Şimdi Ara

Bugatti Veyron Yapım Aşamaları İyi Seyirler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
9
Favori
2.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW,Bugatti Veyron'un isim hakkını 1938 (yanlış hatırlamıyosam) satın almış.
    Araç VW Salzgitter fabrikasında özel ekip tarafından elle üretiliyormuş.
    2 tane V8 motor birleştirilerek yapılan motor aslında 3000 HP gücündeymiş fakat 3'te 2'si ısı enerjisine dönüşüyomuş.
    Buyrun seyredin.
    İyi seyirler...
    Videoyu ekleyemedim server hatası verdi link koyuyorum arkadaşlar
    Bugatti Veyron



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alptug.55 -- 16 Eylül 2012; 12:27:54 >



  • link nerede göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FerrisClyne

    link nerede göremedim

    Bugatti Veyron'a tıklayın en sondaki
  • Tesekkurler. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 45 dakika,öyle ha deyince izlenecek bir video değil ama favoriledim,mutlaka izleyeceğim..
  • Teşekkürler, bir ara izlerim.
  • Bence herkes izlesin kısaca önemli noktaları özet geçeyim.

    Videoda dikkatimi çeken hususlar

    - Mühendisler Catia kullanıyor
    - Uçaklarla aynı malzemeleri kullanan bir araba gerçekten müthiş.
    - Motor 3500 den fazla parçadan meydana geliyor.
    - Motor aslında 3000 HP güç üretiyor ancak 2/3 ü ısıya dönüşüyor.
    - Motor tam yükteyken harcanan enerji 100 aileyi kış boyunca ısıtmaya yeter.
    - Son hızda turbonun 1 dakikada emdiği hava bir insana 4 gün yetebilir.
    - Frenler 982 derecede çalışabiliyor fakat normal bir arabanın frenleri 704 derceye dayanabiliyor.
    - Araçta kullanılan hava freni , fren gücünün 1/3 ünü oluşturuyor. Hava freni normal bir arabanın fren gücünün %70 i kadar güç üretiyor.
    - Arabanın fren gücü 4000 HP.
    - Araba 407 kmh deyken 10 saniyeden daha az sürede durabiliyor.
    - Montaj işinde toplam 17 kişi çalışıyor.
    - Arabanın arkasıyla önü birbirine sadece 14 vida ile bağlı. Titanyumdan üretilen bu vidaların tanesi 100 Dolar.
    - Arabada 10 tane radyatör bulunuyor.
    - Şanzımanı kontrol eden beynin işlem gücü 4 dizüstü bilgisayara denk.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ortasından başladım izlemeye,üretim atölyesi mükemmel.Dehşet bir araba gel gör ki Bugatti zarar ediyor
  • şimdi birileri gelir mühendislik yok der başlar.
  • Bizimkiler de otomobil mi ?Diyesim geldi
  • Baştan sona izledim mükemmel bişey
  • Harika bir paylaşım, teşekkürler.
  • mühendislik yok bu kadar verimsiz motor görmedim ver bana gtr yi 1500 beygire çıkarır daha az yakarım daha iyide yol tutarım 1000 km sonra motor yer orası ayrı tabi
  • NG HD de 2 kere izledim mükemmel bir çalışma
  • etkileyici bir belgesel.
  • Bakış açım değişti, teşekkür ederim ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    quote:

    Orijinalden alıntı: FerrisClyne

    link nerede göremedim

    Bugatti Veyron'a tıklayın en sondaki


    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bole_Sinakko

    mühendislik yok bu kadar verimsiz motor görmedim ver bana gtr yi 1500 beygire çıkarır daha az yakarım daha iyide yol tutarım 1000 km sonra motor yer orası ayrı tabi

    Gördüğün o çok verimli motorları söyle de biz de bilelim. Tüm motorlar gücün büyük bir bölümünü ısıl enerjiye dönüştürür.
  • Arabanın gerçek gücü olan 3000 Hp'nin 2/3'ü ısıya dönüşüyorsa arabaya soğutucu bir sistem takarsak arabanın gücünü arttırmak mümkün olur mu?

    Dh mühendisleri iş başında
  • Nat Geo da izlemiştim. Çok etkileyici ve başarılı bir belgesel. Veyron a bakış açımı değiştirdi .
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.