmaz. İkisi birbirinden farklı parçaların ortaklarıdır. Zeka yönünden söylediğim lafların nedenini umarım aklına iyi kazımışsındır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    vay arkadaş demekki bu dünyada bugattının saçma sapan motorunu başarı olarak görmeyen tek ben değilmişim sonunda dilimden anlayan birisi çıktı

    Büyük ve güçlü motorlar yapmak ne zamandan beri saçmalık oldu? O motor bir tankı bile rahatlıkla hareket ettirebilecek güçte. İnsanlar onu bu yüzden seviyor. Çünkü gücü gerçekten hissetmeni sağlıyor, ona sahip olduğunu hissettiriyor.

    Benım hayat felsefemde yok öyle motor. İkı tane v birleştir W motor üret onada 4 turbo tak selam 1000 hp araba yaptım yok canım saol ben yemem bunları. Başarı nedir benim için bilirmisin ar-ge nedir atmosferık motor kullanarak 4 turbolu veyron üretilene kadar dunyanın en hızlı aracını yapmaktır tıpkı mclaren f1 gibi budur başarı budur güçlü araba, hissedeceksen al bunu hisset bununla övün. Ben bugattının elde ettıgı beygırlerı güçten saymıyorum kusura bakmayın başarı olarakta çok uç bir arabaymış gibide göremiyorum her ortamda tezımın arkasındayım savunurum. Ar-ge si illaki vardır muhendıslerede eyvallah çalışmışlar ama benım fazla silindir ekstra turbo kullanarak alınan güce özellikle 1000 -1500 hp gibi bir güce hayranlık duymamı beklemeyın açın skylıneları supraları bır bakın bakalım 6 sılındır motora maksimum çift turbo ıle hangi güçler elde edilmiş. Benım aldıgım trilyonluk arabanın motorunun tankı kaldırıp kaldırmaması umrumda bile değil tank için üretilmedi ben arkasındaki mühendislik başarıya bakarım. Bugattının yaptıgı kolaya kaçmaktan başka birşey değildir.

    Valla ne içtiysen getir biz de içelim kafan güzelmiş krdş. Sen o motoru kontrolde tutmak ve stabil çalışmasını sağlamak ne kadar zor ve ne kadar zor bir mühendislik içeriyor farkında mısın? Ve bu arada bu V motorlar neredeyse tüm süper araçlarda ve spor arabalarda kullanılıyor. Onu bunu geçtim sadece o motorun soğutması için harcanan mühendislik bile çoğu arabanın yapımında gerekenden daha fazladır. Zaten kanat teknolojisinden bahsetmeme gerek bile yok ki hala kullanamayanlar var bir de bunu.

    Ha birde sen şu küçük motoru basınçlı çalıştır güç edin mühendislik budur diyorsun ya öyle olsaydı dragster araçları 2.0 motor kullanıyor olurdu. Bahsettiğim araçlar 3 saniyede 500+ km/h hıza çıkabilen araçlar. Senin gibi cahil kişilere laf anlatmak bile ayrı bir çaba gerektiriyor günümüzde.

    Türbin motoru kullanan tankın gücü bile 1500hp herifler burada tek içten yanmalı motordan seri üretim 1500hp çıkartıyorlar. Mühendislik o değil budur. Tabi 3 tane motor birden kullanan bir aracı sırf hibrit diye geleceğin teknolojisi mühendislik budur kafalarındasın ona söyleyecek söz bile bulamıyorum. Elektrik motorları tasarruf motorlarıdır performanstan yoksundur güçsüzdürler ve son hızları fazla değildir çabuk bataryalarını tüketirler ve tekrar dolması çok uzun sürer. Geleceğin teknolojisi bu mu şimdi??

    Senin de söylediğin gibi senin hayat felsefen buysa ben almayayım. Çünkü bu cahillikle çok yol alamazsın. Gerçek beygir gücünü kontrol etmektir mühendislik. Küçük motorun bar değerini arttırıp daha fazla güç almak değildir mühendislik. Ve bu arada o 4 turbo olmasının sebebi motor hacminin 6000+ den fazla olmasında kaynaklanıyor. Ayrıca senin söylediğin o küçük motorlu araçlar turbo olmasaydı elde ettikleri gücün yarısını bile elde edemezdi. Bugün hangi drag aracına bakarsan bak hepsi turbo kullanıyor. Tabi savunduğun şeyde bile turbo ana merkezdeyken sen turboyu kötülersin. Orası da ayrı bir saçmalaman.

