Şimdi Ara

carisma 1.8 gdi (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
3
Favori
81.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F30ED544B

    quote:

    Orijinalden alıntı: bloodwater

    Arkadaşlar merhaba formun tamamını itina ile okudum sebebi bende sanırım bir 1.8 gdi alıcam ama emin değilim yarın satmak istersem elimde kalırmı ve arıza çıkarırsa beni çok yıpratırmı diye şüphelerim var ama bunun cevabıda sanırım görecelidir arabasına göre değişir. şimdi sormak istediğim ilk soru 2000 model 1.8 gdi elegancelarda hız sabitleyici varmı ve bu aracın şuanki yakıt oranı nedir km başına tl birim olarak belirtirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

    @Bloodwater carismanın 1.8 gdi modelini tavsiye etmem. Satma ihtiyacı duyarsan çok uzun zaman elinde bekleyebilir ve bir arkadaşımda 1.8 gdi motor carisma vardı.Motor bölümünde ufak bir parça arıza yapmıştı. Dünyanın parasını harcamıştı ufacık şeye. Tavsiyem 1.6 Motorlu araç alman.

    Alıntıları Göster
    evet arkadaşlar uzun zaman araştırma ve incelemelerim sonrasında bu 1.8 gdi motorların bir çok dezavantajının olduğunu gördüm gerek bakım masrafları gerek yedek parça fiyatları gerekse lpg dönüşüm uyumsuzluğu bu araçtan vazgeçmeme neden oldu ayrıca nejgunun dediği gibi bu tarz piyasası olmayan araçlara 13bin-14bin gibi rakamlar çok fazla alacak arkadaşlara hayırlısı olsun sonuçta araba insanın içine sinecek yoksa ne piyasasının nede fiyatının önemi yok şahşım adına benim içime sinmedi ve almaktan vaz geçtim. 1 hafta önce Nissan Almere aldım ve çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodwater -- 9 Şubat 2012; 21:36:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodwater

    evet arkadaşlar uzun zaman araştırma ve incelemelerim sonrasında bu 1.8 gdi motorların bir çok dezavantajının olduğunu gördüm gerek bakım masrafları gerek yedek parça fiyatları gerekse lpg dönüşüm uyumsuzluğu bu araçtan vazgeçmeme neden oldu ayrıca nejgunun dediği gibi bu tarz piyasası olmayan araçlara 13bin-14bin gibi rakamlar çok fazla alacak arkadaşlara hayırlısı olsun sonuçta araba insanın içine sinecek yoksa ne piyasasının nede fiyatının önemi yok şahşım adına benim içime sinmedi ve almaktan vaz geçtim. 1 hafta önce Nissan Almere aldım ve çok memnunum.

    Alıntıları Göster
    Bu konu daha aktif olduğundan tekrar yazıyorum:
    Arkadaşlar,
    Bende 2000 model 1.8GDI elegance almayı düşünüyorum.
    Hatta biriyle anlaştık gibi,
    Otomatik vites 180.000 de ama çok temiz bir araç,
    Öğrendiğim kadarıyla bu araçlarda motor efsane olacak bir dizayna ve sağlamlığa sahipmiş.
    1.8GDI kullanıcıları Ne dersiniz? araçta son expertiz yapıldıktan sonra temiz çıkarsa alayım mı?
    Artı 99 model elegance ve 2000 model elegance arasında bir fark var mı?Hız sabitleyici, vb....gibi.
    Benim için çok önemli cevap vermeniz......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RED LORD CHE

    Bu konu daha aktif olduğundan tekrar yazıyorum:
    Arkadaşlar,
    Bende 2000 model 1.8GDI elegance almayı düşünüyorum.
    Hatta biriyle anlaştık gibi,
    Otomatik vites 180.000 de ama çok temiz bir araç,
    Öğrendiğim kadarıyla bu araçlarda motor efsane olacak bir dizayna ve sağlamlığa sahipmiş.
    1.8GDI kullanıcıları Ne dersiniz? araçta son expertiz yapıldıktan sonra temiz çıkarsa alayım mı?
    Artı 99 model elegance ve 2000 model elegance arasında bir fark var mı?Hız sabitleyici, vb....gibi.
    Benim için çok önemli cevap vermeniz......

    Alıntıları Göster
    selamlar, 1 - 2 haftadaır bende carisma'nın karizmasına kapıldım....

