Şimdi Ara

CAMEL ACTIVE den ayakkabı almadan önce

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
18.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17.06.2008 tarihinde Town center magazanizdan aldıgım 341870 fatura no lu ayakkabım.1.haftasında ayagıma vurduğu için ve yan taban bantlarında açılma yapma sebebiyle iade amaçlı mağazanıza başvurdum.Mağazanızın tahminim 2 hafta sonra nakliye yapacağini söylemesi üzerine bir takım ilkel çarelerle idare edilmeye çalıştığım ayakkabım sonrasındada oluşan renk bozuklukları ile birlikte tekrar mağazanıza götürdüm.2. haftanın sonunda arandığımda ise ayakkabının kullanıcı hatası olduğu söylenip gelip alınması istenmesiyle,Promar ayakkabı tamir servisinden yetkili bir kişi ile görüşme yaptiktan sonra sorunun çözüleceği sözünü aldım.Fakat aradan haftalar geçmesine rağmen telefon gelmeyince 10.09.2008 tarihinde kendim gittim.Fakat sonuç yine degişmemişti.Aldığım ihbarda

    --Değerli muşterimiz ürün kalite yönetim ekibimizce incelenmiş olup yapılan inceleme sonucu üründe imalattan kaynaklanan hata olmayıp üründe kullanılan kumaş kanvas olup renginde dalgalanmaların olması olağan bir durumdur.Bilginize--


    17.06.2008 sonrasında 10.09.2008 aradan geçen süre.
    Ayakkabının kullanım süresi ite kaka 3 hafta
    Sonuç 1 haftada yırtılıp 3. haftasında rengi giden bir ayakkabıya verilen 83 ytl.


    Yukarıda kini az önce sikayetvar a ben yazdım ve buyrun benden önce gelen sikayetlere ve alınan sonuclara.







    CAMEL ACTIVE'den 15 Günde Eskiyen Ayakkabı tamtam [12 Ağustos 2008, 09:00]
    08.06.2008 tarihinde, Camel Active Promar Ayakkabı, Suadiye'de bulunan mağazasından aldığımız 003311 faturalı 189, 00 YTL tutarındaki ayakkabı, 15 gün kullanma neticesinde, mağaza çalışanlarının da şaşkınlığıyla, sanki 2 senelik ayakkabı görünümü almıştır.

    Ayakkabı tabanında deformasyon, üst bağ kısmında açılma olmuştur. Altında bulunan Camel yazılı metal şey, adı her neyse düşmüştür.

    Bu durum karşısında mağazaya gidilerek, üründen memnun kalınmadığı belirtilmiş, iade veya değiştirme talebinde bulunulmuştur. Ürünün teslim alınarak, Promar'a incelenmek üzere gönderileceği ve bana durum hakkında bilgi verileceği söylenmiştir.

    Yaklaşık 3 hafta bekleyişten sonra mağaza aranıp, bilgi almak istediğimde “araştıralım geri dönelim” dendi. 2 gün sonra tekrar aradım. Hani geri dönecektiniz dedim. Ayakkabınız burada yok, araştırıp arayalım dendi.

    1 gün sonra aranmayınca tekrar aradım. Ayakkabınız Bursa mağazasında, sonra biz size haber vereceğiz dendi. 1 hafta sonra tekrar ben aradım. Ürününüz geldi fakat imalat hatasından kaynaklanmadığı için ürün düzeltilip gönderilmiş. İadesi yada değişimi yapılamaz dendi.

    Sonra mağazada görevli ile konuştum. Haklı olduğumu söyledi. Ben de kendisinden ürünü tekrar göndermesini ve üründen memnun kalmadığımı, iadesini talep ettiğimi söyledim. Yetkili bana “ben gerekeni yaparım” dedi. Ürün tekrar gitti.

    Yukarıda yazmış olduğum şeyler tekrarlandı. Hep ben aradım. Nihayet ürünün tekrar geldiğini ve tüm hatanın benim ayakkabıyı almamda olduğunu, 7.8.2008 tarihinde bizzat öğrendim.

