Şimdi Ara

Çağrı yönlendirme servisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
1
Favori
81.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ben sabit hattımı cebe yönlendirmek istriyorum.
    mümkün mü?
    ücretli mi?



  • Selamlar,
    Biraz geç bir cevap oldu ama sonradan aynı istekde olanlar için referans olur en azından.

    Yönlendirme İçin : *21*yönlendireceğiniznumara#

    Örneğin yönlendireceğiniz numara 05557770777 olsun, telefondan

    *21*05557770777#
    tuşlarsanız yönlendirmeyi aktive etmiş olursunuz.

    Yönlendirmeyi iptal için de :

    #21#
  • ev telefonunuzdan cebi aramış gibi yazar faturaya.
  • bir soru:

    biri telefonunu bana yönlendirdi diyelim, yönlendiren numarayı görmek için ne yapmalı? yönlendirme yapılırken bir kod vb. mi eklemeli, ya da benim hattım ile ilgili telekomda özel birşey mi yapmak gerekiyor? ya da yönlendirme yapılırken yönlendiren numara bilgisi de geliyor da bunu ayıklayabilecek bir donanım mı gerekiyor (akıllı bie telefon ya da santral gibi)?

    kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardabayar

    bir soru:

    biri telefonunu bana yönlendirdi diyelim, yönlendiren numarayı görmek için ne yapmalı? yönlendirme yapılırken bir kod vb. mi eklemeli, ya da benim hattım ile ilgili telekomda özel birşey mi yapmak gerekiyor? ya da yönlendirme yapılırken yönlendiren numara bilgisi de geliyor da bunu ayıklayabilecek bir donanım mı gerekiyor (akıllı bie telefon ya da santral gibi)?

    kolay gelsin


    bildiğim kadarıyla ögrenemiyorsun geri dönüş yok ama istersen o telefon yönlendiği için seni arıyordur telekomdan ft detayından bakarsın
  • Cevap veremediğiniz durumlardaki yönlendirmeler için : * 22* - - - - - - -#

    Uygulamanın iptali için: # 22 #

    detaylı bilgi için :http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/KurumsalUrun/esnaf-profesyonel/ses-hizmetleri/bilgi-ve-eglence-hizmetleri/kullanim-kolayliklari-ep/ozellikleri
  • yönlendirme durumunda arayan kişi yönlendirilen numara cep ise sbit yerine cebi arıyormuş gibi mi ücretlendirilir acaba?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bip numara yönlendirme
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu durumda fiyat farkı yönlendiren kişiye yazılıyor diye biliyorum, arayan kişi normal sabit hattı arıyormuş gibi ücretlendirilirken aranan kişi bu hizmetten faydalandığı için aradaki farkı ödeyeceğini peşinen kabul etmiş sayılıyor. Arkadaşım da tersi sorunu yaşadı sabit telefonu hiç kullanmıyorum cebime yönlendirdim sadece gelen aramalara bakıyorum ama genede çok fatura geliyor demişti.
    Diğer bir örnekte yurt dışına çıkan vatandaşlar cep telefonu numaralarını kaydetmeleri üzerine yurt dışında kullanabiliyorlar, onları arayan yurt dışında olduğunu bilmiyor! sesli olarak herhangi bir mesajda almıyor ise aradığı numara cevap verdiğinde yüklü bir miktar fatura cevap veren kişiye yazılıyor ;)
  • Arayan kişi için hiç bir değişiklik yok.
    Yönlendiren numara, yönlendirilen numarayı arıyormuş gibi ücret ödüyor.
    Yani bir görüşmede 2 kişi ücret ödüyor. Hem ilk arayan hem de yönlendiren.

    Benim de bir sorum olacak;
    Sabit telefon numaramı superonline'a taşıdım, Voip olarak telefon hizmeti alıyorum.
    ancak çağrı yönlendirme yapılamıyormuş superonline'da.
    Çağrı yönlendirme yapabilmem için bir öneriniz olur mu?
    "Çağrı yönlendirme özelliği olan, bildiğiniz -ev telefonu- veya -ip phone- var mı?
  • Hala çağrı yönlendirmede alınan ücret cep telefonu ile görüşme yapıyor gibimi ücretlendiriliyor..
  • Eğer bir sabit hattı Türk Telekom yönlendirme servisini kullanarak bir cep telefonuna yönlendirdiyseniz, ve o cep telefonu da kapalıyken başka bir numaraya yönlendirilmişse;
    Sabit hattı aradığınızda yönlendirilen ikinci cep telefonu açık dahi olsa yönlendirilen cep telefonu eğer kapalıysa "aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" mesajı duyuyorum.

