Şimdi Ara

Chip Tuning Hakkında Herşey (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.295
Cevap
33
Favori
108.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Arkadaslar 2006 caravella var. Km de yol bilgisayarı ortalama 12 litre gösteriyor. Acaba chipletsem yakıt duser mi? Performans konusunda sıkıntı yok ama fazla performans göz çıkarmaz tabi.

    Daha önce deneyen varmi? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Aracınzın tüketimini 10 litrelere çekebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Arkadaslar 2006 caravella var. Km de yol bilgisayarı ortalama 12 litre gösteriyor. Acaba chipletsem yakıt duser mi? Performans konusunda sıkıntı yok ama fazla performans göz çıkarmaz tabi.

    Daha önce deneyen varmi? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Aracınzın tüketimini 10 litrelere çekebiliriz.

    Merhabalar bende imzamdak aracı chipletmek istiyorum.Ama sorun şu İstanbul'da değilim Mersin'deyim.Acaba burdaki bayiide sizin kadar işinin ehli mi,yazılım aynı mı diye düşünüyorum,bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Arkadaslar 2006 caravella var. Km de yol bilgisayarı ortalama 12 litre gösteriyor. Acaba chipletsem yakıt duser mi? Performans konusunda sıkıntı yok ama fazla performans göz çıkarmaz tabi.

    Daha önce deneyen varmi? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Aracınzın tüketimini 10 litrelere çekebiliriz.

    Hocam detay verebilirmisiniz. Bir de hangi sehirdesiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Merhabalar bende imzamdak aracı chipletmek istiyorum.Ama sorun şu İstanbul'da değilim Mersin'deyim.Acaba burdaki bayiide sizin kadar işinin ehli mi,yazılım aynı mı diye düşünüyorum,bilgilendirirseniz sevinirim.

    Yetkili yükleme merkezlerimin ustalık insiyatifleri yok.. işi uzak masaüstü bağlantısı ile ben yaparım..

    İş burda İstanbulda nasıl yapılıyorsa ordada aynısına sahip olursunuz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Arkadaslar 2006 caravella var. Km de yol bilgisayarı ortalama 12 litre gösteriyor. Acaba chipletsem yakıt duser mi? Performans konusunda sıkıntı yok ama fazla performans göz çıkarmaz tabi.

    Daha önce deneyen varmi? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Aracınzın tüketimini 10 litrelere çekebiliriz.

    Hocam detay verebilirmisiniz. Bir de hangi sehirdesiniz

    Siz hangi şehirdesiniz ?

    Sizden detay alalım, aracın km si üzerindeki jant lastik ebadı, kullanım şekli ?




  • Hemen verelim.

    Sehir Ankara. Araç 2006 model 130 luk caravella. Km 150.000 de, lastikler 215/65/16 yanılmıyorsam. Genelde sehirici kullanılıyor araba ve Ankara genelde yokuslu inişli bir yer.

    Arabayı alali 3 ay kadar oluyor ve yaklaşık bir ay önce baskı balatasini değiştirmek zorunda kaldık. Değiştirmeden önce yakıt ortalaması 16-17 litrelerdeydi. Şimdilerde cok zorlamazsam 13-12 civarlarına düşüyor.

    Bende sizden sistemle alakalı detay istiyorum çünkü cok az bilgiye sahibim bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Hemen verelim.

    Sehir Ankara. Araç 2006 model 130 luk caravella. Km 150.000 de, lastikler 215/65/16 yanılmıyorsam. Genelde sehirici kullanılıyor araba ve Ankara genelde yokuslu inişli bir yer.

    Arabayı alali 3 ay kadar oluyor ve yaklaşık bir ay önce baskı balatasini değiştirmek zorunda kaldık. Değiştirmeden önce yakıt ortalaması 16-17 litrelerdeydi. Şimdilerde cok zorlamazsam 13-12 civarlarına düşüyor.

    Bende sizden sistemle alakalı detay istiyorum çünkü cok az bilgiye sahibim bu konuda.

    MEgachips Yetkili Yükleme Merkezlerinin Listesi:http://chiptuning.com.tr/index.php/megachips-bayileri

    Biz aracınıza bir program yükleyeceğiz.. Kaput dahi kaldırılmayacak..

    aracın kullanım şekline özel oluşturacağım program ile tüketiminizi çekebildiğimiz kadar aşağıya çekeceğiz..

    ilk program sonrası elde edeceğimiz değerler sonrasında 2. bir program oluşturup daha da az yakması için optimum programa doğru ilerleyeceğiz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Hemen verelim.

