Bildirim
Caddy sınıfı?


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mourners
...
Caddy geldi aklıma dsg falan ama C sınıfı konforunu yol tutuşunu verir mi?
vermez -
B ve C sınıfı arasında bir konfor yol tutuş verir o halde?
quote:
Orijinalden alıntı: hunter06
quote:
Orijinalden alıntı: Mourners
...
Caddy geldi aklıma dsg falan ama C sınıfı konforunu yol tutuşunu verir mi?
vermez
-
Hafif ticari araçların B sınıfındaki araçlarla (Polo,Corsa vb.) araçlarla aynı konfora sahip olunduğunu forumda daha önce okumuştum. -
quote:
Orijinalden alıntı: Mourners
B ve C sınıfı arasında bir konfor yol tutuş verir o halde?
quote:
Orijinalden alıntı: hunter06
quote:
Orijinalden alıntı: Mourners
...
Caddy geldi aklıma dsg falan ama C sınıfı konforunu yol tutuşunu verir mi?
vermez
konfor olarak b sınıfı anca verir ama bir adım ileri gitmez , yol tutuşu b ve c arası verir ( yol tutuş iyidir ama yüksek olduğundan kaybeder azcık ) -
Anladım arkadaşlar teşekkürler tavsiye eder misiniz peki caddy?
Hem otomatik hem dizel olması çok iyi geldi bize.. -
LCV sınıfı araçlar
vw caddy
fiat doblo
fiat fiorino(nemo/bipper)
peugeot partner
mercedes-benz vaneo
citroen berlingo
renault kango...
ford t. connect
dacia logan LCV
bu araçlar da bağımsız arka süspansiyon kullananlar bir nebze daha konforlu içlerinde yol tutuşu b sınıfı araçlardan yüksek olan modeller var polemik yaratmamak için söylemiyecem marka fanatikliği açından isterseniz pm'den cevaplarım. genel anlamda b sınıfı ile c sınfı arasında olmakla beraber b'ye yakın tatminkarlık söz konusu...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 8 Mart 2011; 15:17:29 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mourners
Anladım arkadaşlar teşekkürler tavsiye eder misiniz peki caddy?
Hem otomatik hem dizel olması çok iyi geldi bize..
ben tavsiye etmem hele arka koltuklarda yolculuk çok rahatsız ama yük vs taşımak amaçlı ticari kullanım için dsg si vs ile alınabilecek en iyi seçenek ihtiyaçlara göre mantıklı veya mantıksız olabiliyor buna en iyi siz karar verebilirsiniz -
Caddy ile test sürüşü ve yolculuk yaptım. Beğendiğim araçlardan birisidir. Sınıfında lider olan bu araç ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır. Çevremdeki caddy aracı olanlar çok memnunlar. Şikayetleri servis ücretleri ve yedek parça fiyatlarından.
Otomobile yakın bir konforu vardır. Hiçbir ticari araçtan otomobil konforu bekleyemeyiz çünkü üretim amacına uygun değildir. Hıza bağlı olarak iç gürültü fazlalaşır ama rahatsız edici boyutlarda değildir. -
Yük taşınması amacıyla Ticari araçlar özellikle arka koltuklarda oturanlar için pek konforlu değildir.. Ancak sürüş özellikleri,Direksiyon tepkileri,Yol tutuşları C sınıfıyla 1 e 1 aynıdır genelde.. Nedeni ise birçoğunun zaten mevcut olan C sınıfı araç platformlarını kullanması.. Örn. Peugeot Partner Tepee = 308 Platformu kullanmakta.
Genel anlamda sıralama yapıcak olursak ;
Caddy Fiyatı çok yüksek olmasından dolayı kaybediyor bence.. O fiyatlara çıkmışken binek araç düşünmek daha mantıklıdır..
33-34 bin TL seviyelerinde Full donanım 110 ps bir Partner Tepee çok iyi.. 30 Bin Tl seviyeleri içinse Ford Connect öneriyorum.. Genel anlamda ticarilerin arasında en iyi yol tutuşa,Sağlamlığa,Parça maliyetinin düşüklüğüne ve en iyi Performansa sahiptir. (2.0 doblo hariç)
Kolay gelsin..
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X