Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (466. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün bir saat mesafeli şehir dışı yoldan dönerken araç düşürülmüş motor gücü ve servise git lambalarını yaktı 2 kez.yandığı durumda araç çekişten düştü yada

    kendini korumaya aldığı için olması gerektiği gibi gitmedi.kontak kapatıp bir süre bekledikten sonra söndü ikiside.yarın bir ustaya göstereceğim ama var mı burada başına

    böyle bir durum gelen?

    araçta 2 çocuk 1 bebek 7 kişiydik.giderken klima açık yokuş yukarı zorladığımda tekliyor gibi geldi.tam olarak açıklamak gerekirse vites kararsızlığı gibi(belkide öyledir)

    dönüşte klima açık değildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuCuK -- 15 Ekim 2017; 20:40:6 >
  • Yakıt kalitesi çok önemli arkadaşlar son 2-3 depodur hiç dpf temizliğine girmedi araç daha önce aldığım istasyonları bıraktım şu an sadece bir istasyondan yakıt alıyorum

    Az bi su olsa bile su müşürü var araçta suyu algılayınca motor arıza ışığı yakıyor ve dpf uyarısı veriyor araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba 2 hafta once 2012 yeni kasa bir captiva aldım konforundan memnunum ama araç kalkarken kendini ileri atıyor buda beni sıklıkla trafikte veya sokak aralarında buluyor bunun nedeni nedir bileniniz varmı araba gaz alıyor ama devir yükseldikce boşa benzin gidiyor ve bir anda kendini ileri atıyor patinaj cekiyor 2. Sorum radyatörümde ufak bir kacak var servisteki arkadasım biz tamir yapmıyoruz pahalıya gelir dışarıda tamir etti dedi istanbuldayım yardımlarınızı bekliyorum 0542 899 93 54 lütfen bu sorunlarla ilgili donerseniz cok sevinirim daha zevkle süremedim aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. 2012 yeni kasa captivanin turbo çıkış hortumu ve ön krank kecesi arızalı. Servis dışında alabileceğim uygun bir yer var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rafet44

    Merhaba. 2012 yeni kasa captivanin turbo çıkış hortumu ve ön krank kecesi arızalı. Servis dışında alabileceğim uygun bir yer var mi?

    Merhabalar aynı araca sahibim. On keçe de terleme bu motorda hastalık benim ki serviste 1 sefer yapıldı düzelmedi. Benim araçta 1 yılda 1 çizgi bile eksilme olmuyor yani kacak cok az oldugu için elletmedim. Sizde de öyleyse eğer gerek yok ondan diyorum. Bahsettiğiniz hortum hangisi bilmiyorum ancak aküyle motor kapagi arasından gözüken hortumdan bahsediyorsanız eğer 3 4 au önce bende değiştim. 1000 lira fiyatı var maalesef bilginiz olsun. Parca konusuna gelirsek internette ve sanayide dükkanlar var. Bire-bir yer soruyorsanız ben genelde parcalari maslakta opser den aliyorum. Gayet ilgili ve fiyat konusunda yardımcı oluyorlar bilginize...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ariburnu A kullanıcısına yanıt
    Aracıniza en iyi teşhis yetkili serviste koyulur. Ancak özellikle bakım ve bazı parçalar özel servislerde yetkili servise göre daha uygun oluyor. Özellikle yağ-filtre bakımı, balata, kayış değişimi falan özel servislerde daha uygun. Ancak yetkili servislerde 5 yaş üstü araçlar için şu an güzel bir indirim var ve bazı parçalar hem yetkili serviste, hem de piyasada aynı fiyat. Mesela ben şarj dinamosunu yetkili serviste degiştirttim. indirimsiz yetkili servis fiyatıyla sanayi fiyatı aynıydı ve yetkili servisteki indirimle sanayiden daha ucuza yaptırmış oldum.



