DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Bu şey nedir, ne işe yarar, nerde kullanılır?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
23
Cevap
1
Favori
17.322
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bu şey nedir, ne işe yarar, nerde kullanılır?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:12:08
      Bu şey nedir, ne işe yarar, nerde kullanılır?
      Bu bende var ama ne işe yarar bilmiyorum.



      Fotografdaki kutunun büyüklüğü madeni 1 YTL kadar. Görünüşü ve kokusu ayakkabı cilası gibi...

      Ön yüzünde:
      CAO SAO VANG - "GOLDEN STAR" AROMATIC BALM
      S.R VIETNAM


      Arka yüzünde:
      CONJUNKTIONAL PHARMACEUTICAL FACTORIES OF HANOI.
      EXPORTER VIMEDIMEX SR VIETNAM

      yazıyor.

      google'da arama yaptım bi şey anlayamadım. Çıkan sayfalar ingilizce bile değil.

      Meselahttp://www.vietnam-guide.net/blog/?p=78

      ebay'da da satılıyorhttp://wantitnow.ebay.d...ng_W0QQadidZ230165970582

      İngilizce-Türkçe sözlüğe baktım balm, balsam demekmiş ama balsam nedir, ne işe yarar, ne balsamıymış bilmiyorum. Bilen arkadaşlar var mı?



      _____________________________

      Teknik konularda lütfen PM atmayın. Foruma yazın, birlikte çözüm bulalım. Herkes faydalansın.
    • Yarbay
      2133 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:15:54
      yüz veya vücut kremi veya türevi bir şey olabilir...balm dan yola çıkarak yazdım...belki de ayakkabı cilasıdır..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:16:43
      krem gibi bişe olsa gerek ama vietnam yazıor yoksa vietnamlı birinin madalyası mı


      _____________________________


      سْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

      Ω İkinci Dünya Savaşı İle İlgilenenler Klübü Ω
      Trance Dinlemek Kulak İster



    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:19:37
      quote:

      Orjinalden alıntı: alehandro

      yüz veya vücut kremi veya türevi bir şey olabilir...balm dan yola çıkarak yazdım...belki de ayakkabı cilasıdır..

      Ben size anlatmak için görünüşü ve kokusu ayakkabı cilasına benziyor dedim. Yani keskin bir kokusu var. Ayakkabı cilası değildir herhalde. Balm, balsam demek ama ne balsamı, ne işe yarıyor bilmiyorum.



      _____________________________

      Teknik konularda lütfen PM atmayın. Foruma yazın, birlikte çözüm bulalım. Herkes faydalansın.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Kasım 2007 14:22:32
      masaj kremi olabilir.


      _____________________________

    • Yarbay
      2133 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:30:43

      quote:

      Orjinalden alıntı: DoubleDragon


      Alıntıları Göster


      Ben size anlatmak için görünüşü ve kokusu ayakkabı cilasına benziyor dedim. Yani keskin bir kokusu var. Ayakkabı cilası değildir herhalde. Balm, balsam demek ama ne balsamı, ne işe yarıyor bilmiyorum.


      dediğim gibi yüz veya vücut için bir ürün olmalı..ama kokusu neden ayakkabı cilası gibi...



      _____________________________

    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:34:24
      quote:

      Orjinalden alıntı: meta5

      krem gibi bişe olsa gerek ama vietnam yazıor yoksa vietnamlı birinin madalyası mı

      Amma yaptın ha... krem kutusu gibi bi şeyden madalya olur mu yav... Vietnam'da üretilmiştir onun için Vietnam yazıyordur.

      quote:

      Orjinalden alıntı: WarriorOfCraft

      masaj kremi olabilir.

      Olabilir ama ya değilse... Kötü sonuçlar doğurur.



      _____________________________

      Teknik konularda lütfen PM atmayın. Foruma yazın, birlikte çözüm bulalım. Herkes faydalansın.
    • Teğmen
      209 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:37:11
      ss var güven tam

      bengay



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silikon tabancası -- 30 Kasım 2007; 14:55:08 >
      _____________________________

      am2 4000+@2ghz / biostar ta690g / corsair xms2 2*1gb ddr2 675@800mhz 4-4-4-12 / seagate 250gb (st3250410as) / samsung sh-s203b dvdrw / enermax chakra / silverstone st-50ef+ 500w / samsung 932b+(satılık / logitech x540