    Sehir Ankara. Araç 2006 model 130 luk caravella. Km 150.000 de, lastikler 215/65/16 yanılmıyorsam. Genelde sehirici kullanılıyor araba ve Ankara genelde yokuslu inişli bir yer.

    Arabayı alali 3 ay kadar oluyor ve yaklaşık bir ay önce baskı balatasini değiştirmek zorunda kaldık. Değiştirmeden önce yakıt ortalaması 16-17 litrelerdeydi. Şimdilerde cok zorlamazsam 13-12 civarlarına düşüyor.

    Bende sizden sistemle alakalı detay istiyorum çünkü cok az bilgiye sahibim bu konuda.

    MEgachips Yetkili Yükleme Merkezlerinin Listesi:http://chiptuning.com.tr/index.php/megachips-bayileri

    Biz aracınıza bir program yükleyeceğiz.. Kaput dahi kaldırılmayacak..

    aracın kullanım şekline özel oluşturacağım program ile tüketiminizi çekebildiğimiz kadar aşağıya çekeceğiz..

    ilk program sonrası elde edeceğimiz değerler sonrasında 2. bir program oluşturup daha da az yakması için optimum programa doğru ilerleyeceğiz..

    Peki ne gibi bir bütçe ayırmam gerekiyor?
    Yakıtı aşağı çekerken performans düşermi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Peki ne gibi bir bütçe ayırmam gerekiyor?
    Yakıtı aşağı çekerken performans düşermi?

    650tl tutar..

    aracın düşük devirlerde performansını arttırarak yakıtı düşüreceğiz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Peki ne gibi bir bütçe ayırmam gerekiyor?

    Yakıtı aşağı çekerken performans düşermi?



    650tl tutar..

    aracın düşük devirlerde performansını arttırarak yakıtı düşüreceğiz..


    Düşük devirlerde devreye girmeyen TURBO, devreye alınarak mı ataklık sağlanıyor???

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Düşük devirlerde devreye girmeyen TURBO, devreye alınarak mı ataklık sağlanıyor???

    İyi forumlar...

    Evet düşük devirlerde turboyu tetikleyen eksoz gaz akışını arttırarak daha canlı kılıyoruz.

    Sizin tabirinizle TURBO nun devreye girdiği devir düşürülüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Evet düşük devirlerde turboyu tetikleyen eksoz gaz akışını arttırarak daha canlı kılıyoruz.

    Sizin tabirinizle TURBO nun devreye girdiği devir düşürülüyor.


    Bir nevi ilave TURBO oluyor yani.

    Sonuç olarak bizim araçlarımız da TURBO ŞARJ olarak tanımlanan üst devir TURBO UNITE'si mevcut.

    Doğal olarak düşük devirlerede bir SUPER ŞARJ olarak tanımlanan TURBO UNITE'sine ihtiyaç duyuyoruz.

    Sizde bu açığı TURBO ŞARJ devreye girme basıncını daha alt seviyelere alarak gideriyorsunuz.

    Bu durum motor ömrünü tüketecek yada TURBO ömrünü tüketecek bir durum değil.

    Benim aracım AUTO6r UNITE'ye sahip ve max TORK 300 NM.

    Uygulama sonrasında benim MAX TORK değerim ne olur ??

    Araştırmalarıma göre 140BG/335NM olacak.

    Bu bağlamda TORK UST SINIR DEGERI'nı, %11 aşmış olacağız.

    Bu değer bir sorun yaratır mı ??

    Yada şöyle sorayım 335NM değerini hangi devirde üreteceğiz.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Bir nevi ilave TURBO oluyor yani.

    Sonuç olarak bizim araçlarımız da TURBO ŞARJ olarak tanımlanan üst devir TURBO UNITE'si mevcut.

    Doğal olarak düşük devirlerede bir SUPER ŞARJ olarak tanımlanan TURBO UNITE'sine ihtiyaç duyuyoruz.

    Sizde bu açığı TURBO ŞARJ devreye girme basıncını daha alt seviyelere alarak gideriyorsunuz.

    Bu durum motor ömrünü tüketecek yada TURBO ömrünü tüketecek bir durum değil.

    Benim aracım AUTO6r UNITE'ye sahip ve max TORK 300 NM.

