Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2199. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü2 Mobil
5 sn
45.111
Cevap
162
Favori
3.530.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 21972198219922002201
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: canciger

    sabahları ilk çalıştırma deyince aklıma ilk ateşleme sistemi geldi. çok basit vir arıza olmasın buji, buji kablosuz, disbiritör gibi. kontrol ettirdiniz mi?

    Hocam şöyle ki, aracı benzinde kullanıp benzinde bırakınca sorun olmuyor, ama lpg de kullanıp akşam öyle parkedince sabah ilk çalıştırmada sorun oluyor.

    Tahminim sizin sorununuz lpg sisteminde değil, sorun yakıt deposunda bulunan benzin pompasından kaynaklanıyor. Aracı ilk benzinde çalıştırmadan önce kontak anahtarını 2 nci kademede yaklaşık 30 sn kadar bekletin sonra marşa basın. Aynı sıkıntı devam edecek mi? Araç gazda çalışırken benzin pompası çalışmadığı için benzin borusunda yakıt kalmıyor. Siz sabahları ilk çalıştırmada araç ilk önce benzinde çalıştığı için pompadan kaynaklı benzin yetiştirememe söz konusu diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Aksam benzinde calistirip kapatinca sabah normal calisiyordu degil mi

    Tabi tabi. Benzinde kullanıp öyle parkedince sabah sıkıntı olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: canciger

    sabahları ilk çalıştırma deyince aklıma ilk ateşleme sistemi geldi. çok basit vir arıza olmasın buji, buji kablosuz, disbiritör gibi. kontrol ettirdiniz mi?

    Hocam şöyle ki, aracı benzinde kullanıp benzinde bırakınca sorun olmuyor, ama lpg de kullanıp akşam öyle parkedince sabah ilk çalıştırmada sorun oluyor.

    Tahminim sizin sorununuz lpg sisteminde değil, sorun yakıt deposunda bulunan benzin pompasından kaynaklanıyor. Aracı ilk benzinde çalıştırmadan önce kontak anahtarını 2 nci kademede yaklaşık 30 sn kadar bekletin sonra marşa basın. Aynı sıkıntı devam edecek mi? Araç gazda çalışırken benzin pompası çalışmadığı için benzin borusunda yakıt kalmıyor. Siz sabahları ilk çalıştırmada araç ilk önce benzinde çalıştığı için pompadan kaynaklı benzin yetiştirememe söz konusu diye düşünüyorum.

    Hocam dediğiniz gibi olsaydı eğer, 3 gün boyunca benzinle kullandığımda da yapmaz mıydı bunu acaba?
  • urfes U kullanıcısına yanıt
    Dediginiz mantikli yalniz 30 sn beklemek degil 2-3 defa kontak acip 5 sn kadar bekleyip kapatip tekrarlayarak denemek lazim. Zira pompa en fazla 3-5 sn calisir sonra durur, akü bitmesin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Dediginiz mantikli yalniz 30 sn beklemek degil 2-3 defa kontak acip 5 sn kadar bekleyip kapatip tekrarlayarak denemek lazim. Zira pompa en fazla 3-5 sn calisir sonra durur, akü bitmesin diye.