    13950 isteyen arkadaş 13 e arabasını satmış...
    şimdi bende 1999 model 203 binde buldum.. 10000 tl ye bırakıyor... tamponları boyalıymış.
    araç nasıldır, nedir bilemedim..
    kronik sorunu varmıdır. servisleri pahalımıdır?
    ayrıca avance ile elegance ve diğer modeller arasında donanım farkları nelerdir?
    Hız sabitlerici hepsinde varmıdır, yoksa elegance larda mı vardır.
    En donanımlı modeli elegance mi? avance mi?...
    1,8 GDI modelleri sadece elegance donanımıyla mı çıktı?
    99 model için 10 bin tl iyimidir.
    yardımcı olursanız çok memnun olurum ..
    kazasız belasız sürüşler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nejgun

    selamlar, 1 - 2 haftadaır bende carisma'nın karizmasına kapıldım....

    13950 isteyen arkadaş 13 e arabasını satmış...
    şimdi bende 1999 model 203 binde buldum.. 10000 tl ye bırakıyor... tamponları boyalıymış.
    araç nasıldır, nedir bilemedim..
    kronik sorunu varmıdır. servisleri pahalımıdır?
    ayrıca avance ile elegance ve diğer modeller arasında donanım farkları nelerdir?
    Hız sabitlerici hepsinde varmıdır, yoksa elegance larda mı vardır.
    En donanımlı modeli elegance mi? avance mi?...
    1,8 GDI modelleri sadece elegance donanımıyla mı çıktı?
    99 model için 10 bin tl iyimidir.
    yardımcı olursanız çok memnun olurum ..
    kazasız belasız sürüşler..

    araç düzgünse fiyat bence makul.
    kronik olarak malesef bir problemi yok
    aynı araca honda amblemi vursalar inanın 15000tl den aşağı vermezlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RED LORD CHE

    quote:

    Orijinalden alıntı: nejgun

    selamlar, 1 - 2 haftadaır bende carisma'nın karizmasına kapıldım....

    13950 isteyen arkadaş 13 e arabasını satmış...
    şimdi bende 1999 model 203 binde buldum.. 10000 tl ye bırakıyor... tamponları boyalıymış.
    araç nasıldır, nedir bilemedim..
    kronik sorunu varmıdır. servisleri pahalımıdır?
    ayrıca avance ile elegance ve diğer modeller arasında donanım farkları nelerdir?
    Hız sabitlerici hepsinde varmıdır, yoksa elegance larda mı vardır.
    En donanımlı modeli elegance mi? avance mi?...
    1,8 GDI modelleri sadece elegance donanımıyla mı çıktı?
    99 model için 10 bin tl iyimidir.
    yardımcı olursanız çok memnun olurum ..
    kazasız belasız sürüşler..

    araç düzgünse fiyat bence makul.
    kronik olarak malesef bir problemi yok
    aynı araca honda amblemi vursalar inanın 15000tl den aşağı vermezlerdi.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar aracın kronik problemleri 1 cam acma düğmeleri koltuk kılıfı kapı kolları olmak uzre 3 adettir aracın konforu süperdir arac cifzamanlı motora sahiptir aracın teknik özellikleri Motor Özellikleri

    Yakıt Tipi :Benzinli
    Vites :M5
    Motor Hacmi :1834 cc
    Silindir Sayısı :4 silindir
    Motor Gücü :122 hp
    Maksimum güç devri :-
    Motor Gücü (KW) :90 KW
    Tork :180
    Maksimum tork devri :-
    Çekiş :Önden çekişli
    Hızlanmalar

    0-100 km/s hızlanma :10,4 s
    Maksimum hız :200 km/s
    Yakım Tüketimi

    Şehir içi yakıt tüketimi :9,2 lt
    Şehir dışı yakıt tüketimi :5,7 lt
    Karma yakıt tüketimi :7 lt
    Boyut ve Kapasite

    Uzunluk :4475 mm
    Genişlik :1710 mm
    Yükseklik :1405 lt
    Aks aralığı :2550 mm
    Boş ağırlık :1305 kg
    Taşıma kapasitesi :430 kg
    Yüklü ağırlık :1735 kg
    Yakıt deposu :60 lt
    Bagaj Hacmi :430 lt
    Koltuk ve Lastik Ebatları

