Şimdi Ara

Ceat Spider 175/70/13 oto lastik Metro'da 55 TL(kdv dahil) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
31.433
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bildiğim pirelliler sert lastik oluyor.Eski Renault 9 arabamda Pirelli P4 vardı.Eskiyince değiştirip Bridgestone aldık.O taş arabası gitti,sanki yeni bir araca binmiş gibi olmuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Markanın resmi sitesi ve şirket hakkında bilgi

    http://www.ceattyres.in/newsite/home.asp

    http://en.wikipedia.org/wiki/CEAT_Limited


    yok hocam o degil...




  • Konu biraz eskiymiş ama bendede sıfır aldığım Hyundai Era üzerinde Pirelli P6000 lastik vardı hiç memnun değilim çok ses yapıyor ve yol tutuşu çok zayıf hiç güven vermiyor daha çok yeni olduğu içinde değiştirmeye gönlüm razı olmuyor bi ton para şimdi iyi bir 4 lastik mecburen bi 30.000-40.000 km olana kadar kullanacağım bir dahada Pirelli alacağımı hiç sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderace

    10 yaşında lastik kullanan biri olarak bu lastiklerin fiyat performans oranı iyi demek için daha erken olduğunu düşünmüyosunuz sanırım.
    Lastiğin fiyatına etki eden kauçuk oranıdır içinde kauçuk az olan yada hiç olmayan nylon lastikler kısa sürede cortlar ama bu kısa süre bikaç ay değil tabiki, önümüzdeki seneye değerlendirin lastiklerinizi o zaman iyi derseniz anlarız.
    Ama doğal olarak yine iyi diyeceksiniz çünkü kullandığınız 10 yıllık lastikten iyi durumda olacak!

    50000 km kullanılacak bir malın 15 lira ucuzunu almak için riske girmek ?????



    2 sene sonra sertleşmeyen marka varsa alalım? bir oktavıanın, bır passatın altına ya da 185 ebat uzerıne alınmaz bu lastık, nedenı kanal sayısı sadece 1...

    Risk dediğiniz nedir? 100 ile giderken bu lastigin yarılması mı? ya da fren aypınca durmaması mı? suya gelınce yuzmesı mi?

    Benım aracım max 180 km yapıyor, ben en fazla 120 yapan bır ınsanım. bu hızda ani bir olay fren yapsam abs- esp olmadıgı ne marka olrsa olsun o lasık kayacak bu 1. sehir içi gittigimiz 50 km hızda da kaymaz zaten bu 2. Karda buzda kullanılan lastık de değil..3. Kanal sayısı 1 dedik yogun yagışlı havalarda 100 u ben zaten geçmem diş derinliği azalana kadar gayet iyi goturur.


    Lastigi 2 ay once aldık ehliyeti değil. En basta dedıgım gibi bu lastigi passata falan kımse almaz, ortalama bir arac için ortalamanın üstünde bir lastik. Orta gelirli kesım ıcın boş yere 15 tl vermeye gerek yok lastik basına. Neyse ben tekrar ceat hakkındakı yorumumu yapayım , yumusak ve sessız. Samsunun yagışlı havasında gayet ıyı ıs cıkarıyor. Düşünen varsa korkmadan alabılır.




  • Ya zaten passat sahibi adam da gidip CEAT peşinde koşmaz gerçi ben 3 yaşında BMW 530d üzerinde marshall marka lastik gördüm ama Bizimde 98 model polo aracımızın üstüne spider leri dün taktırdım tanesi 59 liradan , 100 liaraya continantal yada michelin vardı tabii ama senede 5000 km dahi yapmayacak olan bi araca bence boşuna para, CEAT da merdivenaltında yapılmıyor pirelli kocaeli fabrikasında yapılıyor ve aldığım lastiklerin dot numarası 3310 yani taze lastik .....
  • Herkes saolsun bildiklerini paylaşmış, lastigin içeriğindeki doğal kauçuk sebebiyle bir raf ömrü vardır. 2004 üretimi bi lastikten hayır beklenmesin.

