Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45.121
Cevap
161
Favori
3.548.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wernik

    CC yoksa kötü be...
    aynı nokianın cep telefonu üretmesi gibi, her zaman bişeyler eksik kalıyor...


    quote:

    Orjinalden alıntı: kfl666

    Tam donanım listesi yazmıyor bi yerde ama CC yok heralde , olsa süper olurmuş.Bu haliyle bile bence çok güzel araba .Benim merak ettiğim 6 ileri yeni nesil otomatik vites nasıl acaba ? Bence düşünülebilir hatta direk alınabilir diyorum diğer markalara bakacak olursak .



    Cehaletimi mazur görün, CC nedir?

    Bir de aracın ölçülerini bilen var mı? Uzunluk,genişlik?
  • CC: Cruise Control....

    quote:

    Orjinalden alıntı: pascal_emre


    quote:

    Orjinalden alıntı: wernik

    CC yoksa kötü be...
    aynı nokianın cep telefonu üretmesi gibi, her zaman bişeyler eksik kalıyor...


    quote:

    Orjinalden alıntı: kfl666

    Tam donanım listesi yazmıyor bi yerde ama CC yok heralde , olsa süper olurmuş.Bu haliyle bile bence çok güzel araba .Benim merak ettiğim 6 ileri yeni nesil otomatik vites nasıl acaba ? Bence düşünülebilir hatta direk alınabilir diyorum diğer markalara bakacak olursak .



    Cehaletimi mazur görün, CC nedir?

    Bir de aracın ölçülerini bilen var mı? Uzunluk,genişlik?
  • aklımızda ford focus vardı ama şu arabayı görünce beynim sulandı.
    bu fiyata böyle bir araba gerçekten ilginç.piyasanın anasını ağlatır bence cruze modeli.

    arabayı netten de olsa biraz inceledim herşey yerli yerinde ama standart donanımda hangi jantlar kullanıcak bunu öğrenemedim.
    28 bin tl lik arabanın jantı bu mu olacak?

    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★

    yoksa bu mu?
    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★

    bunun da üzerinde durulur mu demeyin bence dış görünüşte jant çok önemli.
    resimlere bakarsanız biri taş gibi duruyor diğeri teneke hyundai gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaguar19 -- 9 Nisan 2009; 18:23:50 >
  • bugun 3 bayiyle görüştüm..ls modeli için fiyat aldım.31000 e bırakıyolar 3üde..ben lpgli istedim.brc marka lpg takıp 32.500 e werecekler..yeni kasa astrayı bekliyordum ama sanırım cruze alıyorum:)

    BU ARADA TEST ARAÇLARI HER BAYİYE GİDECEKMİŞ.15-16 NİSAN ARASI BÜTÜN BAYİLERDE..BİR DE TEST EDELİM BAKALIM HAFTAYA Bİ AKSİLİK OLMAZSA ALIP SİZİNLE İLK İZLENİMLERİMİ FOTOLARI PAYLAŞACAĞIM..
  • Sanırım kırmızı arabadaki jant olacak...Bu araba türkiyeye ilk fatura edilen cruze'mus...bayi söyledi...eğer öyleyse hepsi bundan olur diye düşünüyorum..

    Lastikler %90 ihtimalle Kumho KH17

    Valla ben düz vites corolla comfort ayırtmıştım...haftaya geliyor...35.000 fiyat var

    Ama aklım çok karıştı...33.000'e otomatik vites,8 airbag,ESC,çelik jant, direksiyondan müzik kumanda..Beyaz renk alırsam 32.450 oluyor arada büyük fark var bence...

    ne yapıcam bilmiyorum inanılmaz kararsız kaldım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alisami1905

    bugun 3 bayiyle görüştüm..ls modeli için fiyat aldım.31000 e bırakıyolar 3üde..ben lpgli istedim.brc marka lpg takıp 32.500 e werecekler..yeni kasa astrayı bekliyordum ama sanırım cruze alıyorum:)

    BU ARADA TEST ARAÇLARI HER BAYİYE GİDECEKMİŞ.15-16 NİSAN ARASI BÜTÜN BAYİLERDE..BİR DE TEST EDELİM BAKALIM HAFTAYA Bİ AKSİLİK OLMAZSA ALIP SİZİNLE İLK İZLENİMLERİMİ FOTOLARI PAYLAŞACAĞIM..