    Evet haklısınız. İlk marştan önce birkaç saniye çalışıp duruyor. Motor çalışınca sürekli çalışıyor. Pompa basıncı düşmüş ise ilk çalıştırmadan önce yeteri kadar yakıt basamadığı için ilk çalıştırma sorunlu olacaktır. Söylediğiniz gibi en az 3 kez 5 sn süreli kontak açıp kapamak doğru olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrb satilik 2011 model ve uzeri temiz cruze var mi istanbulda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adilkahraman A kullanıcısına yanıt
    urfes U kullanıcısına yanıt
    Bu sabah önce kontağı açıp 6-7 saniye bekleyip kapattım, sonra kontağı açtım yine bi 6-7 saniye bekleyip marşa bastım ve araç sorunsuz çalıştı.
    Bu durumda benzin pompasında mı sıkıntı var yoksa kontağı açıp bekleyince yeterli miktarda benzin pompalandığı için içeri sızan gazı bastırarak kolay çalışmayı mı sağlıyor?@adilkahraman @urfes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Bu sabah önce kontağı açıp 6-7 saniye bekleyip kapattım, sonra kontağı açtım yine bi 6-7 saniye bekleyip marşa bastım ve araç sorunsuz çalıştı.
    Bu durumda benzin pompasında mı sıkıntı var yoksa kontağı açıp bekleyince yeterli miktarda benzin pompalandığı için içeri sızan gazı bastırarak kolay çalışmayı mı sağlıyor?@adilkahraman @urfes

    Evet sorun benzin pompasından kaynaklanıyor. Ya benzin pompasının girişindeki filtrenin tıkanmasından dolayı yada benzin pompasının uzun süre az yakıtla çalışması neticesinde (lpg li araçlarda yakıt deposu 1/4 ün altına düşürmemek gerekli çünkü pompanın soğuması yine depodaki yakıtla sağlanıyor aksi takdirde aşırı ısınmadan pompa arıza veriyor.) performansı düşmüş ve yeterli yakıt veremez. Bu da aracınız benzin ile çalışırken çekiş düşüklüğü ve yakıt artışına sebep olur. Çözüm olarak yakıt deposuna monteli olan pompayı söktürüp filtre temizliğini kontrol ettirmek, filtre temizse pompayı değiştirmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Bu sabah önce kontağı açıp 6-7 saniye bekleyip kapattım, sonra kontağı açtım yine bi 6-7 saniye bekleyip marşa bastım ve araç sorunsuz çalıştı.
    Bu durumda benzin pompasında mı sıkıntı var yoksa kontağı açıp bekleyince yeterli miktarda benzin pompalandığı için içeri sızan gazı bastırarak kolay çalışmayı mı sağlıyor?@adilkahraman @urfes

    Evet sorun benzin pompasından kaynaklanıyor. Ya benzin pompasının girişindeki filtrenin tıkanmasından dolayı yada benzin pompasının uzun süre az yakıtla çalışması neticesinde (lpg li araçlarda yakıt deposu 1/4 ün altına düşürmemek gerekli çünkü pompanın soğuması yine depodaki yakıtla sağlanıyor aksi takdirde aşırı ısınmadan pompa arıza veriyor.) performansı düşmüş ve yeterli yakıt veremez. Bu da aracınız benzin ile çalışırken çekiş düşüklüğü ve yakıt artışına sebep olur. Çözüm olarak yakıt deposuna monteli olan pompayı söktürüp filtre temizliğini kontrol ettirmek, filtre temizse pompayı değiştirmek gerekiyor.

    Peki hocam bilmediğimden soruyorum, benzinde kullanırken performans kaybı, tekleme gibi olumsuz durumlar olması gerekmez mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Bu sabah önce kontağı açıp 6-7 saniye bekleyip kapattım, sonra kontağı açtım yine bi 6-7 saniye bekleyip marşa bastım ve araç sorunsuz çalıştı.
    Bu durumda benzin pompasında mı sıkıntı var yoksa kontağı açıp bekleyince yeterli miktarda benzin pompalandığı için içeri sızan gazı bastırarak kolay çalışmayı mı sağlıyor?@adilkahraman @urfes

    Evet sorun benzin pompasından kaynaklanıyor. Ya benzin pompasının girişindeki filtrenin tıkanmasından dolayı yada benzin pompasının uzun süre az yakıtla çalışması neticesinde (lpg li araçlarda yakıt deposu 1/4 ün altına düşürmemek gerekli çünkü pompanın soğuması yine depodaki yakıtla sağlanıyor aksi takdirde aşırı ısınmadan pompa arıza veriyor.) performansı düşmüş ve yeterli yakıt veremez. Bu da aracınız benzin ile çalışırken çekiş düşüklüğü ve yakıt artışına sebep olur. Çözüm olarak yakıt deposuna monteli olan pompayı söktürüp filtre temizliğini kontrol ettirmek, filtre temizse pompayı değiştirmek gerekiyor.