    ben kısaca şunu söylicem, araba için bir sürü aslındagereksiz şeye para ödüyor insanımız, yok oturma minderi yok bardak tutacağı vs.

    aracın belkide en hayati aksamı lastik te ise ucuz olsun mantığı güdülüyor çoğu zaman, bu yanlıştır. Amaç iyi lastiği ucuza almak olmalı, belli bir fiyatın altına da düşmüyorsa mecburen alıcaksınız, iyi lastik olmadan araba kısa mesafede duramaz, yol tutamaz.
    ben michelin kullanıyorum ve bugunlerde yine michelin alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firarim19


    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderace

    10 yaşında lastik kullanan biri olarak bu lastiklerin fiyat performans oranı iyi demek için daha erken olduğunu düşünmüyosunuz sanırım.
    Lastiğin fiyatına etki eden kauçuk oranıdır içinde kauçuk az olan yada hiç olmayan nylon lastikler kısa sürede cortlar ama bu kısa süre bikaç ay değil tabiki, önümüzdeki seneye değerlendirin lastiklerinizi o zaman iyi derseniz anlarız.
    Ama doğal olarak yine iyi diyeceksiniz çünkü kullandığınız 10 yıllık lastikten iyi durumda olacak!

    50000 km kullanılacak bir malın 15 lira ucuzunu almak için riske girmek ?????



    2 sene sonra sertleşmeyen marka varsa alalım? bir oktavıanın, bır passatın altına ya da 185 ebat uzerıne alınmaz bu lastık, nedenı kanal sayısı sadece 1...

    Risk dediğiniz nedir? 100 ile giderken bu lastigin yarılması mı? ya da fren aypınca durmaması mı? suya gelınce yuzmesı mi?

    Benım aracım max 180 km yapıyor, ben en fazla 120 yapan bır ınsanım. bu hızda ani bir olay fren yapsam abs- esp olmadıgı ne marka olrsa olsun o lasık kayacak bu 1. sehir içi gittigimiz 50 km hızda da kaymaz zaten bu 2. Karda buzda kullanılan lastık de değil..3. Kanal sayısı 1 dedik yogun yagışlı havalarda 100 u ben zaten geçmem diş derinliği azalana kadar gayet iyi goturur.


    Lastigi 2 ay once aldık ehliyeti değil. En basta dedıgım gibi bu lastigi passata falan kımse almaz, ortalama bir arac için ortalamanın üstünde bir lastik. Orta gelirli kesım ıcın boş yere 15 tl vermeye gerek yok lastik basına. Neyse ben tekrar ceat hakkındakı yorumumu yapayım , yumusak ve sessız. Samsunun yagışlı havasında gayet ıyı ıs cıkarıyor. Düşünen varsa korkmadan alabılır.


    var arkadaşım, stok lastiklerim michelin toyota corolla uzerine 2006 uretim, diş derinlikleri azaldıgı için degistiriyorum bu hafta ama hala yumusak lastikler. çatlama vs. de sıfır, yok çatlama falan da. yine michelin alacağım ben.




  • benim arabada 2005 uretim michelin lastikler var,diş derinligi super olmasına karsı lastiklerde çatlamalr var..ne dersiniz degiştirmek gerekirmi? bu lastiklerle..arac 206 pejo..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    benim arabada 2005 uretim michelin lastikler var,diş derinligi super olmasına karsı lastiklerde çatlamalr var..ne dersiniz degiştirmek gerekirmi? bu lastiklerle..arac 206 pejo..


    benim lastiklerde aynı durumda, ne yapmalıyım. araba opel corsa 1.2

    diş derinliği iyi ama çatlaklar baya var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    benim arabada 2005 uretim michelin lastikler var,diş derinligi super olmasına karsı lastiklerde çatlamalr var..ne dersiniz degiştirmek gerekirmi? bu lastiklerle..arac 206 pejo..


    benim lastiklerde aynı durumda, ne yapmalıyım. araba opel corsa 1.2

    diş derinliği iyi ama çatlaklar baya var.


    canınızı seviyorsanız değiştirin. çatlaklar oluşması kauçuğun yani lastiğinizin özelliğini yitirdiğini gösteriyor. lastik ömrü 4 yıl veya 50000 kilometredir. benim bildiğim budur yanlış biliyorsam uzman arkadaşlar düzeltsin.