    Ayakkabıyı 10.8.2008 tarihinde paşa paşa gidip teslim aldık. Bize verilen müşteri hizmetleri ürün değerlendirme formunda (teslim tarihi 1.8.2008 yazılmış) üründe imalattan kaynaklanan hata yoktur yazmışlar.

    Ayakkabıya bakınaca da ipliği sökülen yeri dikilmiş tabanı aynı, Camel yazısı yok. Yaz bitti, yazlık ayakkabı gitti. Verilen 180 YTL güzelce içime oturdu.^^




    CAMEL ACTIVE Ayakkabılarımdaki Hata! semcat1 [11 Ağustos 2008, 09:00]
    Markasına güvenip aldığımız ürün maalesef hatalı çıktı. Sorun ayakkabının dili (bağcıktan sonra ki kısım) kayıyor. 12.06.2008'de Ankara 365 mağazasından aldığımız Venetos Ap Mer model ayakkabı hatalı çıktı. 25.07.2008'de ürünü mağazaya götürdük ve bekledik.

    Müşteri memnuniyetine uğrayacağımıza % 100 emindik. Ama o kağıt parçasını alınca % 100 bozulduk. Kağıtta şirketin ne telefonu var ne de mail adresi. Sıra dışı bir firmanın dahi bu gibi önemli bilgileri bulunuyor. Eşim kızdı ve artık Camel almayacağını söyledi.

    Evde sitenizi araştırdım ve gülen yüzleri görünce dedim ki insanların şikâyetleri giderilmiş. Ama maalesef firmanın cevabı hep aynı ağız. 79 şikâyetin 5 tanesi bile giderilmemiş. Ürünü nasıl test etmişler? Bizim ürünü test etmek Türk işiydi. Aynı ayak numaralı bir kişinin giymesi ve 50 metre yürümesi yeterliydi. Promar'ın bana gönderdiği kâğıt parçasını çok özentisiz ve sıra dışı buldum. Kısacası müşterilerine önem vermiyor.%


    ALINAN CEVAP

    Değerli müşterimiz


    Öncelikle ürünlerimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder siz müşterilerimizin memnuniyetinin kalite anlayışımızın bir parçası olduğunu bilmenizi isteriz. Promar Ayakkabı San ve Tic AŞ olarak üründe imalattan kaynaklanan hatalar olduğu takdir de firmamız sorunun ortadan kaldırılması için hassasiyet göstermektedir.

    12.06.2008 tarihinde Ankara 365 mağazamızdan satın almış olduğunuz “ Veneto AP Mer” kodlu ürünümüz merkezimizde kalite yönetim ekibimiz tarafından incelenmiştir. Yapılan inceleme sonucu üründe imalattan kaynaklanan hata yoktur.

    Üzülerek bildirmek durumundayız ki ürünün iadesi tarafımızca mümkün değildir.

    Saygılarımızla






    http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=camel&loc=ara&s22.x=0&s22.y=0


    Buyrun cenaze namazına arkadaslar.Elbette aranızda memnun kalan arkadalsar vardır.fakat acaba sorunu olup da geri götürdüğünde memnun olan varmı?







  •  CAMEL ACTIVE den ayakkabı almadan önce



    Telefon resmidir.daha kaliteli bi resimle gosterebilmek isterdim ama suan sartlarim musait degil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lightmyfire

     CAMEL ACTIVE den ayakkabı almadan önce



    Telefon resmidir.daha kaliteli bi resimle gosterebilmek isterdim ama suan sartlarim musait degil.




    Benim arkadaşta da bu ayakkabının aynısı var.Aynı sorunlar ondada oluştu.CAMEL üretim hatalarını kabullenmiyor.Çok kötü bir sistem anlayışı.CAMEL den ürün alırken 10 kez düşünün bence!!!
  • harbidende oyle okudugum butun sikayetler oyle.Birde utanmadan ayakkabinin ucuna bi kagit ilistirmisler.Kimeonaylatiyor o yazdiklarini anlamiyorum.
    Kafami kurcalayan ben o ayakkabiyi alirken yesildi.Simdi beyazli yesilli.ADamin bana dedigi zamanla eski gorunum alabilir modelin amaida odur.ulan madem oyle siz eskitin oyle satin.begenede oyle alsin.
  • daha yeni de camel active ayakkabı aldım.inş sorun çıkmaz bende.