    Sana daha fazla yazmak isterdim ancak zaten sen kendi yazdıklarınla bu kadar çelişkiye düşmüşken seni daha da hırpalamak istemem. Unutma senin bahsettiğin o supralar skylıne lar spor araç süper araç bile değil. Bunun bir nedeni var :)

    Gülmeden duramıyorum ya herif bugattiye kolaya kaçmış diyor şaka gibi... Bugüne kadarki neredeyse tüm süper araçlar ve spor arabalar V motor kullanmıştır. Söylediğin şey cidden çok komik

    Desene tüm üreticiler kolaya kaçıyor. Ulan Hibrit koenigsegg regera da bile v8 motor var. İki tane 4 silindirli motoru 45 derece açıyla birbirine geçirmişler bu ne böyle mühendislik mi olur ya

    Bugatti chrion 2.5 milyon dolar koenigsegg regera 2 milyon dolar. Arada lüks farkı var tabi. Hele sesi konuşmayalım bile. ZR1 süper sajlısına sırf sesi yok diye ses çıkartan egzoz takılıyor. 2.0 milyon dolar para say araba ses çıkarmasın... Geleceğin teknolojisi ya.

    Cidden cahilliğin karşısında benim IQ seviyem bile düştü hani yazı yazarken hissediyorum. Daha fazla devam edersem geri dönüşü olmayan bir yola giricem sanırım.

    Benim birşey içtiğim yokda senın gibi dar kafalı ınsanlara laf anlatmak zor muhendıslıkten bı haber bana burda yok o nekadar zor bu nekadar zor dıye sallayıp duruyorsun senın google okudugun şeylerı bız sanayılerde arabalar altında yaptık. Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen. Herkes sevmek zorunda herkesın fıkrı bir olmak zorundada değil öyle olsaydı herkes tek tip birey olur bir birinin kopyası olurdu saatlerce senle burda tartışamıcam önce savunduğun arabanın motor tipinin V olmadığını öğren butun super spor araçlarda V motor kullanılmıştır W motor değil. Bugattı bunu kullanan ılk firma 2 adet V8 i birleştirip W16 motor üretmiştir. her V motor başına çift turbodan 4 turbolu W16 motor elde etmiştir. Bana bunu başarı dıye saatlerce yazma benım gozumda başarı değil gülebilirsin ağlayabilirsin umrumda bile değil.. Kendi kafandan yazıp yazıp durmuşsun bu boş kafalılıkla kimin yol alamayacağı belli. Turboyu kötülemiş olsam sana verdıgım orneklerde turbodan bahsetmem demi ? Okuduğunu anla önce anlamıyorsanda alıntılayıp yazma insanları uğraştırma burda vakit değerli.

    Bu arada yazından anladığım kadarıylada düşecek bir ıq seviyen yok hali hazırda tertemız bır beyne sahıp oldugun için yazdıklarımı cahıllık zannetmen normal. Sen gidip istediğin bugattıyı alabılırsın karışan yok fıkırlerıne saygı duyarım sana göre aşırı süper ötesi bir başarıysa eyvallah derim. Sendende benım bunu başarı gibi görmediğime saygı duymanı beklerim konunun özeti bu.

    Öncelikle bahsettiğin saçmalığa gelirsek, belli ki yazdıklarımı anlamaya beynin el vermemiş çünkü bana benim söylediğim şeyleri tekrarlamış durmuşsun. Ayrıca ben bugatti de V tipi motor kullanıldığına dair bir şey de demedim yazmadığım şeyleri yazdım gibi gösteremezsin ben genel olarak süper araçlarda ve spor araçlarda v tipi motor kullanıldığını söyledim ve diğer verdiğim örnek ise koenigsegg regera nın v8 motor kullandığıydı. Ve yine dediğim şeye geliyoruz senin bugatti hakkında söylediğin şey 2 motorun tek bütün halinde olması yani tek motor şeklinde çalışmasıdır. Yani yine tek motor sayılır. koenigsegg regera da birbirinden ayrı 3 motor var ancak anlaşılan bunu da anlamakta zorluk çekmişsin. Senin dediğin gibi olsaydı yani çift motor sayılsaydı bugatti o zaman 2 x V8 diye geçerdi. Görünen o ki onca oto sanayi çalışman sana bir şey öğretememiş.

    Sana düşük IQ sahibi olduğunu söylemem ve seni bu konuda gömmemin sebebi dediklerimi anlayamaman ve hatalı yorumlamandı. Bunu defalarca üstüne basarak belirtmeme rağmen sen hala ısrarla aynı şeyi devam ettiriyorsun. Ben sana senin bildiklerin yüzünden değil, dediklerimi daha okuyamıyor oluşundan bunları söyledim.

    Kısacası senin bildiğin mühendislikten bir şey ortaya çıkacağı yok. Hele şu cümlede zaten bittin ya: "Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen"... Herifler sırf o motoru soğutabilmek için arabaya tasarladıkları aerodinamikten haberin bile yok tabi. Ve yine dediğim şeye geliyoruz. 2 cümleyi anlayamamışsın.

    Hayır bir de bana bilgisiz mişim gibi saldırıyor daha ne yazdığımı okuyamıyor düzgün... Hayır onu bunu geçtim yine kendinle çelişiyorsun. Bana laf atıcağına dil bilgini geliştirsen, en azından okumayı becersen ona da rağzıyım şuan. Bu arada bahsedilen araçların en küçük vidasından en büyük parçasına kadar teker teker birleştirildiği belgeseller bile var ulan. Herifler belgeseli yanlış mı çekmiş koskoca firmalar daha kendi araçlarını mı tanımıyor. Bahsettiğim şeylerin hiçbirini ben google de filan okumadım. Bizzat aracın tasarımcısının sözleri bunlar bu arada. Hani bana cahil diyorsun ya. Sözler bana ait değil aracın yaratıcısına ait. O yüzden söylüyorum.