    Peki hocam bilmediğimden soruyorum, benzinde kullanırken performans kaybı, tekleme gibi olumsuz durumlar olması gerekmez mi?

    Pompanın performansının ne kadar düştüğüne bağlı. Pompada ciddi bir verim kaybı yoksa aracın performansını algılayabileceğiniz kadar etkilememiştir. Zate bu pompanın testleri yapılıyor. Benzin pompaları şu kadar bar basınçta yakıt basar, dakikada şu kadar litre yakıt basar şeklinde teknik verileri oluyor. Bu verilerden ne kadar çok uzaklaşırsa siz o kadar hissedebilirsiniz. Sizin bu ilk çalıştırmada ki sorun pompanın çok veriminin düşmediğini gösterir. Pompada sorun olmayabilir, pompanın girişindeki süzgeç kirli yakıttan dolayı kısmi olarak tıkanmışta olabilir. Açılıp bakılması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Bu sabah önce kontağı açıp 6-7 saniye bekleyip kapattım, sonra kontağı açtım yine bi 6-7 saniye bekleyip marşa bastım ve araç sorunsuz çalıştı.
    Bu durumda benzin pompasında mı sıkıntı var yoksa kontağı açıp bekleyince yeterli miktarda benzin pompalandığı için içeri sızan gazı bastırarak kolay çalışmayı mı sağlıyor?@adilkahraman @urfes

    Evet sorun benzin pompasından kaynaklanıyor. Ya benzin pompasının girişindeki filtrenin tıkanmasından dolayı yada benzin pompasının uzun süre az yakıtla çalışması neticesinde (lpg li araçlarda yakıt deposu 1/4 ün altına düşürmemek gerekli çünkü pompanın soğuması yine depodaki yakıtla sağlanıyor aksi takdirde aşırı ısınmadan pompa arıza veriyor.) performansı düşmüş ve yeterli yakıt veremez. Bu da aracınız benzin ile çalışırken çekiş düşüklüğü ve yakıt artışına sebep olur. Çözüm olarak yakıt deposuna monteli olan pompayı söktürüp filtre temizliğini kontrol ettirmek, filtre temizse pompayı değiştirmek gerekiyor.

    Peki hocam bilmediğimden soruyorum, benzinde kullanırken performans kaybı, tekleme gibi olumsuz durumlar olması gerekmez mi?

    Pompanın performansının ne kadar düştüğüne bağlı. Pompada ciddi bir verim kaybı yoksa aracın performansını algılayabileceğiniz kadar etkilememiştir. Zate bu pompanın testleri yapılıyor. Benzin pompaları şu kadar bar basınçta yakıt basar, dakikada şu kadar litre yakıt basar şeklinde teknik verileri oluyor. Bu verilerden ne kadar çok uzaklaşırsa siz o kadar hissedebilirsiniz. Sizin bu ilk çalıştırmada ki sorun pompanın çok veriminin düşmediğini gösterir. Pompada sorun olmayabilir, pompanın girişindeki süzgeç kirli yakıttan dolayı kısmi olarak tıkanmışta olabilir. Açılıp bakılması lazım.

    O iş gözümde büyüyor hocam. Hele bir de iş bilmeze denk gelirsek açıp toplayamayacak falan, eskisinden de berbat olacak.
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    Dizellerde bu durumun olustugunda 30-40 liraya satilan cek valflerden takiyorlar ve cok saglikli oluyor yakit geri kacmiyor. Eger yakit filtresine dokundurmayacaksaniz bir tane cek valf alip baglattirin usta nereye baglayacagini bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Dizellerde bu durumun olustugunda 30-40 liraya satilan cek valflerden takiyorlar ve cok saglikli oluyor yakit geri kacmiyor. Eger yakit filtresine dokundurmayacaksaniz bir tane cek valf alip baglattirin usta nereye baglayacagini bilir.