    ürünlerdeki arızalar konusunda haklısınız ama maalesef ben şu ana kadar aldığım ürünlerin arıza çıkması durumunda yaptırabildiğim servis çıkmadı, ne kadar uğraş uğraş illa ki kullanıcı hatası yok bu yok şu...Ülkede işini yapan doğru düzgün şirket yok..Servis sıfır, ne için var servisler anlamıyorum, tüketici hakları falan hikaye ...
  • Ben camel marka bir ayakkabıyı ankara ankamall deki boynerden almıştım 1.5 yıl sonra götürdüm ve değişim yaptılar sağolsunlar
  • gecensene yarım botvari bi camel active almıştım ...sudan gecince renk attı ...aslında adına güvenip o kadar suyun içinden geçtim ama kaliteli bir boya ile defalarca boyadım eski hali yok artık...sanırım camel sallamıyor artık kaliteyi adının sermayesinden yiyor...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BİM'den Slip Boxer Aldım SS'li
    14 yıl önce açıldı
    Bershka'dan Mont Aldım Nasıl ?
    11 yıl önce açıldı
    amazon dan ayakkabı almak
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bia arkadasimda gecen sene YKM den almisti.Camel in yine.Ayakkabi derisi soyuldu rengi atti felan derken goturdu tamir icin.4 kere gitti geldi ayakkabi.ERn sonunda YKM dayanamadi kendileri lehine degistirdi.YKM yi bu davranisindan dolayi kutluyorum.Hatta CAMEL in bunu her zaman yaptigni soyluyordu YKM deki tezgahtarlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CARNIVALE

    daha yeni de camel active ayakkabı aldım.inş sorun çıkmaz bende.

    ürünlerdeki arızalar konusunda haklısınız ama maalesef ben şu ana kadar aldığım ürünlerin arıza çıkması durumunda yaptırabildiğim servis çıkmadı, ne kadar uğraş uğraş illa ki kullanıcı hatası yok bu yok şu...Ülkede işini yapan doğru düzgün şirket yok..Servis sıfır, ne için var servisler anlamıyorum, tüketici hakları falan hikaye ...

    Ben YKM'den bir tshirt aldım. İlk yıkayışta üstündeki çıkartmalar soyuldu ve bozuldu. İtalyan markasıymış. Kendilerine mail attım. Anında cevap attılar ve kendilerine ücretsiz yollayabileceğimi ve değiştirebileceğimi söylediler. Neyse ki YKM'den incelemeye yollanan ürün olumlu olarak döndü de bunlara hiç gerek kalmadı. Karşılığında iade çeki verildi. Gidip indirimli ayakkabı satın aldım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Shadow_Shooter


    quote:

    Orjinalden alıntı: CARNIVALE

    daha yeni de camel active ayakkabı aldım.inş sorun çıkmaz bende.

    ürünlerdeki arızalar konusunda haklısınız ama maalesef ben şu ana kadar aldığım ürünlerin arıza çıkması durumunda yaptırabildiğim servis çıkmadı, ne kadar uğraş uğraş illa ki kullanıcı hatası yok bu yok şu...Ülkede işini yapan doğru düzgün şirket yok..Servis sıfır, ne için var servisler anlamıyorum, tüketici hakları falan hikaye ...

    Ben YKM'den bir tshirt aldım. İlk yıkayışta üstündeki çıkartmalar soyuldu ve bozuldu. İtalyan markasıymış. Kendilerine mail attım. Anında cevap attılar ve kendilerine ücretsiz yollayabileceğimi ve değiştirebileceğimi söylediler. Neyse ki YKM'den incelemeye yollanan ürün olumlu olarak döndü de bunlara hiç gerek kalmadı. Karşılığında iade çeki verildi. Gidip indirimli ayakkabı satın aldım.



