Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (465. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.221
Cevap
90
Favori
1.054.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Chatkapi kullanıcısına yanıt
    Zam yapılmaması sevindirici ama zaten çok ödüyoruz.. 2.0cc çok büyük bir motor degil. 5.0, 6.0 hacimli ve yüzlerce bin liralık degeri olan araçlardan alsınlar. Zaten öyle arabaya binen adama ne yakıt koyar, ne de vergi.. Aslında mtv, aracın kasko degerine göre belirlense daha iyi olur. Pahalı araç kullanan ona göre vergisini ödemeli..

    Tabi bir de akaryakıt fiyatları ciddi şekilde cep yakıyor. Daha 1 sene önce mazot 3.5 lira civarindayken, şimdi 5 liraya dayandı. Bir de captiva çok yakıyor deniyor.. 2.0 litrelik, 2 tonluk, 7 kişilik kocaman otomatik bir araç için 10-11 litre tüketim gayet normal.. clio değil ki bu 5-6 litre yaksın.. yakıt fiyatı sebebiyle km' de 55-60 kuruş tüketince haliyle fazla bir yakit gideri sözkonusu oluyor. Bunun suçlusu da araçlarmış gibi konuşuluyor. Çogu ülkede ya akaryakıt çok ucuz, ya da pahalıysa bile, gelir düzeyi yüksek.

    Mesela ben şu an hanımın memleketi Tunus' tayım. Babasının bir renault symbolü var benzinli, onu kullanıyoruz. Zaten burada bütün araçlar benzinli. Benzinciye gidip 20 dinar verdiğimde yarım depo benzin alıyorum. Bu da yaklaşık 28 Liraya falan denk geliyor.. Ben ne kadar ucuz diye düşünürken, buradakiler bana bu fiyatın pahalı olduğunu, komşu ülkeler Libya ve Cezayir'de çok çok daha ucuz olduğunu söylediler... 50 Liraya depoyu fullediğinizi düşünsenize.. Gerçi o zaman da İstanbul gibi trafiğin çok yoğun olduğu yerlerde artık hiç ilerleyemez hale gelirdik. Çoğu kişi akaryakıt fiyatlarından dolayı aracını fazla kullanmıyor. Bir de bu açıdan bakmak lazım ama yine de fahiş fiyatlı akaryakıtı haklı gösterecek bir sebep değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 2 Ekim 2017; 22:53:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018'de de uygulanmaz bence... Amaç şu dönemde araç satışlarını arttırmak gibi geldi bana.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Merhaba,



    Son iki haftadir klimamla alakali basima tuhaf bir sey geldi.



    Klima dijital oldugu icin "mode" dan bolgesini degistirdigimde AC ON konumda iken yuze cevirdigimde sanki AC ON degil de OFF durumdaymis gibi soguk yerine ılık hava yani motordaki hava iceri geliyor. Hem ayak hem yuz, cam veya sadece ayak gibi farkli modda gayet normal soguk hava geliyor. Isin en ilginc kismi ise yuze verdigimde AC OFF yaptigimda sanki AC ON mus gibi soguk hava geliyor. Yani yuz modunda klima tersi calisiyor.



    Hic basina boyle tuhaf bir olay gelen oldu mu? Sizce basit bir guncelleme veya araci cihaza baglamayla sorunu cozebilirler mi?





    Bu klima meselesi hakkinda fikri olan yok mu?
  • Nokian bin lastikleri bir adım ondemi Michelin den bu durumda, kullanan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caver kullanıcısına yanıt
    Şimdi michelin ile kıyaslama yapmak için aynı araçta ikisini de tecrübe etmiş olmak ve konuyu araştırmak lazım. Ancak benim bildigim, kış lastiği konusunda nokian'ın, premium sınıf olarak geçen birçok markadan daha iyi olduğu. Bir de line suv diye geçen ve 4×4 arazi araçları için iddialı olduğu yeni teknolojili olarak geliştirildiğini anlattıkları, yazlık veya 4 mevsim de olabilir, bir lastik var. Gerçi fiyatı da neredeyse premium sınıf lastiklere yakın ama denemeye değer. Ben hatta bu lastiği almayı düşünüyordum ama, kumhoyu çok güzel bir fiyata bulup araştırdığımda, kullanıcıları tarafından da çok iyi puanlar aldığını görünce, tercihimi kumhodan yana kullandım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 4 Ekim 2017; 1:2:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, lastik konusu cidden önemli.