    Koltuk Sayısı :5
    Ön Lastik :195/60 R 15
    Arka Lastik :-
    Aks aralığı :2550 mm
    Boş ağırlık :1305 kg
    Taşıma kapasitesi :430 kg
    Yüklü ağırlık :1735 kg
    Yakıt deposu :60 lt
    Bagaj Hacmi :430 lt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac401

    arkadaşlar aracın kronik problemleri 1 cam acma düğmeleri koltuk kılıfı kapı kolları olmak uzre 3 adettir aracın konforu süperdir arac cifzamanlı motora sahiptir aracın teknik özellikleri Motor Özellikleri

    Yakıt Tipi :Benzinli
    Vites :M5
    Motor Hacmi :1834 cc
    Silindir Sayısı :4 silindir
    Motor Gücü :122 hp
    Maksimum güç devri :-
    Motor Gücü (KW) :90 KW
    Tork :180
    Maksimum tork devri :-
    Çekiş :Önden çekişli
    Hızlanmalar

    0-100 km/s hızlanma :10,4 s
    Maksimum hız :200 km/s
    Yakım Tüketimi

    Şehir içi yakıt tüketimi :9,2 lt
    Şehir dışı yakıt tüketimi :5,7 lt
    Karma yakıt tüketimi :7 lt
    Boyut ve Kapasite

    Uzunluk :4475 mm
    Genişlik :1710 mm
    Yükseklik :1405 lt
    Aks aralığı :2550 mm
    Boş ağırlık :1305 kg
    Taşıma kapasitesi :430 kg
    Yüklü ağırlık :1735 kg
    Yakıt deposu :60 lt
    Bagaj Hacmi :430 lt
    Koltuk ve Lastik Ebatları

    Koltuk Sayısı :5
    Ön Lastik :195/60 R 15
    Arka Lastik :-
    Aks aralığı :2550 mm
    Boş ağırlık :1305 kg
    Taşıma kapasitesi :430 kg
    Yüklü ağırlık :1735 kg
    Yakıt deposu :60 lt
    Bagaj Hacmi :430 lt


    Alıntıları Göster
    hazır eski konum duruyor iken buran sorayım, 80 km ile 100km arası gaza bastığımda araç titriyor motor düştü düşecek gibi ama 100 km nin üstüne çıkıldıktan sonra veya aşağısında hiç öyle bir tepki yok.
    aracın buji leri yeni değişti, yağı 5/40 olarak yeni değişti,

    bilgisi olan var ise bir iki gördüğüm hata için ortalama bir fiyat verebilirse sevinirim,

    sağ arka lastikten ugultu geliyor, muhtemelen bilyadan kaynaklanıyor,
    direksiyondan ses geliyorsağ sol yaparken kapı gıcırtısı gibi ses çıkartıyor,
    subaplarda bir sıkıntı var, ayar yapılması gerekiyor, (ayarlanabiliyormu bilmiyorum)

    bir tek direksyonda ki ses biraz fazla tutacak gibi düşünüyorum,
    henüz bir ustaya göstermedim, önce bilenlere danışmak istedim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F30ED544B

    quote:

    Orijinalden alıntı: bloodwater

    Arkadaşlar merhaba formun tamamını itina ile okudum sebebi bende sanırım bir 1.8 gdi alıcam ama emin değilim yarın satmak istersem elimde kalırmı ve arıza çıkarırsa beni çok yıpratırmı diye şüphelerim var ama bunun cevabıda sanırım görecelidir arabasına göre değişir. şimdi sormak istediğim ilk soru 2000 model 1.8 gdi elegancelarda hız sabitleyici varmı ve bu aracın şuanki yakıt oranı nedir km başına tl birim olarak belirtirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

    @Bloodwater carismanın 1.8 gdi modelini tavsiye etmem. Satma ihtiyacı duyarsan çok uzun zaman elinde bekleyebilir ve bir arkadaşımda 1.8 gdi motor carisma vardı.Motor bölümünde ufak bir parça arıza yapmıştı. Dünyanın parasını harcamıştı ufacık şeye. Tavsiyem 1.6 Motorlu araç alman.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben geçenlerde 99 model otomatik şanzıman Carisma 1.8 GDIH aldım. 12.600 TL arabaya verdim. alım satımı ve trafik sigortası ile bana 13.000 TL ye mal oldu. Arabayı alırken biraz acele ettiğim için servise sokmadım. Motor ve şanzımanı gösterdim gerisi önemli değil dedim.

