Şimdi Ara

...Buji kaç km de değişir? [ BUJİ hakkında herşey ]... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
10
Favori
290.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    daha önce anlattım , kesin kilometre vermek yanlış bu lastik değil ki.Sehir içinde 20 bin giderse şehir dışında 30 bin gidebilir.Devir ile alakalı buji işi, kilometre ile değil.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    Dün accent aracımnın polen filtresini değişirken sordum serviste, bujiler benim araç için 30binde bir değişir dedi usta.. ama başka serviste de 20bin denmişti..





    bence kullanılan benzinin kaliteside önemli sanki
    />


    Alıntıları Göster
    Benim arabanın kitapçığında her 20 binde değişir diyor.97 1.6 XEİ SW




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    Benim arabanın kitapçığında her 20 binde değişir diyor.97 1.6 XEİ SW

    Alıntıları Göster
    bende 99 alfa 146 ts var bujileri 100 binde bir değişiyor. ayrıca hyundai getz var 30 binde bujileri değişti ve pırıl pırıldı şaşırdım açıkçası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    yazılımcı online elinizdeki bujinin eşlenikleri için linke bakınız.Resimden okuduğum kadarıyla bujiniz
    K20R-U olarak görülmekte, bunu iridyum buji ile değiştirmek isterseniz

    http://www.globaldenso.com/PLUG/cross_reference/1034_03.html

    sizin elinizdeki buji linkteki araçlara uygun görünmekte.Değilse bana aracınzın detaylarını yazın

    http://www.meteor.com.ua/main.php?w=denso_new_eng&num=K20R-U

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar oncelıkle selamlar benım arabanın sorunu 1900 devır cıvarında teklemesı hem benzınde hemde gazda aynı seyı yapıyor.

    1.Bujı kablolarını degıstırdım.

    2.Bujılrı degıstırdım.

    Ve sonuc yukardakı sıkayetım oldu. Yanı bujı kabloları ve bujıler degıstıkten sonra bu problem ortaya cıktı ustaya gosterdım bırı atesleme bobını dıyo dıgerı bu bujı kabloları eskı teknolojı ondan yapar dıyor.Benım aklım karıstı bujılerı bır tekrar degıstıreyım dıyorum sız ne dersınız sorun ne olabılır

    Tabı bu sorunları degıstırdıkten 1 ay sonra yapmaya basladı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzektsey

    Arkadaslar oncelıkle selamlar benım arabanın sorunu 1900 devır cıvarında teklemesı hem benzınde hemde gazda aynı seyı yapıyor.

    1.Bujı kablolarını degıstırdım.

    2.Bujılrı degıstırdım.

    Ve sonuc yukardakı sıkayetım oldu. Yanı bujı kabloları ve bujıler degıstıkten sonra bu problem ortaya cıktı ustaya gosterdım bırı atesleme bobını dıyo dıgerı bu bujı kabloları eskı teknolojı ondan yapar dıyor.Benım aklım karıstı bujılerı bır tekrar degıstıreyım dıyorum sız ne dersınız sorun ne olabılır

    Tabı bu sorunları degıstırdıkten 1 ay sonra yapmaya basladı

    Alıntıları Göster
    konunun hepsini okuyamadım belki de soran olmuştur ama yine de sorayım..
    Benzinli ve dizel araçların bujileri arasında bir fark var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atomik07

    kardeş eğerki yakıtta tasarruf istiyorsan 15-20 binden sonra değiştirirsin. ama bu işin prosödürünü sorarsan valla bozuluncaya kadar değiştirme derim ben

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: atomik07

    kardeş eğerki yakıtta tasarruf istiyorsan 15-20 binden sonra değiştirirsin. ama bu işin prosödürünü sorarsan valla bozuluncaya kadar değiştirme derim ben

    e bu da bi seçenek tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seat ibiza 93

    quote:

