Şimdi Ara

Canlı destek rezaleti (SS'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba arkadaşlar. Sizden ricam Apple fanboyu olarak değil de, sizin de başınıza gelen bir olaymış gibi düşünüp empati kurup yorum yapmanız. En alta Ss'leri ekleyeceğim.

    Uzun zamandır Apple kullanıyorum, çok şükür bugüne kadar bir sorunla karşılaşmadım. Fakat cihazımın sorun çıkartması ile birlikte Apple'dan beklemediğim bir yanıtla karşılaştım.

    Daha önce iPhone 5S cihazım, garantisinin bitmesine 15-20 gün kala garantiye verilmişti ve onarılmadan geri döndüğünde Apple ile iletişime geçtim; garantisi bitmiş olmasına rağmen (yapmasalar bile birşey diyemezdim açıkçası) sağolsunlar yardımcı olmuşlardı.

    Fakat şimdi iPhone 6'yı servise yolladım, cihazın sorunları kamerasının odaklama yapmaması, şarjın %15-20 gibi düzeylerde kapanmasıydı. Batarya kalibrasyonu yapmayı denedim yine de sonuç alamadım. Sonuç olarak Apple teknik desteğine bağlanıp yardım alayım dedim. Bildiğiniz tartışma yaşadım sohbet kısmında. Daha önceden aşina olduğum ve açıkçası müşteri memnuniyetine ön planda tuttuğu için para ödediğim Apple, yüzüstü bıraktı nedense.

    Garantiye yollama sebebim, kameranın odaklama yapmaması. Garantiden çıkarılma nedeni ise cihazın kozmetik olarak ufak bir göçüğe sahip olması.

    Beni daha da rahatsız eden canlı bağlantıdaki kadının tavrı oldu. Daha önce 5S'te de sorun yaşadığımı belirttim ve çözüme ulaştığını konunun takip edildiğini söyledim. Hanımefendi bana açıkça, "Hasar verdiğiniz cihazın yeniden ücretsiz işlem görmesini mi bekliyorsunuz?" dedi. Hayır, anlamadığım konu şu ki; bu cihazlar tüm gün cebimizde ve yanımızda. Basit bir çizikte garanti dışıysa neden garanti var? Batarya sorunu, kamera sorunu fabrika hatası değil midir? Eğer bu kadar kolay garantiyi feshedebiliyorlarsa madur olmama şansımız var mı?

    Bu durumda sizden yardım istiyorum dostlar, haklarım nelerdir ne yapmalıyım? Tüketici hakem heyetine gitmeli miyim?

    Bu arada konuşmanın sonunda biraz üslubum değişti maalesef zira kızgındım
    Canlı destek rezaleti (SS'li)
    Canlı destek rezaleti (SS'li)
    Canlı destek rezaleti (SS'li)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silent Guardian -- 1 Şubat 2017; 20:34:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu arada konuda belirttim yine belirteyim, üslubum için özür diliyorum. Konuşmaya böyle başlamadım, başlamam da zaten. Beni sinirlendiren kadının tavrı. Bu yüzden böyle bir tavır takındım. Hatalı olabilirim, konuşmanın başlarını vs. eve gidince atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple'ı ara ve hem bu konudan hem de telefonundan şikayetçi ol, sonuna kadar diret. Erensu Hanım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakma ama;

    Öncelikle üslubun konuşma tarzın tehdit eder ve mecburlarmış gibi olduğundan geri tepmiş. Bu saatten sonra ne yaparsanız yapın bir şey değişmez. Yazdıklarınızda şunu da gördüm hakan yaptı sizde yapacaksınız durumuna getirmişsiniz olayı. yapmak zorunda değiller. ki geçmişte en ufak sorunda yeni telefon veriyorlardı ama artık o kadar suistimal edildi ki bu maalesef ki appleda bıktı artık.

    Telefonda fiziki hasar varsa otomatikman garanti dışı bırakma hakları var. Bence şansınızı çok fazla zorlamışsınız.

