Şimdi Ara

Bune Şaçmalık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 3 gündür yazıcam aklımda fakat iş yoğunluğu nedeniyle yazamıyordum şimdi aklıma gelince hemen konuyu açtım.

    Hattımda 0,15 kuruş vardı ve bir sms geldi hattıma 10 tl yüklein seçtiğiniz bir numara ile 2000dk konuşun paketi satın almak için seçtiğiniz numarayı yazıp 9182 ye gönderiniz diyordu.

    Ben bu hattı kız arkadaşım için kullanıyorum ona sınırsız faturalı almıştık bende buna 2-3 ayda bir 10-20 artık ne denk gelirse yüklüyordum bu mesajıda görünce hemen yazayımda paketi alayım sonrada lira yüklediğimde aktif olur dedim yazdım gönderdim haliyle hesabımda 0.15 lira vardı sistemden dönen mesaj hesabınızda enaz 10 lira bulunması gerekli diye mesaj geldi bende 10 lira yukledim ve tekrar gödnerdim ve yine 10 lira ve üzeri mesajı geldi hesabımda hala 10,15 kuruş var hala bana dönen mesaj aynı 10 lira ve üstü diyor ve az önce arkadaşımı aramak zorunda kaldım ve hesabımda 2.68 lira kaldı, ŞİMDİ SÖYLEYİN BANA BU SAHTEKARLIK DEĞİLDİR DE NEDİR UTANMADAN BİRDE RAKLAM YAPIYORSUNUZ YOK ÖYLE YOK BÖYLE DİYE TERBİYESİZSİNİZ BU PARALAR SİZE HELAL DEĞİLDİR BU HATTIDA ŞUANDAN İTİBAREN KULLANMIYORUM ÇARE Mİ DEĞİL OYÜZDEN 6 AYDA BİR 10 LİRA YÜKLEYECEĞİM BİRİNİZ DEĞİL Kİ HEPİNİZ AYNISINIZ DİĞERİDE AYNI REZALET AĞZIZMI BOZMAK İSTEMİYORUM SADECE TERBİYESİZSİN AVEA...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuBeRK -- 8 Ocak 2013; 19:44:58 >







  • Sahtekarlık bu,başka birşey değil,
    Başlığı da "Sahtekar Avea" olarak değiştirin,
    Avea yetkilisi vardı forumda,
    Görsün de belki,sorun nedir diye,sorar size.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak etmeyin sizin gibilerin intikamı alınıyor operatorlerden.
  • müşteri hizmetlerini arayın demeyeceğim çünkü boşuna zaman kaybı olacaktır.

    twitter veya dh den aveadestek bölümüne yazın, ordan size anında dönüş yaparlar.
    durumunuzu uygun bir dille anlatın ve bu hatanın düzeltilmesini, düşülen tl nizin iadesini, hattınıza tanımlanması gereken dakikalarında derhal tanımlanmasını, 24 saat içinde bu işlemin yapılmaması durumunda numaranızı başka bir operatöre taşıyacağınızı söyleyin. %90 ihtimalle sorununuz çözülecektir.

    geçmiş olsun, maalesef aveanın bu tür saçmalıkları çok oluyor, ama en ucuz operatör olduğu için katlanıyoruz bir çoğumuz.
  • banada buna benzer mesaj geldi tabikine klasik avea rutueli sonuçta vadedilen hediye gelmedi. konuyla ilgili müşteri hizmetlerini aradım meil attım, en son btk şikayet ettim sonuç sıfıra sıfır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı:AveaDestek


    Merhaba,

    Konuyla ilgili yardımcı olabilmemiz için irtibat numaranızı iletmenizi rica ederiz.

    Teşekkürler.
    Şimdi ben veriyim numaramı bana 2000 dk yükleyin hatta hediye 1000lira verin, ya diğerleri milletten sömürdüğünüz liralar böyle rezil edilincemi yüklüyorsunuz ben 10 lira ile fakir olmam ama sizin bu yaptılarınızı herzaman her ortamda anlatacağım. gelen mesajada "Gerek yok iletişim kurmanıza O avantajlı tarifeleriniz içinde çok teşekkürler. " şeklinde dönüş yapılmıştır.
  • Paketlerı alabılmek ıcın hatta mınımum +1 lıra bakıye olmalı cogu pakette bu kural var aramızda paketı ıcın 11 lıra bakıye olacak 10lıra sıstem cekecek onay mesajı gelmeden kullandıysan ortada sahtekarlık yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nerde o kural bana gösteririmisin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Paketlerı alabılmek ıcın hatta mınımum +1 lıra bakıye olmalı cogu pakette bu kural var aramızda paketı ıcın 11 lıra bakıye olacak 10lıra sıstem cekecek onay mesajı gelmeden kullandıysan ortada sahtekarlık yoktur

