Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

cd yazıcı XP de cd yazımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
190
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> cd yazıcı XP de cd yazımı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    559 Mesaj
    Merhaba Cd yazımı ile fazla bilgim yok.Yani yazıcıya yeni sahip oldum.
    Ama eskiden beri bildiğim cd nin yazıldıktan sonra kapanması gerektiği idi.
    geçende 10 mb lik bir dosyayı Xp yazılımı ile yazdırdım.Sorun yok yazım bittikten sonra aynı cdye yanlışlıkla başka dosyada gönderdim onu da yazdı.
    Cdler yazıldıktan sonra kapanması gerekmiyormuydu?
    yazılan cd yi başka bilgisayarda cd okuyucu ile denedim yeni yazılanla beraber bütün dosyalar vardı.
    Bu coklu oturum(multi sension) olayı mı?
    cd ye istediğimiz zaman yazım yapabiliyormuyuz (CD-R)
    ASUS 52*32*52
    clone ve nero da var bu yazılımlarda da cd yazımı 3 dakka gibi sürüyor (sadece yazım)kalıp oluşturma da 1,5 dk gibi sürse toplamda 4,5 dk ediyor (tam cd için) bu değerler normal mi?



    |
    |
  • Yüzbaşı
    958 Mesaj
    cd lerin de çeşitleri var sanırım sen tekrar yazılabilir cd almışsın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    613 Mesaj
    Arkadaşım CD-R ye istediğin kadar ekleme yapabilirsin,her seferinde yaklaşık bi 10mb boşa harcayarak çoklu yazım yapabilirsin sorun yok, fark şurda yazım sırasında cd kapatılmıyor çoklu yazıma izin veriliyor. değerlerin hdd den cd ye 32 için falan normal sayılır, ama 52 için az bence
    |
    |
  • Binbaşı
    1246 Mesaj
    cd'yi kapatırsan üzerine bir daha bişey yazamassın. ancak kapatılmış cd daha hızlı okunur. özellikle müzik setinde falan kullanacaksan kapatmanı öneririm. kapatmazsan sonradan üzerine ekleme yapabilirsin ancak cd'nin yanma ihtimali artar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    bence normal dostum bunda korkucak bişey yok
    |
    |
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    bence normal dostum bunda korkucak bişey yok
    |
    |
  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    Cd kapatırsan bir daha yazılmaz.Ayrıca 700 mb yani cd hafızasınıda doldurursan bir daha silemezsin.Yani sen şuan bir cd sürekli ekleme yapıyorsun.Cd çok yazılabilir olmayabilir.Çünkü normal tek yazılabilenlerede sonradan ekleme yapabiliyorsun.Ama hepsine değil adilere olmaz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    evet.... ama bende nero var cd 'yi yazdığım zaman mesela 100mb yazıyorum geri kalan 600mb'ı siliyo..

    adi cd de kullanmıyorum..

    cd yazma programıda etkileyebiliyor...
    |
    |
  • Binbaşı
    1549 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by LorDDarK</i>
    <br />evet.... ama bende nero var cd 'yi yazdığım zaman mesela 100mb yazıyorum geri kalan 600mb'ı siliyo..

    adi cd de kullanmıyorum..

    cd yazma programıda etkileyebiliyor...
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    NERO DA bir bölüm war cd ye dosya eklenmesini etkinleştir gibi ordaki tick i kaldırırsan yada koyarsan daha sonra ekleme yapabilirsin tam hatırlamıyorum akşam eve gidince bakarım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    559 Mesaj
    merhaba ben coklu yazmak istemiyorum ki Xp öle uygun gördü.Sürükleyip bırakınca yazıyor hatta şimdi bi daha yazdı.
    xp de bunu engellemek için ne yapabilirim bazı zararlarını yazmışsınız.şu an dandik cd kullanıyorum.
    52 hızlı yazıcıdan hdd den cd ye yazım kac dk de oluyor.
    52 de cd den cdr ye yazım kac dk de oluyor.
    cd den cdr ye yazımda kalıp dosyası sanırım olusturmuyor.cd den cdr ye yazımda cdr de hata olabılır mı ?

    xp 2.8 512ram sata 52*32*52
    |
    |
  • Yüzbaşı
    852 Mesaj
    audio cd yazarken cd yi kapaman gerekiyor aksi takdirde müzik seti veya vcd de okumaz
    |
    |
  • Yarbay
    8088 Mesaj
    cd olyında çoklu ortam diye bi olay var ( multisesion mod ) bu şekilde cd nin üzerine parça parça bişeyler yazbilirsin ama bence windows yerine daha iyi bi yazılım kullanabilirsin mesela nero gibi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    559 Mesaj
    merhaba
    nero ve clone cd de kullanıyorum.
    Bu yazılımlar cd ye yazdıktan sonra kendileri kapatıyorlar sanırım.
    52 hızlı bir cd yazıcının cd den cdr ye kac dk da yazar?
    Kalıp dosyası oluşturulmalı mı yoksa direk mi yazmak daha iyidir?Hız açısından direk yazmak sanırım daha hızlı çünkü kalıp dosyası çıkarmıyor.
    aynı yazıcı sabit diskten cdr e kac dk da yazar?
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    windows xp de default gelen bu. Degistirebilecegin konusunda bir bilgim ama sende bir sorun yok
    |
    |
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    nero programın sakat o zaman... bence hemen güncelle..

    ama neroyu komple sil sonra tekrar yeni versiyonunu kur..
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
Masal
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,308
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.