    İnsanın cahilliğini yüzüne vurabilirim. Ancak konu zeka ise cahillik ile zeka asla aynı kasada olmaz. İkisi birbirinden farklı parçaların ortaklarıdır. Zeka yönünden söylediğim lafların nedenini umarım aklına iyi kazımışsındır.

    Valla kısaca cvp vereyım yazdığını okumadım ne yazdığında çokta tın sen sev hayranlık duy benım umrumda bıle değil bence bir başarı öyküsü değildir mühendislik emek yatıyordur eyw dedım zaten ılk mesajımdada ona lafım yok benım gozumde gram değeri olmayan bir araç. NOKTA !!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    Su saçma sözlerini okuduktan sonra bu cevabı yazma gereği duydum. Hani tasarımına laf atarak zaten kendini bitirdin hele ki yıllardır adam gibi tasarımını bile beceremeyen ve ard arda neredeyse aynı kasayla yeni modelleri çıkaran bir markaya karşı bugatti nin tasarımını kötüledin. Sanırım saçmalamanın tanımını sana bakarak koyabilirim.

    Elektrik motorları her zaman basittir. Ancak bu onları içten yanmalı motorlardan üstün yapmaz, aksine yetersizlikleri onları geri düşürür. Maksimum gidilebilen mesafesinden bahsetmeye bile gerek yok sanıyorum. Ancak buradaki araç melez bir araç. Yani içinde fazladan ağırlık barındıran ve fazladan gereksiz bir motoru olan bir araç. Bu arada bugattinin ağırlığına laf yapmışsın. Bunu da cahilliğine verdim. Sonuçta insan hayatını çok değerli ve kaza anında insan güvenliğini sağlamak önemli bir konu. Hafif olması için her şeyin içinden sökülmesi, lüks kavramından yoksun olması... Sanırım bugattinin açık ara önde olduğunu anlamak zor olmamalı.

    Hani senin şu bahsettiğin teknolojik uçurum, aslında olmayan bir uçurum. Bunun da farkına varman gerekiyor. Aksine Koenigsegg Regera birçok teknolojik özellikten mahrum. Geleceğin motoruna sahipken geçmişin arabasını temsil ediyor. Tabi motor konusunda da yine bugatti den geri.

    Ya hayır işin komik yanı " Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur. " yazmışsın. Arabanın 0-100 ü 2.8 saniye bir önceki nesil olan bugatti veyron bile 2.5 saniyede 0 dan 100 e çıkıyor. Cahilliğini nereden kazandın? Bu arada en hızlı seri üretim araba rekoru da bugattinin elinde bulunmakta, hatırlatayım.

    Demek 4 turba cart curt anca gidiyor ha... Sen zaten kendin bu söze en güzel cevabı vermişsin. Bugatti tek motorda devrim yaratmış dünyanın en güçlüsüyken Koenigsegg 3 motorlu araçla bile zar zor arkasından geliyor

    Sırf adama nasıl hakaret ederim diye bu kadar yazıyı yazmaktan üşenmedin mi ? İnanıyorum bu ülkenin en cahili bu yazıyı yazmazdı. Acaba siz nereliydiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    Su saçma sözlerini okuduktan sonra bu cevabı yazma gereği duydum. Hani tasarımına laf atarak zaten kendini bitirdin hele ki yıllardır adam gibi tasarımını bile beceremeyen ve ard arda neredeyse aynı kasayla yeni modelleri çıkaran bir markaya karşı bugatti nin tasarımını kötüledin. Sanırım saçmalamanın tanımını sana bakarak koyabilirim.

    Elektrik motorları her zaman basittir. Ancak bu onları içten yanmalı motorlardan üstün yapmaz, aksine yetersizlikleri onları geri düşürür. Maksimum gidilebilen mesafesinden bahsetmeye bile gerek yok sanıyorum. Ancak buradaki araç melez bir araç. Yani içinde fazladan ağırlık barındıran ve fazladan gereksiz bir motoru olan bir araç. Bu arada bugattinin ağırlığına laf yapmışsın. Bunu da cahilliğine verdim. Sonuçta insan hayatını çok değerli ve kaza anında insan güvenliğini sağlamak önemli bir konu. Hafif olması için her şeyin içinden sökülmesi, lüks kavramından yoksun olması... Sanırım bugattinin açık ara önde olduğunu anlamak zor olmamalı.

    Hani senin şu bahsettiğin teknolojik uçurum, aslında olmayan bir uçurum. Bunun da farkına varman gerekiyor. Aksine Koenigsegg Regera birçok teknolojik özellikten mahrum. Geleceğin motoruna sahipken geçmişin arabasını temsil ediyor. Tabi motor konusunda da yine bugatti den geri.

