Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2200. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45.112
Cevap
162
Favori
3.530.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 21982199220022012202
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aybasan kullanıcısına yanıt
    Cruze uzun-kısa tek lamba ve H4 diye biliyorum, konu içinde tüm ampul ihtiyacı olanlar H4 almıştır. Konu içinde aratırsanız(yada alt başlıklarda) H4 çıkacaktır. H13 ilk defa duyuyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 15 Ocak 2018; 13:9:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Bende H4 diye biliyorum ampül değiştirirkende H4 alıp değiştirdim.Ama çinli satıcı okadar emin konuşunca acaba orada H13 diyemi geçiyor yada oradaki araçlarda H13 mü oluyor diye şüphede kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybasan

    Bende H4 diye biliyorum ampül değiştirirkende H4 alıp değiştirdim.Ama çinli satıcı okadar emin konuşunca acaba orada H13 diyemi geçiyor yada oradaki araçlarda H13 mü oluyor diye şüphede kaldım.

    Bilemedim .
  • mrb 2011 otomatik lpgli cruze almak uzereyim arac 100 binde bildigim kadariyla tam otomatik arac d konumunda ayagi frenden cekince guclu bir sekilde kendini ileri atmiyor bu bir sorun mudur aracin karakterimi boyle?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yabancı34

    mrb 2011 otomatik lpgli cruze almak uzereyim arac 100 binde bildigim kadariyla tam otomatik arac d konumunda ayagi frenden cekince guclu bir sekilde kendini ileri atmiyor bu bir sorun mudur aracin karakterimi boyle?

    Öyle fırlama gibi bir durum yok, ayak frenden çekilince yavaşca hareket eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    tesekkurler hocam cvp icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durduğu eğime göre ilk hareket hızı değişebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Pompanin icindeki cek valf ariza vermeye baslamistir. Bunun icin pompa degismeye suanlik bence gerek yok. O yuzden basit cozum uygulayabilirsiniz cek valf takarak

    Bana pompadan değil gibi geliyor. Pompadan olsa benzinde kullanıp benzinde bırakınca da sabah aynısını yapardı. Manifolta gece gaz sızıyor, bu da sabah ilk ateşlemede sıkıntı yapıyor. İşin ilginci sanayideki üstatlarımız sızdırma var diyor ama kesin tanıyı koyamıyor. Enjektörleri değişsem 550 lira tutuyor, ama kesin garanti değil. Regülatör en az 250 lira. Olmazsa bu şekilde devam edeceğim. Sorun büyürse o zaman bakarım.

    Bugün enjektörleri AKL marka enjektörlerle değiştirdim. İlk izlenim Landirenzo Evo ile bir fark yok. Umarım uzın ömürlü olur.

    Bakalım, yarın sabah çalıştırırken göreceğiz durumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Pompanin icindeki cek valf ariza vermeye baslamistir. Bunun icin pompa degismeye suanlik bence gerek yok. O yuzden basit cozum uygulayabilirsiniz cek valf takarak

    Bana pompadan değil gibi geliyor. Pompadan olsa benzinde kullanıp benzinde bırakınca da sabah aynısını yapardı. Manifolta gece gaz sızıyor, bu da sabah ilk ateşlemede sıkıntı yapıyor. İşin ilginci sanayideki üstatlarımız sızdırma var diyor ama kesin tanıyı koyamıyor. Enjektörleri değişsem 550 lira tutuyor, ama kesin garanti değil. Regülatör en az 250 lira. Olmazsa bu şekilde devam edeceğim. Sorun büyürse o zaman bakarım.

    Bugün enjektörleri AKL marka enjektörlerle değiştirdim. İlk izlenim Landirenzo Evo ile bir fark yok. Umarım uzın ömürlü olur.

    Bakalım, yarın sabah çalıştırırken göreceğiz durumu.

    Sabah denedim, araç gayet güzel çalıştı, ilk çalıştırmadaki boğulmadan eser yok.

    Yalnız, yolda giderken araç benzinden lpg'ye geçerken yarım saniyelik bir sarsıntı oluyor. Önceden bu yoktu. Takılırken baktım, usta doğru ölçülerde nozul kullandı. Sanırım kalibrasyonla alakalı bir durum olabilir.
  • mrb arkadaslar

    2011 model 100 binde cruze otomatik vites aracim var

    arac motor sogukken 1.2.3. viteslere geciyor sehir icinde bu viteslerde sikinti yok ama bir sure isindiktan sonra 3. viteste takili kaliyor deviri 6-7 bine bile cikarsam vites degismiyor tam o esnada ekranda d uyarisi yanip sonuyor yine o esnada aractan su sesi geliyor boyle sikir sikir bir ses motor ariza isigi da yaniyor arac bir sure boyle kullaninca artik 3. viteste takili kaliyor durup kalkarken de 3. viteste birden kalkiyor geri viteste de aynisini yapiyor ama araci stop edip yarim saat bekleyince arac sogudugunda motor ariza isigi da sonmus oluyor arac normal 1.2.3 viteslere de geciyor

    basina boyle birsey gelen oldu mu?

    cruze sanzimanindan anlayan istanbul avrupa yakasinda saglam bir usta var mi?

    yardimci olursaniz cok sevinirim arkadaslar

    ACİL!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    Akl nin hangi serisini taktirdiniz. Elegand serisi ile atikerin grand serisi ayni romano enjektorleri kullaniyor. Cok hizli ve sessiz enjektordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Akl nin hangi serisini taktirdiniz. Elegand serisi ile atikerin grand serisi ayni romano enjektorleri kullaniyor. Cok hizli ve sessiz enjektordur.

    Açıkçası o konudan tam emin değilim ama enjektörler çok sessiz.