    İyi günler
  • Aynı durumu ip6 plus cihazımda yaşamıştım telefonum applenin kendi kabullendiği kamera değişim programındaki telefonumu kasada toplu iğne ucu kadar göçük olduğu için garanti kapsamı dışında bıraktılar. Telefonun 2 ay sonrasında ise şebeke sorunu ortaya çıktı ve hiç bir şekilde telefonun şebekesi çalışmıyordu, cihaz türkiyeden alınma. Bundan sonra tr garantili apple cihaz almamaya yemin ettim ve şu anki kullandığım cihaz arabistandan alınma.



    Applenin ilk zamanlarındaki müşteri memuyet ilkesinden çıktığını düşünüyorum en azından türkiye için bu böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

    Kusura bakma ama;

    Öncelikle üslubun konuşma tarzın tehdit eder ve mecburlarmış gibi olduğundan geri tepmiş. Bu saatten sonra ne yaparsanız yapın bir şey değişmez. Yazdıklarınızda şunu da gördüm hakan yaptı sizde yapacaksınız durumuna getirmişsiniz olayı. yapmak zorunda değiller. ki geçmişte en ufak sorunda yeni telefon veriyorlardı ama artık o kadar suistimal edildi ki bu maalesef ki appleda bıktı artık.

    Telefonda fiziki hasar varsa otomatikman garanti dışı bırakma hakları var. Bence şansınızı çok fazla zorlamışsınız.

    İyi günler

    Yapmak zorundalar arkadaşım, bu cihazın basit bir kozmetik hasarından garantiyi iptal edebiliyorlarsa, o halde benim de üslubum değişir. Kimsenin suistimali beni ilgilendirmiyor. Bazı Volkswagen kullanıcıları emniyet kemeri kullanmadığı için kaza yapıp ölüyorsa, tüm Volkswagen kullananlara ceza mı kesmen lazım?



    Cihazı teknik servisten alınca ss atarım siz de görmüş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam biz bilmiyoruz sanki cihazımızı kılıfsız kullanmayı. Apple'dan ürün alan şirketi satın aldı sanıyor. Mecburlarmış gibi davranıyoruz. Altı üstü bir telefon almışsın, ne bu atar, tavır (genel olarak söylüyorum)? Adam cihazı vuruyor sonra gelip foruma "Cihazı nasıl değiştirtebilirim?" diye konu açıyor. Adamlara hak veriyorum. Ben genius olsam ben de almazdım. Apple Türk insanının çakallığı, işgüzarlığı yüzünden böyle yapıyor. Bu namussuzlar yüzünden bizim gibi asıl ihtiyacı olanlar faydalanamıyor.



    Darbeli cihazı ben de almazdım, doğruya doğru.



    Cihazım iki yıl olacak, bir kere kılıfsız kullanmışlığım yoktur. Çünkü biliyorum burası Türkiye. İlla bir şeyi bahane edecekler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ne olursa olsun Apple çalışanı böyle konuşmamalıydı, şikayet edin mutlaka. Kim olduğunu onlar bilecektir zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132

    Hocam biz bilmiyoruz sanki cihazımızı kılıfsız kullanmayı. Apple'dan ürün alan şirketi satın aldı sanıyor. Mecburlarmış gibi davranıyoruz. Altı üstü bir telefon almışsın, ne bu atar, tavır (genel olarak söylüyorum)? Adam cihazı vuruyor sonra gelip foruma "Cihazı nasıl değiştirtebilirim?" diye konu açıyor. Adamlara hak veriyorum. Ben genius olsam ben de almazdım. Apple Türk insanının çakallığı, işgüzarlığı yüzünden böyle yapıyor. Bu namussuzlar yüzünden bizim gibi asıl ihtiyacı olanlar faydalanamıyor.



    Darbeli cihazı ben de almazdım, doğruya doğru.



    Cihazım iki yıl olacak, bir kere kılıfsız kullanmışlığım yoktur. Çünkü biliyorum burası Türkiye. İlla bir şeyi bahane edecekler.

    Kılıfla kullandığım halde arkasında ezik/göçük gibi birşey oluştu, iPhone 6 serisinin bükülmesi meşhur malum. Bizimkininde arkasında göçük gibi birşey var fakat fotoğraf atsam belli olmaz. Gelsin atacağım cihazı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle konuşmanın tamamı olmadığı için üsluba yönelik bir şey diyemem ama gereksiz bir konuşma geçmiş.

