Şimdi Ara

Cayma bedelini ödememek için Tüketici Hakem Heyetine başvurmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 aylık TT abonesiyim, ilk 3 hafta herhangi bir sıkıntı yokken sonrasında bağlantı kopması, hız düşüklüğü gibi nedenlerle sorun yaşadım. Defalarca aradım, online işlemlerden yazdım sorunu çözdüler ama 3 gün arayla tekrarlanıyor ve ben defalarca aramaktan bıktım.


    24Mbps paket kullanıyorum, sorun olduğunda aldığım hız 6 civarları oluyor.


    TT sorunu çözdüğüne dair şu cevabı "TT-99-HALKALI-ERC-SSR-01 hat ıp alıyor sorun giderilmiştir" yazmıştı. Sorun TT kaynaklı olduğu aşikar.


    Ben de yeterli hizmeti alamadığımdan dolayı iptal etmek istiyorum ama sözleşme iptal bedelini ödemek istemiyorum. Yazışmaları Tüketici hakem heyetine göndersem sonuç alır mıyım?




  • Iptal edersen cayma bedelini ödersin. Thh ye başvurursun. Kazanırsan cayma bedelini sana iade ederler. Hat değerlerini at bakalım ne durumda hattın.
  • mcrew kullanıcısına yanıt

    Buyrun hocam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RawShed -- 23 Nisan 2021; 22:23:1 >
  • RawShed kullanıcısına yanıt
    Hocam hat değerlerin çok iyi.

    Internet koparken dsl ışığında bir degisiklik oluyor mu? Koptuktan sonra ne kadar sürede geliyor internet. Ne kadar sıklıkla kopma yaşıyorsun.
  • mcrew kullanıcısına yanıt

    Evet hocam internet koparken dsl ışığı kapanıp açılıyor. Kopma sonrasında 1 dakikada geliyor ama hız 4-5 mbps lara kadar düşüyor bir şeye giremiyorum 10 dakika böyle sürüyor. 30 dakikada bir kopma yaşanıyor.


    TT'a yine yazdım " TT-99-HALKALI-ERC-SSR-01#4/6#45:105sn hat IP alıyor sorun giderilmiştir." cevabını aldım, evet sorunu çözüyorlar ama ben her gün aramak veya yazmak zorunda kalıyorum resmen çile.


    Hocam bu arada modem arayüzünde DSL kısmında IP numaram 10 ile başlıyor google'da ip no farklı çıkıyor. Cgn havuzu diye bir olay varmış, bundan da kaynaklanıyor olabilir mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RawShed -- 23 Nisan 2021; 22:13:20 >
  • @RawShed hocam merhaba, ben de 1,5 aylık tt abonesiyim. İlk günden beri günde 2-3, bazen 2 günde 1 kopma yaşıyorum. Modemi kapat aç yapınca geliyor net. Kaç kere aradım artık arıza kaydı bırakmaktan bıktım. Altyapıda sorun yok diyorlar. Az önce arayan bayan ısrarla modem kaynaklı sorun diye beni modem firmasını aramam için yönlendirdi. Halbuki farklı modem almıştım. 2 sıfır modem var evde ikisi de kopuyor anlayacağınız. Dedim ama dinleyen kim. Benim ip de 10 ile başlıyor. Her modem resetten sonra değişiyor. Sorunu kendim çözmeye çalışıyorum. Telekom eve ekip yollayabilirmiş fakat ücretli olduğu için şuan istemedim.

  • erkin91 kullanıcısına yanıt

    Aynı durumdayız hocam, benim modem TT'ye ait bir de aylık kira ödüyorum. Statik IP için aylık 30 TL istiyorlar resmen şaka gibi. IP numaramız 10 ile başladığından dolayı cgn havuzuna dahilmişiz araştırdığımda tek çözümü statik ip almakmış. Ama bu böyle gitmez daha 2 aylık aboneyim 22 ayı böyle geçiremem. Tek çarem iptal edip cayma bedeline itiraz etmek.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.