    daha önce aveada böyle bir şey vardı hatta hattında 50 krş olmassa dk sms gprs kullanım haklanıda kullanamıyordun yaklaşık 1 sene önce kaldırıldı bu uygulama. ama müşteri hizmetlerindeki bazı cahiller hala anı hikayeyi işin içinden çıkamıyınca uyduruyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Paketlerı alabılmek ıcın hatta mınımum +1 lıra bakıye olmalı cogu pakette bu kural var aramızda paketı ıcın 11 lıra bakıye olacak 10lıra sıstem cekecek onay mesajı gelmeden kullandıysan ortada sahtekarlık yoktur

    daha önce aveada böyle bir şey vardı hatta hattında 50 krş olmassa dk sms gprs kullanım haklanıda kullanamıyordun yaklaşık 1 sene önce kaldırıldı bu uygulama. ama müşteri hizmetlerindeki bazı cahiller hala anı hikayeyi işin içinden çıkamıyınca uyduruyorlar.

    bence devam ediyor

    örneğin yıkılan paket 19 TL. ama sitede " Müşterilerin Yıkılan Paket'ten yararlanabilmeleri için, bakiyelerinde en az 20 TL bulunması gerekmektedir. " diyor, diğerlerinde de aynısı var tahminimce......


    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/19TLYikilanPaket




  • varsa da saçma eğer özel ücretlendirme şartı koşuyorsa o zaman 1 krş kadar yüklemeyi açacak bende o ne istiyorsa yükliyeceğim. bunu yazarken aklıma şu geldi acaba türkiye de operatörlerden şikayetci olunduğu için yapılmış bir yürüyüş yada protesto var mı? google'da aradığımda 2011 de bir kere yüksek faturalardan dolayı kanunun değişmesi talebinde bulunulmuş. bu da fasa fiso olmuş gibi gözüküyor. her zaman söylüyorum ne zaman ki operatörler ile tüketici dernekleri bir araya gelip sözleşme veya kampanya şartlarını birlikte hazırlamadıkça ve etkin bir denetim mekanizması olmadığı sürece hiç bir şey değişmiyecek. bir atasözü var temsili söylüyorum sözüm meclisten dışarı " Eşşekler tepinir atlar için atlar tepinir eşşekler için arada eşşekler ezilir"

    bu da operatör protestosunun haberi:

    "Mobil operatörlerine karşı meclise deklarasyon sunuldu. Tüketiciler tarafından yapılan protestolarda cep telefonu şebekelerin faturaların manipüle edilmesi, otomatik olarak anlaşamayı devam ettirmeleri gibi kusurlar aktarıldı. Göstericiler, kanun değişikliği yapılarak kullanıcıların hakları korunması istendi. Aldatıcı reklam ve ufak harflerle yazılan bazı anlaşma maddeler uygulamasının kaldırılmasını da talep eden protesto inisiyatif grubu, anlaşmanın bozulduğu takdirde daha düşük tazminat için de istekte bulundu. Zaman"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    müşteri hizmetlerini arayın demeyeceğim çünkü boşuna zaman kaybı olacaktır.

    twitter veya dh den aveadestek bölümüne yazın, ordan size anında dönüş yaparlar.
    durumunuzu uygun bir dille anlatın ve bu hatanın düzeltilmesini, düşülen tl nizin iadesini, hattınıza tanımlanması gereken dakikalarında derhal tanımlanmasını, 24 saat içinde bu işlemin yapılmaması durumunda numaranızı başka bir operatöre taşıyacağınızı söyleyin. %90 ihtimalle sorununuz çözülecektir.

    geçmiş olsun, maalesef aveanın bu tür saçmalıkları çok oluyor, ama en ucuz operatör olduğu için katlanıyoruz bir çoğumuz.

    %90 oranında çözülür'ü nereden çıkardınız?
    Ben facebook a ve sikayetvar a yazdığım halde HİÇ BİR problemim çözülmedi?! Defalarca kez m.h ile görüştüm yaşadığım sinir stres çabası..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: termal1

    Merak etmeyin sizin gibilerin intikamı alınıyor operatorlerden.

    13milyonun intikami al-al bitmez.

    bu soyguna göz yumuluyor,devlet kurumları yetkisiz,sorumsuz hakıkaten.

    aveanın kanun tanımadıgı ortada.

    btk sıkayetımın ardından 30gun gecti,hala cevap vermıs degıl.

    bir gun btk arayacagım.hadi beni takmıyor sizi de mi hesaba almıyor diye...

