Şimdi Ara

cbr 600rr mi r6 mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
16.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar yurtdisinda yasiyorum 2006 model ss istiyorum.. aklimda sadece bu ikisi var gsxr falan bakmiyorum yani sizce bu ikisini karsilastiricak olursak hangisini tercih etmeliyim?

    CBR600rr mi R6 mi?

    sahsen r6nin gorunusu daha cok hosuma gidiyor...


    R6
     cbr 600rr mi r6 mi?

     cbr 600rr mi r6 mi?


    CBR600rr

     cbr 600rr mi r6 mi?

     cbr 600rr mi r6 mi?


    iyice arastirmak isteyenler olursa autoscout24.de ve mobile.de adreslerinden motorsikletlerin yurtdisindaki fiyatlarina bakabilirler... benim butcem acikcasi 4000 euro civari
    tabi ilgilenmek isteyen olursa buralara baksin.... konuyu asil acis amacim hangisini tercih etmeliyim sizce?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    CBR 600RR ve R6: Geniş Kapsamlı Bir Karşılaştırma

    Yamaha YZF-R6 ve Honda CBR600RR, motosiklet dünyasında efsaneleşmiş iki spor motosiklettir. İkisi de mükemmel performans, çevik kullanım ve heyecan verici sürüş deneyimi sunmaktadır. Ancak, bu iki olağanüstü makine, farklılıkları ve benzerlikleriyle birbirinden ayrışmaktadır.

    Performans:

    Honda CBR600RR, 120 beygir gücü ve 114 Nm tork üreten 599cc dört silindirli bir motora sahiptir. Yamaha R6 ise 122 beygir gücü ve 64 Nm tork üreten 599cc dört silindirli bir motora sahiptir. Bu sayılar, R6'nın CBR600RR'dan biraz daha güçlü olduğunu göstermektedir.

    Yönetim:

    Hem CBR600RR hem de R6, hassas direksiyon ve mükemmel frenleme yetenekleri sunar. Ancak, R6'nın daha kısa dingil mesafesi ve daha dik gidon geometrisi, onu virajlarda biraz daha çevik hale getirmektedir. CBR600RR ise daha dengeli bir sürüş deneyimi sunar.

    Konfor:

    CBR600RR, daha dik bir sürüş pozisyonuna sahiptir, bu da onu uzun yolculuklar için daha rahat hale getirmektedir. R6'nın daha agresif sürüş pozisyonu, pist sürüşü için ideal olsa da, daha uzun yolculuklarda rahatsızlık yaratabilir.

    Fiyat:

    CBR600RR ve R6'nın fiyatları piyasa koşullarına ve modellere göre değişse de, genellikle benzer bir fiyat aralığında bulunurlar. İkinci el piyasasında, düşük kilometreli modeller yüksek fiyatlara ulaşabilmektedir.

    Sonuç:

    Sonuç olarak, CBR600RR ve R6, benzer performans sunan, her biri kendine özgü avantaj ve dezavantajlara sahip harika spor motosikletlerdir. CBR600RR, daha dengeli bir sürüş deneyimi ve daha rahat bir sürüş pozisyonu arıyorsanız, daha iyi bir seçimdir. R6 ise daha çevik bir kullanım, daha yüksek bir güç çıkışı ve daha agresif bir sürüş pozisyonu arıyorsanız, daha iyi bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ben yamaha derim, cbr lerin sanırım 2012 modellerinden öncekinde aşırı yağ yakma sorunu var diye gördüm youtube da, cbr popüler ama r6 nında sıfatı güzel.

    edit : vay anasını ya yurt dışında da harbiden bedavaymış bu motorlar, ben yine hükümetin ta bilmem neresini.... bizi bu durumlara mahkum ettiği için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnr.kh -- 7 Kasım 2013; 14:53:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    ben yamaha derim, cbr lerin sanırım 2012 modellerinden öncekinde aşırı yağ yakma sorunu var diye gördüm youtube da, cbr popüler ama r6 nında sıfatı güzel.

    edit : vay anasını ya yurt dışında da harbiden bedavaymış bu motorlar, ben yine hükümetin ta bilmem neresini.... bizi bu durumlara mahkum ettiği için.
    up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147

    up

    Alıntıları Göster
    r6 daha şekil keşke egzos 600rr gibi olsaymış.Yinede her türlü yamaha alır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: just4techno

    r6 daha şekil keşke egzos 600rr gibi olsaymış.Yinede her türlü yamaha alır

    Alıntıları Göster
    dedigin gibi sekil acisindan bende r6yi begeniyorum.... fakat motor ve ozellikle kullanim acisindan hangisi daha rahat onu merak ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147

    dedigin gibi sekil acisindan bende r6yi begeniyorum.... fakat motor ve ozellikle kullanim acisindan hangisi daha rahat onu merak ediyorum...