    LS hangi model için aldın 31.000'i ? Otomatik vitesli mi? Yani normalde kaçtı da 31.000'e indiler? Şunun için soruyorum ben 2 bayi ile görüştüm kuruş inmediler de?
  • Siteden birkaç bilgi:

    Chevrolet Cruze , kompakt sedan segmentinde tasarımda çekicilik ve üretim kalitesi bağlamında çıtayı daha da yükseltiyor.

    EuroNCAP’den çarpışma güvenliği konusunda başarılı bir sonuç bekleyen ve yepyeni şanzıman serisi ile desteklenen Cruze, Chevrolet markası için yeni bir küresel tasarım dilini ifade ediyor.

    Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, bu konuda şu açıklamayı yaptı: “Chevrolet, her zaman değer yaratan otomobiller sunmaktadır. Yeni Chevrolet Cruze iç ve dış tasarımı, malzeme kalitesi ve muhteşem stili ile değer kavramını yeniden tanımlıyor.”

    Tasarım ve şasi performansında Avrupalı müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine göre geliştirilen Cruze’un , Türkiye’de satışına başlandı. .

    Dış Tasarım

    Dik eğimli ön camdan ince arka sütunlara kadar uzanan kavisli bir tavan çizgisi Cruze’u tanımlayıcı başlıca dış özelliğidir. Pazarın bu segmentine ilk kez dört-kapılı coupé tarzı bir görünüme sahip bir model gelmiştir.

    Chevrolet Cruze, gergin çizimli karoser işçiliğinin dış kenarlarına yerleştirilen tekerlekleri ile iyice oturmuş, dengeli, yere yakın bir duruşa sahiptir. Fark yaratan özelliği iç bükey omuz çizgisinin, otomobilin yan taraflarından bagaja doğru akıp gitmesidir . Aynı zamanda üst düzey görsel görünüm temiz ve yalın bir karoseri işçiliği ile güçlendirilmiştir.

    Geniş ön ızgara üzerindeki büyük Chevrolet logosu güçlü bir duruş sergilemektedir. Dış yan yüzü, ön tamponlardaki bir noktaya ok gibi sürüklenen ‘mücevher-etkili’ ayrıntıları ile yine fark yaratan far yuvaları tarafından çevrelenmiştir. Arka tasarımı, gömme montajlı arka ışık kümelerini kapsar ve klasik Chevy ikiz ışık tasarımı motifini vurgulamaktadır.

    İnce, zarif ve şık detaylar parasal değeri çok daha yüksek ürünlerin tipik özelliği olan ayrıntılara dikkat ve özen gösteren bir üretim kalitesi ile desteklenmektedir. Paneller arası boşluklar ve bağlantı çizgileri bakımından sınıfındaki en mükemmel uyum ve uygunluk kaliteye katkıda bulunur.

    İç Mekan Tasarımı ve Özellikleri

    Sportif, ama yine de sıcak bir hava hissettiren beş kapılı kabinin tipik özelliği, uyumlu, akıcı tasarım hatları ve yumuşak doku malzemelerin kalitesidir. Bu kompakt sedan segmentin içinyüksek kaliteli bir uygulamadır.