    Bu konuda başınızı çok ağrıttım da, bir süre benzinde kullandığımda sabahları sorun olmadı. Pompa arızalı olsa o zaman da yapmaz mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    Pompanin icindeki cek valf ariza vermeye baslamistir. Bunun icin pompa degismeye suanlik bence gerek yok. O yuzden basit cozum uygulayabilirsiniz cek valf takarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hürriyet'in internet sitesinde bunu hep görüyorum. İroni mi yapıyorlar arkadaşlar nedir?

    :-)
  • 2012 dizel otomatik hatcback cruz aracım var.ebaydan linkini verdiğim led far ampülünü almaya niyetlendim.Benim bildiğim bizim araçlar H4 far tipi.Yinede satıcıya benim aracı yazıp uygunmu diye sordum.
    ..Bana şu cevabı yollamış.
    "Dear Customer,
    Thanks for inquiry.
    No, this 9003 does not fit your car's headlight. but H13.

    If you want to buy from us, please reply this message and I will send you the link.

    Çeviri şöyle çıkıyor
    Sayın Müşterimiz,
    Soruşturma için teşekkürler.
    Hayır, bu 9003 aracınızın farına uymuyor. ama H13.

    Eğer bizden satın almak istiyorsanız, lütfen bu mesajı cevaplayın ve size link göndereceğim.

    Satıcı yanılıyor değilmi H13 ampülün bizim araçlarla ilgisi yok..Ben aslında acaba ampülün boyutu arıza ışığı yakarmı vs diye sorayım bi demiştim uygunmu diye.
    Ürünün linki şu.
    https://www.ebay.com/itm/122378090921?ul_noapp=true

    aslında alacağım şu ama ampül tipi aynı

    https://www.ebay.com/itm/CREE-H4-9003-HB2-1080W-162000LM-LED-Headlight-Conversion-Bulb-Kit-HiLo-6000K-/272794179775
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Pompanin icindeki cek valf ariza vermeye baslamistir. Bunun icin pompa degismeye suanlik bence gerek yok. O yuzden basit cozum uygulayabilirsiniz cek valf takarak

    Bana pompadan değil gibi geliyor. Pompadan olsa benzinde kullanıp benzinde bırakınca da sabah aynısını yapardı. Manifolta gece gaz sızıyor, bu da sabah ilk ateşlemede sıkıntı yapıyor. İşin ilginci sanayideki üstatlarımız sızdırma var diyor ama kesin tanıyı koyamıyor. Enjektörleri değişsem 550 lira tutuyor, ama kesin garanti değil. Regülatör en az 250 lira. Olmazsa bu şekilde devam edeceğim. Sorun büyürse o zaman bakarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    Bencede buyutulecek bir sorun degil, sahsen suan bende elletmem araca, cunku ciddi bir sorun degil, yarin buyudugunde zaten performans dusuklugu titreme vs olmaya baslarsa o zaman uzerine durursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aybasan kullanıcısına yanıt
    H4 olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Çinli satıcıya birkez daha yazdım H13 değil H4 olmalı diye şu mesajı yollamış

    I double checked in our chart, it should be H13 that fit your headlight high beam and low beam, H4 should not.

    türkçryr çrvirince

    110/5000
    Grafiğimizi iki kez kontrol ettim, farın yüksek hüzmesi ve düşük hüzmeli H13'e uyması gereken H13 olmalı, H4 da olmamalı.
    diyor.


    birde bu resmi yollamış ???
  • 
Sayfa: önceki 21972198219922002201
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.