    Yani biraz kafa yorup araştırmak önemli. Mesela radyatörünuzdeki kaçak için, sanayide bu işi yapan bir yer bulup uygun bir fiyata tamir ettirebilirsiniz. Aracınızda eğer parça değişimi gerekiyorsa hem sanayiden hem de yetkili servisten bir fiyat alın, hangisi ucuz ise orada yaptırırsınız. Şanslısınız ki Istanbuldasınız. Büyük sanayi sitelerinde işini gerçekten çok iyi bilen özel servisler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabayla çevreyolunda giderken 70-80 km gibi hızların üstüne çıktığımda hafif bir titreşim fark ediyordum ama önemsemiyordum. Bugün akşamüzeri biraz vaktim vardı ve yolumun üstünde, sanayi sitesindeki, yıllardan beri gittiğim rot-balansçıya uğradım. Rot ayarını zaten 4-5 bin km önce yaptırmıştım. Lastikleri de zaten bu yaz sezonuna girerken aldığım için, lastikçi balansını yapıp takmıştı. Bu yüzden, rot balans ile ilgili bir problem olma ihtimali düşük olmasına rağmen en azından danışmak maksadıyla rot balansçıya gittim. Ustam beni hemen yakınındaki bir şaftçıya gönderdi. Oradaki usta önce bakarak fiziksel bir kontrol yaptı. Sonra da ustayla çevreyoluna çıkıp bir tur attık ve vibrasyonun şaft balansıyla alakalı olduğunu, şaft balansı yapılması gerektiğini söyledi. Yarım saat kırkbeş dakika gibi bir sürede şaftı söküp, balansını yapıp şaftı geri taktılar. Sonrasında, titreşimden eser kalmayıp araba yağ gibi akmaya başladı. Eğer bu kadar basit bir işlem olduğunu bilseydim çok daha önceden yaptırırdım. Eğer sizde de buna benzer, belli hızlarda küçük titreşimler varsa, bir şaftçıya gidip balans yaptırabilirsiniz. Tabi bu durum eski kasa 4x4 araçlar için geçerli. Yeni kasalarda zaten 4x4 olmadığı ve önden çekişli olduğu için böyle bir durum söz konusu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 17 Ekim 2017; 22:23:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevabın icin teşekkür ederim bugun sanayide baya bir iş yaptırdım akslar körükler ve balatala gibi ama radyöterdeki kacak cok ufak olduğu icin kapatıcı attılar icine olmassa artık serviste deiştiricem ama asıl kafama takılan be canımı sıkan şanzıman araba bazen kendini atıyor ve geri vitese bazen girmiyor kacırıyor revize edilmesi lazım dedi şanzımancı canım sıkıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ariburnu

    Cevabın icin teşekkür ederim bugun sanayide baya bir iş yaptırdım akslar körükler ve balatala gibi ama radyöterdeki kacak cok ufak olduğu icin kapatıcı attılar icine olmassa artık serviste deiştiricem ama asıl kafama takılan be canımı sıkan şanzıman araba bazen kendini atıyor ve geri vitese bazen girmiyor kacırıyor revize edilmesi lazım dedi şanzımancı canım sıkıldı

    Hocam geçmiş olsun. Radyatör İNŞ. kapanır, ama olmazsa bence hiç uğraşma, orjinal al git. Ama büyük ihtimal kapanır bence.

    Şanzıman olayı ise dediğiniz gibi hocam, revize gerekiyor ise sıkıntılı olabilir. Bence sorun ilerlemeden ona da baktırın.

    İnternette aratın isterseniz, iyi şanzımancı için. Genelde maslakta bulunuyor ama ALLAH kolaylık versin hocam, İNŞ. bulursunuz...

    @ceyarr Hocam şunu soracağım size. Bizim araçlar her zaman değilde, gerektiğinde 4x4 moduna geçiyor. Peki niye şaft titreme yapsın ki? Merak ettim açıkçası.

    @hg34. Hocam isterseniz biraz bekleyin hemen değiştirmeyin. Motul iyidir, gerçi ben Mobil 1 koymuştum bu değişimde ama motul olsa onu koyardım...




  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Aracın sürekli veya akıllı dört çeker olup olmaması mühim değil. Arka tekerlekler döndüğü sürece şaft da her zaman döner.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    Aracın sürekli veya akıllı dört çeker olup olmaması mühim değil. Arka tekerlekler döndüğü sürece şaft da her zaman döner.

    .
  • mobilalfa M kullanıcısına yanıt
    iyi Geceler
    Aşağıdaki linkden bulabilirsiniz.
    http://www.chevroletyedekparcasi.com/category/279/ic-trim.html?page=2
  • https://www.youtube.com/watch?v=KUDWJv3gaUc&lc=z22ky5pajpuaedfrh04t1aokgsedsstnj251c3pgkmldbk0h00410.1508474998464034

    Arkadaşlar yazılım ile ilgilenen bu videoya bir baksın derim. Güzel sonuçlar elde etmişler. Egr+Dpf iptali var, ve dumansız demişler. Şaşırdım çünkü forumdan bir arkadaşta yaptırmıştı, dipgazda duman çıkıyor demişti. Bu arkadaşlar bizim elimizde diyor.

    Varmıdır yazılım yapıpta uzun zaman kullanan? Cevapları bekliyoruz.

    Ayrıca yakıtın düştüğünden de bahsediliyor. Daha ne olsun, hem güç, hem de yakıt tasarrufu...