    RESMİ DEVLET KURUMU ARACILIGIYLA YAPILAN ŞİKAYETE 1AYDIR CEVAP GELMEDİ... BU NASIL İŞ ANLAMIYORUM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    müşteri hizmetlerini arayın demeyeceğim çünkü boşuna zaman kaybı olacaktır.

    twitter veya dh den aveadestek bölümüne yazın, ordan size anında dönüş yaparlar.
    durumunuzu uygun bir dille anlatın ve bu hatanın düzeltilmesini, düşülen tl nizin iadesini, hattınıza tanımlanması gereken dakikalarında derhal tanımlanmasını, 24 saat içinde bu işlemin yapılmaması durumunda numaranızı başka bir operatöre taşıyacağınızı söyleyin. %90 ihtimalle sorununuz çözülecektir.

    geçmiş olsun, maalesef aveanın bu tür saçmalıkları çok oluyor, ama en ucuz operatör olduğu için katlanıyoruz bir çoğumuz.

    %90 oranında çözülür'ü nereden çıkardınız?
    Ben facebook a ve sikayetvar a yazdığım halde HİÇ BİR problemim çözülmedi?! Defalarca kez m.h ile görüştüm yaşadığım sinir stres çabası..

    aveanın muşteri hizmetleri bildigin duvar,hattına indirim tanımlamaktan baska yapacakları hıcbır sey yok.
    bir sorunla karsılasırsan haklıysan dahi çözulmesi çok uzun zaman alıyor,haksızsan unut gitsin,aveada MUSTERİ MEMNUNİYETİ yok
    haklıysandan kastım delilin,kanıtın apaçık sekılde var olması durumudur;yoksa haklı oldugun taraf vardır ki hak talep ediyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    müşteri hizmetlerini arayın demeyeceğim çünkü boşuna zaman kaybı olacaktır.

    twitter veya dh den aveadestek bölümüne yazın, ordan size anında dönüş yaparlar.
    durumunuzu uygun bir dille anlatın ve bu hatanın düzeltilmesini, düşülen tl nizin iadesini, hattınıza tanımlanması gereken dakikalarında derhal tanımlanmasını, 24 saat içinde bu işlemin yapılmaması durumunda numaranızı başka bir operatöre taşıyacağınızı söyleyin. %90 ihtimalle sorununuz çözülecektir.

    geçmiş olsun, maalesef aveanın bu tür saçmalıkları çok oluyor, ama en ucuz operatör olduğu için katlanıyoruz bir çoğumuz.

    %90 oranında çözülür'ü nereden çıkardınız?
    Ben facebook a ve sikayetvar a yazdığım halde HİÇ BİR problemim çözülmedi?! Defalarca kez m.h ile görüştüm yaşadığım sinir stres çabası..

    bugüne kadar avea ile yaşamış olduğum sorunlardan çıkardım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    müşteri hizmetlerini arayın demeyeceğim çünkü boşuna zaman kaybı olacaktır.

    twitter veya dh den aveadestek bölümüne yazın, ordan size anında dönüş yaparlar.
    durumunuzu uygun bir dille anlatın ve bu hatanın düzeltilmesini, düşülen tl nizin iadesini, hattınıza tanımlanması gereken dakikalarında derhal tanımlanmasını, 24 saat içinde bu işlemin yapılmaması durumunda numaranızı başka bir operatöre taşıyacağınızı söyleyin. %90 ihtimalle sorununuz çözülecektir.

    geçmiş olsun, maalesef aveanın bu tür saçmalıkları çok oluyor, ama en ucuz operatör olduğu için katlanıyoruz bir çoğumuz.

    %90 oranında çözülür'ü nereden çıkardınız?
    Ben facebook a ve sikayetvar a yazdığım halde HİÇ BİR problemim çözülmedi?! Defalarca kez m.h ile görüştüm yaşadığım sinir stres çabası..

    bugüne kadar avea ile yaşamış olduğum sorunlardan çıkardım.

    sanırım siz yeni nesil tarifeye gecmeden hemen önce,aveanın faturasız hattınızdaki liraları MUŞTERİ memnuyiyeti adına paket alınmasından rahatsızdınız.

    aveanın müşteri memnuniyeti ortada,yaptıgım dalavereyı müşteri farketmezse ne ala farkederse 1-2 ay parayı işleteyim mantıgında.