    Bu özelliklere şunlar dahildir: Panellerin olağanüstü dar boşluk ve aralık payı toleransları ile sızdırmaz bir şekilde tam yerine oturtulması ve Cruze’un imzasını taşıyan eğimli tavan tasarım çizgisine rağmen cömert arka yolcu bacak, baş ve omuz mesafesi…

    İç mekân tasarım teması, klasik Chevrolet model tasarımı ipucunun modern bir anlatımıdır – Yine çok özel bir Chevrolet tasarım özelliği olan Corvette’in ‘çift renkli” kokpiti Cruze’da kullanılmıştır. Bu sürücüyü ve yolcuyu ‘ortaklaşa paylaşılan’ bir deneyime daha da yakınlaştırmak için tasarlanan bir motiftir. ‘Çift renkli kokpit’ simetrisi içindeki ön panelde ekran ve kumanda düğmeleri uyum içinde ergonomik konumlandırılmıştır.

    Gösterge ekranı aydınlatması özel beyaz-buz mavisi rengindedir. ve LED aydınlatma net ve temiz bir görüntü verir.

    Cruze’da geliştirilmiş koltuk tasarımı sunulmaktadır: Önde ve arkadaki koltuk minderleri ve koltuk sırtlıkları için ağırlığın daha düzgün bir şekilde dağıtılması amacıyla bir tel ağı yapı ve daha sıkı bir köpükle doldurulmuş yastıklar kullanılmıştır.

    Kumaş döşemesi yüksek kaliteli bir malzemeden üretilmiştir, mükemmel dayanıklılık sağlar ve zaman geçtikçe oluşan ‘gerilmiş-dikiş’ görünümü olasılığını ortadan kaldırır.

    Dört (4) yönlü ayarlanabilir ön koltukların ön ve arka ayar menzili, yaklaşık 50 mm daha uzatılmıştır, bu da değer yaratan kompakt segmentte en uzun hareket mesafesidir.

    Klima tüm modellerde standart donanım olarak sunulmakta. Üst modelde iki bölgeli otomatik klima sistemi sunulmaktadır. Kabine giren havayı temizleyen gelişmiş bir partikül ve koku filtre sistemi tüm modellerde standarttır.

    RDS dijital sinyallemesi olan bir Radyo/CD müzik sistemi MP3 çalar özelliğine sahiptir. Üst modelde ise 6’lı CD değiştirici ve grafik ekran sunulmaktadır.

    Sağlam Gövde Yapısı ve Güvenlik Sistemleri

    Cruze’un gövde yapısı, geliştirilmiş burulma direnci ile sınıfındaki en sağlam gövde yapılarından biridir. Bu sıkı, güçlü yapı; gürültü ve titreşimin azaltılmasında , kaza esnasında yüksek güvenlik sağlanmasında ve en ideal sürüş ve yol tutuş özelliklerinin garantilenmesinde çok önemli, bir rol oynamaktadır.

    Ana yapı; çelik kirişler, sıkıştırılmış, preslenmiş yekpare parçalardan oluşan tek bir yapıdır. 17.66 KNm/ sapma dereceli toplam burulma direncinin Cruze’un rekabetçi sınıfında bir eşi benzeri daha yoktur. Yapının yaklaşık % 65’i yüksek dayanımlı çeliklerden oluşmaktadır. Tüm yapı boyunca yaklaşık % 30 daha fazla nokta kaynağı da kullanılarak gövde yapısı daha sağlamlaştırılmıştır.

    Darbe kanalları, gerçekte hangi yönden olursa olsun bir darbe alma durumunda aracın içindekiler için maksimum koruma sağlar. Tam boy kirişler ve yüksek dayanımlı çeliklerin kullanılması, B sütunları ve A sütunlarına yapılan iyileştirmeler, kazalara karşı etkin bir koruma sağlar.

    Darbe enerjisini emen, ön ve arka çökme bölgeleri, yolcu bölmesinin bütünlüğünü korumak için mümkün olduğu kadar randımanlı deforme olacak şekilde tasarlandı. Yolcu bölmesi, ayrıca kapı açılımlarını çerçeveleyen ve tavanı destekleyen boru profil elemanlar ile takviye edilen bir güvenlik kafesi ile korunmaktadır. Tek parçadan oluşan bir yan yapı ile ultra yüksek güçlü çelik kapı kirişlerinin birleştirilmesi de yan darbelere karşı etkili koruma sağlar.

