Şimdi Ara

Bugune kadar kullandiginiz en masrafsiz ve masrafli araba? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
9.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 kangoo extreme 1.5 dci 110bg= kapi fitilleri garantiden 2 kez hala cikiyor 120 bin km
    2013 symbol joy 1.5 dci 65bg = 320 bin turbo+turbo hortumu asiri hor ve dikkatsiz kullanim suan 390 bin km
    2016 octavia style 1.6 tdi 110bg dsg = sorunsuz 2018 de 41 bin km de satildi
    2019 c5 aircross feel adventure bluehdi 1.5 130bg eat8 = 11bin km ekran ve surtme sorunuyla 6 kez servise gittik.sonumuz hayrolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainTeeemo -- 9 Şubat 2020; 2:6:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw 525d ve 320d en masraflı
    En masrafsızlar da c200d ( sıfırdı) Ve e250 coupe

    Masraflıların bmw masrafsızların da merc olması komple bi ironi zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toxicated kullanıcısına yanıt
    neden ironi olsunki hocam,mersedesler zaten sorunsuzluklariyla bilinmezler mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En masraflısı Audi SQ5 oldu, servisin hatası yüzünden motoru elime aldım, doğru düzgün alfabesini bile okuyamadığım bir ülkede mahkemede süründüm, maddi zarar felaket oldu zaten. Hala bir SUV’ye binince canım sıkılır.

    En masrafsızı İlk arabam olan vw bora 1.6ydı. Gitmiyordu, çok yakıyordu ama sileceği bile değişmedi arabanın(şu an dökülüyordur tabi 15 yaşında araba).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIME

    neden ironi olsunki hocam,mersedesler zaten sorunsuzluklariyla bilinmezler mi
    C200d (W205) aslında turbo sorunu konusunda baya şikayet almıştı. Hatta yağ eksiltme nedeniyle yatak sarma, ayrıca motor bloğu çatlağına varan vs. şeklinde sorunlar yaşayanlar bile vardı. Forumda da vardı diye hatırlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 9 Şubat 2020; 3:15:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Dedikleriniz doğru çevremde yaşayan vardı bu sorunları zamanında servis geri çağırma yapmıştı aracı 136 hp olan araç zaten gitmiyordu birşeyleriyle oynayıp daha da yavaşlatmışlardı aracı ( muhtemelen zorlanmaması için ) en son 1.5 sene sonunda 40 bin km de sattıktan sonra bi parça değişimi için tekrar çağırmışlardı. Orada kapattım o motorlu c serisini ben. Kaç arkadaşım motor turbo kırdı bu araçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2001 yılında 0 km aldığım focus sw ambiante otomatik vites aracımı 10 sene kullandım. Bu süre içinde düzenli bakım, bir set lastik ve balata, bir akü ve 2 ampül harici masraf hatırlamıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ülkede tüm arabalar masraflı..
  • Canbey96 kullanıcısına yanıt
    Kaça satmıştınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 12.ayda 39.000 liraya sattık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • En masraflısı 2006 model land cruiser, astra h 20010 ise en masrafsızı. Toyota perte gitti, hayatımı kurtardı. Astra ise beş para etmez ustalar yüzünden soğudum sattım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • B7 Passat

    Sadece servosu değişti o da kronik sorunmuş onun dışında LPG filtresi+rutin bakımdan başka ücret çıkmadı uzun süredir kullanıyorum.

    FD6 honda ve 2000 honda civic varken sanayidekilerle gardaş olmuştuk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en masrafsız araçlarımız toyota yaris, mitsubishi colt ve mitsubishi asx oldu.

    en masraflı araçlarımız ise peugeot 307. o 307 denen araçtan sonra bir daha peugeot markasının yanından geçemez oldum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazretidentist

    B7 Passat

    Sadece servosu değişti o da kronik sorunmuş onun dışında LPG filtresi+rutin bakımdan başka ücret çıkmadı uzun süredir kullanıyorum.

    FD6 honda ve 2000 honda civic varken sanayidekilerle gardaş olmuştuk.
    tsi a lpg taktiniz sanirim.markasi ne hocam,genel olarak memnunmusunuz? yakit tuketiminden,sorunsuzlugundan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En masraflisi honda civic
    En masrafsizi megane

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIME

    tsi a lpg taktiniz sanirim.markasi ne hocam,genel olarak memnunmusunuz? yakit tuketiminden,sorunsuzlugundan

    Alıntıları Göster
    Prins VSI2 Di

    28-33kuruş şehir içi %2 benzin harcıyor

    15 bin km 1 depo benzine yetiyor

    Performans sorunu yok,tekleme geç çalışma felan hiç yok

    30binde bir sadece LPG filtresi değişiyor ( 300 TL)

    Çok memmunum tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cok iyiymisya
    motor tsi 122 mi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIME

    cok iyiymisya
    motor tsi 122 mi hocam
    TSI BlueMotion 122 HP CAX motor kodlu hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En masraflısı 1996 model Tipo SLX idi.

    2001 - 2004 yılları arasında 3 yıl sabrettim.

    Her hafta sonu istisnasız, hafta içi çıkan arızaların tamiri için sanayideydim.

    En masrafsızı ise 2004 - 2018 yılları arasında kullandığım 1999 model Toyota Corolla Luna Special'di.

    14 yıl boyunca yağ, filtre, silecek, antifriz, kayış, balata, vb rutin parçaların değişimi,

    120.000 km.de debriyaj baskı balatası değişimi,

    80.000 ve 180.000 km.lerde triger kayışı değişimi,

    haliyle eskidikçe lastik değişimi haricinde hiç masrafım olmadı.

    Benden önceki sahibi kuşkulandığı için bir kez ekstra olarak termostatı değiştirmiş.

    Ama Tipo'nun hakkını yemeyeyim. Yedek parçaları ve tamiri oldukça hesaplıydı.

    Ustalarla ahbap olduğum için param yoksa da aybaşına kadar sıkıntı yaratmıyorlardı.

    Corolla'nın bir kez değiştirdiğim baskı balatası gerek parça, gerekse işçilik olarak bütçemi iyi hırpalamıştı.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.