    Aracın cam otomatik düğmelerini kendim tamir ettim, farlarını kaliteli xenon ile değiştiriyorum, sis farlarının orjinalini buldum (şansım yaver gitti), Elektrikçiye 300 TL

    Ağır bakımlarını yaptırdım, şanzıman yağı, motor yağı, hidrolik yağı, filtreler vs.. değiştirdim. Motor maliyeti yaklaşık 200 TL

    Arabayı alırken kaportaya bakmadığım için biraz maliyet açtı bana :( Çok sert olmasa da önden kazası varmış, aracın mekaniğine zararı yok ama kaportaya hasar vermiş. Dolayısıyla ön tarafta çektirme yaptırmam lazım, şimdilik ertelemek zorunda kaldım. Aldığımın 2 gün sonrasında da arkadaşım ağaca sürttü. Sağ arka tarafta içe gömüldü, tam köşede ise 5*2 cm lik ayrı bir göçme oldu. Dolayısla hem çekiçlik, hem de vakumlama işi oldu. Kaporta da başka yerlerde de ufak tekef boya işi olduğu için komple bakıma girmiş kadar oldu. Ön tarafta 500 TL çektirme işlemini şimdi ertlediğim zaman bana daha uygun oldu. Kaportacıya 500 TL

    Arabayı aldığım kişi temiz bakmadığı için kuaföre sokmam gerekti, Kuaför maliyeti: 100 TL

    Arka camlara film çektiriyorum, Camcıya: 100 TL

    En son rot balansa sokacağım, ortalama 40-50 civarı bir masraf da oraya vereceğim.

    Yedek parçası pahalı, bakımı zor, diyen arkadaşlara duyurulur :)

    Bu arada yakıt tüketimim, Şehir içi / Şehirler arası ortalaması : 100 Km / 5.8-5.9 Lt.

    123 Km yolun 74 Km si otoyolda ortalama hız 140 - 150 ile, kalan mesafe ise istanbul ve izmit trafiğinde yapılmış ve toplam harcadığı yakıt 40.92 TL olmuştur. dolayısıyla Km de 0.3 TL yaktığı görülmüştür.

    Hatırlatmakta fayda var, 1.8 Motor, Otomatik vites ve benzinli.

    Arabamı seviyorum :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    Arkadaşlar ben geçenlerde 99 model otomatik şanzıman Carisma 1.8 GDIH aldım. 12.600 TL arabaya verdim. alım satımı ve trafik sigortası ile bana 13.000 TL ye mal oldu. Arabayı alırken biraz acele ettiğim için servise sokmadım. Motor ve şanzımanı gösterdim gerisi önemli değil dedim.

    Aracın cam otomatik düğmelerini kendim tamir ettim, farlarını kaliteli xenon ile değiştiriyorum, sis farlarının orjinalini buldum (şansım yaver gitti), Elektrikçiye 300 TL

    Ağır bakımlarını yaptırdım, şanzıman yağı, motor yağı, hidrolik yağı, filtreler vs.. değiştirdim. Motor maliyeti yaklaşık 200 TL

    Arabayı alırken kaportaya bakmadığım için biraz maliyet açtı bana :( Çok sert olmasa da önden kazası varmış, aracın mekaniğine zararı yok ama kaportaya hasar vermiş. Dolayısıyla ön tarafta çektirme yaptırmam lazım, şimdilik ertelemek zorunda kaldım. Aldığımın 2 gün sonrasında da arkadaşım ağaca sürttü. Sağ arka tarafta içe gömüldü, tam köşede ise 5*2 cm lik ayrı bir göçme oldu. Dolayısla hem çekiçlik, hem de vakumlama işi oldu. Kaporta da başka yerlerde de ufak tekef boya işi olduğu için komple bakıma girmiş kadar oldu. Ön tarafta 500 TL çektirme işlemini şimdi ertlediğim zaman bana daha uygun oldu. Kaportacıya 500 TL

    Arabayı aldığım kişi temiz bakmadığı için kuaföre sokmam gerekti, Kuaför maliyeti: 100 TL

    Arka camlara film çektiriyorum, Camcıya: 100 TL

    En son rot balansa sokacağım, ortalama 40-50 civarı bir masraf da oraya vereceğim.

    Yedek parçası pahalı, bakımı zor, diyen arkadaşlara duyurulur :)

    Bu arada yakıt tüketimim, Şehir içi / Şehirler arası ortalaması : 100 Km / 5.8-5.9 Lt.