    Bugün kafam karıştı. Paradan kaçacağız diye yanlış mı yaptık? Acaba yine Landirenzo mu taktırsaydım?



    Ama aralarında iki katı fiyat var. Servislerindekiler de bir şeyden anlamadığı gibi havalarından geçilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Akl nin hangi serisini taktirdiniz. Elegand serisi ile atikerin grand serisi ayni romano enjektorleri kullaniyor. Cok hizli ve sessiz enjektordur.

    Açıkçası o konudan tam emin değilim ama enjektörler çok sessiz.



    Bugün kafam karıştı. Paradan kaçacağız diye yanlış mı yaptık? Acaba yine Landirenzo mu taktırsaydım?



    Ama aralarında iki katı fiyat var. Servislerindekiler de bir şeyden anlamadığı gibi havalarından geçilmiyor.

    Anlamadigim konu sizin sorununuz enjektorlerde cikmis.



    Diger konuda dedigim enjektorler ise cok memnun kalirsiniz Tekli enjektorler bunlar. Cogu markanin enjektorlerinden daha iyi buna emin olabilirsinuz. Zaten atiker grand serisi ile (akl elegand serisi ile hersey ayni) resmen şaha kalkti. Bizim cruzelere cok uyumlu. Ama dortlu sekilde ise taktirdiginiz enjektorler onlar eski seri oluyor ve onlarin kalitesi hakkinda bir yorum yapamayacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Akl nin hangi serisini taktirdiniz. Elegand serisi ile atikerin grand serisi ayni romano enjektorleri kullaniyor. Cok hizli ve sessiz enjektordur.

    Açıkçası o konudan tam emin değilim ama enjektörler çok sessiz.



    Bugün kafam karıştı. Paradan kaçacağız diye yanlış mı yaptık? Acaba yine Landirenzo mu taktırsaydım?



    Ama aralarında iki katı fiyat var. Servislerindekiler de bir şeyden anlamadığı gibi havalarından geçilmiyor.

    Anlamadigim konu sizin sorununuz enjektorlerde cikmis.



    Diger konuda dedigim enjektorler ise cok memnun kalirsiniz Tekli enjektorler bunlar. Cogu markanin enjektorlerinden daha iyi buna emin olabilirsinuz. Zaten atiker grand serisi ile (akl elegand serisi ile hersey ayni) resmen şaha kalkti. Bizim cruzelere cok uyumlu. Ama dortlu sekilde ise taktirdiginiz enjektorler onlar eski seri oluyor ve onlarin kalitesi hakkinda bir yorum yapamayacagim.

    Dörtlü seri hocam. Bildiğiniz standart enjektörler.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    Bunlar hakkinda cok bir bilgim yok ama sorununuz cozulduyse dusunmeye gerek yoktur 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Bunlar hakkinda cok bir bilgim yok ama sorununuz cozulduyse dusunmeye gerek yoktur 👍

    Hocam söylediklerimin hepsini unutun. Bu sabah yine aynı sıkıntıyı yaptı. Yani yeni değişen enjektörler çöp.

    Yarın sabah ilk iş Landirenzo servisine gidip eski evo enjektörlerimi taktıracağım. Daha da kurcalamayacağım. Kurcaladıkça başka rezillikler çıkıyor.

    Benim anlamadığım, benzinde bırakınca sorun yaratmayan araç neden gazda bırakınca sorun yaratıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erAn_ -- 19 Ocak 2018; 8:28:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adilkahraman

    Bunlar hakkinda cok bir bilgim yok ama sorununuz cozulduyse dusunmeye gerek yoktur 👍

    AKL falan hikayeymiş hocam. Tekrar eski Landirenzo enjektörleri taktırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yabancı34

    mrb arkadaslar

    2011 model 100 binde cruze otomatik vites aracim var

    arac motor sogukken 1.2.3. viteslere geciyor sehir icinde bu viteslerde sikinti yok ama bir sure isindiktan sonra 3. viteste takili kaliyor deviri 6-7 bine bile cikarsam vites degismiyor tam o esnada ekranda d uyarisi yanip sonuyor yine o esnada aractan su sesi geliyor boyle sikir sikir bir ses motor ariza isigi da yaniyor arac bir sure boyle kullaninca artik 3. viteste takili kaliyor durup kalkarken de 3. viteste birden kalkiyor geri viteste de aynisini yapiyor ama araci stop edip yarim saat bekleyince arac sogudugunda motor ariza isigi da sonmus oluyor arac normal 1.2.3 viteslere de geciyor

    basina boyle birsey gelen oldu mu?

    cruze sanzimanindan anlayan istanbul avrupa yakasinda saglam bir usta var mi?

    yardimci olursaniz cok sevinirim arkadaslar

    ACİL!

    Bir çözüm bulursanız paylaşır mısınız?
  • arkadaşlr merhaba frendeki sorunu çözdüm çok şükür ama bu seferde arıza lambam yandı log beynini yani regulatörü değiştirdim sunkaçıodu hortumdan ondan sonra arada arıza lambası yanmaya başladı bide tüpün göstergenin olduğu yer ötüo 5-6 dakka sonra gidiodu işaret benzine geçiomuş araç ben tüpde bilirken buğünde makinaya bağladık

    P0597 MOTOR SOĞUTMA SIVISI TERMOSTAT ISITICI KONTROL DEVRESİ arızası çıktı nr yapmalıyım ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar hic basina buna benzer sorun gelen oldumu otimatik vites araci ilk calistirinca 1-2-3 atiyor sonra devir bosa dusuyor arac kendini korumaya alip stop edip tekrar calistirana kadar 3 te kaliyor ileri yada geri 3. viteste kalkiyor gidiyor

    ne olabilir? arac sanzimancida biri selenoid biri tas dedi ne dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 21982199220022012202
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.