Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2080. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
45.111
Cevap
162
Favori
3.530.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20782079208020812082
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeredesinBe

    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracı arada sırada benzinde kullanmanın gerçekten olumlu anlamda bir etkisi var mı araca? Yoksa zaten ilk çalıştırmayı benzinde yapması yeterli olur mu?

    Ustalar, arada sırada, özellikle uzun yolda ve ara ara yüksek devirde benzinde kullanılmasını öneriyor da.

    Bir kez denediğim bişey : bir ara arıza lambası hiç sönmüyordu. 30 km kadar yüksek devirde benzinde kullandıktan sonra aracı tekrar çalıştırdığımda arıza lambası sönmüştü. İş yaradığını düşünüyorum. Ne oluyorsa artık içeride :)

    İki gündür benzinde kullanıyorum bakalım. Artık ayda 2-3 gün kullanacam bakalım.
  • abuzerakel A kullanıcısına yanıt
    Yanıtım şiirsel, edebî olamayacak ama, aracın forumunda çok fazla olumsuz yanıt bulma şansınız yok :)

    Buradaki insanlar aracını severek kullanıyor, sorunlarını el birliğiyle gidermeye çalışıyor.

    Araçta kullanılan malzeme kalitesi çok iyi değil ama kötü de değil.
    Ses sistemi, harici bir multimedia ile daha verimli.
    Aracın süspansiyon sisteminde konfor bakımından sıkıntılar yaşayabilirsiniz. Lokurtu problemi yaşayabilir, sertlikten dolayı konfor kaybı hissedebilirsiniz.
    Güvenlik bakımından ödüllü bir araçtır, endişe etmenize gerek yok.
    Kalkışlarda eski aracınıza oranla biraz hantallık hissedebilirsiniz ya da hissetmezsiniz. Bu bir sorunsa yüksek devir çevirerek bu sorunu aşabilirsiniz.
    Yakıt olarak bakarsak; Cruze düşük viteste çok yakabilir. Bir an önce yüksek vitese ulaşmak gerekebilir. Sürekli dur kalk yapılan yoğun trafik bu kullanım tarzı ile üzebilir. Çevre yolu, uzun yol ise yüz güldürür, keyiflidir.
    Şehir içi 12-13 lt LPG, uzun yol 9-10 lt LPG bence normaldir. (AT)
    Servis sorunu yaşamazsınız. Aracımız adeta bir Opel... Memlekette herkes Opel ustası!! olduğu için sıkıntı olmaz. En bulunmayan parça bile internetten yerel satıcılara kıyasla 2/3 fiyatına bulunabilir.
    Kafaya takılan her sorun için bu başlık ve daha özelleşmiş facebook grupları, kulüp siteleri mevcut.
    Bu aracı öneririm :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeredesinBe

    Ben bu aracı alırken günlük 100 km yol yapma durumum yoktu. Bu yüzden yakıt tüketimine bakmadan benzinli olacak şekilde arayıştaydım.

    Öncelik sıram şöyleydi : 1.4T LTZ > 1.4T LT > 1.6 Sport plus

    Kendi tüketimim için 1.6 motorda şu an gösterge 6.7 litre gösteriyor, ortalama hızım 49 km. Araç otomatik sedan.

    Ancak ortalama hız düştükçe yakıt tüketimi artıyor. @ankaradak arkadaşımız düşük hızdaki tüketim hakkında bilgi verebilir.

    Yakı konusunda forumda ben de baya fikir sormuştum...

    Benim bulunduğum yer itibariyle ortalama hızım 21 km yi geçmiyor. Adım başı kasis trafik ışığı olan bi yer. Sürekli dur kalk. O nedenle benzinde 12.5 - 13 litre civarı yakıyordu. Mecburen istemeyerek lpg taktırdım. Şimdi lpg de aynı güzergahta 16 litre cıvarı yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkdadaşlar,

    2 hafta önce tatilden gelirken otomatik vites 5 te takıldı ve 6 ya geçmedi. Manuele alıp arttırmayı denediğimde de başaramadım. 5 dk sonra düzeldi.

    Neden olmuş olabilir ve ne yapmam gerekir?