    Ya hayır işin komik yanı " Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur. " yazmışsın. Arabanın 0-100 ü 2.8 saniye bir önceki nesil olan bugatti veyron bile 2.5 saniyede 0 dan 100 e çıkıyor. Cahilliğini nereden kazandın? Bu arada en hızlı seri üretim araba rekoru da bugattinin elinde bulunmakta, hatırlatayım.

    Demek 4 turba cart curt anca gidiyor ha... Sen zaten kendin bu söze en güzel cevabı vermişsin. Bugatti tek motorda devrim yaratmış dünyanın en güçlüsüyken Koenigsegg 3 motorlu araçla bile zar zor arkasından geliyor

    Sırf adama nasıl hakaret ederim diye bu kadar yazıyı yazmaktan üşenmedin mi ? İnanıyorum bu ülkenin en cahili bu yazıyı yazmazdı. Acaba siz nereliydiniz ?

    Yazma sebebim hakaret değil bana yapılan hakarete karşı kendimi savunmaktı. Tabi okumadan yine kafasına göre laf atan başka bir forum kullanıcısı daha olmasaydı şaşardım... Ve sorunuza gelirsek "Acaba siz nereliydiniz ?" ... Ciddi olamazsın sanırım. Burası 35+ berber dükkanına döndü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    vay arkadaş demekki bu dünyada bugattının saçma sapan motorunu başarı olarak görmeyen tek ben değilmişim sonunda dilimden anlayan birisi çıktı

    Büyük ve güçlü motorlar yapmak ne zamandan beri saçmalık oldu? O motor bir tankı bile rahatlıkla hareket ettirebilecek güçte. İnsanlar onu bu yüzden seviyor. Çünkü gücü gerçekten hissetmeni sağlıyor, ona sahip olduğunu hissettiriyor.

    Benım hayat felsefemde yok öyle motor. İkı tane v birleştir W motor üret onada 4 turbo tak selam 1000 hp araba yaptım yok canım saol ben yemem bunları. Başarı nedir benim için bilirmisin ar-ge nedir atmosferık motor kullanarak 4 turbolu veyron üretilene kadar dunyanın en hızlı aracını yapmaktır tıpkı mclaren f1 gibi budur başarı budur güçlü araba, hissedeceksen al bunu hisset bununla övün. Ben bugattının elde ettıgı beygırlerı güçten saymıyorum kusura bakmayın başarı olarakta çok uç bir arabaymış gibide göremiyorum her ortamda tezımın arkasındayım savunurum. Ar-ge si illaki vardır muhendıslerede eyvallah çalışmışlar ama benım fazla silindir ekstra turbo kullanarak alınan güce özellikle 1000 -1500 hp gibi bir güce hayranlık duymamı beklemeyın açın skylıneları supraları bır bakın bakalım 6 sılındır motora maksimum çift turbo ıle hangi güçler elde edilmiş. Benım aldıgım trilyonluk arabanın motorunun tankı kaldırıp kaldırmaması umrumda bile değil tank için üretilmedi ben arkasındaki mühendislik başarıya bakarım. Bugattının yaptıgı kolaya kaçmaktan başka birşey değildir.

    Valla ne içtiysen getir biz de içelim kafan güzelmiş krdş. Sen o motoru kontrolde tutmak ve stabil çalışmasını sağlamak ne kadar zor ve ne kadar zor bir mühendislik içeriyor farkında mısın? Ve bu arada bu V motorlar neredeyse tüm süper araçlarda ve spor arabalarda kullanılıyor. Onu bunu geçtim sadece o motorun soğutması için harcanan mühendislik bile çoğu arabanın yapımında gerekenden daha fazladır. Zaten kanat teknolojisinden bahsetmeme gerek bile yok ki hala kullanamayanlar var bir de bunu.

    Ha birde sen şu küçük motoru basınçlı çalıştır güç edin mühendislik budur diyorsun ya öyle olsaydı dragster araçları 2.0 motor kullanıyor olurdu. Bahsettiğim araçlar 3 saniyede 500+ km/h hıza çıkabilen araçlar. Senin gibi cahil kişilere laf anlatmak bile ayrı bir çaba gerektiriyor günümüzde.

    Türbin motoru kullanan tankın gücü bile 1500hp herifler burada tek içten yanmalı motordan seri üretim 1500hp çıkartıyorlar. Mühendislik o değil budur. Tabi 3 tane motor birden kullanan bir aracı sırf hibrit diye geleceğin teknolojisi mühendislik budur kafalarındasın ona söyleyecek söz bile bulamıyorum. Elektrik motorları tasarruf motorlarıdır performanstan yoksundur güçsüzdürler ve son hızları fazla değildir çabuk bataryalarını tüketirler ve tekrar dolması çok uzun sürer. Geleceğin teknolojisi bu mu şimdi??

