Şimdi Ara

Cevap: DÜN ASUS N550JV-CN240H MODELİNİ ALDIM. İZLENİMLERİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar !

    29.12.2013 tarihi itibarı ile teknosadan asus cn240h modelini aldım. almış oldugum laptopun enranının kenar boşluklarında orantısızlık oldugunu farkettim. 3 kenarda 1mm lik siyah boşluk bulunurken sağ kenarda bu alan yaklaşık 4-5mm civarıydı. ister istemez göze batıyordu... aldığım günün ertesinde ürünü değiştirmeye gittim. her ne kadar teşir ürünündede aynı boşlugun oldugunu ve bu boşlugun standart oldugunu idda etselerde. kutusundan actırdığım 2. ürünün ekranında böyle bir sorun yoktu. ekran dış panele her taraftan eşit bir şekilde oturtulmuştu. ve gözü rahatsız etmiyordu. bu sevincle ürünü değiştirip evin yolunu tutmuştum.

    almış oldugum ikinci notebookumu evde inceleme şansı bulmuştum. gelen gideni aratır derler ya bendekide öyle olmuştu. ikinci notebookumda tam üc tane sorun farkettim. a)forumlardada bahsedildiği üzere harddiskden cızırtı sesi geliyordu. ve ilk pc de böylebir sıkıntı yokdu. ileride ssd takacagım için fazla önemsememiştim. b) tacpedi kullanım esnasında cok fazla tıkırtı sesi geliyordu. hani bilirsiniz tacpetdeki o tok ses kesinlikle yoktu. ilk pc de böylebir soruna raslamamıştım. ve bunada nasip demiştim. c) klavye üzerinde f3 tusunun bir kenarının kalkık oldugunu ve tam basmadığını farkettim. işte bu bütün hevesimin kaçmasına neden olmuştu.

    asıl kafama takılan nokta ise teknosa gibi bir magzada değişime getirdiğim ilk ürünün bir sorununun olmadığını ve kutulanıp tekrar satılacagının söylenmiş olmasıydı. ikinci ürünün sevici ile o an bunu pek önemsememiştim. sonra düşündümki ürünün kapagında bulunan bandirolün formalite icabı konuldugunu anladım... sonucda o ürün kutulanıp satılabilecekti. simdi ikinci ürünüde yukarda bahsettiğim sebeplerden ötürü geri götürecem. değişimde verilecek olan pc nin gercekten hiç acılmamış bir paket olduguna beni nasıl inandırabilirler ki...

    bu şansızlıklar zincirinden sonra ben bu üründen iyice sogudum. artık almaktan vazgectim diyebilirim. bakalım bugün ürünü yine geri götürdüğümde ne ile karşılasacağım... tedbiri elden bırakmamak adına bu iki ürününde rotoraf ve videolarını cekmiştim. umarım beni tüketici haklarına müracat etmek zorunda bırakmazlar. ve bütün forum sitelerinde bu konuyu dillendirmeme gerek kalmaz.

    ürünü alacak arkadaşlara tavsiyem. hangi mağza olursa olsun en az 3 kapalı kutu getirmelerini ve içinden kendinizin secim yapmak istediğinizi belirtiniz. artık şansınıza ne cıkarsa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_rc -- 31 Aralık 2013; 9:43:55 >







  • ben kliksadan aldım bugün geldi belirttiğiniz sorunlardan herhangi biri çıkmadı
  • aslında kliksa fiyatını görmüştüm. direk forumlara baktım. ve kiliksa siparişlerinde genel olarak kargo gecikmesi olduğu ve müşteri hizmetlerine ulaşamadıklarına ilişkin yazıları okuyunca 300tl fazla olsun temiz olsun demiştim...

    ikinci bilgisayar için bana yakın olması nedeniyle merkezdeki teknosadan değiştirip değiştiremeyeceğimi sorduğum. ürünü aldığım mağza ile telefon görüşmesi yaptılar. bana değişim yapabileceklerini söylediler. yapılan değişimde ilgili personelin göz önünde makineyi actık. makinenin harddiskinde tacpetinde ve tuşlarında herhangi bir sorun yokdu. fakat ilk pc gibi sağ kenarda 4mm e yakın bir (siyah) boşluk vardı. yani almış olduğum 3. bilgisayar ile başa sarmıştım... ilgili personele bakın sağ taraftaki kenar boşluğunu görüyorsunuz deyilmi dedim. ilk pc yide bu yüzden geri verdiğimi belirttim. personel arkadaş faturanın kesildiği ilk mağza olmadıkları için başka bir kutu açamayacaklarını söylediler... hemen koştura koştura ürünü ilk aldığım avm ye gittim. maalesef yılbaşı nedeniyle 20:00 da avm nin kapatıldığını öğrendim. artık iyiden iyiye yıkılmış bir durumdayım. ciddi anlamda sinirlerim bozuldu. dört gündür elimde bilgisayar kutusu sabah aksam dolanıyorum...

    3000tl ödediğim bir pc nin her seyi ile sorunsuz olmasını istemek en büyük hakkım deyilmi. ki tüketici hakları kanununda buna ilişkin maddeyi gördüm.... artık pc filan istemiyorum... direk iade istiyecem. hadi bakalım hakkımızda hayırlısı...

    hocam bu arada sizin adınıza inanın cok sevindim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_rc -- 1 Ocak 2014; 1:35:33 >




  • malzeme kalitesi ve iscilik ile taninan asusa bile guven yok artik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla hocam dün vatana, mediamarkta ve başka bir teknosa sübesine gittim... asusun başka serilerine baktım... vatandaki 239h de panel sorunu göremedim. mediamarkta 127h modelinde panel sorunu göremedim. 3. teknosa subesinde ise 240h modelinde kenar boşluk olayı yine vardı...

    ben anlamadım bu işi sadece 240 h modeline özgü bir şeymi bu... hocam kiliksadan aynı modeli aldıgınızı belirmiştiniz. eger zahmet olmazsa bana ekranın kıyıarına yakın cekilmiş foto gönderebilirmisiniz. hem benim içinde iyi olur. bu ürünü alan başka arkadaşlarda böyle bir sorun yokmuş demem için bir dayanagım olmuş olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_rc -- 2 Ocak 2014; 8:25:30 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lenovo ideapad 500 aldım ama..
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.