  • işde ustundeki lastik michelin,catlak sebebiyle ceat lastik almak iyimi,basit olacak ama michelin catlagı ceat sıfır lastikten iyimidr
    quote:

    Orijinalden alıntı: toggle


    quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    benim arabada 2005 uretim michelin lastikler var,diş derinligi super olmasına karsı lastiklerde çatlamalr var..ne dersiniz degiştirmek gerekirmi? bu lastiklerle..arac 206 pejo..


    benim lastiklerde aynı durumda, ne yapmalıyım. araba opel corsa 1.2

    diş derinliği iyi ama çatlaklar baya var.


    canınızı seviyorsanız değiştirin. çatlaklar oluşması kauçuğun yani lastiğinizin özelliğini yitirdiğini gösteriyor. lastik ömrü 4 yıl veya 50000 kilometredir. benim bildiğim budur yanlış biliyorsam uzman arkadaşlar düzeltsin.




  • Demek ki neymiş, hiçbiri yıllarca dayanmıyormuş. var yazan arkadaşa selamlar. Çatlama varsa değiştirin, motodaki kayış mantıgı , dişleri olsa da kopma riski yüksek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderace

    10 yaşında lastik kullanan biri olarak bu lastiklerin fiyat performans oranı iyi demek için daha erken olduğunu düşünmüyosunuz sanırım.
    Lastiğin fiyatına etki eden kauçuk oranıdır içinde kauçuk az olan yada hiç olmayan nylon lastikler kısa sürede cortlar ama bu kısa süre bikaç ay değil tabiki, önümüzdeki seneye değerlendirin lastiklerinizi o zaman iyi derseniz anlarız.
    Ama doğal olarak yine iyi diyeceksiniz çünkü kullandığınız 10 yıllık lastikten iyi durumda olacak!

    50000 km kullanılacak bir malın 15 lira ucuzunu almak için riske girmek ?????



    Aldıgım ceatlar 2010 üretimi imiş, zaten maksimum 70 le giden bi adam oldugum icin lastikler bence iyi. arabadaki yol sesi azaldı eskiler cayırdıyordu cayırtı kalmadı. 240 liraya adam gibi lastiklerim oldu.

    15 lira fark diyorsunuz 15 lira farka adam gibi lastik yokki bridgestonun michelinın adam gibi lastikleri 100 tl den başlıyor. 15 lira fark var dedikleriniz gene pirelli ve satıcılarda söylüyor abi bu lastikden hiç farkı yok diye.

    Hocam 240 tl ile 400 tl arasında ki fark 160 tl ki 3 tane ceat parası buda hiç az değil,

    yine söylüyorum yorum yapmışsınız lütfen gözlemlerinizi yazın, misal deyinki ben bridgestone kullanıyorum bu lastikden şaşmam, yada deyinki ben ceat kullandım çok kötüydü, bundan ötesi boş konuşmak oluyor.

    saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand


    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderace

    10 yaşında lastik kullanan biri olarak bu lastiklerin fiyat performans oranı iyi demek için daha erken olduğunu düşünmüyosunuz sanırım.
    Lastiğin fiyatına etki eden kauçuk oranıdır içinde kauçuk az olan yada hiç olmayan nylon lastikler kısa sürede cortlar ama bu kısa süre bikaç ay değil tabiki, önümüzdeki seneye değerlendirin lastiklerinizi o zaman iyi derseniz anlarız.
    Ama doğal olarak yine iyi diyeceksiniz çünkü kullandığınız 10 yıllık lastikten iyi durumda olacak!