    Senin de söylediğin gibi senin hayat felsefen buysa ben almayayım. Çünkü bu cahillikle çok yol alamazsın. Gerçek beygir gücünü kontrol etmektir mühendislik. Küçük motorun bar değerini arttırıp daha fazla güç almak değildir mühendislik. Ve bu arada o 4 turbo olmasının sebebi motor hacminin 6000+ den fazla olmasında kaynaklanıyor. Ayrıca senin söylediğin o küçük motorlu araçlar turbo olmasaydı elde ettikleri gücün yarısını bile elde edemezdi. Bugün hangi drag aracına bakarsan bak hepsi turbo kullanıyor. Tabi savunduğun şeyde bile turbo ana merkezdeyken sen turboyu kötülersin. Orası da ayrı bir saçmalaman.

    Sana daha fazla yazmak isterdim ancak zaten sen kendi yazdıklarınla bu kadar çelişkiye düşmüşken seni daha da hırpalamak istemem. Unutma senin bahsettiğin o supralar skylıne lar spor araç süper araç bile değil. Bunun bir nedeni var :)

    Gülmeden duramıyorum ya herif bugattiye kolaya kaçmış diyor şaka gibi... Bugüne kadarki neredeyse tüm süper araçlar ve spor arabalar V motor kullanmıştır. Söylediğin şey cidden çok komik

    Desene tüm üreticiler kolaya kaçıyor. Ulan Hibrit koenigsegg regera da bile v8 motor var. İki tane 4 silindirli motoru 45 derece açıyla birbirine geçirmişler bu ne böyle mühendislik mi olur ya

    Bugatti chrion 2.5 milyon dolar koenigsegg regera 2 milyon dolar. Arada lüks farkı var tabi. Hele sesi konuşmayalım bile. ZR1 süper sajlısına sırf sesi yok diye ses çıkartan egzoz takılıyor. 2.0 milyon dolar para say araba ses çıkarmasın... Geleceğin teknolojisi ya.

    Cidden cahilliğin karşısında benim IQ seviyem bile düştü hani yazı yazarken hissediyorum. Daha fazla devam edersem geri dönüşü olmayan bir yola giricem sanırım.

    Benim birşey içtiğim yokda senın gibi dar kafalı ınsanlara laf anlatmak zor muhendıslıkten bı haber bana burda yok o nekadar zor bu nekadar zor dıye sallayıp duruyorsun senın google okudugun şeylerı bız sanayılerde arabalar altında yaptık. Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen. Herkes sevmek zorunda herkesın fıkrı bir olmak zorundada değil öyle olsaydı herkes tek tip birey olur bir birinin kopyası olurdu saatlerce senle burda tartışamıcam önce savunduğun arabanın motor tipinin V olmadığını öğren butun super spor araçlarda V motor kullanılmıştır W motor değil. Bugattı bunu kullanan ılk firma 2 adet V8 i birleştirip W16 motor üretmiştir. her V motor başına çift turbodan 4 turbolu W16 motor elde etmiştir. Bana bunu başarı dıye saatlerce yazma benım gozumda başarı değil gülebilirsin ağlayabilirsin umrumda bile değil.. Kendi kafandan yazıp yazıp durmuşsun bu boş kafalılıkla kimin yol alamayacağı belli. Turboyu kötülemiş olsam sana verdıgım orneklerde turbodan bahsetmem demi ? Okuduğunu anla önce anlamıyorsanda alıntılayıp yazma insanları uğraştırma burda vakit değerli.

    Bu arada yazından anladığım kadarıylada düşecek bir ıq seviyen yok hali hazırda tertemız bır beyne sahıp oldugun için yazdıklarımı cahıllık zannetmen normal. Sen gidip istediğin bugattıyı alabılırsın karışan yok fıkırlerıne saygı duyarım sana göre aşırı süper ötesi bir başarıysa eyvallah derim. Sendende benım bunu başarı gibi görmediğime saygı duymanı beklerim konunun özeti bu.

    Öncelikle bahsettiğin saçmalığa gelirsek, belli ki yazdıklarımı anlamaya beynin el vermemiş çünkü bana benim söylediğim şeyleri tekrarlamış durmuşsun. Ayrıca ben bugatti de V tipi motor kullanıldığına dair bir şey de demedim yazmadığım şeyleri yazdım gibi gösteremezsin ben genel olarak süper araçlarda ve spor araçlarda v tipi motor kullanıldığını söyledim ve diğer verdiğim örnek ise koenigsegg regera nın v8 motor kullandığıydı. Ve yine dediğim şeye geliyoruz senin bugatti hakkında söylediğin şey 2 motorun tek bütün halinde olması yani tek motor şeklinde çalışmasıdır. Yani yine tek motor sayılır. koenigsegg regera da birbirinden ayrı 3 motor var ancak anlaşılan bunu da anlamakta zorluk çekmişsin. Senin dediğin gibi olsaydı yani çift motor sayılsaydı bugatti o zaman 2 x V8 diye geçerdi. Görünen o ki onca oto sanayi çalışman sana bir şey öğretememiş.