    • Yüzbaşı
      767 Mesaj
      30 Kasım 2007 14:38:06
      Almanyada –tiger baslam- deniliyor.
      Bir tür bitkisel merhem.
      Etkisi ise:
      Anti bakteriyel, Kan dolaşımı artıran, sürülen bölgeye ağrı kesici etkisi yaratan, nezle ve soğuk algınlıklara karşı bir tür balsam.
      Kas,eklem,sırt,ve baş ağırlılarına bire bir.
      Vietnam da her evde bulunan bir bitkisel ilaç.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      30 Kasım 2007 15:21:44
      quote:

      Orjinalden alıntı: icon

      Almanyada –tiger baslam- deniliyor.
      Bir tür bitkisel merhem.
      Etkisi ise:
      Anti bakteriyel, Kan dolaşımı artıran, sürülen bölgeye ağrı kesici etkisi yaratan, nezle ve soğuk algınlıklara karşı bir tür balsam.
      Kas,eklem,sırt,ve baş ağırlılarına bire bir.
      Vietnam da her evde bulunan bir bitkisel ilaç.


      Bunun ne olduğunu önceden mi biliyordun yoksa Almanca yazılardan mı öğrendin? Bu işe yaradığına eminsin di mi? Öyleyse iyi bi şeymiş. Babamın beli ağrıyordu. Bunu sürsek iyi gelir öyleyse.



      _____________________________

      Teknik konularda lütfen PM atmayın. Foruma yazın, birlikte çözüm bulalım. Herkes faydalansın.
    • Yüzbaşı
      767 Mesaj
      30 Kasım 2007 15:26:20
      quote:

      Orjinalden alıntı: DoubleDragon
      Bunun ne olduğunu önceden mi biliyordun yoksa Almanca yazılardan mı öğrendin? Bu işe yaradığına eminsin di mi? Öyleyse iyi bi şeymiş. Babamın beli ağrıyordu. Bunu sürsek iyi gelir öyleyse.


      daha önceden sadece duydum
      ve verdiğin adresdekileri okudum



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icon -- 30 Kasım 2007; 15:28:06 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      30 Kasım 2007 15:46:54
      quote:

      Orjinalden alıntı: icon


      Alıntıları Göster



      daha önceden sadece duydum
      ve verdiğin adresdekileri okudum


      Almanca biliyorsun demek... Çok güzel.
      Yardımın için teşekkür ederim.



      _____________________________

      Teknik konularda lütfen PM atmayın. Foruma yazın, birlikte çözüm bulalım. Herkes faydalansın.
    • Çavuş
      94 Mesaj
      09 Eylül 2010 14:29:42
      sizde zekasal sorun war galiba. :):):)


      _____________________________

      İmza da neki :D
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Eylül 2010 14:47:17
      Vazelin


      _____________________________

    • Yarbay
      6660 Mesaj
      09 Eylül 2010 14:51:31
      Viks gibi bir şey olabilir.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      5144 Mesaj
      09 Eylül 2010 15:34:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: qry

      sizde zekasal sorun war galiba. :):):)

      3 yıllık hort, ama mühim konu, buna değer



      _____________________________

      ''ahmağa verilecek cevap sükuttur'' mevlana
    • Er
      6 Mesaj
      04 Mart 2011 00:30:27

      quote:

      Orijinalden alıntı: icon

      Almanyada –tiger baslam- deniliyor.
      Bir tür bitkisel merhem.
      Etkisi ise:
      Anti bakteriyel, Kan dolaşımı artıran, sürülen bölgeye ağrı kesici etkisi yaratan, nezle ve soğuk algınlıklara karşı bir tür balsam.
      Kas,eklem,sırt,ve baş ağırlılarına bire bir.
      Vietnam da her evde bulunan bir bitkisel ilaç.


      arkadaşın dediği gibi bugun eczaneden aldım.



      _____________________________

      hayata güzel bak
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Mart 2011 00:33:55

      quote:

      Orijinalden alıntı: rasim888



      Alıntıları Göster


      3 yıllık hort, ama mühim konu, buna değer

      Allah razı olsun ya.

      Beyler bu ürünü nerde bulabiliriz süper bişey naneli çok hoş minicik.
      BULAMADIM HİÇBİRYERDE :(((



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Mart 2011 19:07:19
      o şey öyle bir şeydirki her şeyde kullanılır :D


      _____________________________

    • Çavuş
      43 Mesaj
      23 Mayıs 2011 11:03:10
      yüzünüze sakın sürmeyin çok kuvvetli ve deriyi yakıyor, 3 gündür burnum alnım ve şakaklarım soyuldu kızardı yara oldu, migren için kullanmıştım, rahatlatıcı etkisi var ama yan etkileri yüzünden kullanılmamalı



      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.