    Ben bir hata yaptım, hala ceremesini çekiyorum desem yeridir. Gittim fiyatı uygun bir lastik aldım. İlk başta yumuşaktı, ama zamanla sertleşmeye başladı. Şimdi sert gibi, tamam yol tutuşu şu anda iyi ama çok ses yapıyor lastik.

    Şu anda olsa en iyisini almaya çalışırım. Nokian, michelin, continental. Ama özellikle michelin.

    İstanbul anadolu yakasında olanlar, bostancıda levent oto lastik var. Oraya kesin fiyat sorun derim. Özellikle peşinde ciddi güzel fiyatları.
  • Benim de şöylr bir sorum var.

    Arka sileceği açtığım zaman, bazen arada silmiyor, suyu da arada atmadığı oluyor. Bazen hiç sorun olmadan kullanıyorum.

    Takılma yok ama. Ya tam siliyor, ya da hiç silmiyor. Su atma olayı da aynı şekilde.

    Varmıdır başına gelen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhoi

    Arkadaşlar, lastik konusu cidden önemli.

    Ben bir hata yaptım, hala ceremesini çekiyorum desem yeridir. Gittim fiyatı uygun bir lastik aldım. İlk başta yumuşaktı, ama zamanla sertleşmeye başladı. Şimdi sert gibi, tamam yol tutuşu şu anda iyi ama çok ses yapıyor lastik.

    Şu anda olsa en iyisini almaya çalışırım. Nokian, michelin, continental. Ama özellikle michelin.

    İstanbul anadolu yakasında olanlar, bostancıda levent oto lastik var. Oraya kesin fiyat sorun derim. Özellikle peşinde ciddi güzel fiyatları.

    Üstad ne kadar sessiz lastik alsak da malesef aracın ses yalıtımı iyi değil özellikle yol sesini fazla alıyor benim araç opel antara captivaya göre daha iyi malzeme kullanmışlar ona rağmen ses yalıtımı çok da iyi değil

    Nokian aldım ses düzeyi 69 db eskisine göre daha iyi olmasına rağmen hala ses var yapacak bişey yok malesef

    Şu piyasada da ben aracımı satmayı düşünmüyorum fiyatlar malum sıfır araç almak rüya olmaya başladı.

    Şu an 132bin kmde yılda 20bin yapsam 5 yıl sonra 230bin olur 30 kuruş yakan bir arac göre 20bin lira fazla yakıt ödemiş olurum az yakacak diye 3008,qq gibi araçlara 160-170 bin lira vermek kişiye göre değişir ama bana mantıklı gelmiyor

    2013 yılında sıfır passat alan arkadaşımın aracı şu an 90bin lira ediyor sıfır almak istese 150-160bin verecek 70bin lira para hava oldu

    70bin euroya 5.20d alan arkadaşımın aracı şu an 35bin euro ediyor yani 35bin eurosu hava oldu gitti

    Tabi bu hesaplar gelir düzeyi yüksek kişiler için önemli değil ben uzman hekimim elin yabancı ülkesinde 12bin euro alan bi hekim tek maaşı ile bu araçtan fazlasını alır bizim ülkemizde ise durum içler acısı kısacası artık kazandığımı hem kendi hem de çocuklarımın geleceği için harcamak istiyorum otomobil sevgisi diye bişey bırakmadılar neyse uzattım kusura bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhoi

    Arkadaşlar, lastik konusu cidden önemli.

    Ben bir hata yaptım, hala ceremesini çekiyorum desem yeridir. Gittim fiyatı uygun bir lastik aldım. İlk başta yumuşaktı, ama zamanla sertleşmeye başladı. Şimdi sert gibi, tamam yol tutuşu şu anda iyi ama çok ses yapıyor lastik.

    Şu anda olsa en iyisini almaya çalışırım. Nokian, michelin, continental. Ama özellikle michelin.

    İstanbul anadolu yakasında olanlar, bostancıda levent oto lastik var. Oraya kesin fiyat sorun derim. Özellikle peşinde ciddi güzel fiyatları.