    Alıntıları Göster
    Tecrübe nedir arkadaş önce ondan haber ver de ona göre yorum yapalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    Tecrübe nedir arkadaş önce ondan haber ver de ona göre yorum yapalım.

    tecrübenin motorun saglamligi veya rahatligiyla ile olan ilgisini pek anlayamadim.....


    sordugum sorunun tecrubeyle bi ilgisi yok acikcasi... pek bi tecrubem yok ss ile ilgili yani 125 lik falan 1 yil surmuslugum var.. fakat dedigim gibi buradaki sistem bambaska 1 yil boyunca alicagim motoru zaten 45psde surucem 1000lik bi motorda olsa.... nese bu konuya cok girmek istemiyorum... sizin MOTORLAR hakkindaki dusuncelerinizi ogrenebilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    Tecrübe nedir arkadaş önce ondan haber ver de ona göre yorum yapalım.

    tecrübenin motorun saglamligi veya rahatligiyla ile olan ilgisini pek anlayamadim.....


    sordugum sorunun tecrubeyle bi ilgisi yok acikcasi... pek bi tecrubem yok ss ile ilgili yani 125 lik falan 1 yil surmuslugum var.. fakat dedigim gibi buradaki sistem bambaska 1 yil boyunca alicagim motoru zaten 45psde surucem 1000lik bi motorda olsa.... nese bu konuya cok girmek istemiyorum... sizin MOTORLAR hakkindaki dusuncelerinizi ogrenebilir miyim?

    Alıntıları Göster
    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    Peki.cok tesekkur ederim yorumunuzdan oturu... cbr600rr nin fiyatinin daha uygun ve dediginiz gibi daha uysal oldugunu soylediginiz icin onu tercih edicem buyuk ihtimal ile....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    Peki.cok tesekkur ederim yorumunuzdan oturu... cbr600rr nin fiyatinin daha uygun ve dediginiz gibi daha uysal oldugunu soylediginiz icin onu tercih edicem buyuk ihtimal ile....

    Yinede kullanıcılarıyla konuşun motosiklet.net forumuna başlık açın orada çok iyi ilgileneceklerdir sizinle.Ama dediğim gibi tecrübe 125 cclik motordan ibaretse ve illa 'Cbr 600RR ile R6 ' alacağım diyorsanız orada da R6 önereceklerini pek sanmam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    Peki.cok tesekkur ederim yorumunuzdan oturu... cbr600rr nin fiyatinin daha uygun ve dediginiz gibi daha uysal oldugunu soylediginiz icin onu tercih edicem buyuk ihtimal ile....

    Yinede kullanıcılarıyla konuşun motosiklet.net forumuna başlık açın orada çok iyi ilgileneceklerdir sizinle.Ama dediğim gibi tecrübe 125 cclik motordan ibaretse ve illa 'Cbr 600RR ile R6 ' alacağım diyorsanız orada da R6 önereceklerini pek sanmam..

    Hocam dedigim gibi almanya sistem cok farkli size ilginizden dolayi su sekilde acikliyim... ben istersem r1 dahi alabiliyorum... fakat ozel bi kit takma sartim var arac 1000likte olsa 600cclikte olsa 45 psde kalicak yani o olmak zorunda.... yasimdan oturu bu arada yas 22.... zaten 600luk almamin sebebi odur oylede boylede 45 ps suruceksem nicin yuksegini almiyiyim? Sirf agirlik farkininda o kadar buyuk sorun yaraticaginida dusunmuyorum sahsen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    quote:

    Orijinalden alıntı: adel1147


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    Peki.cok tesekkur ederim yorumunuzdan oturu... cbr600rr nin fiyatinin daha uygun ve dediginiz gibi daha uysal oldugunu soylediginiz icin onu tercih edicem buyuk ihtimal ile....