    Bende daha once ykm den bi ayakkabimi degistirmistim.Ama bi hayli beklemistim.Ayni ayakkabi arkadasimdada sorun cikardi onunkini direk elden degistirdiler.Ama nedense kendilerine kotu imaj yaratan camel gibi markalari satmayada devam ediyorlar.




  • Bende 3 tane var gayet memunum ama oluyor böyle şeyler, biraz şans işi, iki sene önce docker's tan aldım bi ayakkabı 3 ay giydim kışın dolapta kaldı çıkardım resmen gırç gırç ötüyodu, mail attım adamlar cevap bile vermedi, uyuz oldum. Oysa 3 tane de pantolonum var dockers memmunum onlardan.
  • Bir işe yaramadıktan sonra ben böyle markalara sokayım...
  • Nike ve Adidas'tan vazgeçmem.Converse'ler bile bi süre sonra yandan açılıyor(Yapışkanlı Kısımları)
  • Camel Active sağlamdır diye biliyorum.
    Şans yokmuş biraz sizde
  • merhaba arkadaslar
    bende camel magduruyum.
    sekline bakıp aldanarak aldıgım botum su geçiriyor arkadaslar.
    coraplarım resmen ıslanıyor ama cameldn gelen cevap su gecırmedıgı yonunde oldu :)))
    gulermısın aglarmısın.
    ayrıca altı yagmurda inanılmaz kayıyor bu da cabası.
    aman bız yandık sız yanmayın uzak durun camelden.
  • camellerin görünümü güzel ama kalitesini bilemiyorum.. hiç almadım, almayı da istemem.. hele bunları okuduktan sonra.. nike'dan reeboktan ayakkabı alırım sürekli ve herhangi bir durumda direk gönderirim ilgili yere ve hiçbirinde de "kullanıcı hatası" denmedi.. ya tamir edilip yollandı yada değişim yapıldı. bir keresinde reebok'tan aldığım ayakkabı açıldı ve gönderdim.. telefon ile arandım.. ellerinde aynı modelin olmadığını, bu konuyla ilgili çok özür dilediler ve istediğim herhangi bir ayakkabıyı gönderebileceklerini söylediler. fiyat farkı gözetmeden.. bu çok hoşuma gitmişti.. ellerinde ayakkabı olmamasının hatasını bu şekilde telafi etmeye çalıştılar ki takdir edilecek bir durum benim açımdan..

    edit: ilk kez puma aldım yakın zamanda. bundan da şimdilik memnunum.. bakalım.. inşallah açılma gibi bir sorunla karşılaşmam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi photo_canon1 -- 31 Ekim 2010; 18:30:12 >




  • 2012 yılında Kdz.Ereğliden almış olduğum ayakkabının 3 ay kullanamadım(kış olduğu için) kısmen bu 3 ay içinde 3-4 kez giymişimdir. Sonrasında geçen 3 aylık sürede sürekli kullandım. Bir ara ayağımın içine hatta çorabıma bile toz girmeye başladı. İlk önce ayakkabıdan şüpelenmedim, Ama ayakkabının alt kısmına bakınca yuvarlak bölmelerin parçalandığını gördüm. Bunun üzerine aldığım firmaya götürdüm ve bir form doldurarak firmaya gönderdiler. Aradan 1 hafta geçtikten sonra firmanın bana cevabı "kullanım hatası olduğu" üzerineydi. Sonra telefon ile aramamda firma adına bu değerlendirmeyi yapan bir kişi ile görüştüm. Görüştüğüm kişinin tarafıma cevabı "bu şekilde hiç bir ayakkabı kullanamaz ve biz her ayakkabıyı bu şekilde değiştirirsek baş edemeyiz" diye bir cevap verdi. Anladığım kadarıyla teknik yönden incelenmediğini ayrıca diğer birçok firmadan aldığım ayakkabıların ne yaparsam yapayım 6 ay içinde parçalanmadığını bilen bir tüketici olduğum için firmadan ve çalışanlarından çok rahatsız oldum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.