Şimdi Ara

Cayma Bedeli Öğrenme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turk telekom hattımın taahhütünün bitmesine 28 gün kaldı. Birkaç gün içinde operatör değişikliği yapmak istiyorum ancak cayma bedelini net bir şekilde ne bayiden ne de müşteri hizmetlerinden öğrenebildim. Müşteri hizmetleri 100 TL gibi bir şeyler geveledi ama net bir şey de söylemedi. SMS ile sorgulama yaptığımda şöyle bir sms geldi:


    Cayma Bedeli Öğrenme


    Faturamın detaylarına baktığımda tarifemin aylık indirimsiz hali 900 TL gözüküyor, indirimli hali ise 400 TL. Forumda bu konu ile ilgili çoğu yazıyı okudum. Bu sene yeni çıkan bir yasadaki değişiklikten sonra kimisi taahhütünün son ayında dahi olsan farklı operatöre numara taşıdığında yüksek cayma bedelleri ödeyeceğini söylüyor. Yani cayma bedeli tarifenin bir aylık indirimsiz ücreti oluyor denmiş, yani benim durumumdda 900 TL. Kimisi de sadece son aydaki günlük kullanımlarınızın miktarını ödeyeceğini söylüyor. Kafam allak bullak oldu. Bununla ilgili @neman çok güzel araştırma yapmış: https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-taahhut-rezilligi--161319426#161342826



    Şimdi ben bu durumda operatör değişikliği yaparsam ne kadar cayma bedelim çıkar? Bu kadar basit bir şeyi öğrenmenin bu kadar zor olması gerçekten insanın canını sıkıyor.








  • 3 taahhhütünüz var 3 cayma çıkarsa zararınıza olur
    Haziranın sonunda ne yapacaksanız yapın riske atmayın derim

    Hem tarifeden hemde %20 indirimden cayma çıkabilir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Şu birkaç günde operatörler kampanya yapmış ve uygun tarifelere geçmek istiyorum ve eski operatörün sunduğu kampanyalı tarife çok pahalı. Cayma bedeli 1000₺ bile çıksa karda oluyorum. Faturada 3 taahhütümü de görüyorum. hepsi için toplam indirimsiz ücret 900₺ yazıyor. Daha fazla nasıl çıkıyor?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yemre95 kullanıcısına yanıt

    Daha fazla çıkıyor diye birşey yazmadım

    sadece fikrimi yazdım

    Haziranda da kampanya olur değerlendirirsiniz

    direk pttcell e de geçebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüntüsünü paylaştığınız SMS'e göre hattınızda üç ayrı taahhüt bulunmakta ve her biri 26.06.2025 tarihinde sona ermektedir; ayrıca açıkça belirtildiği üzere, taahhüdü bozmanız halinde “yaklaşık 0.00 TL cayma bedeli yansıtılacaktır” ifadesi her bir taahhüt için tekrar edilmiştir. Bu, Türk Telekom’un kendi beyanı niteliğindedir ve bilgilendirme yükümlülüğü kapsamında gönderilmiştir. Dolayısıyla, bu bildirim tarihine kadar herhangi bir ek cihaz, tarife dışı kampanya veya sonradan yapılan değişiklik yoksa, cayma halinde tarafınıza ceza yansıtılması hukuken mümkün gözükmemektedir. Ancak, SMS’in son kısmında belirtilen “fatura kesim tarihinden önce yeni bir taahhüt verilmezse veya yeni fatura dönemine geçilirse cayma bedelini etkileyebilir” ifadesi nedeniyle, en güvenli yöntem numara taşıma işlemini fatura kesim tarihi öncesinde ve yazılı belgelerle (örneğin taşıma başvuru formu ve operatör onayı) belgeleyerek yapmaktır. Aksi takdirde, geçmiş faturalama döneminde “bir aylık indirimsiz bedel” gibi tartışmalı uygulamalarla karşı karşıya kalabilirsiniz. Her durumda, işleminizi başlatmadan önce e-Devlet üzerinden "Abonelik Sözleşmeleri" kısmına girip mevcut sözleşmenizi indirmeniz ve saklamanız da hukuken lehinize olur.





  • sorgulama sms i nasıl yapılıyor google da bi şey bulunmuyor

  • copela kullanıcısına yanıt

    4441500 veya 4441444 ü aramıştım. Oradan taahhüt menüsüne girince otomatik bu SMSi atıyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    CAYMA BEDELİ
    7 ay önce açıldı
    Cayma bedeli
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • avukatfatihozdemir kullanıcısına yanıt

    Baya bir kurcaladım ama e-Devlet üzerinde abonelik sözleşmeleri kısmı bulunmuyor, en azından ben bulamadım böyle bir sayfa. Turk telekom online işlemlerde de taahhüt sözleşmeme erişemedim müşteri hizmetlerini arayın diyor. Cidden saçma sapan bir sistem

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.