    Yinede kullanıcılarıyla konuşun motosiklet.net forumuna başlık açın orada çok iyi ilgileneceklerdir sizinle.Ama dediğim gibi tecrübe 125 cclik motordan ibaretse ve illa 'Cbr 600RR ile R6 ' alacağım diyorsanız orada da R6 önereceklerini pek sanmam..

    Hocam dedigim gibi almanya sistem cok farkli size ilginizden dolayi su sekilde acikliyim... ben istersem r1 dahi alabiliyorum... fakat ozel bi kit takma sartim var arac 1000likte olsa 600cclikte olsa 45 psde kalicak yani o olmak zorunda.... yasimdan oturu bu arada yas 22.... zaten 600luk almamin sebebi odur oylede boylede 45 ps suruceksem nicin yuksegini almiyiyim? Sirf agirlik farkininda o kadar buyuk sorun yaraticaginida dusunmuyorum sahsen

    Alıntıları Göster
    45hp olarak kullanılacaksa 1000cc'de alınabilir. S1000rr hp4, Zx10r tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    45hp olarak kullanılacaksa 1000cc'de alınabilir. S1000rr hp4, Zx10r tavsiye ederim.

    Iste 1000cc fiyat olarakta biraz asiyor beni o yuzden 600luklerden tercih ediyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    r6 ile 600rr arasında agresiflik bakımdan bir fark olacağını sanmıyorum.Aynı kulvarda markası değişik 2 motosiklet bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    r6 ile 600rr arasında agresiflik bakımdan bir fark olacağını sanmıyorum.Aynı kulvarda markası değişik 2 motosiklet bunlar.

    Alıntıları Göster
    İkisi de güzel motorlar.R6 tasarım olarak bir adım daha önde,RR ise daha dengeli ve daha az tüketiyor lakin 2009 modellerden aşağısı yağ yakıyor biraz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xheatus

    İkisi de güzel motorlar.R6 tasarım olarak bir adım daha önde,RR ise daha dengeli ve daha az tüketiyor lakin 2009 modellerden aşağısı yağ yakıyor biraz.

    Alıntıları Göster
    Kardeşim Görsel Olarak Kesinlikle Yamaha Ama Performans 600 CC Super Sport Dersek CBR 600 RR Geliyor

    Super Sport 600 CC: Honda Cbr 600rr

    Super Sport 1000CC Yamaha R1
  • sadece oturup izlemek için bile r6 alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrb

    R6 bulunduğu konum itibarı ile merdivenin en son basamağındadır. Hafifliği ve agresifliğinden dolayı pekçok ağır motordan çok daha riskli ve insanı kolayca ölüme götürebilecek "hata affetmeme" özelliğine sahiptir. Sanılanın aksine hiç kıvrak değildir yön değiştirme konusunda ciddi bilgi ve tecrübe ister ,bunlara sahip değilseniz gazı açtığınız anda burnunun dikine dümdüz gider ve orada her ne varsa oraya patlarsınız.
    Herkes elbet birgün R6 ya binecek tecrübeye sahip olabilir ama anlaşılması gereken net durum bunu 125 cc den hemen sonra olamayacağıdır.600 rr biraz daha uysal(R6ya göre)

    r6 ile 600rr arasında agresiflik bakımdan bir fark olacağını sanmıyorum.Aynı kulvarda markası değişik 2 motosiklet bunlar.

    R6 123 beygir 66nm 185kg
    600rr 118 beygir 66nm 156kg

    Üçün beşin lafı olmaz hepsi aynı.




  • CBR 600 RR..

    Şartlarınız dahilinde En iyi seçenek CBR 600 RR.. Şahsen R6'i çok önermiyorum.. CBR 600 RR'in sürüş zevki daha bi başkadır daha kontrollüdur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 9 Kasım 2013; 0:07:50 >
  • Sedat. kullanıcısına yanıt
    ögrenmek istedigimde buydu aslinda.. hangisini daha rahat kontrol edebilirim olucakti sorumun dogrusu...cevabiniz icin tesekkur ederim..

    r6yi önermemenizin sebebi nedir acaba? birde imzanizda cbr600rr varda acaba fan degilsiniz degil mi yanlisda bilgilendirilmek istemiyorum o yuzden yanlis anlamayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adel1147 -- 9 Kasım 2013; 4:21:58 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.