Şimdi Ara

Çekim Gücü Sağlayamayan Operatör İçin Kime Başvurmalıyız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar çokta ufak sayılmayacak bir yazlıktayım şu anda.
    Kendimi bildim bileli telefon çekmezdi burada. 2 yıl önce Turkcell yakınlara bi baz istasyonu açtı. Bi sabah uyandık 3g full bütün telefonlar. İyi güzel hoş falan sonraki sene geldik temmuza kadar yine çekmiyordu ama temmuzdan sonra tekrar full 3g ye döndük sıkıntı yok. Bi ara gezerken merak edip şu aleti bi görelim dedik. Bildiginiz romörkümsü bir şey. Üzerinde anteni var falan. Taşınabilir bir şey yani.
    Neyse o senenin sonunda vodafone geldi bildiginiz normal sabit büyük bir baz istasyonu açtı. O gün bugündür vodafone full çekiyor. Bu sene geldik turkcell edge bile çekmiyor. Baz istasyonu zaten yerinde yok. Temmuzun ortasına gelmişiz. Resmen internete girebilmek için sahile iniyoruz o da biga tarafından sinyal aliyor da 2-3 çubuk çekiyor diye.

    Bu durumdan yakınan çok rahat 20-30 kişi varız. Şimdi turkcell'e (gencaver hizmetine 4362) baz istasyonu getirin yoksa vodafone a geçiyoruz diye mesaj atsak heralde kimse iplemez.
    Bu konuda ne yapmamız gerekiyor vodafone a geçmek dışında ?







  • BTK'ya mail atabilirsiniz.
  • Turkcell müşteri hizmetlerini ara konuş herkes ararsa iplememezlik olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Turkcell müşteri hizmetlerini ara konuş herkes ararsa iplememezlik olmaz

    Abi normal konuşma 40 kr müşteri hizmetleri 60 kr
    Hadi onuda geçtim ariyorum 10 dk müzik çaliyor yok işte turkcell beni sesimden tanırlar bilmemneler. Onuda geçtim müşteri temsilcisi geliyor. Adınız soyadınız diyor söylüyorum bir dakika sistemde yoğunluk var kontrol işlemi gecikiyor diye her adımda bekletiyor. Yalanım yok bir gün delirip aradim 8 tl vardı hattımda. Konustum bekledim durdum tam derdimi anlaticam şak diye kapandi tam ana avrat söverken bilgi bi geldi -7 lere düşmüşüm kontörüm bitmişte çağrı kapanmış düşünün artık

    @Pablo Escobar teşekkür ederim dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selaminaleykum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Turkcell müşteri hizmetlerini ara konuş herkes ararsa iplememezlik olmaz

    Abi normal konuşma 40 kr müşteri hizmetleri 60 kr
    Hadi onuda geçtim ariyorum 10 dk müzik çaliyor yok işte turkcell beni sesimden tanırlar bilmemneler. Onuda geçtim müşteri temsilcisi geliyor. Adınız soyadınız diyor söylüyorum bir dakika sistemde yoğunluk var kontrol işlemi gecikiyor diye her adımda bekletiyor. Yalanım yok bir gün delirip aradim 8 tl vardı hattımda. Konustum bekledim durdum tam derdimi anlaticam şak diye kapandi tam ana avrat söverken bilgi bi geldi -7 lere düşmüşüm kontörüm bitmişte çağrı kapanmış düşünün artık

    @Pablo Escobar teşekkür ederim dostum

    Aveadaki gibi 444'lü numarası yok mu o zaman paketinden düşüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 15 Temmuz 2015; 2:24:07 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sırf bu yüzden dükkan ı yağmalayan adam tanıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  •  Çekim Gücü Sağlayamayan Operatör İçin Kime Başvurmalıyız?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bollizard


     Çekim Gücü Sağlayamayan Operatör İçin Kime Başvurmalıyız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.