    4 km/saat’e kadar düşük hızlarda, ön ve arka tampon yüzeyleri, hafif darbe enerjisini absorbe edecek şekilde tasarlandı. Bu özellik, karoseri hasarının minimum düzeye indirilmesine yardımcı olur. Ayrıca gövde yapısı gürültü ve titreşim seviyesini asgari seviyeye indirecek şekilde tasarlanmıştır. Böylece, yol ve rüzgar sesi en aza indirilerek daha sessiz bir kabin konforu sağlanmıştır. Bu özellik Cruze’u segmentinin en sessiz modellerinden biri yapmaktadır.

    Tüm beş kişilik oturma pozisyonunda, üç noktalı emniyet kemerleri bulunmaktadır. Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları, yan ve perde hava yastıkları ve kaza esnasında katlanabilir pedal sistemi tüm modellerde standart olarak bulunmaktadır. Cruze yüksek aktif güvenlik önlemleri de sunmaktadır. Elektronik kızaklamayı önleyici ABS fren sistemi, çekiş kontrolü (TCS) ve Elektronik Stabilite Kontrol Programı (ESC) tüm modellerde standart olarak sunulmaktadır.

    Şanzıman

    Cruze’un motor serisi tamamen yenilenmiştir 16 valf 1.6 litrelik benzinli motor ile Türkiye’de piyasaya sunulacaktır. 1.6lt motor düz vitesin yanısıra altı (6) ileri tam otomatik şanzıman seçeneğine sahiptir.

    Bu motor, hem giriş hem de ekzos taraflarında değişken valf zamanlaması özelliğine sahiptir. 1.6-litre motor, 6400 devir/dakikada 113 hp maksimum güç ve 4200 devir/dakikada 153 Nm maksimum torka ulaşır.

    Manuel şanzıman ile 1.6 benzinli motor, 0 – 100 km/saat hıza sırasıyla 12,5 saniyede ulaşırlar ve ortalama yakıt tüketimi 100km’de 6.7 litredir.

    Süspansiyon, Frenler, Direksiyon

    Cruze’un süspansiyonu, fren ve direksiyon sistemleri, Avrupalı sürüş zevklerini karşılamak için Avrupa yollarında geliştirildi. Çeviklik ve sürüş konforu arasında çok uyumlu bir denge kurabilen Cruze, sürücüye rafine bir sürüş karakteri de sağlar.

    Cruze, daha dengeli, istikrarlı bir yol tutuşa katkıda bulunan tasarım boyutlarından yararlanır. Ön tekerlekler arası genişlik 1544 mm ve arka tekerlekler arası genişlik 1558 mm ‘dir. Diğer yandan 2685 mm’lik dingil mesafesi kompakt sedan segmenti ortalamasının üzerindedir . Orantısal olarak, geniş tekerlekler arası mesafe Cruze’a iyi bir yol tutuş yeteneği sağlar.

    McPherson ön süspansiyon kullanılan bu sistem, kayma sürtünmesini azaltmak için yan yük dengelemelidir. Ön alt şasi, alttaki A kollarının içten montajı için sıkı, sağlam bir lokasyon sağlar. Çoğunlukla daha pahalı araçlarda bulunan bir özellik olarak hidrolik burçlar, daha yüksek derecede bir sürüş yalıtımı için kullanılmaktadır.

    Arkada, ileri düzeyde gelişmiş, bileşik krank yerleşim planı kullanıldı. Tutarlı bir şekilde tekerlek kamber açısı kontrolü sağlamanın yanısıra bu süspansiyon sistemi, kompakt segmentte bir araç için özellikle çok değerli olan yer ve ağırlık tasarrufları sunar.