    123 Km yolun 74 Km si otoyolda ortalama hız 140 - 150 ile, kalan mesafe ise istanbul ve izmit trafiğinde yapılmış ve toplam harcadığı yakıt 40.92 TL olmuştur. dolayısıyla Km de 0.3 TL yaktığı görülmüştür.

    Hatırlatmakta fayda var, 1.8 Motor, Otomatik vites ve benzinli.

    Arabamı seviyorum :))

    Alıntıları Göster
    demek ki ben aracı ucuz almışım ama benim de alt takımlar ile ilgili sıkıntım var, 3 yere gösterdim 1 tanesi 1800tl fiyat verdi, yuh dedim çıktım, 2.si ise aracı bir yatıralım sökelim bakalım fiyatı konuşuruz dedi, öyle şey olmaz dedim, sonrasın da evin yakının da bir usta buldum, soktum aracı, abi durum bu dedim, tamam deyip kaldırdı aracı, iyice sağına soluna baktı, aldı eline kağıt kalemi değişmesi gerekenleri teker teker yazdı, ertesi gün tüm parçaları fiyatları ile birlikte bana söyleyip, şu kadar da işçilik var dedi, fiyatları araştırdım, üzerine koyma yok. gayet makul geldi, 700tl parçalar tutuyor, 300 de ustaya verecem, trigerin de ne zaman değiştiğini bilmediğimiz için onu da değiştiriyorum, 95TL'miş :)


    yakıt konusunda hesaplama yapmadım, aracın sorunlarını düzeltince onuda hesaplarım, ama korkudan şimdilik, ani klkışlar ve mümkün olduğunca 90km nin üzerine çıkmamaya çalışıyorum, otobanda 90km hızda yol bilgisayarı 4,5 gösteriyor,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    demek ki ben aracı ucuz almışım ama benim de alt takımlar ile ilgili sıkıntım var, 3 yere gösterdim 1 tanesi 1800tl fiyat verdi, yuh dedim çıktım, 2.si ise aracı bir yatıralım sökelim bakalım fiyatı konuşuruz dedi, öyle şey olmaz dedim, sonrasın da evin yakının da bir usta buldum, soktum aracı, abi durum bu dedim, tamam deyip kaldırdı aracı, iyice sağına soluna baktı, aldı eline kağıt kalemi değişmesi gerekenleri teker teker yazdı, ertesi gün tüm parçaları fiyatları ile birlikte bana söyleyip, şu kadar da işçilik var dedi, fiyatları araştırdım, üzerine koyma yok. gayet makul geldi, 700tl parçalar tutuyor, 300 de ustaya verecem, trigerin de ne zaman değiştiğini bilmediğimiz için onu da değiştiriyorum, 95TL'miş :)


    yakıt konusunda hesaplama yapmadım, aracın sorunlarını düzeltince onuda hesaplarım, ama korkudan şimdilik, ani klkışlar ve mümkün olduğunca 90km nin üzerine çıkmamaya çalışıyorum, otobanda 90km hızda yol bilgisayarı 4,5 gösteriyor,

    Alıntıları Göster
    Benim arabanın masrafı asıl kaporta tutuyor. Aslında biraz da lükse kaçmış oldum. Farları ve sisleri zaten var ve çalışır durumdaydı. Ama ben farların iyi aydınlatmasını istediğim için 300 TL ekstra açtım başıma. Ustanın bana söylediği ilk şey, hiç masraf yapma, mekanik bakımını yapalım bin kullan dedi. Biraz kendim kaşındım açıkcası :) Her araba alan masraf yapıyor ben yapmazsam çatlarım dedim :))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    Benim arabanın masrafı asıl kaporta tutuyor. Aslında biraz da lükse kaçmış oldum. Farları ve sisleri zaten var ve çalışır durumdaydı. Ama ben farların iyi aydınlatmasını istediğim için 300 TL ekstra açtım başıma. Ustanın bana söylediği ilk şey, hiç masraf yapma, mekanik bakımını yapalım bin kullan dedi. Biraz kendim kaşındım açıkcası :) Her araba alan masraf yapıyor ben yapmazsam çatlarım dedim :))))

    Alıntıları Göster
    , ben masrafsızını bulamadım, aracı alırken orjinal teybini almamıştım ama yazılanlardan anladığım kadarıyla orijinal teyp olmayınca yol bilgisayarı da düzgün veri göstermiyor, anlık tüketimleri tam vermiyor, şimdi birde orjinali almak için satıcıya ulaşmam lazım, inşallah atmamıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    , ben masrafsızını bulamadım, aracı alırken orjinal teybini almamıştım ama yazılanlardan anladığım kadarıyla orijinal teyp olmayınca yol bilgisayarı da düzgün veri göstermiyor, anlık tüketimleri tam vermiyor, şimdi birde orjinali almak için satıcıya ulaşmam lazım, inşallah atmamıştır.