    Orjinalden alıntı: atomik07

    kardeş eğerki yakıtta tasarruf istiyorsan 15-20 binden sonra değiştirirsin. ama bu işin prosödürünü sorarsan valla bozuluncaya kadar değiştirme derim ben

    e bu da bi seçenek tabi

    Alıntıları Göster
    Araçla verilen kullanıcı el kitabında bujilerin ne zaman değişeceği yazar. Biraz okumakta fayda var. Alfalarda 100.000 km. de değişir. 4ü ucuz 4 taneside pahalı iridyum bujilerdendir. Zaten silindir başına 2 buji olduğu için ki 4 tanesi kaliteli ve pahalı bujilerdir, 4 tırnaklı buji takmanın mantığı yoktur zaten TS motorlarda bujilerin ateşleme verimi çok iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    yazılımcı online elinizdeki bujinin eşlenikleri için linke bakınız.Resimden okuduğum kadarıyla bujiniz
    K20R-U olarak görülmekte, bunu iridyum buji ile değiştirmek isterseniz

    http://www.globaldenso.com/PLUG/cross_reference/1034_03.html

    sizin elinizdeki buji linkteki araçlara uygun görünmekte.Değilse bana aracınzın detaylarını yazın

    http://www.meteor.com.ua/main.php?w=denso_new_eng&num=K20R-U

    Alıntıları Göster
    Biri 4 silindirli bir araba için buji ateşleme sırasını yazabilir mi?? Arabam Lada Samara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clavuza

    Biri 4 silindirli bir araba için buji ateşleme sırasını yazabilir mi?? Arabam Lada Samara

    Alıntıları Göster
    kesinlikle vezire trallese chinoya turbulansa 4L ye ve ismini hatırlamadığım birkaç arkadaşa otomobil genelde üst başlık açılmalı bu şahıslar bilgi ve ilgileri ile kaybedilmemesi gereken kişiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 11 Ekim 2007; 8:41:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altin-orfoz

    kesinlikle vezire trallese chinoya turbulansa 4L ye ve ismini hatırlamadığım birkaç arkadaşa otomobil genelde üst başlık açılmalı bu şahıslar bilgi ve ilgileri ile kaybedilmemesi gereken kişiler

    Alıntıları Göster
    aracım 2004 clio sembol 1.4 8v. 2007 Mart ayında ilk sahibinden 33000 km. de aldım sürekli şehir içinde gezmiş. Bujileri değiştirdiğimde çok kötüydü. Renault buji ile değiştirmiştim. Yaklaşık 16000 km. oldu geçenlerde değiştirdim Bosch Süper plus buji ile. Çıkan bujilerim pek kötü değildi. Yeni bujilerden sonra aracımda herhangi bir değişiklik hissetmedim. İlk çalıştırma olsun performans olsun herhangi bir değişiklik yok. Demekki benim Renault bujilerin daha ömrü vardı ama olsun yinede değiştirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyote_5859

    aracım 2004 clio sembol 1.4 8v. 2007 Mart ayında ilk sahibinden 33000 km. de aldım sürekli şehir içinde gezmiş. Bujileri değiştirdiğimde çok kötüydü. Renault buji ile değiştirmiştim. Yaklaşık 16000 km. oldu geçenlerde değiştirdim Bosch Süper plus buji ile. Çıkan bujilerim pek kötü değildi. Yeni bujilerden sonra aracımda herhangi bir değişiklik hissetmedim. İlk çalıştırma olsun performans olsun herhangi bir değişiklik yok. Demekki benim Renault bujilerin daha ömrü vardı ama olsun yinede değiştirdim.

    Alıntıları Göster
    araç Marka olarak değişirmi bilmiyorum ama genelde ateşleme sıralaması 1-3-4-2 dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyote_5859

    araç Marka olarak değişirmi bilmiyorum ama genelde ateşleme sıralaması 1-3-4-2 dir.

    Alıntıları Göster
    benim bujilerden dolayı 45binde arıza ışığı yandı zaten aracın yakıt tüketimi de artmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    benim bujilerden dolayı 45binde arıza ışığı yandı zaten aracın yakıt tüketimi de artmıştı.

