< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
belki seven olabilir bunu anlarım ama.. arkadaşlar, bence kalite hakikaten çok kötü ya, zararını faydasını geçtim ara sıra keyif için yenebilecek seviyede bile değiller şuan ki üretim çikolataların çoğu, tahin helvası ve tahin pekmez bile daha lezzetlidir, ekonomi böyle olabilir ama birazda tüketiciye saygılı olmak gerek. |
|
Bim’de 90 gram milka %20 bütün bademli 22,50 TL bundan alın daha iyi birde ithal
ama bu ürüne benzer Türkiye’de üretilen Türk firmalar daha pahalı bunu anlayamıyorum https://www.migros.com.tr/kahve-dunyasi-tambol-bademli-sutlu-cikolata-77g-p-6b641c |
|
Tr de yenecek çikolatamı kaldı ya fiyatı arttırmamak için önce gramaj oyunları sonra içine Palm yağı glikoz aroma verici ne varsa maliyeti düşüren bastılar saflar için kampanya yapıp 12 şer 12 şer sattılar bide ha fiyatlar da arttı bide bu arada
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() şurda dursun, kampanya günü bakarız bakalım şu fiyatın üstüne 1+1 yapacak mı. |
|
Kampanya günü %50 biter 1+1 olur
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ɠƱʋȜɲ
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() şurda dursun, kampanya günü bakarız bakalım şu fiyatın üstüne 1+1 yapacak mı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soniquakee -- 25 Aralık 2023; 12:54:49 > |
|
_____________________________
|
|
belki seven olabilir bunu anlarım ama.. arkadaşlar, bence kalite hakikaten çok kötü ya, zararını faydasını geçtim ara sıra keyif için yenebilecek seviyede bile değiller şuan ki üretim çikolataların çoğu, tahin helvası ve tahin pekmez bile daha lezzetlidir, ekonomi böyle olabilir ama birazda tüketiciye saygılı olmak gerek. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Beklemedeyız |
|
_____________________________
Steam ID:kassady
DH FORUM 2005 Üyesi |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
migrosta toblerone daha uygun |
|
_____________________________
Bir ölür Bin Diriliriz !
Tanrı Türkü Korusun ve Yüceltsin!!! |
|
çikolatalarda 1 alana 1 bedava | CarrefourSA https://www.carrefoursa.com/cikolatalarda-1-alana-1-bedava/c/9020toblerone ve milka listede yok. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuckulteli -- 28 Aralık 2023; 18:4:2 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
bugun sanalda geçerli.mağazada yarın başlıyor.bugun gittim alamadım |
|
_____________________________
|
|
Onların ayrı olarak %50 kampanyası var o yüzden olabilir. |
|
_____________________________
|
|
Dün sabah kampanyalar birleşiyordu, epey milka ve toblerone siparişi verdim, daha sonra kaldırdılar. |
| _____________________________ |