    Alıntıları Göster
    İnşallah bulabilirsin. Benim araçta da orjinal teyp yok ama çok da umursamıyorum. Ben yakıt tüketimini arabayı fulleyerek hesapladım :)

    Eşim araba kullanmayı öğrenecek ve özellikle bu arabayı aldım. Her konuda emsallerinden çok daha uygun fiyata sahip ve konforlu. Ayrıca arabayı hurdaya bile çıkarsa sorun değil, çalışan parçaları çıkma satsam, arabaya verdiğim parayı çıkarırım

    Dediğim gibi, çok acele ettim almak için ve o yüzden de çok fazla araştırmadım ama özellikle şanzıman ve motora baktırdım. Gerisi fasa fiso bana göre.

    Biraz da ben lükse kaçtım ve ihtiyacım olmadığı halde bir sürü şeyde değişim yapıyorum. Orjinalleri bulmak zor oluyor ama bir şekilde ayarlanıyor biliyorsun.

    Bu arada bildiğiniz servisleri, özellikle Carisma yedek parçası bulabileceğimiz yerleri yazabilirseniz benim gibi arabayı yeni alanlara çok büyük güzellik olur.

    Mesela Sunroof' un perdesi kırılmış ve komple yenisini takmam gerekiyor ama bir türlü nerede yaptıracağımı bulamadım :( Yardımcı olabilecek kimse var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    İnşallah bulabilirsin. Benim araçta da orjinal teyp yok ama çok da umursamıyorum. Ben yakıt tüketimini arabayı fulleyerek hesapladım :)

    Eşim araba kullanmayı öğrenecek ve özellikle bu arabayı aldım. Her konuda emsallerinden çok daha uygun fiyata sahip ve konforlu. Ayrıca arabayı hurdaya bile çıkarsa sorun değil, çalışan parçaları çıkma satsam, arabaya verdiğim parayı çıkarırım

    Dediğim gibi, çok acele ettim almak için ve o yüzden de çok fazla araştırmadım ama özellikle şanzıman ve motora baktırdım. Gerisi fasa fiso bana göre.

    Biraz da ben lükse kaçtım ve ihtiyacım olmadığı halde bir sürü şeyde değişim yapıyorum. Orjinalleri bulmak zor oluyor ama bir şekilde ayarlanıyor biliyorsun.

    Bu arada bildiğiniz servisleri, özellikle Carisma yedek parçası bulabileceğimiz yerleri yazabilirseniz benim gibi arabayı yeni alanlara çok büyük güzellik olur.

    Mesela Sunroof' un perdesi kırılmış ve komple yenisini takmam gerekiyor ama bir türlü nerede yaptıracağımı bulamadım :( Yardımcı olabilecek kimse var mı?

    Alıntıları Göster
    Bu arada dediğin 80 - 100 arası hızlanmama meselesi sanıyorum kronik. Benim kullandığım 2. Carisma. İkisinde de aynı durum vardı. Ama 180 km hızı gördüm ve gaza dokunduğumda hala fırlıyor arabam :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    İnşallah bulabilirsin. Benim araçta da orjinal teyp yok ama çok da umursamıyorum. Ben yakıt tüketimini arabayı fulleyerek hesapladım :)

    Eşim araba kullanmayı öğrenecek ve özellikle bu arabayı aldım. Her konuda emsallerinden çok daha uygun fiyata sahip ve konforlu. Ayrıca arabayı hurdaya bile çıkarsa sorun değil, çalışan parçaları çıkma satsam, arabaya verdiğim parayı çıkarırım

    Dediğim gibi, çok acele ettim almak için ve o yüzden de çok fazla araştırmadım ama özellikle şanzıman ve motora baktırdım. Gerisi fasa fiso bana göre.

    Biraz da ben lükse kaçtım ve ihtiyacım olmadığı halde bir sürü şeyde değişim yapıyorum. Orjinalleri bulmak zor oluyor ama bir şekilde ayarlanıyor biliyorsun.