    50000 km kullanılacak bir malın 15 lira ucuzunu almak için riske girmek ?????



    Aldıgım ceatlar 2010 üretimi imiş, zaten maksimum 70 le giden bi adam oldugum icin lastikler bence iyi. arabadaki yol sesi azaldı eskiler cayırdıyordu cayırtı kalmadı. 240 liraya adam gibi lastiklerim oldu.

    15 lira fark diyorsunuz 15 lira farka adam gibi lastik yokki bridgestonun michelinın adam gibi lastikleri 100 tl den başlıyor. 15 lira fark var dedikleriniz gene pirelli ve satıcılarda söylüyor abi bu lastikden hiç farkı yok diye.

    Hocam 240 tl ile 400 tl arasında ki fark 160 tl ki 3 tane ceat parası buda hiç az değil,

    yine söylüyorum yorum yapmışsınız lütfen gözlemlerinizi yazın, misal deyinki ben bridgestone kullanıyorum bu lastikden şaşmam, yada deyinki ben ceat kullandım çok kötüydü, bundan ötesi boş konuşmak oluyor.

    saygılarımla.

    Onu bırak 185 ebattan aşşağı iyi seri lastik yok hepsi alt seri, markalar hep iyi lastikleri 195 ebadından başlayarak çıkarıyor ve daha cok çeşidi var ben 165 lastik kullanıyorum alt seviye pirelli alsam ne michelin alsam ne ve bunların hepside T serisi lastik yani yük lastiği 15 lira fark olan lastikte kalite farkıda yoktur ve zaten michelin yumuşak karakterinden dolayı çatlamakta ve yarılmakta ,anlatmak istediğim mantığında cok haklısın ve için rahat olsun.Ben pirelli p4 cinturato kullanıyorum memnunmusun dersen ses azaldı yol tutusunu anlayamam zira zaten 100 den yukarı cıktığım yok ve zatende 165 lastik bildiğin dolma teker lastik ne kadar güven verebilirki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firarim19

    2 YIL PİRELLİ GARANTİSİNDE

    CEAT Lastikleri Pirelli kocaeli fabrikasında üretilmektedir.

    (TÜRK MALI)

    Islak ve kuru yollarda yüksek-performanslı sürüş Islak ve kuru zeminde sürüş hakimiyeti, Lastik ömrünün sonuna kadar suda kızaklamaya karşı direnç sağlar. Sessiz sürüş, Yüksek hızlarda sürüş hakimiyet.

    ADAC TESTİNE GÖRE TAVSİYE EDİLİR LASTİK

    ADAC/ÖAMTC (DE) 2007

    1) Continental EcoContact 3 ***
    2) Bridgestone B250 ***
    3) Pirelli P3000 Energy ***
    4) Hankook Optimo K715 **
    5) Dunlop SP30 **
    6) Ceat Spider **
    7) Michelin Energy E3B **
    8) Barum Brillantis **
    9) Maloya Crono 470t **
    10) Semperit Comfort Life **
    11) Norauto Prevensys **
    12) Sava Perfecta *
    13) Pneumant PN250 *
    14) BF Goodrich Touring -
    15) Kumho Solus KH15 -
    16) Matador MP15 Stella -