  • Arkadaşlar şanzıman yağının değişim zamanı ile ilgili bilgisi olan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Arkadaşlar şanzıman yağının değişim zamanı ile ilgili bilgisi olan varmı

    Eski kasada şanzıman yağı full life yani şanzıman bozulmagi sürece değişmeyen türden. Yeni kasada ise ağır koşullarda 75 normal koşullarda 150 bin de şanzıman yağ değişimi öneriliyor. Ben 90 binde değişim yaptım.. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 161907 kullanıcısına yanıt
    Tşkler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen gece, yeni kasa Captiva'mla misafirlikten döndükten sonra site otoparkında park ederken eşim fark etmiş; araç yağ damlatıyor galiba dedi.Gerçekten baktım yerde yağ damlaları var.Eğildim sol ön lastikle kapı arası bir bölgeye denk gelen yerden tabi aracın alt kısmında hafif yağ lekesi olmuş.Tabi insanın aklına 50 tane varyata geliyor.Hadi burdan yak, ne oldu şimdi(Jonta mı? Turbo Hortu mu? vs) gibi.Aracın altını da vurmadık.Zaten bozuk yollara bile sokmam zorda kalmadıkça.Neyse sabah çalıştırdım herhangi bir uyarı ışığı yanıyor mu diye baktım yanmıyordu.Azda olsa rahatlamış bir şekilde daha önce gittiğim özel Chevrolet servisine gittim.Oraya gittiğimde de yere hafif bir damla damlatmıştı.Lift e kaldırdılar sol ön salıncak arka burcu yırtılmış, onların içindeki yağdan sızıntıyı yapmış dedi usta.İstersen tekini değişelim sağdaki sağlam ama zamanla bu yeni ona da yük bineceği için değiştirmişken onuda değiştir bir daha uğraşmazsın.Neden patlar peki deyince; Kalkış esnasında yük bu burçlara biner Bu araçlarda ağır olduklarından zamanla aşınırlar, ara ara ani kalkış veya da sert bir çukura denk gelmişse tetikler, zaten ömürleri bitiyor dedi.İyi günahımız ne olacak; orjinal tanesi 190 TL. Yan sanayi yine Alman Malı 95 TL.Garanti veriyoruz sıkıntı yaşarsan gel hemen değiştiririz deyince yan sanayi taktırdım.95*2=190 TL. + 120 TL. İşçilik 310 TL. ye mal oldu.Neyse lafı çok uzattık tedirgin geçen bir geceden sonra durup duruken 320 TL. ye sevinelim mi üzülelim mi bilemedik...




  • geçmiş olsun her parçanın bir ömrü var ara ara bazı parçalarin değişmesi normaldir. bende yeni kasa captivayla yağ kokusu hissettim park ettikten sonra koklaya koklaya :) sol arka tekerden geldiğini tespit ettim ustama götürünce sol arka teker poryası bilya dağıtmış onu değiştirdik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chatkapi

    Geçen gece, yeni kasa Captiva'mla misafirlikten döndükten sonra site otoparkında park ederken eşim fark etmiş; araç yağ damlatıyor galiba dedi.Gerçekten baktım yerde yağ damlaları var.Eğildim sol ön lastikle kapı arası bir bölgeye denk gelen yerden tabi aracın alt kısmında hafif yağ lekesi olmuş.Tabi insanın aklına 50 tane varyata geliyor.Hadi burdan yak, ne oldu şimdi(Jonta mı? Turbo Hortu mu? vs) gibi.Aracın altını da vurmadık.Zaten bozuk yollara bile sokmam zorda kalmadıkça.Neyse sabah çalıştırdım herhangi bir uyarı ışığı yanıyor mu diye baktım yanmıyordu.Azda olsa rahatlamış bir şekilde daha önce gittiğim özel Chevrolet servisine gittim.Oraya gittiğimde de yere hafif bir damla damlatmıştı.Lift e kaldırdılar sol ön salıncak arka burcu yırtılmış, onların içindeki yağdan sızıntıyı yapmış dedi usta.İstersen tekini değişelim sağdaki sağlam ama zamanla bu yeni ona da yük bineceği için değiştirmişken onuda değiştir bir daha uğraşmazsın.Neden patlar peki deyince; Kalkış esnasında yük bu burçlara biner Bu araçlarda ağır olduklarından zamanla aşınırlar, ara ara ani kalkış veya da sert bir çukura denk gelmişse tetikler, zaten ömürleri bitiyor dedi.İyi günahımız ne olacak; orjinal tanesi 190 TL. Yan sanayi yine Alman Malı 95 TL.Garanti veriyoruz sıkıntı yaşarsan gel hemen değiştiririz deyince yan sanayi taktırdım.95*2=190 TL. + 120 TL. İşçilik 310 TL. ye mal oldu.Neyse lafı çok uzattık tedirgin geçen bir geceden sonra durup duruken 320 TL. ye sevinelim mi üzülelim mi bilemedik...


    Hocam geçmiş olsun, sıkma canını, daha kötüsü de olabilirdi. Benimde direksiyon kutusu iyice tıkırdamaya başladı, artık kalkışlarda bile tık tık ediyor. Revizyon zamanı geldi anlaşılan :)




  • yok usta golf dar geldi üfledim gitti bakalım çok uyguna 4x4 teneke düşürdüm expertsizden sonra alıcam
  • 
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.