    Bu arada bildiğiniz servisleri, özellikle Carisma yedek parçası bulabileceğimiz yerleri yazabilirseniz benim gibi arabayı yeni alanlara çok büyük güzellik olur.

    Mesela Sunroof' un perdesi kırılmış ve komple yenisini takmam gerekiyor ama bir türlü nerede yaptıracağımı bulamadım :( Yardımcı olabilecek kimse var mı?

    Alıntıları Göster
    sunroof perdesi ön plastiği benim de kırık, perde de sarkma var, benim de yaptırmam lazım. onların acelesi yok, bütçeyi zaten aştık, şimdilik dursun, ilerde içini yaptırırken komple elden geçiririm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    sunroof perdesi ön plastiği benim de kırık, perde de sarkma var, benim de yaptırmam lazım. onların acelesi yok, bütçeyi zaten aştık, şimdilik dursun, ilerde içini yaptırırken komple elden geçiririm

    Alıntıları Göster
    Ne yalan söyleyeyim, Suroof perdesi hiç olmadığı için çözümü 3 numara film çektirmekte buldum. En azından güneşi keser. Aksi taktirde beyin kanaması geçireceğim. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    Bu arada dediğin 80 - 100 arası hızlanmama meselesi sanıyorum kronik. Benim kullandığım 2. Carisma. İkisinde de aynı durum vardı. Ama 180 km hızı gördüm ve gaza dokunduğumda hala fırlıyor arabam :)))

    ustaya durumu anlattığımda önce aracın rot ayarını yaptırıp denememi istedi, sorun devam ediyorsa asklardan olma ihtimali var deyip bakarız dedi, ki sorun aynen devam ediyor, şuan araç serviste arka askın da sıkıntısı varmış, onu da yapacak... düzeleceğini ümit ediyorum, birde motor kulaklarında ciddi sıkıntı varmış, adam aracı nasıl hor kullanmışsa artık ben sadece sarsıntıyı denemek için bir kere 120km çıktım, onun dışında 90km yi geçmiyorum

    araç alırken aracı kaldırtmadık, şimdi ızdırabını çekiyoruz,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    Bu arada dediğin 80 - 100 arası hızlanmama meselesi sanıyorum kronik. Benim kullandığım 2. Carisma. İkisinde de aynı durum vardı. Ama 180 km hızı gördüm ve gaza dokunduğumda hala fırlıyor arabam :)))

    ustaya durumu anlattığımda önce aracın rot ayarını yaptırıp denememi istedi, sorun devam ediyorsa asklardan olma ihtimali var deyip bakarız dedi, ki sorun aynen devam ediyor, şuan araç serviste arka askın da sıkıntısı varmış, onu da yapacak... düzeleceğini ümit ediyorum, birde motor kulaklarında ciddi sıkıntı varmış, adam aracı nasıl hor kullanmışsa artık ben sadece sarsıntıyı denemek için bir kere 120km çıktım, onun dışında 90km yi geçmiyorum

    araç alırken aracı kaldırtmadık, şimdi ızdırabını çekiyoruz,

    Alıntıları Göster
    perdesiz olması çok kötü, çiccen beyin kanaması geçirebilirsin

    araçta hız sabitleyici var, ama nasıl çalıştırılıyor bilmiyorum, direksiyonun sol tarafında sislerin olduğu yerdeki düşme çeviriyorum da sanki boşa dönüyor,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    Bu arada dediğin 80 - 100 arası hızlanmama meselesi sanıyorum kronik. Benim kullandığım 2. Carisma. İkisinde de aynı durum vardı. Ama 180 km hızı gördüm ve gaza dokunduğumda hala fırlıyor arabam :)))

    ustaya durumu anlattığımda önce aracın rot ayarını yaptırıp denememi istedi, sorun devam ediyorsa asklardan olma ihtimali var deyip bakarız dedi, ki sorun aynen devam ediyor, şuan araç serviste arka askın da sıkıntısı varmış, onu da yapacak... düzeleceğini ümit ediyorum, birde motor kulaklarında ciddi sıkıntı varmış, adam aracı nasıl hor kullanmışsa artık ben sadece sarsıntıyı denemek için bir kere 120km çıktım, onun dışında 90km yi geçmiyorum

    araç alırken aracı kaldırtmadık, şimdi ızdırabını çekiyoruz,

    Ben arabayı denerken 150 km hıza çıktım ve hala daha hızlanmaya çalışıyordu araba. Şehir içi ve trafikte olduğum için daha fazla denemedim. Ama dediğin gibi en azından lifte aldırıp baktırmak gerekiyor.
    İnşallah bir an önce yaptırıp keyifle kullanabilirsin arabanı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: mstfakgl