    Sana düşük IQ sahibi olduğunu söylemem ve seni bu konuda gömmemin sebebi dediklerimi anlayamaman ve hatalı yorumlamandı. Bunu defalarca üstüne basarak belirtmeme rağmen sen hala ısrarla aynı şeyi devam ettiriyorsun. Ben sana senin bildiklerin yüzünden değil, dediklerimi daha okuyamıyor oluşundan bunları söyledim.

    Kısacası senin bildiğin mühendislikten bir şey ortaya çıkacağı yok. Hele şu cümlede zaten bittin ya: "Sen elinin hamuruyla bana soğutmadır frenlemedır bunları öğretme istersen"... Herifler sırf o motoru soğutabilmek için arabaya tasarladıkları aerodinamikten haberin bile yok tabi. Ve yine dediğim şeye geliyoruz. 2 cümleyi anlayamamışsın.

    Hayır bir de bana bilgisiz mişim gibi saldırıyor daha ne yazdığımı okuyamıyor düzgün... Hayır onu bunu geçtim yine kendinle çelişiyorsun. Bana laf atıcağına dil bilgini geliştirsen, en azından okumayı becersen ona da rağzıyım şuan. Bu arada bahsedilen araçların en küçük vidasından en büyük parçasına kadar teker teker birleştirildiği belgeseller bile var ulan. Herifler belgeseli yanlış mı çekmiş koskoca firmalar daha kendi araçlarını mı tanımıyor. Bahsettiğim şeylerin hiçbirini ben google de filan okumadım. Bizzat aracın tasarımcısının sözleri bunlar bu arada. Hani bana cahil diyorsun ya. Sözler bana ait değil aracın yaratıcısına ait. O yüzden söylüyorum.

    İnsanın cahilliğini yüzüne vurabilirim. Ancak konu zeka ise cahillik ile zeka asla aynı kasada olmaz. İkisi birbirinden farklı parçaların ortaklarıdır. Zeka yönünden söylediğim lafların nedenini umarım aklına iyi kazımışsındır.

    Valla kısaca cvp vereyım yazdığını okumadım ne yazdığında çokta tın sen sev hayranlık duy benım umrumda bıle değil bence bir başarı öyküsü değildir mühendislik emek yatıyordur eyw dedım zaten ılk mesajımdada ona lafım yok benım gozumde gram değeri olmayan bir araç. NOKTA !!

    Ne noktası lan kendi kendine triplere giriyosun daha yazdığımı doğru düzgün okumayı bile beceremiyorsun çocuk olsa daha düzgün okur cevaplar lan...

    LAN ??? Bu samımıyetı nerden buluyorsun acaba.. Sana bana LAN dıyerek yazma hakkını kim tanıdı adamım söyle bakim ??? Edebinle yaz arabalar bitti burdan çocuk terbiyesimi öğreticez sana velet. Anlamışsındır sanırım senle yazışmamı nıye uzatmadığımı demi ?? TV den belgeselını ızledıgın arabaları savunan cahilin tekisin benım yazılarımı alıntılayıp yazm özellikle haddin olmayan kelimeleri bana karşı kullanma !!




  • Rağzı Türkçe bilmeyen adamlar burada sağa sola cahil vs. diye saldırıyor. Forum gerçekten trajikomik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 10 Mayıs 2017; 1:0:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mertum kullanıcısına yanıt
    hangi ülkeden ithal edildiğinizi yazmayı unutmuşsunuz
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    bugatti süslü vw ha. Vallaha güldüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Project Scorpio kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=Yb05nRyDrY8

    Şu sese haksızlık etmeyin hocam
  • Çok büyütüyorsunuz gençler. Ve çok bilgisizsiniz ve bu bilgisizliğinizi marifet gibi algılayıp sağa sola saldırıyorsunuz. Yeni neslin geldiği nokta çok üzücü.

    Orjinal Süper araba Mclaren F1 dir. Bu araç 6.1 litre Normal Emişli motorla 240 Mil/s 386 km/s yapıyor. Ve bu araç bu sürati 1998 de yapıyordu. (kanımca tartışmaya çalışan arkadaşlar o zamanlarda henüz portakalda vitaminlik le meşgüldü)

    Bundan tam 7 sene sonra Bugatti Veryon geldi ve rekoru 254 mil/s yani 408 km/s te çıkardı. Veryon McLarent F1 den 2 kat fazla beygir gücüne sahiptir ancak 22 km/s daha hızlıdır.

    Bilmem anlatabiliyormuyum. Bilen adam için McLaren f1 çok daha büyük bir arabadır. McLaren F1 daha tasarım aşamasındayken çıkan Honda NSX ten çok büyük ilham almıştır. Ki o Honda NSX yapılırken Aytron Senna danışmandı.