    Üstad ne kadar sessiz lastik alsak da malesef aracın ses yalıtımı iyi değil özellikle yol sesini fazla alıyor benim araç opel antara captivaya göre daha iyi malzeme kullanmışlar ona rağmen ses yalıtımı çok da iyi değil

    Nokian aldım ses düzeyi 69 db eskisine göre daha iyi olmasına rağmen hala ses var yapacak bişey yok malesef

    Şu piyasada da ben aracımı satmayı düşünmüyorum fiyatlar malum sıfır araç almak rüya olmaya başladı.

    Şu an 132bin kmde yılda 20bin yapsam 5 yıl sonra 230bin olur 30 kuruş yakan bir arac göre 20bin lira fazla yakıt ödemiş olurum az yakacak diye 3008,qq gibi araçlara 160-170 bin lira vermek kişiye göre değişir ama bana mantıklı gelmiyor

    2013 yılında sıfır passat alan arkadaşımın aracı şu an 90bin lira ediyor sıfır almak istese 150-160bin verecek 70bin lira para hava oldu

    70bin euroya 5.20d alan arkadaşımın aracı şu an 35bin euro ediyor yani 35bin eurosu hava oldu gitti

    Tabi bu hesaplar gelir düzeyi yüksek kişiler için önemli değil ben uzman hekimim elin yabancı ülkesinde 12bin euro alan bi hekim tek maaşı ile bu araçtan fazlasını alır bizim ülkemizde ise durum içler acısı kısacası artık kazandığımı hem kendi hem de çocuklarımın geleceği için harcamak istiyorum otomobil sevgisi diye bişey bırakmadılar neyse uzattım kusura bakmayın

    En baştas Estafurullah hocam. Bence uzatmamış, çok da doğru yazdıklarınız. Şu anda araba almak bile düşündürücü bana göre.

    1 ay önce benimde bir maceram oldu. 3,16i luxury line buldum 2012, 65binde. 107e anlaştık. Teyzeoğlu gel bir kullan dedi, 1,6 motor belki tatmin etmez seni dedi. Nitekim öyle oldu, tatmin etmedi.

    3,20ied'lere bakalım dedik, ateş pahası. Düzgün donanımda bir araç, 115'e bile neredeyse yok. Uçuk fiyatlar.

    1,18i m paket buldum. 40bin km'de, 90bine bıraktı. Ama gel gör ki, o da dar araç. Arkası ciddi manada dar. Ki 90bin çok iyi fiyat bu araba için.

    Birde dikkat ettiğim birşey var. Böyle araçlarda, ufak bir kazada malum, borusan da olduğu için yüksek meblağlar çıkıyor. O zaman hayırlı olsun, insanlar direk uzaklaşıyor araçtan. E istanbuldayız, nasıl olmayacak kaza vs? Çok şükür bende olmadı ama olmayacağı manasına gelmez. Bir far 3,500tl, 2 far+tampon, gerisini siz düşünün işte.

    Piyasadan sonra bıraktım artık araç bakmayı. Bu fiyata muadili yok aracın. İnanın, yakını dahi yok.

    Yalıtımda ise haklısınız hocam. Biraz eksiklik var araçta. Ama benim durum, bunun üstüne bir de lastiğin çok ses yapması. Çok daha hissedilir oluyor o zaman. Ki siz nokian almışsınız, bence doğru tercihlerden biri...
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,



    Benim arac eskiden babamindi, yurt disinda yasadiklarindan arac uzun sure garajda yatardi. Ben satin aldiktan sonra arka silecegin takildigini farkettim. Silecek motorundan ses geliyordu ancak silecek hareket etmiyordu veya birden bire firlarmiacasina hareket ediyordu. Birkac gun sonra duzeldi. Su an yasamiyorum bu sorunu ama herhangi bir mudahalede de bulunmadim.



    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Merhaba,



    Son iki haftadir klimamla alakali basima tuhaf bir sey geldi.



    Klima dijital oldugu icin "mode" dan bolgesini degistirdigimde AC ON konumda iken yuze cevirdigimde sanki AC ON degil de OFF durumdaymis gibi soguk yerine ılık hava yani motordaki hava iceri geliyor. Hem ayak hem yuz, cam veya sadece ayak gibi farkli modda gayet normal soguk hava geliyor. Isin en ilginc kismi ise yuze verdigimde AC OFF yaptigimda sanki AC ON mus gibi soguk hava geliyor. Yani yuz modunda klima tersi calisiyor.