    tecrubelerınızle sabit degil mi?

    avea benim tarifeme(yeninesil)beni bilgilendirmeden zam yaptı ve bunu normal karsılıyor.nasıl bi ticaret ahlakıdır anlamıyorum.kim sattıgı urune gizli kapaklı zam yapar ki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    varsa da saçma eğer özel ücretlendirme şartı koşuyorsa o zaman 1 krş kadar yüklemeyi açacak bende o ne istiyorsa yükliyeceğim. bunu yazarken aklıma şu geldi acaba türkiye de operatörlerden şikayetci olunduğu için yapılmış bir yürüyüş yada protesto var mı? google'da aradığımda 2011 de bir kere yüksek faturalardan dolayı kanunun değişmesi talebinde bulunulmuş. bu da fasa fiso olmuş gibi gözüküyor. her zaman söylüyorum ne zaman ki operatörler ile tüketici dernekleri bir araya gelip sözleşme veya kampanya şartlarını birlikte hazırlamadıkça ve etkin bir denetim mekanizması olmadığı sürece hiç bir şey değişmiyecek. bir atasözü var temsili söylüyorum sözüm meclisten dışarı " Eşşekler tepinir atlar için atlar tepinir eşşekler için arada eşşekler ezilir"

    bu da operatör protestosunun haberi:

    "Mobil operatörlerine karşı meclise deklarasyon sunuldu. Tüketiciler tarafından yapılan protestolarda cep telefonu şebekelerin faturaların manipüle edilmesi, otomatik olarak anlaşamayı devam ettirmeleri gibi kusurlar aktarıldı. Göstericiler, kanun değişikliği yapılarak kullanıcıların hakları korunması istendi. Aldatıcı reklam ve ufak harflerle yazılan bazı anlaşma maddeler uygulamasının kaldırılmasını da talep eden protesto inisiyatif grubu, anlaşmanın bozulduğu takdirde daha düşük tazminat için de istekte bulundu. Zaman"

    bence de çok saçma ama

    saçma olması sonucu değiştirmiyor malesef............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    müşteri hizmetlerini arayın demeyeceğim çünkü boşuna zaman kaybı olacaktır.

    twitter veya dh den aveadestek bölümüne yazın, ordan size anında dönüş yaparlar.
    durumunuzu uygun bir dille anlatın ve bu hatanın düzeltilmesini, düşülen tl nizin iadesini, hattınıza tanımlanması gereken dakikalarında derhal tanımlanmasını, 24 saat içinde bu işlemin yapılmaması durumunda numaranızı başka bir operatöre taşıyacağınızı söyleyin. %90 ihtimalle sorununuz çözülecektir.

    geçmiş olsun, maalesef aveanın bu tür saçmalıkları çok oluyor, ama en ucuz operatör olduğu için katlanıyoruz bir çoğumuz.

    %90 oranında çözülür'ü nereden çıkardınız?
    Ben facebook a ve sikayetvar a yazdığım halde HİÇ BİR problemim çözülmedi?! Defalarca kez m.h ile görüştüm yaşadığım sinir stres çabası..

    bugüne kadar avea ile yaşamış olduğum sorunlardan çıkardım.

    sanırım siz yeni nesil tarifeye gecmeden hemen önce,aveanın faturasız hattınızdaki liraları MUŞTERİ memnuyiyeti adına paket alınmasından rahatsızdınız.

    aveanın müşteri memnuniyeti ortada,yaptıgım dalavereyı müşteri farketmezse ne ala farkederse 1-2 ay parayı işleteyim mantıgında.

    tecrubelerınızle sabit degil mi?

    avea benim tarifeme(yeninesil)beni bilgilendirmeden zam yaptı ve bunu normal karsılıyor.nasıl bi ticaret ahlakıdır anlamıyorum.kim sattıgı urune gizli kapaklı zam yapar ki...


    ben bugüne kadar avea ile çok sorun yaşadım ve hemen hemen hepsini forumla paylaştım, bazılarına başlık bile açtım.

    ama yaptıklarını yanlarına bırakmadım, hakkımı sonuna kadar aradım ve hatalarını kabul etmek zorunda kaldılar.

    daha önce de birçok kişiye yazdım, eğer haklılığınıza inanıyorsanız uğraşmaktan çekinmeyin. tüketici hakem heyetlerine başvurun, yazacağınız bir tane dilekçe hepsi bu.




  • Operatörler bunu hep yapıyor sahtekarlık diz boyu. Keşke hattınıza konuşma paketi tanımlandı diye sistem mesajı gelmeden konuşmasaydın ama.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.