    boyle bir bilgi buldum

    Bridgestone b250 kötü bir lastiktir yolda giderken uhultu yapar serttir hepsini denedim
    ama eyer alıcaksanız kesinlikle öneriyorum Bridgestone B330 ALIN İNANIN BANA SİZDE ŞARIRIP KALICAKSINIZ ARABADA KESİNLİKLE YOL TUTUŞU İYİDİR VİRAJİ DÖNERKEN LASTİK ESNEMİYOR ANLIYACAGINIZ TAM BİR TÜRKİYE YOLU LASTİGİDİR 3 SENEDİR KULLANIYORUM BİRKERE BİLE BALON YAPMADI MİCHELEN İKİ DEFA CUKURLAR YÜZÜNDE BALON YAPTI TÜRKİYE STANDARLARI KESİNLİKLE Bridgestone
    MACERA ARAMAYIN LASTİK HAYAT DEMEKTİR UNUTMAYIN O LASTİKLERİN ÜZERİNDE SİZİN CANINIZ VAR HAKSIZMIYIM
    BİRDE Ceat Spide İYİ BİR LASTİK OLSAYDI TÜRKİYEDE BU KADAR UCUZA SATMAZLARDI BUDA KESİN




  • bugun metro ya ceat 175 65 14 lastik için gidiyordum fiyat 65 tl idi ve taktırmam gerekiyordu.yol ustunde speedy i gordum ve orda debika lastiklerini 75 tl ye her sey dahil bıraktılar(sibob,nitrojen hava)inanın ceat ten daha yumasak ve kaliteli duruyor,good year ın polonya fabrikasında uretiliyormus,taktırdım ve ilk izlenimim aracdakilastik sesi yok denecek kadar azaldı fiyast performans olarak tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    bugun metro ya ceat 175 65 14 lastik için gidiyordum fiyat 65 tl idi ve taktırmam gerekiyordu.yol ustunde speedy i gordum ve orda debika lastiklerini 75 tl ye her sey dahil bıraktılar(sibob,nitrojen hava)inanın ceat ten daha yumasak ve kaliteli duruyor,good year ın polonya fabrikasında uretiliyormus,taktırdım ve ilk izlenimim aracdakilastik sesi yok denecek kadar azaldı fiyast performans olarak tavsiye ederim

    Kışa girerken lastiklere nitrojen bastırılır mı?

    Bu arada "yumuşak lastik - iyi lastik" mantığını da anlayabilmiş değilim. Her lastiğin bir karakteristiği, kullanım ömrü, deseni, kullanım alanı vardır. Örneğin pirelli şehir kullanıcıları tarafından pek sevilmesede karma diyebileceğimiz şehir-kırsal kullanıcı için ideal bir lastiktir. Yumuşak lastikler ısındıklarında içerisine toz karışır ve sertleşir. Bu ise asfalt üzerinde fren mesafesini artırır. sert lastik daha az tozu absorbe edeceğinden bu sorunu yaşamaz. Yani, şehir-kırsal kullanıcısı iseniz orta sertlikte, şehir kullanıcısı iseniz orta-yumuşak ya da yumuşak lastik almanız gerekir.

    Lastiğin çatlaması demek lastiğin ölümü demektir, diş kalınlığı ne olursa olsun... Nasıl muayenesi geçmiş, plakasız araç ile trafiğe çıkmıyorsanız, böyle lastiklerle de çıkmayınız. Plakasız araçla yola çıkarsanız paranızdan olusunuz belki ama çatlak lastikle canınızdan olursunuz. Bu yüzden, markadan bağımsız olarak, alacağınız çin malı olanlar bile dahil çatlak lastikten daha iyi olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionisus -- 14 Kasım 2010; 10:29:12 >




  • nitrojeni kışın kullanımı sakıncalımı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    nitrojeni kışın kullanımı sakıncalımı?

    n,trojen eğer uzun yol şoförü değilseniz her daim sakıncalıdır. Lastiğin ısınmasına engel olur ve bu yüzden kazalara yol açabilir. El ne eylerse güzel eyler şiarıyla, "drag arabalarına,drift arabalarına nitrojen basıyolar, biz de bastıralım" nev-i tuhaf mantıkla bizim insanımız da ne duyarsa önünü sonunu bilmeden yapıyor. Nitrojen dediğin bildiğin azot.
  • bişey sanıyorlar satıcılarda bunu şişiriyorlar şöyle iyi böyle iyi :) anca para tuzağı
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.