    Tşkler..
  • Herkese selamlar
    Uzun süredir bu aracı kullanıyorum belki başka arkadaşlar biliyordur. Araçta TC yi kapattığım da yakıt tüketimi düşüyor gibi..
    Bazıları yanlış olsa da esp yi de kapiyomus
    Bu konuda bilgisi olan var mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SolidMan kullanıcısına yanıt
    Zaten çekiş kontrolü kapatınca esp de otomatik kapanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memomur

    Selamlar arkdadaşlar,

    2 hafta önce tatilden gelirken otomatik vites 5 te takıldı ve 6 ya geçmedi. Manuele alıp arttırmayı denediğimde de başaramadım. 5 dk sonra düzeldi.

    Neden olmuş olabilir ve ne yapmam gerekir?

    Tşkler..

    Bu araba nedense uzun yola cikinca bu adeti en az bir defa yapiyor. Ben acikcasi Cruze un otomatik vitesinin bi huyunu cok begenmedim. Internetteki kaynaklar sanziman yaginin asiri isinmasindan bu durumun kaynaklandigini soyluyor ki benim gecen yaz uzun yolda bu durum iki defa basima geldi. Ilkinde otobanda 30 km gidip arabayi iki dakika durdurup tekrar yola cikinca, digerinde ise yaklasik 400 km den sonra 30 dakika mola verip tekrar yola cikinca ki iki durumunda ortak ozelligi hizli bir sekilde 120 km hiza cikma istegimdi. Ama 120 yi bulup ayagimi gazdan ceksemde, manuele atip denesemde 6 ya gecmedi. 10 dakika sonra bu durum duzelde ama tabi hizimi 10 dakika 70 ile 100 arasinda tuttum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Zaten çekiş kontrolü kapatınca esp de otomatik kapanıyor.

    bi kez basınca tcs sonra basılı tutunca esp kapanıyor diye biliyorum ben
  • BennyGood B kullanıcısına yanıt
    Deneyeyim yarın, ben kapatacağım zaman hep basılı tutuyorum ikisi de kapanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 6 Ağustos 2016; 23:57:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesintisiz basınca 2'si birden kapanıyor ama kısa basılır ise sadece TC kapanıyor. TC yi kapattıktan sonra tekrar
    basıldığında ESP de kapanıyor.

    Netice de; sadece iki seçenek olarak TC ve TC+ESP kapanabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: discrepancy


    quote:

    Orijinalden alıntı: memomur

    Selamlar arkdadaşlar,

    2 hafta önce tatilden gelirken otomatik vites 5 te takıldı ve 6 ya geçmedi. Manuele alıp arttırmayı denediğimde de başaramadım. 5 dk sonra düzeldi.

    Neden olmuş olabilir ve ne yapmam gerekir?

    Tşkler..

    Bu araba nedense uzun yola cikinca bu adeti en az bir defa yapiyor. Ben acikcasi Cruze un otomatik vitesinin bi huyunu cok begenmedim. Internetteki kaynaklar sanziman yaginin asiri isinmasindan bu durumun kaynaklandigini soyluyor ki benim gecen yaz uzun yolda bu durum iki defa basima geldi. Ilkinde otobanda 30 km gidip arabayi iki dakika durdurup tekrar yola cikinca, digerinde ise yaklasik 400 km den sonra 30 dakika mola verip tekrar yola cikinca ki iki durumunda ortak ozelligi hizli bir sekilde 120 km hiza cikma istegimdi. Ama 120 yi bulup ayagimi gazdan ceksemde, manuele atip denesemde 6 ya gecmedi. 10 dakika sonra bu durum duzelde ama tabi hizimi 10 dakika 70 ile 100 arasinda tuttum.

    Evet üstadım. İnsanı endişelendiriyor o anda. Açıkcası unutmuştum bile bu gün aklıma geldi :)

    Şanzıman yağına vs baktırmalı mı acaba? Araç 75 Binde, belki de hiç değiştirilmedi? Hoş kaç binde değiştirilmesi gerektiğini de bilmiyorum.

    Tşk ederim
  • Benim daha 15000 km de iken yapiyordu ama sizin km yuksek. Eger sizde bu durum disinda vuruntu durumunu da sıklıkla yasiyorsaniz, yaginizi degistirebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • esp yi kapatmıyorum. tc yi kapatıyorum. sanki baya yakıt farkediyor.

    ayrıca sanki daha atak gibi.

    çok dik yokuşlarda da tc yi kapatınca çıkması daha rahat diyenlerde vardı forumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SolidMan



    esp yi kapatmıyorum. tc yi kapatıyorum. sanki baya yakıt farkediyor.

    ayrıca sanki daha atak gibi.