    Profilde çift duvarlı ve Uşekilli olan torsiyon çubuğu; patentli bir ‘manyetik ark’ kaynak prosesi ile uzunlamasına salıncak kollara takılmıştır. Bu üretim teknolojisi, çubuğun kalınlığının ve anılan salıncak kollara takılma açılarının, farklı motor ve araç ağırlıklarına göre değiştirilmesine izin verir ve bu da dönüş hızı ve dönüşdireksiyon kontrol özelliklerinin hassas ayarını kolaylaştırır.

    Tüm tekerleklerde elektronik kızaklamayı önleyici ABS fren sistemi, çekiş kontrolü (TCS) ve Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD), standart olarak sunuluyor.

    Ayrıca tüm Cruze modellerinde Elektronik Denge Kontrolü Programı (ESC); sunulmaktadır. Sürücünün acil durumlarda ve zor yol koşullarında başarılı bir manevra kabiliyeti göstermesine olanak sağlar ve aracı kontrol altında tutmasına yardımcı olur.
  • ewet ls model için aldım DÜZ VİTES...NORMALDE METALİK BOYAYLA 31 200E GELİYOR GALİBA.DÜZLERİZ DEDİLER İŞTE.31 000...BRC 1500 VE 1650 ARASI DEDİLER.TOPLAM 32 500 İŞTE..AMA HER BAYİYE 2-3 TANE GELECEK.BİR SONRAKİ PARTİ MAYIS 3.HAFTASI GELECEK..KUWWETLE MUHTEMEL ZAMLI GELECEKTİR BİR SONRAKİLER..ÖTV KALKTIKTAN SONRA DA 35TEN AŞAĞI ALINMAZ ZATEN...
  • Bu ÖTV süresince herkes alsın bu arabayı, bizde 1-2 sene sonra ikinci elini alalım..Olmaz mı
  • quote:

    ÖTV KALKTIKTAN SONRA DA 35TEN AŞAĞI ALINMAZ ZATEN...


    Emin olun ÖTV kalktıktan sonra bu araç bu fiyattan daha düşük fiyatlara satılacak.:)
    ÖTV öncesinde aldığımız birçok araba şu an daha pahalı:)
  • alisami1905 senin aldığın fiyata sonruuf dahilmi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    alisami1905 senin aldığın fiyata sonruuf dahilmi?


    hayır dahil değil..lastik ebatları hakkında bilginiz var mı?ls için?
  • ebatlar hakkında pek bir bilgim yok ama oldukça geniş duruyor lastikler ve hoş.
  • quote:

    Neyse gelelim Chevrolet'nin faydalarına...
    Bir kere araç Tank gibi olmuş. 205 60 16 lastik takmışlar.


    Demiş bir arkadaş.
  • bayaa genişmiş
  • Sayın harika1; ÖTV öncesi aldığınız hangi araç şu an daha pahalı, örnek verirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 10 Nisan 2009; 19:32:36 >
  • mesela honda civic şimdi daha pahalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Sayın harika1; ÖTV öncesi aldığınız hangi araç şu an daha pahalı, örnek verirmisiniz?


    honda civic sedan otomatik vites i ötvden önce kuzenim 36.500 a aldı şimdi 37.500 aynı araba
  • Peki başka örnek var mı, hondadan başka?
    quote:

    Orjinalden alıntı: budbundy


    quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Sayın harika1; ÖTV öncesi aldığınız hangi araç şu an daha pahalı, örnek verirmisiniz?


    honda civic sedan otomatik vites i ötvden önce kuzenim 36.500 a aldı şimdi 37.500 aynı araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Peki başka örnek var mı, hondadan başka?
    quote:

    Orjinalden alıntı: budbundy


    quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Sayın harika1; ÖTV öncesi aldığınız hangi araç şu an daha pahalı, örnek verirmisiniz?


    honda civic sedan otomatik vites i ötvden önce kuzenim 36.500 a aldı şimdi 37.500 aynı araba





    Mitsu lancer var önce 30-31 di şimdi söylemeye dilim varmıyor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.