    Bugattiye dönersek bu araçların denesi 2.5 miyon dollares. Toplam üretim 450 dene

    Şimdi VW tepesindeki adam diyor ki söyle bi makina yapsak 1500 beygir bunu alacak 500 tane adam bulamazmıyız bu dünyada. Hem dünyanın en hızlı arabasını yaptık diye havamız olur. İşte veryon chiron böyle bir zihniyetin ürünü

    Bugatti veryon, chiron un en muhteşem özelliği lastikleridir. Bu araç için özel üretilen Michelin-PAX lastiklerin seti 30.000 dollares. Yeş 30 bin dolar 4 takım lastik. 4 set değişince Vw diyorki abi jantlarıda değiştirsek iyi olur. Tamam gülüm dersen 120.000 dolarda onlar için veriyorsun.

    Özetle veryonun her 10 bin mil bakımı tas tamam 50.000 dolar.

    Insan evladı ne yapar. Gider bir GTR alır.

    http://alphaperformance.com/

    Buraya uğrar arabayı 1800 bg yaptırır (he gülüm v6 1800 alıyolar selamın aleyküm). Artan paraya bi benzinci arkayada gazlamak için pist alır.

    He yeni çıkan chiron toplam 500 tane üretilecekmiş. 250 si satılmış bile.




  • Regera'nin tasarimi onceki modellere gore nasil ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bugatti 4 tekerlekli yumurta. Kötü tasarım, arabada toplam 10 tane radyatör var. 3 tanesi soğutma, 3 tane intercooler, yağ soğutucu, vs vs. Netice araba 2 ton

    Kısaca benim .ok gibi param var, arabadan da anlamıyorum. ha babam bunun reklamını yapıyorlar bende aldım koydum garaja hava atıyorum arabası.

    Buna karşılık

    Koenigsegg Regera da şanzuman yok. 3 tane elektrik motor ve bildiğiniz tork konvertörlü otomatik vitesin toplamı ile vites olmayan araba yapmış von Koenigsegg. Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur.

    Toplamı 1500 kg. Ve bu aracın kapısı, kaputu, bagajı, camı hidrolik.

    Arada teknolojik olarak uçurum var. VW de para gani, tasarımcılar şekilli bir yumurta yapıp vermişler mühendislere bu saatte 400 den hızlı gidecek demişler. O gariplerim de ne yapsın w16 1500 bg motor yapmışlar 4 tane turbo cart curt. Anca gidiyor.

    Koenigsegg Regera teknolojik olarak çağ atlamış. Ki şimdi free valve geliyor. Ondan sonra trigger kayışı çöpe, 260 bg 1.6 motor da yanında hediyesi.

    Hem Koenigsegg 1 milyon dolar daha ucuz, artan paraya yengeye bir ferrari alırsınız evde sıkıntı çıkmaz...

    Su saçma sözlerini okuduktan sonra bu cevabı yazma gereği duydum. Hani tasarımına laf atarak zaten kendini bitirdin hele ki yıllardır adam gibi tasarımını bile beceremeyen ve ard arda neredeyse aynı kasayla yeni modelleri çıkaran bir markaya karşı bugatti nin tasarımını kötüledin. Sanırım saçmalamanın tanımını sana bakarak koyabilirim.

    Elektrik motorları her zaman basittir. Ancak bu onları içten yanmalı motorlardan üstün yapmaz, aksine yetersizlikleri onları geri düşürür. Maksimum gidilebilen mesafesinden bahsetmeye bile gerek yok sanıyorum. Ancak buradaki araç melez bir araç. Yani içinde fazladan ağırlık barındıran ve fazladan gereksiz bir motoru olan bir araç. Bu arada bugattinin ağırlığına laf yapmışsın. Bunu da cahilliğine verdim. Sonuçta insan hayatını çok değerli ve kaza anında insan güvenliğini sağlamak önemli bir konu. Hafif olması için her şeyin içinden sökülmesi, lüks kavramından yoksun olması... Sanırım bugattinin açık ara önde olduğunu anlamak zor olmamalı.

    Hani senin şu bahsettiğin teknolojik uçurum, aslında olmayan bir uçurum. Bunun da farkına varman gerekiyor. Aksine Koenigsegg Regera birçok teknolojik özellikten mahrum. Geleceğin motoruna sahipken geçmişin arabasını temsil ediyor. Tabi motor konusunda da yine bugatti den geri.

    Ya hayır işin komik yanı " Birde patentini almış diyorki en çabuk hızlanan üretim arabası aha budur. " yazmışsın. Arabanın 0-100 ü 2.8 saniye bir önceki nesil olan bugatti veyron bile 2.5 saniyede 0 dan 100 e çıkıyor. Cahilliğini nereden kazandın? Bu arada en hızlı seri üretim araba rekoru da bugattinin elinde bulunmakta, hatırlatayım.