    Bu arada dediğin 80 - 100 arası hızlanmama meselesi sanıyorum kronik. Benim kullandığım 2. Carisma. İkisinde de aynı durum vardı. Ama 180 km hızı gördüm ve gaza dokunduğumda hala fırlıyor arabam :)))

    ustaya durumu anlattığımda önce aracın rot ayarını yaptırıp denememi istedi, sorun devam ediyorsa asklardan olma ihtimali var deyip bakarız dedi, ki sorun aynen devam ediyor, şuan araç serviste arka askın da sıkıntısı varmış, onu da yapacak... düzeleceğini ümit ediyorum, birde motor kulaklarında ciddi sıkıntı varmış, adam aracı nasıl hor kullanmışsa artık ben sadece sarsıntıyı denemek için bir kere 120km çıktım, onun dışında 90km yi geçmiyorum

    araç alırken aracı kaldırtmadık, şimdi ızdırabını çekiyoruz,

    Ben arabayı denerken 150 km hıza çıktım ve hala daha hızlanmaya çalışıyordu araba. Şehir içi ve trafikte olduğum için daha fazla denemedim. Ama dediğin gibi en azından lifte aldırıp baktırmak gerekiyor.
    İnşallah bir an önce yaptırıp keyifle kullanabilirsin arabanı

    Alıntıları Göster
    eyvallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    eyvallah

    Alıntıları Göster
    Ben genellikle yorum yazmam ama bazen çok kızıyorum hemde üzülüyorum. bu arabaların en yenisi 2005 model carisma olarak söylüyorum yani 7 yaşında bazı arkadaşlar 1999 model yani 13 senelik arabanın nesine güvenip şu kadar yaptı bu kadar yaptım diyebiliyorlar araba eski kendilerini kandırıyorlar .unutmayın arabanın yedek parçası yeni ama çıkmasını bulabilirsiniz . insanların yedek parçası yok öldünüz kurtuldunuz ya sakat kalırsanız yada birinin ölümüne sebeb olursanız düşünelim sonra sürratten konuşalım yok şu kadar yaptım yok bu kadar marifet değil madalyada takmıyorlar . SÜRRAT FELAKETTİR Ha unutmadan bu arabanın fasa fisosuda pahalı ama araba süper laf yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tulii -- 7 Haziran 2012; 0:42:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tulii

    Ben genellikle yorum yazmam ama bazen çok kızıyorum hemde üzülüyorum. bu arabaların en yenisi 2005 model carisma olarak söylüyorum yani 7 yaşında bazı arkadaşlar 1999 model yani 13 senelik arabanın nesine güvenip şu kadar yaptı bu kadar yaptım diyebiliyorlar araba eski kendilerini kandırıyorlar .unutmayın arabanın yedek parçası yeni ama çıkmasını bulabilirsiniz . insanların yedek parçası yok öldünüz kurtuldunuz ya sakat kalırsanız yada birinin ölümüne sebeb olursanız düşünelim sonra sürratten konuşalım yok şu kadar yaptım yok bu kadar marifet değil madalyada takmıyorlar . SÜRRAT FELAKETTİR Ha unutmadan bu arabanın fasa fisosuda pahalı ama araba süper laf yok

    Bir yanlış anlamanın önüne geçmek isterim. Araba ile hızlı gitmenin havasını hiç atmadım bunun havası olduğuna da inanmam. Sadece arabayı aldığım zaman denedim ve gördüm. Hem tem otoyolunda hem de özellikle yolun boş olduğu saatlerde denedim arabayı. Zaten 3 yaşında dünyalar tatlısı bir kızım var. Eskiden olsa belki çok tehlikeli araba kullanırdım çünkü korku nedir bilmezdim. Tereddüt etmezdim. Fakat kızım bana korkuyu öğretti. Açıkcası O' na bir şey olur diye hergün ömrümden ömür gidiyor. Hatta bize birşey olursa çocuk anasız babasız kalır diye bile korkuyorum.
    Tamamen haklısınız, sürat felakettir. Arabayı test etmek için de ihtiyacım vardı, onu denemiş oldum.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.