    Uygulama sonrasında benim MAX TORK değerim ne olur ??

    Araştırmalarıma göre 140BG/335NM olacak.

    Bu bağlamda TORK UST SINIR DEGERI'nı, %11 aşmış olacağız.

    Bu değer bir sorun yaratır mı ??

    Yada şöyle sorayım 335NM değerini hangi devirde üreteceğiz.

    İyi forumlar...

    Sizin motor e-HDI mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Bir nevi ilave TURBO oluyor yani.

    Sonuç olarak bizim araçlarımız da TURBO ŞARJ olarak tanımlanan üst devir TURBO UNITE'si mevcut.

    Doğal olarak düşük devirlerede bir SUPER ŞARJ olarak tanımlanan TURBO UNITE'sine ihtiyaç duyuyoruz.

    Sizde bu açığı TURBO ŞARJ devreye girme basıncını daha alt seviyelere alarak gideriyorsunuz.

    Bu durum motor ömrünü tüketecek yada TURBO ömrünü tüketecek bir durum değil.

    Benim aracım AUTO6r UNITE'ye sahip ve max TORK 300 NM.

    Uygulama sonrasında benim MAX TORK değerim ne olur ??

    Araştırmalarıma göre 140BG/335NM olacak.

    Bu bağlamda TORK UST SINIR DEGERI'nı, %11 aşmış olacağız.

    Bu değer bir sorun yaratır mı ??

    Yada şöyle sorayım 335NM değerini hangi devirde üreteceğiz.

    İyi forumlar...



    Sizin motor e-HDI mi ?


    Hayır, E-HDI değil.

    2011 temmuz çıkışlı 112 BG/270NM (everboost ile anlık 285NM)

    STOP/START yok.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Hayır, E-HDI değil.

    2011 temmuz çıkışlı 112 BG/270NM (everboost ile anlık 285NM)

    STOP/START yok.

    İyi forumlar...

    bahsettiğiniz rakamlar TAM GAZ pozisyonunu anlatıyorlar.. Ama sanırım siz benden düşük gaz pedalı pozisyonlarında düşük devirlerde tork istiyorsunuz ? doğrumudur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    bahsettiğiniz rakamlar TAM GAZ pozisyonunu anlatıyorlar..

    Ama sanırım siz benden düşük gaz pedalı pozisyonlarında düşük devirlerde tork istiyorsunuz ?

    doğrumudur..


    Doğrudur.

    Zaten TORK yarış kazandırır; beygir gücü araba sattırır

    Zaten genel kullanım değerlerim 1250 ile 1750 d/d arasında dır. (rampa çıkışları hariç)

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Doğrudur.

    Zaten TORK yarış kazandırır; beygir gücü araba sattırır

    Zaten genel kullanım değerlerim 1250 ile 1750 d/d arasında dır. (rampa çıkışları hariç)

    İyi forumlar...

    Evet tamda bu bölgede size tork kazandırıp daha keyifli sürüş konforu sunabiliyoruz. Ekonomide burdan hasıl oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Doğrudur.

    Zaten TORK yarış kazandırır; beygir gücü araba sattırır

    Zaten genel kullanım değerlerim 1250 ile 1750 d/d arasında dır. (rampa çıkışları hariç)

    İyi forumlar...



    Evet tamda bu bölgede size tork kazandırıp daha keyifli sürüş konforu sunabiliyoruz.

    Ekonomide burdan hasıl oluyor.


    Anladım üstadım.

    SÜPER ŞARJ ihtiyacını yazılım ile çözüyorsunuz.

    Bu bağlamda bu işlemi yaptırmak şart oldu.

    Bu gün IZMIR BOSCH BAYII'nize uğrayacağım.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Anladım üstadım.

    SÜPER ŞARJ ihtiyacını yazılım ile çözüyorsunuz.

    Bu bağlamda bu işlemi yaptırmak şart oldu.

    Bu gün IZMIR BOSCH BAYII'nize uğrayacağım.

    İyi forumlar...

    izmir bayim sizin aracınızı programlayamaz.

    Mutlaka benim el atmam gerekiyor.

    Bana iletişim bilgilerinizi bırakın, ben ilk seyahatimde size haber vereyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Bana iletişim bilgilerinizi bırakın, ben ilk seyahatimde size haber vereyim.


    PM attım.

    İyi forumlar...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.