    Hic basina boyle tuhaf bir olay gelen oldu mu? Sizce basit bir guncelleme veya araci cihaza baglamayla sorunu cozebilirler mi?





    Bu durum başına gelen veya fikri olan yok mudur?
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam katılıyorum size. Captiva çok yakıyormuş, hantalmış ve de konforsuzmuş sözleri almış başını gidiyor. Öncelikle şu kuruş hesabı yanlış bir hesap. Bunu taksici vs. gibi şoför esnafı günlük hesaplamalarda kullanır. Eğer aracınızın yakıtı hesaplanacaksa 100km/L olarak hesaplanmalı. Captiva, kibrit kutusu gibi küçük, donanımsız ve en düşük kalitedeki piyasa arabaları ile mukayese ediliyor ve tüketim yarı yarıya fark edince hemen Captiva çok yakıyor.. 2 tonluk 2.0 litre 4x4 otomatik kocaman bir araçtan 5-6 lt yakıt tüketmesini beklemek saçma olurdu. Aynı donanım, özellik ve büyüklüğe sahip bir araç en az 8-9lt yakar. O aracın da fiyatı zaten en az 150 binden başlar. Zaten Captiva kullanıcıları olarak, ailemizin ihtiyaçları ve gereksinimlerimizden dolayı böyle büyük ve geniş bir araç kullanıyoruz. Bence böyle bir araç için performans gayet iyi. Ara hızlanmalarda falan beni bugüne kadar hiç üzmedi. Tabi bir spor araba performansı beklemek zaten yanlış olur. Konfor, yalıtım gibi konularda Range Rover, Cayenne, X5 gibi araçlarla kıyaslanırsa tabiki vasat kalacaktır. Yüksek olmayan hızlarda bence yalıtım gayet iyi, herhangi bir rüzgar sesi yok. Kaput altı ve kabin izolasyonu da gayet iyi. Motor sesini içeriye almıyor. Varsın 150 binlik muadillerinden 2-3 litre fazla yaksın, malzemesi de daha kalitesiz olsun. Ben aracın her şeyinden gayet memnunum. Ne kadar ekmek o kadar köfte mantığıyla baktığımızda, konfor, donanım, yalıtım gibi özellikleriyle Captiva parasının karşılığını tam olarak veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 16 Ekim 2017; 15:25:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceyarr kullanıcısına yanıt
    Galericilik yapan bi abim aradı geçenlerde hocam senin arabayı değişelim dedi tamam abi dedim ne var elinde

    En ucuz araç elindeki 140bin kmde jetta fiyatı da 64 bin lira dedim abi benim arabayı 44 bin liraya aldım seninkindende daha düşük km dsg şanzıman da malum yani az yakacak diye napayım ben jettayı

    Ülkemizdeki bu boya yakıt gibi takıntılar benim hoşuma gidiyor yoksa elimdeki aracı mümkün değil o fiyata alamazdı

    Performans konusunda haklısınız şimdiye kadar hiç bi sollama da sıkıntı yaşamadım tam otomatik olduğu için vitesi çabuk küçültüp anında tepki veriyor

    Bakım fiyatları da abartı değil ön balataları bosch marka 140 liraya aldım ses yapmıyor ve oldukça iyi