    Demek 4 turba cart curt anca gidiyor ha... Sen zaten kendin bu söze en güzel cevabı vermişsin. Bugatti tek motorda devrim yaratmış dünyanın en güçlüsüyken Koenigsegg 3 motorlu araçla bile zar zor arkasından geliyor

    Bugatti veya Koenigsegg hayranı değilim ama Chiron çıkana kadar Bugattiyi o top gibi rezalet tasarımından dolayı hiç sevmezdim Koenigsegg kendi tasarım dilini yıllardır uyguluyor aynı Bugattideki yan tarafındaki C ve önündeki at nalı ve her zaman değişmeyen top gibi tasarım gibi Koenigsegg de önceki kavisli cam A sütununun yapısı kasanın genel yapısı tasarım dilinden dolayıdır büyük bir firma olmadıkları içinde tamamen değiştirecek paralarıda yok ama buna rağmen Bugatti gibi motorun beygirinin torkunu arttır tasarımını değiştir piyasaya sun yapmayıp firma içinde yeni teknolojilere odaklanan bir firmadır Koenigsegg ve bundan dolayı takdir edilmelidir. Hız rekorunu alamamasının nedeni VW markasının üzerinden uçak bile geçirtmediği gizli 400 km ve üstü hızlara çıkılabilen pisti olduğundan dolayıdır yani anlayacağınız kendi markasına darbe vurmaması için izin vermemektedir. Bence Pagani ve Koenigsegg gibi yeni markalar pazara can ve heyecan getirdi büyük markalar daha çok gayret eder hale geldi markaların artması kötü değil iyi bir şeydir ayrıca elektrik motorları basit ve en kötüsü %90 en iyisi %98 gibi bir verimliliğe sahiptir gücünüde küçümsemeyin Rimac Consept one drag race de bir güzel geçiyor Bugattiyi menzil bu tür arabalarda az olan bir şey onuda bahane etmeyin https://www.youtube.com/watch?v=WvHCtaIrkEs
    Rimac, Koenigsegg ve Aston Martin ve birkaç markayada pil üretiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 13 Mayıs 2017; 20:21:40 >




  • Regeranin arka tasarimi nasil ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız biri elektrikli araç. Karşılaştırma pek doğru sayılmaz.



    Koenigsegg One:1 karşılaştırılmalı. 450 km/s hızla gönüllerin birincisi bence.

    Chiron mu Regera mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlackGhost12 kullanıcısına yanıt
    Regera 0-100 kmh ve 0-300 kmh hizlanmada geciyor one modelini . Top speed olarak one icin o teorik bir rakam keza regera icinde 440 civarlari hiz deniyor . Ama pistlerde resmi hiz degil .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ComicsCİ

    Regeranin arka tasarimi nasil ?

    Chiron mu Regera mı ?http://1hosj01irnixn8onr1zmv5s1.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/11/Koenigsegg_One1_Rear_031.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 13 Mayıs 2017; 20:18:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackGhost12

    Yalnız biri elektrikli araç. Karşılaştırma pek doğru sayılmaz.



    Koenigsegg One:1 karşılaştırılmalı. 450 km/s hızla gönüllerin birincisi bence.

    Chiron mu Regera mı ?

    'Elektrik motorları her zaman basittir. Ancak bu onları içten yanmalı motorlardan üstün yapmaz' Arkadaşımız araştırmadan sormadan sorgulamadan bu tür araçların menziline bakmadan menzile ve elektrikli motorların %98 lik verimini benzinli motorun %30 dizel motorun %35-40 lık verimliliği ile böyle bilip bilmeden bir cümleyle kıyasladığı için Rimac örneğini gösterdim Rimac ve Nio EP9 normal sürüldüğünde 450-500 km arası gidiyor Bugatti Chiron denilen araba şehir içinde 22.4 lt yakıyor 120 litre benzin deposu var yani oda 400-500 km gidiyor birde bu elektrikli arabalar Bugattiden daha hafif Hybrid e gereksiz diyiyor ama farkında değil ki o kadar motor olmasına rağmen Chiron dan hafif Regera dediğimiz araba ha ONE:1 modeli sadece v8 motorla w16 motorunun ürettiği hp den daha fazla hp üretiyordu mesajında 4 motorla anca yetişiyor diyiyor bilmiyor ki hız değilde emisyon kısıtlamaları yüzünden yapıldığını Bugatti vw grubu içinde olduğu ve hile ilede olsa çoğu arabasının az emisyonlu olduğunu bu yüzden Bugattiye verimliliği düşük yakıt içen emisyonu normal arabadan 6 kat fazla olan motoru rahatça takıyolar koenigsegg tek başına olduğu için takamıyor.

    https://tr.motor1.com/news/145358/nurburgring-taci-yine-el-degistirdi-yeni-kral-nio-ep9/

    İçten patlamalı motordan üstün yapmaz diyen arkadaşa gelsin bu elektrikli arabalar daha emekleme dönemindeyken şu anki öküz gibi geliştirilmiş içten patlamalı motorları geçip 1. oluyor yakında videosu gelir gelecek dediğim gibi elektrikte Koenigsegg doğru yolda ilerliyor yavaş yavaş Rimac gibi uzman bir şirketle çalışıp geleceğini düşünüyor.




  • O anlamda demedim . Yeni tasarim daha mi iyi olmus yoksa eski araclar daha mi iyiydi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ComicsCİ

    O anlamda demedim . Yeni tasarim daha mi iyi olmus yoksa eski araclar daha mi iyiydi .

    Hocam regeranın tasarımı daha şık olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.