Şimdi Ara

Champion-Skin Geri Verme Anlatım (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
Cevap
Favori
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saolasın kardeş...
  • quote:

Orijinalden alıntı: We are Oscar Mike

Arkadaşlar ben rp ile almıştım karthusu. Ağustosda aldım fakat 3-4 kere oynadım zaten oyun tarihleri aynı hafta içerisinde.Uzun bir süre daha girmedim oyuna . Geri verirler mi sizce?

sanmıyorum
  • Ben geçen gün dün öğlen 12 de yazdım akşam 7 de tabiki store bilgisini ver geri alalim dedi verdim 10 saattir adam yanıt vermedi kaç günde verir
  • quote:

Orijinalden alıntı: jumong88

Ben geçen gün dün öğlen 12 de yazdım akşam 7 de tabiki store bilgisini ver geri alalim dedi verdim 10 saattir adam yanıt vermedi kaç günde verir

1-2 güne.
  • Account id ile username aynı şeyler değil mi?
  • Bende gönderdim ticket.Şöyle bir cevap geldi ne diyor acaba ?

Greetings Summoner,

We do not do this normally, but I was able to make an exception and have refunded those items for you.

The points have been added to your account, but they may not display properly until you go to the Store and attempt to make a purchase. You do not need to complete the purchase as the value should correct itself before you complete the transaction.

If you happen to have been online while I was operating on your account, you may notice a short ~5 minute hold on your account. This is just to allow the database to re-sync and will be over shortly.

This is a one-time exception. Your account is no longer eligible for any further refunds or changes to your current request as the refund has been completed.

Just to let you know I have closed this request. If you have any other questions that are not related to this refund please feel free to create a new request here:

https://support.leagueoflegends.com

In your bushes, tossing my bandages,
    CallmeSoup

• quote:

Orijinalden alıntı: ReaLiFeZoRR

Bende gönderdim ticket.Şöyle bir cevap geldi ne diyor acaba ?

Greetings Summoner,

We do not do this normally, but I was able to make an exception and have refunded those items for you.

The points have been added to your account, but they may not display properly until you go to the Store and attempt to make a purchase. You do not need to complete the purchase as the value should correct itself before you complete the transaction.

If you happen to have been online while I was operating on your account, you may notice a short ~5 minute hold on your account. This is just to allow the database to re-sync and will be over shortly.

This is a one-time exception. Your account is no longer eligible for any further refunds or changes to your current request as the refund has been completed.

Just to let you know I have closed this request. If you have any other questions that are not related to this refund please feel free to create a new request here:

https://support.leagueoflegends.com

In your bushes, tossing my bandages,
    CallmeSoup

kısaca
    normalde yapmıyoruz ama bi kreliğine refund ı yaptım. Oyun içinde geldiği gözükmüyosa store a gir

• Tamamdır saol kardeş.IP gelmiş.Wukong aldım riven'ın yerine :)
  • Bişey sorcam ben heromu tranfer etmek istiyorum hangi katogeriyi seçmem lazım.
  • Dün ticket yollamıştım bu gün girdiğimde topici silmişler üstüne şampiyonları alıp ipi vermemişler ne iş :(
  • Yanlışlıkla almak istediğimden farklı bir skin aldım. Daha önce refund yapmıştım. Napıcam? Mesaj attım geri veremeyiz bla bla diyorlar.
  • 1 haftalık bir hort olucak ama. bende 3 tane cham iade ettim. ancak champları almalarına ragmen ipler gelmedi. acaba siteden falan mı alıyorum yoksa baska bir surecten dahamı gecıcem konu hakkında bılgısı olan yardımcı olabılır mı

tesekkurler

Edit: Eğer zahmet edip maili tam olarak okusaydım :)

the point have been added to your acc. but they may not display properly until you go to the store and attemp to make a purchase you do not need the complite the purchase... şeklinde devam eden cumleyi gorecektım.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subetai -- 21 Şubat 2012; 23:26:47 >
  • çok iyi olmuş walla bende ziggs almıştım hiç beğenmedim onun yerine yeni bi champ çıkmış onu alırım :D çoook saol..
  • Dün gece yazdım yolladım ama hala dönüş yapmadılar.
    Tekrardan mesaj atayım mı acaba ?
  • Bu olay hala devam ediyormu ?
  • ben 1 tane verdım gerı amumu. baska hakkım varmı 3 tane veren var sanırım.
  • quote:

Orijinalden alıntı: Saitou Hajime

ben 1 tane verdım gerı amumu. baska hakkım varmı 3 tane veren var sanırım.

tek 1 geri iade hakkın var o iade hakkında da 3 tane champ, skin iade edebiliyorsun
  • ben bundan 4-5 ay önce bi refund yapmıştım hiçbir sorun çıkmadan. Bugün nidalee aldım pişman oldum sadece onu
    Geri vermek istiyorum alırlar mı acep?

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende başvurumu yaptım.Hesap vrmış sanırım supporttan şifremi unutmuşum onuda yeni aldım giriş yaptım.Umarım hemen cevap verirler.3 tane 1350 ip champ. geri vericem
  • quote:

Orijinalden alıntı: hayalet88

ben bundan 4-5 ay önce bi refund yapmıştım hiçbir sorun çıkmadan. Bugün nidalee aldım pişman oldum sadece onu
    Geri vermek istiyorum alırlar mı acep?

yapmadılar. Gelen cevap şu şekilde: biz bu olayı normalde yapmıyoruz. fakat bir defaya mahsus olmak üzere yaparız. Hesabınızı incelediğimizde daha önce size refund yapmışız. Lütfen champion alma konusunda başlığımızı okuyun.
    Özet: 1 defa refund yaptık işin suyunu çıkarmayın.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.