    çok dik yokuşlarda da tc yi kapatınca çıkması daha rahat diyenlerde vardı forumda.



    Peki arkadaşlar bu tc ile esp yi kapatmanın getirisi götürüsü nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RhPolitik

    Yanıtım şiirsel, edebî olamayacak ama, aracın forumunda çok fazla olumsuz yanıt bulma şansınız yok :)

    Buradaki insanlar aracını severek kullanıyor, sorunlarını el birliğiyle gidermeye çalışıyor.

    Araçta kullanılan malzeme kalitesi çok iyi değil ama kötü de değil.
    Ses sistemi, harici bir multimedia ile daha verimli.
    Aracın süspansiyon sisteminde konfor bakımından sıkıntılar yaşayabilirsiniz. Lokurtu problemi yaşayabilir, sertlikten dolayı konfor kaybı hissedebilirsiniz.
    Güvenlik bakımından ödüllü bir araçtır, endişe etmenize gerek yok.
    Kalkışlarda eski aracınıza oranla biraz hantallık hissedebilirsiniz ya da hissetmezsiniz. Bu bir sorunsa yüksek devir çevirerek bu sorunu aşabilirsiniz.
    Yakıt olarak bakarsak; Cruze düşük viteste çok yakabilir. Bir an önce yüksek vitese ulaşmak gerekebilir. Sürekli dur kalk yapılan yoğun trafik bu kullanım tarzı ile üzebilir. Çevre yolu, uzun yol ise yüz güldürür, keyiflidir.
    Şehir içi 12-13 lt LPG, uzun yol 9-10 lt LPG bence normaldir. (AT)
    Servis sorunu yaşamazsınız. Aracımız adeta bir Opel... Memlekette herkes Opel ustası!! olduğu için sıkıntı olmaz. En bulunmayan parça bile internetten yerel satıcılara kıyasla 2/3 fiyatına bulunabilir.
    Kafaya takılan her sorun için bu başlık ve daha özelleşmiş facebook grupları, kulüp siteleri mevcut.
    Bu aracı öneririm :)

    Yorumlar için çok teşekkürler hocam. Burada cevap aramamın amacı kullanan kişilerden yorum almaktı. Kullanmayıp boş yorum yapan çok oluyor bilirsiniz :)
    Yorumlardan yola çıkarak sormak istediğim şeyler var.
    - Süspansiyon sisteminden dolayı lokurtu problemini çok sorun yapmam ancak bu ses daha sonra mekanik bir probleme neden olur mu? Yani masraf çıkarır mı? Sadece ses yapar diyorsanız benim için çok sıkıntı değil.
    - Kalkışlardaki hantallık kastınız ve bunun için yüksek devir çevirmek ne demek tam anlayamadım?
    - Yakıt konusunda ise; yılda 10bin km'yi geçmeyen biriyim, o yüzden çok problem olacağını düşünmüyorum.

    Cevabınız için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.yigit


    quote:

    Orijinalden alıntı: SolidMan



    esp yi kapatmıyorum. tc yi kapatıyorum. sanki baya yakıt farkediyor.

    ayrıca sanki daha atak gibi.

    çok dik yokuşlarda da tc yi kapatınca çıkması daha rahat diyenlerde vardı forumda.



    Peki arkadaşlar bu tc ile esp yi kapatmanın getirisi götürüsü nedir

    Bunu ben de merak ettim. Tc yi kapatmak ne amlama geliyor.

    Anti patinajı kapatmak mantıken daha atik olmasını sağlae gibi geliyor ama kapatmanın bir sakıncası olur mu ki

    Gerçi kapatmanın sakıncası olsa kapatma tuşunu koymazlardı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg'den ötürü motor soğutma suyu eksiliyor. götürdüm lpgciye. T bağlantılarını değiştirip sıktılar.
    Böyle bir sorunla karşılaşan ve çözen var mı? LPG ile ilgili tek sorunum bu.

    belli bir seviyeye kadar su eksiliyor. sonra orada kalıyor. Anlamadım. :)
  • NeredesinBe N kullanıcısına yanıt
    Bizde de oluyor, her hafta su ekliyoruz belli miktarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Normal çeşme suyu mu ekliyorsunuz?
  • NeredesinBe N kullanıcısına yanıt
    %90 çeşme suyu, arada kapı içlerindeki şişelerin dibinde kalan içme suyunu koyuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20782079208020812082
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.