    Yönlendirdiğim numara kapalıysa ve o numara da kapalıyken başka bir numaraya yönlendirilmişse otomatik olarak yönlendirilmesi gerekmiyor mu?
  • Çok karışık sormuşum, netleştireyim biraz;
    Sabit numara *21* servisi kullanılarak Cep No1'e yönlendirilmiş durumda,
    Cep No1 kapalıysa Cep No2'ye yönlendirilmiş durumda,

    Cep No1 eğer açıksa ve sabit hattı ararsam Cep No1 çalıyor.
    Cep No1 eğer kapalıysa ve sabit hattı ararsam Cep No2 çalması gerek diye düşünüyorum ama olmuyor, aradığınız kişiye ulaşılamıyor mesajı duyuyorum.

    Servisi fazla zorluyor olabilirim belki ama bir şekilde gece nöbetçilerini birbirlerine yönlendirmeye çalışıyorum, kapalıysa otomatik diğerine yönlensin istiyorum ama yapamadım, takıldım kaldım :)

    İkinci yönlendirmenin çalıştığı bir senaryo bilen varsa yardımcı olabilirse sevinirim.
  • Sorum hala geçerli olmakla birlikte ürettiğim geçici çözümü yazayım istedim, belki birilerinin işine yarar.

    Sabit hattı CepNo1'ye *21* servisiyle yönlendirmek yerine santral üzerinde boşta duran bir hat üzerinden çıkış verip CepNo1'e santral üzerinde yönlendirme verdim.
    CepNo1 kapalıysa CepNo2'ye yönlenecek şekilde ayarlanmış durumda.
    CepNo1 açıkken sabit hattı ararsam CepNo1 çalıyor,
    CepNo1 kapalıyken sabit hattı ararsam CepNo2 çalıyor,
    yönlendirmeler gayet güzel çalışıyor.

    Tek sorun yönlendirme sonucunda gerçekte arayan kişinin telefonu değil santralde çıkış olarak verdiğim hattın numarası görünüyor, çünkü aslında santral onun üzerinden arama yapıyor.

    Gece üretimde acil durumda telefon vardiya şefine, eğer ona ulaşamazsa üretim müdürüne yönleneceği bir senaryoda arayan kişinin numarasını görmeye çok takılmadığımız için şimdilik bu çözüm işimizi gördü.

    Ama yine de çıkış hatlarından birini harcamadan sorunu çözebilmek isterdik, o yüzden bir çözümü olan varsa, yazarsa sevinirim.




  • biraz konuyu diriltmiş gibi olucam ama iş yerimdeki telefon yönlendirmeli cep telefonuma geliyor ama arayan kişinin işi mi yoksa beni mi aradığını bilemiyorum bunu nasıl ayırt edebilirim
  • bartreew01 B kullanıcısına yanıt
    Ben android telefona takılı hatta yönlendirdiğimde telefon çalmaya başladığı ilk anda "yönlendirme" gibi bir ibare çıkıyor altta ama bir iki sn. sonra kayboluyor.
    iPhone telefona takılı hatta yönlendirdiğimde hiçbir ibare göremiyorum.
    Birisi şu soruna adam akıllı bir çözüm bulsa gerçekten süper olacak..
  • ikizbabasi İ kullanıcısına yanıt
    Aynen, tuşlu telefonda ve android telefonda yönlendirme ile gelen çağrı belli oluyor ama iphone göstermiyor..
  • bartreew01 B kullanıcısına yanıt
    biraz geç bir cevap olacak ama benim yaptığım şöyle bir çözüm var..

    Telefonlarda Cevap verilmezse yönlendir seçeneği var. Kodu 61 veya 62, telefonu 5 sanyie gecikmeli olarak diğer numaraya yönlendiriyorum. Böylece hangi numaradan arandığı gözüküyor.

    **61*05xxyyyzzaa*05#
    **62*05xxyyyzzaa*05#

    yukarıdaki kodLar çalışmazsa
    **61*05*05xxyyyzzaa#
    **62*05*05xxyyyzzaa#

    şeklinde deneyebilirsin..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.