    Apple, cihazın kasası darbe gördüğü vakit müdahale etmiyor. Sadece Türkiye'de değil, dünya genelindeki çalışma prensibi bu. İşine geliyorsa vereceksin 1000 küsür TL'yi swap cihaz alacaksın, gelmiyorsa da olduğu gibi devam edeceksin kullanmaya.

    Ayrıca Apple Türkiye, pekçok gez suistimal edildi. Cihazına kasıtlı zarar verip, garantiden yeni cihaz almaya yeltenen çok adam oldu. Buldukları en ufak açığı sonuna kadar sömürdüler. O zaman yapılmış olan bir iyilik, bugün yanıtsız bırakılabilir.

    Uzaktan destekten faydalanamadıysan, randevu alıp şansını dene. Bazen insiyatiflerine göre çözüm üretebiliyorlar.

    Baktın hiçbir şey değişmedi, o zaman risk alıp Tüketici Hakem Heyeti'ne gideceksin...

    Bol şans.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Victor Branco -- 2 Şubat 2017; 0:10:21 >




  • Konuyu açan senin yapman gereken cihazı servise vermek ve servis garanti dışı prosedür uyguluyorsa Apple Destek hattını arayıp karara itiraz etmen. Kamera sorunum var ve bu sorun kasadaki göçükle alakalı değil, servisten cihazın görsellerini istediğinizde haklı olduğumu göreceksiniz diyeceksin ve o görsellere göre garanti dışı mı değil mi karar verilecek. Senin telefonunu görmeyen chat temsilcisine telefonda göçük var dersen haklı olarak sana cihaz garanti dışıdır, bedavaya yapılmaz der. Görsel muayeneden geçmeyen cihaza garanti dışı prosedür uygulanır. Tüm dünyada bu şekilde Türkiye'de kasıtlı yapılan bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence tamamen palavra. Ya da ben inanamıyorum böyle bir olaya. Eğer böyle bir şey başıma gelirse en üst müşteri temsilcisi yönteicisi mi şefi mi ne var ona kadar çıkardım telefo da israr edince bağlıyorlar.
  • '''tuttuğu için para ödediğim Apple'''. İşte olayın püf notası bu. Aldığım değil PARA ÖDEDİĞİM. :)
  • Ara Apple'ı şikayet et Erebsu hanıma 10 üzerinden 1 veriyorum Apple gibi büyük bir şirketin bu şekilde çocuk tavırlı , egolu işçileri bulundurması hem imajını zedeler hem de müşteri kaybettirir de icabına bakarlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konudaki yorumları görünce cihazı garanti bitene kadar kılıfla kullanmaya karar verdim

    bence yanlış kişiyle uğraşıyorsunuz. canlı destekten hanımefendinin dediği gibi nasıl bir müdahale bekliyorsunuz? büyük ihtimal cihazınızın kullanıcı hatası nedeniyle garanti dışı bırakıldığı sistemde yazıyordur, onun dışına olağanüstü birşey olmadığı sürece çıkamaz. haksızsınız. apple store'a gidip ordaki çalışanlara yüzyüze durumu anlatarak sorunun çözülmesini isteyebilirdiniz. canlı destektekilerin işi zormuş gerçekten.

    yetkili tarafından yapılan tek hata ''konuşmayı ben devam edemeyeceğim.'' diyip sonlandırmasıydı. daha farklı bir kalıp kullanabilirdi ama neyse, boş yere sinirler gerilmiş.
  • O değil de Erensu Hanım ne la? Travesti adı gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kere en başta konuşma tarzın yanlış kadının yerinde bende öyle olsam aynısını yapardım. Sinirli sinirli yazmışsın ne o öyle.
  • Telefonun fotoğrafı olsaydı keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erensu Hanımdan sonrasını okuyamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazda fiziki hasar varsa garanti dışı bırakabilir. Diğer telefonunuzu yapmışlarsa insiyatif kullanmışlar. Tekrar yapmaları gerekmez.





    Ayrıca forumda çoğu kişide gördüm garantiye yolladı mı sıfır cihaz istiyor. Bu kendilerine kalmış bişe ister yapar ister sıfır cihaz verir. Zaten en iyi servis hizmetini sunuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.