    Alıntıları Göster
    ben megane2 kullanıyorum serviste bakım yaptırdıktan sonra verilen kağıtta buji değişimi 30000 km sonra yazılmıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXPOXL

    ben megane2 kullanıyorum serviste bakım yaptırdıktan sonra verilen kağıtta buji değişimi 30000 km sonra yazılmıştı

    Alıntıları Göster
    mazda 2 de 120 bin km.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    mazda 2 de 120 bin km.

    Alıntıları Göster
    geçen gün 30 bini dolduran bujileri değştiriyordum, bujileri sökerken bir de ne göreyim, 3. bujinin yuvasında burcu burcu terleme vardı ve bujinin altıgen lokmaya oturan kısmı paslanmıştı belli ki bu bir müddettir böyle. diğer bujilerde hiçbirşey yoktu ne paslanma ne terleme ne de başka birşey. araçta bir sorun da hissetmemiştim. motor suyunda eksilme yok. buji yatağında yağ lekesi veya is lekesi yok. sadece terleme var. yeni bujileri taktım aracı kullanmaya devam ediyorum bir süre sonra (5-10 gün) bujilere tekrar bakacağım terleme varmı diye.

    sizce bu terlemenin nedeni ne olabilir. araç 1,2 motor 16v opel corsa 99 model. o terleme yapan buji iyi sıkılmayıp gevşek kaldıysa, bu yüzden hafif fıslama yapmaktan egzoz gazındaki su buharının orada ilk çalışmalarda motor soğukken yoğunlaşmasından olabilir mi sizce?

    yorumlar için şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    yazılımcı online elinizdeki bujinin eşlenikleri için linke bakınız.Resimden okuduğum kadarıyla bujiniz
    K20R-U olarak görülmekte, bunu iridyum buji ile değiştirmek isterseniz

    http://www.globaldenso.com/PLUG/cross_reference/1034_03.html

    sizin elinizdeki buji linkteki araçlara uygun görünmekte.Değilse bana aracınzın detaylarını yazın

    http://www.meteor.com.ua/main.php?w=denso_new_eng&num=K20R-U

    Alıntıları Göster
    Sevis standart bujileri 30.000 km'de iridyum bujileri 90.000 km'de değiştiriyor, imzadaki araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feylesof2150

    Sevis standart bujileri 30.000 km'de iridyum bujileri 90.000 km'de değiştiriyor, imzadaki araba.

    Alıntıları Göster
    Bosch, CNG/LPG’ye dönüşümde, Double Platinli Bosch Bujileri ile aracınızı koruyor.

    bu bujilerden kullanan var mıdır ?
  • arkadaşlar arabam Hyundai elantra 2004 model 57 binde lpg'li, arabamı 40 binde aldım. öncesini bilmiyorum ama ben henüz buji değişmedim. bujileri değişeyim mi değişecekse hangi bjiyi önerirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilebaz

    arkadaşlar arabam Hyundai elantra 2004 model 57 binde lpg'li, arabamı 40 binde aldım. öncesini bilmiyorum ama ben henüz buji değişmedim. bujileri değişeyim mi değişecekse hangi bjiyi önerirsiniz...
    VW 1.4 TSI 122 HP Motorları 60.000 km'de bir
    VW 1.6 MPI 102 HP Motorları 15.000 kM'de bir

    dört adet buji değiştiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    VW 1.4 TSI 122 HP Motorları 60.000 km'de bir
    VW 1.6 MPI 102 HP Motorları 15.000 kM'de bir

    dört adet buji değiştiriyor.

    Alıntıları Göster
    2 Yıl önce teknoloji böyleydi. Acaba şimdi nasıl...?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2 Yıl önce teknoloji böyleydi. Acaba şimdi nasıl...?



    Alıntıları Göster
    bu gün sanayi de bujileri değiştirdim.en sağdaki buji diğerlerine göre çok daha fazla kararmıştı simsiyahtı neredeyse diğerleri eşit oranda kirlenirken en sağdaki cok daha fazla kararmış anlamadım bunun sebebi ne olabilir acaba? araçta yağ eksilme sorunu yok fakat lpg kitini taktırdıktan sonra ilk kez buji değişimi yaptırdım ve lpg den önce böyle bir olaya rastlamamıştım.aracım 2004 clio II.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.