    Dediğiniz gibi captiva f/p açısından ideal bir araç keyifle binin kazasız belasız inşaallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba, 1 ay öncesinde yazmıştim. Araca bakım yapmıştim detaylı bir sekilde. Araç bakımdan sonra 100 km de 10.4 litre yakıt yakiyordu. Bunu bir kenariya alalım 3 ay önce de turbo hortumu yarıldığı için hortumu değişmiştim. Ancak hortum yirtikken araç kullanıldığı için dpf dolmuş ve araç siyah duman atmakta idi. Biraz devirli kullanım ve son olarak wurth ün dpf ilacı ile bu problemde nerdeyse çözülmüştü. Şimdi işin bozulduğu yer 2 haftadır malumumuz havalar soğudu istanbul da. Araç bir anda 12.5 litre yakmaya başladı hem soguk hava hem de kısa mesafede kullandigim için üzerinde fazla durmadım. Ancak bugün nispeten daha uzun bir yolda 70 km hızla cc eşliğinde ilerlerken araç motor gücü düşük ve servis ışığı yaktı. Dusuk hizda performansta bir sıkıntı yok araçta ancak hafif eğim çıkarken veya eğim inerken devirde minimal dalgalanmalar ve tabiri caizse sanki arkadan biri iple tutup bırakıyormuş gibi bir tıkanma hissiyatı araca hakim. Duz yolda ise arac 160 a kadar rahatlikta geliyor ama 160-200 arasi o tikanma hissi var yine.Şimdi nereden başlayacağımı açıkçası bilmiyorum üst üste bu kadar sorun araçtan soğutma noktasına kadar da getirdi maalesef. Acaba turboda hava kaçağı mi yine diyorum ya da bambaşka bir ihtimal enjektörlerle mi alakalı. Bu arada belirtmek isterim aracın bu zamana kadar tüm bakımları eksiksiz ve zamanında yapılmış olup hep orjinal parca kullanılmistir. Üzerine bu kadar titredigim aracın böyle yapmasi ister istemez hayal kırıklığı yaratıyor ancak yapacak birşey de yok. Şimdiden herkese cevaplar için teşekkür ederim. Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 161907 kullanıcısına yanıt
    Geçenlerde bir kaç defa sunpetten ucuz mazot aldım aslında eurodizel ama iskontomuz var bizim dediler bende aldım araç ilk olarak sık aralıklarla dpf temizleme durumuna geçmeye bunu yakıt tüketiminin artmasından anlıyorsunuz sonrasında motor arıza ışığı yakmaya başladı ayrıca başka saçmasapan ışıklarda yandı depo yarıya inice bp den aldım yakıtı ve durum düzeldi

    Dpf tıkanmasının en büyük nedeni yakıt kaynaklı hocam Ben başımdan geçeni anlattım tabi sizin sorununuz başka bi sebepten de olb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Geçenlerde bir kaç defa sunpetten ucuz mazot aldım aslında eurodizel ama iskontomuz var bizim dediler bende aldım araç ilk olarak sık aralıklarla dpf temizleme durumuna geçmeye bunu yakıt tüketiminin artmasından anlıyorsunuz sonrasında motor arıza ışığı yakmaya başladı ayrıca başka saçmasapan ışıklarda yandı depo yarıya inice bp den aldım yakıtı ve durum düzeldi

    Dpf tıkanmasının en büyük nedeni yakıt kaynaklı hocam Ben başımdan geçeni anlattım tabi sizin sorununuz başka bi sebepten de olb

    Hocam yakıtı aldığımdan beri tatiller dışında hep aynı istasyonlardan alirim. Ayrıca dpf olayına gelirsek hortum yarilana kadar 5 yılda 1 kez bile dpf ışığı yakmadı arac. Açıkçası yakıt benim gozumde en düşük ihtimal. Bakalim otomobil genel ede konu açtım inşallah cozucez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BLacKeLDiaBLo kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Merhaba,



    Benim arac eskiden babamindi, yurt disinda yasadiklarindan arac uzun sure garajda yatardi. Ben satin aldiktan sonra arka silecegin takildigini farkettim. Silecek motorundan ses geliyordu ancak silecek hareket etmiyordu veya birden bire firlarmiacasina hareket ediyordu. Birkac gun sonra duzeldi. Su an yasamiyorum bu sorunu ama herhangi bir mudahalede de bulunmadim.



    Saygilar

    Yok hocam benimki keyfi çalışıyor . Ya çalışıyor, ya da hiçbirşey olmamış gibi duruyor yerinde
  • İlginçtir burda ovdugumuz motul yağı koyduktan sonra 10 günde bir dpf ışığı yanmaya başladı. Tekrar castrol edge 5/30 koyucam en kısa zamanda. O da olmadı wurth falan dpf temizlemek lazım bi şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Bakım yaptırmadan önce yanmayan def temizlik ışığı, bakımdan sonra yanmaya başladı.
    Bazen 1000km arayla, bazen de 300-500 km arayla yanıyor.
    Işık sönene kadar aracı kapatmadan elimden geldiğince manuel olarak düşük viteste 3.000 devirde kullanıyorum.
    dpf'nin bu kadar sık yanması sorun mu?
    servise gitmem gerekir mi?
  • 
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.